Bochum, Wattenscheider-Hellweg 265, Sandra

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Wattenscheider-Hellweg 265, Sandra

Vorige week zaterdag naar Bochum gereden voor een Gangbang met Sandra http://www.privatesabenteuer.de/aben...d=22&Itemid=47
    Kwam daar binnen via de hoofd ingang deur stond open en er zat een man in een stoel hij vroeg waarvan ik hun kende en moest 50 euro betalen.Toen door een schuifdeur naar binnen gelopen langs de bar af en meteen rechts de kamer in gelopen daar lag een mooie strakke slanke dame druk bezig een man klaar te maken,Het was een pretje haar bezig te zien ik vond ze geweldig.Toen ze klar was zei ze vriendelijk goedendag en vroeg of ik erbij kwam liggen.Er waren op dat moment 3 man aanwezig om 11 uur s'morgens.
    Z e heeft mij heerlijk gepijpt en deed datzonder condoom en liet mijn zaad heerlijk in haar mond spuiten ze slikte niet!Nadat ze mij droog gedept had met een keukenrol ben ik even naar de bar gelopen daar wat koffie gedronken broodje gegeten en weer terug gegaan.Ben weer op het bed gaan zitten heb haar toen heerlijk van achteren genomen met condoom.Toen het zover was heb ik de volgende lading over haar rug gespoten.rug weer droog gemaakt en wat gedronken toen weer terug gegaan en heb er heerlijk gebeft en gevingerd.Ben tot 15,30 gebleven en heb een heerlijke dag gehad voor 50 euro!
Aan het werk...
X