Gent, Ganzendries 234, Ptitami, Gangbangnation

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gent, Ganzendries 234, Ptitami, Gangbangnation

Vorige week naar één van de "zotte" gangbang dagen geweest georganiseerd door gangbangnation. De locatie bestaat in Gent uit één ruimte met zwembadje, vlak daarnaast de regendouche, een sauna cabine. Het water dreef overal rond, natte handdoeken op de grond. Het bad was langs één helft omringd door een paar stoelen, een drietal matrassen en een food/drink station dat minimaal was. Kortom een trieste aanblik. Temeer daar de ingang van de GB ruimte enkel afgesloten is door een plastic flappen gordijn. De koude wind waaide zo binnen. Kleren worden in een vuilzak gestoken en ergens neergelegd.
    Er waren 4 dames aanwezig waarvan 2 met donkere huidskleur. Geen probleem, ware het niet dat één dame permanent bezig was en bleef met een bezoeker, alsof het een privé afspraak betrof. Van de andere drie was er ééntje zeer actief bezig met iemand, daarna had ze geen zin meer. De andere twee dames waren passief en ongeïnteresseerd naar nieuwe bezoekers. Het was alsof het enkel voor de vriendjes was. Na 45 minuten teleurstelling hield ik het voor bekeken. Ik ben al meer dan 15 jaar een regelmatige gangbang bezoeker, maar dit was echt een dieptepunt. Zowel wat de dames en de locatie betreft.

http://gangbangnation.be
    Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 20-04-17, 08:41.

Re: Gent, Ganzendries 234, Ptitami, Gangbangnation

Ofwel ligt het aan
    Maar ik amuseer
    Me daar steeds
    Zo slecht is het nu ook niet
    Ze zijn slechtere plaatsen
    GBN is 👍
    Enkel spijtig dat sommige meisjes
    Afbellen op de dag zelf
    Verder geen klagen

Commentaar

Ik kan bovenstaande reactie beamen
      Na eeen meevaller verleden keer is hettweede keer erg tegen gevallen
      Weg blijven daar

Commentaar

Ik ben ook een keertje gaan kijken
        En voor mij is het meegevallen uitgezonderd van enkele opdringerige heren die continu bezig wilden blijven
        Sex gehad met 3 vd 4 dames voor 50€
        Men moet geluk hebben
        Ik probeer een goede dag te kiezen met de juiste meisjes en zelf moet ik ook in forme zijn
        Er waren toen tina, nila, liesje en een Franstalige dame
        Laatst gewijzigd door genietet; 25-05-17, 13:28. Reden: Aanvulling

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door provirility Bekijk bericht
          Ik kan bovenstaande reactie beamen
          Na eeen meevaller verleden keer is hettweede keer erg tegen gevallen
          Weg blijven daar
          wie was er toen?
          Want ik overweeg nog eens een bezoekje
          Als er de goede meisjes zijn tenminste

Commentaar

Ben ook al paar keer geweest en na 15 uur betaal je maar 50 euro. Met Liesje is het altijd wel plezant. Toen ze door een van de heren gebeft werd was ik haar haren aan het strelen toen ze plots met een lachje zei kan je nog spuiten zo ja spuit lekker mijn mondje en gezicht vol.... moeten ze mij geen 2 keer vragen hoor. Ik ga zeker nog eens terug!!!

Commentaar

Vandaag 1e maal met Kimberley, geile donder
              Zelf nooit gedaan gang bang uit angst dat mijn partner nadien iets zou vermoeden
              Wel heel veel zin Kimberley te gaan proeven vandaag

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door sky35637 Bekijk bericht
                Vandaag 1e maal met Kimberley, geile donder
                Zelf nooit gedaan gang bang uit angst dat mijn partner nadien iets zou vermoeden
                Wel heel veel zin Kimberley te gaan proeven vandaag
                En, hoe was het?

Commentaar

Voor mij persoonlijk was Kimberly het beste op de Gangbang.
                  Uiteindelijk waren er maar 3 dames aanwezig. Een negerinnetje die er geen echt zin in had. Een een iets oudere dame die niet slecht was, maar toen Kimberly aankwam lichtte de zaak op.
                  Trouwens locatie.... Niet echt super, Ik verwacht ook geen luxe inrichting maar er zijn toch betere zaken.
                  Meestal ben ik positief. Misschien heb ik het wat gehad met gangbangs.
                  Als Kimberly nog eens aanwezig is zou ik nog eens gaan, want zij is echt een super knappe dame en zeker geil genoeg voor menige mannen te laten komen.

Commentaar

Ik denk nu maandag te gaan maar kan geen info vinden over 3 van de 4 personen.
                    Iemand ervaring met Lisa, Femke en Veronica Shemale?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wm_randi Bekijk bericht
                      Voor mij persoonlijk was Kimberly het beste op de Gangbang.
                      Uiteindelijk waren er maar 3 dames aanwezig. Een negerinnetje die er geen echt zin in had. Een een iets oudere dame die niet slecht was, maar toen Kimberly aankwam lichtte de zaak op.
                      Trouwens locatie.... Niet echt super, Ik verwacht ook geen luxe inrichting maar er zijn toch betere zaken.
                      Meestal ben ik positief. Misschien heb ik het wat gehad met gangbangs.
                      Als Kimberly nog eens aanwezig is zou ik nog eens gaan, want zij is echt een super knappe dame en zeker geil genoeg voor menige mannen te laten komen.
                      Hebben jullie korting gekregen aan de deur?
                      Want ik meen mij te herinneren dat op het gastenboek van gangbangnation staat
                      Dat men korting geeft wanneer er minder dames zijn dan aangekondigd
                      Ik ben reeds naar hun gb in wommelgem, Antwerpen en Gent geweest
                      En ik moet zeggen ze zijn de slechste nog niet

Commentaar

Dus het feestje van deze namiddag is niet echt een aanrader om eens langs te gaan. Ken niemand van de dames ook.

Grtn

Commentaar

Vandaag voor de eerste maal langsgeweest.
                          4 dames aanwezig. Lisa was aangenaam en lief, maar niet echt into action (toch niet toen ik er was). Het zwarte meisjes lag een man te verwennen, maar sprak me niet enorm aan. De andere dame, Femke, was voller dan ik had verwacht, maar ze deed wel meer dan goed haar werk. Veronica Shemale trok de meeste aandacht en ging ook van de ene naar de andere man. Verruit zalig hoe zij haar best deed.
                          Niet top, maar ik zou zeker terug gaan. Je hebt zeker de kans om met de dames te spelen en heerlijk te spuiten.

Commentaar

Iemand zei me dat Samantha , die ik er lekker uit ziet op de fotos, ooit een jongetje was
                            kan iemand dat bevestigen?

Commentaar

Laatst nog ontmoet in hulst op het 5jarig bestaan van cinema lamour
                              Ook ik had dit vermoeden
                              Spreekt ook met een lichte jongensstem
                              Overal kun je hem of haar tegenkomen
                              Wordt op diverse plaatsen ingehuurd
                              Beneden is er een vagina gemaakt en borsten zijn hard
                              Geef mij maar een mooie naturelle dame dan zo van die dingen allemaal

Commentaar

Ik ben donderdag naar hun gb in club odici.in afsnee geweest
                                Mooie club alles is in de kelder te doen
                                Volgens de adv. gingen er 6 meisjes komen maar aan de deur meldden men: er zijn 2 meisjes ziek
                                Ja men kan nog altijd beslissen om niet binnen te gaan maar men heeft de verplaatsing toch maar gedaan dus ben ik maar binnengegaan
                                50 € vanaf 15 uur tot ong.half 5
                                Dan gingen de dames douchen
                                Volgens de adv. Gb tot 17 uur
                                Daarom een vraag aan de organisatie
                                Plaats op de dag van de aktiviteit een aangepaste advertentie op afspraakjes.be
                                Zodat men thuis kan beslissen wat men gaat doen
                                Op zich viel de gb wel mee maar zijn wel 2 minpunten

Commentaar

Iemand een idee hoe het volgende week op de gefilmde gangbang zal aan toegaan. Voor 20 euro kan je niet beetgenomen zijn toch. Maar voor medewandelaars die reeds op een film-gb aanwezig waren. Is dit wel de moeite. Of zijn er "regisseurs" die alles netjes in goeie banen leiden? Ik contacteerde alvast de organisatoren per e-mail, doch ontving nog geen enkele reactie.
                                  Alvast bedankt voor enige toelichting van een hooker.

Commentaar

Morgen gaat er een gefilmde gb door in de ptitami. Voor een luttele 20 euro. Zijn er mensen die ook gaan? En hoe is de sfeer daar. En iemand ooit met Montse Swinger een gangbang meegemaakt. Op de aankondiging oogt ze alvast veelbelovend.

Commentaar

Was er graag bij geweest maar kan helaas niet. Heb één keer eerder een gefilmde "spuiten en neuken" gangbang met dit film team mee mogen maken en daarbij was wel enige sturing maar die was minimaal, was vooral een korte briefing vooraf qua "niet met z'n allen tegelijk je erop stortten" "geef elkaar de ruimte" "zit als kijker de cameraman niet in de weg" etc., en tijdens het filmen soms het verzoek om iets te verschuiven, een verzoek om extra mankracht etc. Het filmen zat het spelen zeker niet in de weg en iedereen kwam ruim aan z'n trekken.

Commentaar

Verslag van mijn bezoekje van zondag
                                        Alg. sfeer was goed niet al te veel mannen voor de 4 dames
                                        Op een zeker.moment een 15tal mannen
                                        Dus dat was goed te doen
                                        Kimberley was er en niets was met tegenzin
                                        Het enige wat vervelend was ze werd constant gevolgd door een vervelend ventje die niet genoeg van haar kon krijgen
                                        Ik was al content dat ik 5 minuten met haar kon spelen continu zat hij met zijn poten aan haar
                                        Femke was er een lieve dame die geniet van de sex geen topfiguur maar ze heeft andere troeven ik.laat me graag eens door haar pijpen is lekker zacht
                                        Tina een donker meisje rustig is het meisje dat het minst wordt bezocht ook haar heb ik gebeft en ze leek.ervan.te genieten
                                        En tenslotte was er sonja world voor haar was ik lucht dus voor haar ga ik al zeker niet meer
                                        Op ander plaatsen ooit al veel meer betaald voor veel minder

Commentaar

Met gemengde gevoelens naar Gent gereden. Na een klein uurtje filevrij karren was ik er. Vriendelijke mens die me ontving, mooie ruimte met zwembad en sauna. Maar.....de aanwezige dames (vier dames, zoals beloofd) waren niet echt mijn ding. Net iets te veel tattoo's en kilootjes. Er was een dame bij - Kimberly, dacht ik - die een prima figuurtjes had, maar de tattoo's waren toch een afknapper voor mij. De sfeer was er ook naar : er waren een tiental mannen aanwezig, maar die bleken nogal hangerig te zijn. De meesten zaten maar wat rond te kijken, en dat is dodelijk voor een gangbang. Alhoewel littleluke niet te veel nodig heeft om paraat te zijn, is het dit keer niet gelukt. De aanblik kon me niet bekoren en na een half uurtje verliet ik het pand. Weer een gb die ik van mijn lijstje moet schrappen.