Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Mechelen, Centrum, Gangbangstel38

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Mechelen, Centrum, Gangbangstel38

Voor mij is dit echt de revelatie van 2016 ! Dit mooie, jonge koppeltje (38, maar ze zien er beiden zeker 10 jaar jonger uit) nodigt wekelijks of tweewekelijks een beperkt aantal mannen uit om haar te lekker te pakken. Zij is een prachtige meid uit Engeland, maar met Braziliaanse roots, knappe benen, lekkere kont en fantastische tieten. Een echt pareltje...Hij is een zeer sympathieke en correct gast die lekker meedoet.
    Zij organiseren dit in hun appartementje in centrum Mechelen en het is zeker geen professionele bedoening. Een zeer ongedwongen sfeer, die alleen maar sex uitstraalt.
    Als je aankomt ligt zij geboeid en geblinddoekt te wachten, een snuifje SM, maar zeker niet overdreven. Net genoeg om onmiddellijk een stijve te krijgen.
    Ze krijgt er gewoonweg niet genoeg van....zelden zo een onvermoeibare meid gezien. Ze pijpt je lul tot bloedens toe (wel met condoom), blijft gewoon de ganse avond in alle standjes doorneuken en geniet zichtbaar als je haar kutje vingert. Als dit geen nymfomaantje is, weet ik het ook niet.
    Persoonlijk vond ik de cowgirl en op z'n hondjes het beste...dan komt ze werkelijk los en merk je de Braziliaanse roots. Zoals ze haar kontje tegen je aanstoot als je haar langs achter berijdt en wild heen en weer schuift als ze op je zit. Echt "puur natuur" !
    Daar het amateurs zijn, adverteren ze niet echt actief op bvb afspraakjes.com. Je kan hen vinden op chats zoals bvb bullchat of chatbabe als gangbangstel38. Indien je ze niet terug kan vinden, kan je me een bericht sturen en stuur ik je hun gegevens door.
    Last, but not least ! Zeer belangrijk : ze kicken op sex met oudere mannen en daarom zijn alleen viriele 50 plussers welkom !
    Laatst gewijzigd door luketheduke; 27-12-16, 23:43. Reden: Score zou ik willen aanpassen

Het gangbanstel uit Mechelen is terug van weggeweest ! Na bijna een jaar afwezigheid werd ik opnieuw door hen gecontacteerd. Weliswaar niet meer met hetzelfde sletje, maar dat geeft absoluut niets. De setting is nog altijd in hetzelfde appartement en de sfeer blijft zoals vorig jaar ongedwongen en de lucht hangt constant vol met hete sex. Bij aankomst hing het sletje al geblinddoekt te wachten in de sexschommel, klaar om geneukt te worden en te pijpen. Ook dit sletje is een girl next door die je altijd wel eens had willen pakken.....prachtige borsten, lekker dik kutje, knap figuurtje, absoluut niets op aan te merken. Ik denk wel dat ze een pittig snuitje heeft, maar de blinddoek verborg meer details. Ik was de eerste en ik kon er al direct aan beginnen ; vanuit haar sexschommel heeft ze me alle hoeken van de kamer laten zien ; ze geniet ervan om langdurig hard en diep geneukt te worden. Als ik even moet uitrusten nam haar vriend of een ondertussen binnengekomen medewandelaar het harde neuken over, terwijl ze mij aftrok of pijpte. Ik was anderhalf uur binnen, en eigenlijk werd ze bijna constant door iemand hard geneukt. Zalig gewoon. En dat voor een meer dan schappelijke prijs. Net zoals vorig jaar zal je ze - als echte amateurs zijnde - niet direct terugvinden op afspraakjes.com en kan je hun mailadres bij mij via een prive bericht vragen. Ik hoop alleszins dat ze nog een paar sessies zullen organiseren....

Commentaar

Aan het werk...
    X