Sint-Lambrechts-Woluwe, privéontvangst, Lovefactory

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sint-Lambrechts-Woluwe, privéontvangst, Lovefactory

Een GB van 3 dagen in een luxe appartement aan de westrand van Brussel. Ik ben daar de derde dag (maandag) op het einde van de voormiddag geweest. Bij het binnenkomen is enige kennis van het Duits nuttig, de kennis van Frans of Engels van de ontvangstdame is beperkt. Er waren 5 meisjes, Oost-Europese jonge dames, 20-30 jaar, geen fotomodellen maar allemaal slank en schaars gekleed. De formule is eenvoudig : je betaald voor normale of anale service (1 meisje) en je kiest één of meerdere meisjes en je trekt naar één van de slaapkamers. Frisdank en snacks is er voldoende om niet van honger of dorst om te komen. De badkamer om te verfrissen en propere handdoeken zijn beschikbaar. Een echte GB is dit niet, er is geen gemeenschappelijke seksruimte, het is meer een rendez-vous huis met veel wisselmogelijkheden en met een vaste dagprijs. Toen ik er was waren er weinig mannen, misschien dat de drukte in de kamers wel toeneemt als er meer klanten zijn. Condooms zijn beschikbaar, je moet er wel achter vragen, bare is blijkbaar geen probleem, wat me niet echt geruststelde. De dames zijn voldoende gemotiveerd en er heel wat mee aan te vangen. Ze komen regelmatig terug op dezelfde locatie, meestal met andere meisjes, de moeite om terug te gaan.

https://www.quartier-rouge.be/prive/...belgium-3.html

Re: Sint-Lambrechts-Woluwe, privéontvangst, Lovefactory

Een discussie over dit item is echt niet nodig. Alles wat je doet zonder bescherming is een risico. Punt. Iemand kan zich om 8h laten testen. Om 8h01 iets onveilig doen en om 8h02 besmet zijn. Ik geloof mijn eigen vrouw amper, laat staan een DVP

Commentaar

Het is de formule Pauschal of Partytreff.
      Dames komen uit de Viersen en Mönchengladbach Kreiss. Ginds is alles veel goedkoper, je kan zelf toegang krijgen om ongeremd je gang te gaan vanaf 49 euri. In Belgie moet het natuurlijk duurder.
      De service is eerder van het type afwerksex, zo vlug mogelijk afmelken.
      Soms kan je een dametje inpakken als je een beetje handig bent, en Duits of liever nog Roemeens-Bulgaars-Turks kent.
      Tests: nope. Dames maken zich eerder zorgen over spermaplekken op het laken dan het goedje in hun cut!

Commentaar

Ik denk dat je niet veel gemist hebt.
        Organisator trekt op toernee met zijn gevolg door vooral Duitsland NRW, probeerde nu ook Belgie omdat er veel Belgische klanten in Duitsland waren. Dames draaien dus dagelijks gangbangs van 10 tot 12 uur aan één stuk. Dan is het logisch dat ze geen goede service kunnen leveren, het zijn ook maar mensen, en geen robots.
        Nu, dom als ze zijn, hadden ze geen besef dat er in een ander land andere wetten gelden. Openlijk adverteren met ao-praktijken is niet zo slim.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door gouden wortel Bekijk bericht
          Nu, dom als ze zijn, hadden ze geen besef dat er in een ander land andere wetten gelden. Openlijk adverteren met ao-praktijken is niet zo slim.
          Bij mijn weten is a.o. in België niet verboden. De dames stonden er naar verluidt overigens absoluut niet voor open en reageerden in de trant van "ben je gek of zo". 3 van de 6 weigerden zelfs te pijpen z.c. (zie recensies op het nzcforum.be).

Commentaar

Dus er wordt reclame voor ao gemaakt en de dames staan er niet voor open?
            Dit is bedrog en bedrog is verboden.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door gouden wortel Bekijk bericht
              Dus er wordt reclame voor ao gemaakt en de dames staan er niet voor open?
              Dit is bedrog en bedrog is verboden.
              Ik denk dat de politie daar niet echt bezorgd over zal zijn geweest.

Maar pooierschap of organisatie van prostitutie (en daar is echt sprake van als je het Duitse concept naar Belgie exporteert) is hier nu eenmaal verboden. Prostitutie op zich is natuurlijk niet verboden in Belgie.
              Ubique quo fas et gloria ducunt!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door prosbeer Bekijk bericht
                Een discussie over dit item is echt niet nodig. Alles wat je doet zonder bescherming is een risico. Punt. Iemand kan zich om 8h laten testen. Om 8h01 iets onveilig doen en om 8h02 besmet zijn. Ik geloof mijn eigen vrouw amper, laat staan een DVP
                Heb je bericht pas nu gelezen en dit is ook mijn gedacht over al die vragen over hoe (on)veilig het wel is om het zonder condoom te doen op plaats x en met meisje y, enzovoort...

Doe het of doe het niet zonder hé, maar stop toch die domme discussies in topics waarbij het niet ter zake doet en zelfs ergerlijk is!!!

Schitterend trouwens jouw voorbeeld van de negatieve test om 08.00u. en de besmetting om 08.01u.

Is hopelijk duidelijk voor de vele vraagstellers?

Commentaar

Aan het werk...
                X