Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Ruddervoorde, Westkantstraat 42, New Valentino

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Ruddervoorde, Westkantstraat 42, New Valentino

Ik ben vandaag op deze locatie geweest op een gangbang met Alexis Fox, Olga, Laura en Patou.
    Wat kan ik zeggen over de dames? Voor elk wat wils. Gaande van 2 zeer goede pijpsters Laura en Alexis.
    Vrij lenige neukster zijnde Olga en over Patou kan ik niets zeggen want heb haar niet aan mijn degen gereden. ;-)

De locatie is voor mij nieuw. Buiten vind ik het er vervallen bijliggen. Eens binnen krikt het niveau serieus omhoog.
    Zeer mooie lockerruimte. Verder zijn er buiten deze gangbang amper 3 speelruimtes met een 2-persoonbed. Verder achter een hoekje ook een massagetafel.
    Al de rest zijn hoge stoelen en zitbankjes in hout, dus niet echt comfortabel om daarop te spelen.
    De ruimtes zijn groot maar zouden veel beter kunnen benut worden. Nu heb je een grote dansvloer, enorme eetzaal. En maar amper 1 douche voor zo een bende. Dus deze vind ik ondermaats en zeker als men hygiënische mensen bij elkaar wil krijgen.
    Je moet gewoon lotje trekken om te kunnen douchen.

De dames op zich zijn nog altijd lekker. Alexis blijft een zeer goede pijpster. Want ik kom zeer moeilijk klaar door pijpen alleen. Doch is ze er deze keer niet in geslaagd. De laatste keer zelfs 2x. Laura heb ik eerst lekker gebeft en even geneukt met haar benen in mijn nek. Zij was nieuw voor me. Zij heeft nadien mijn nageslacht lekker in haar mondje gekregen.

Olga vond ik ondermaats. Ze was er alleen zonder haar vriend. Het leek me enorm op automatische piloot te gaan.

Verder waren de mannen in het algemeen niet echt praatvaardig tegen elkaar, dus er hing een koele sfeer.

Zal ik hier nog teruggaan? Jawel en de dames op zich zijn zeker niet slecht.
    Ik geef een 7 op 10.

Re: Ruddervoorde, Westkantstraat 42, New Valentino

Vandaag voor het eerst een bezoekje gebracht aan deze club. Heb al redelijk wat clubs bezocht met wisselend succes. Had al redelijk wat advertenties gezien over deze club, het is dicht bij huis en ze aanvaarden alleenstaande mannen op zaterdag.
    Parking voor de deur. Een mooie villa. Bij de inkom ontvangen door een vriendelijke kerel. 80 € betaald. Hij zei me dat het normaal nog 10€ was voor een lidkaart maar dat we dat de volgende keer wel gingen regelen. Dan korte uitleg wat waar was. Eens in boxer meteen op verkenning gegaan. Mooie nette inrichting. Klein maar fijn. Beneden aan de bar wat koppels, gezellig aan de praat, meeste om en rond de 50 schat ik. In de rokersruimte idem, dan maar meteen naar boven waar ik dacht de actie te vinden. Daar waren 2 mollige oudere koppels aan het spelen. Toen had ik al door, dit wordt niets. Nog even een cola gedronken. Niemand die ook maar een blik gunde. Dan maar terug aangekleed en vertrokken. Ik heb vanavond weer 2 persoonlijke records verbroken. Die van de kortste tijd in een club en die van de duurste cola. Er zijn duidelijk geen gehuurde dames de zaterdagavond. In het naar buiten gaan had ik nog stiekem gehoopt dat de uitbater mij uit schaamte een deel van m'n inkom ging terug geven of een korting op volgend bezoek. Maar die deed alsof hij me niet zag en moet gedacht hebben dit is nog eens snel verdiend.
    Conclusie toffe club voor koppels van rond de 50, maar 30 jarige mannen alleen hebben er niets te zoeken (toch op zaterdagavond). Nu begrijp ik wel waarom de meeste clubs dan geen alleenstaande mannen toelaten.

Commentaar

Vorige week vrijdag ben ik er voor de eerste keer langs geweest. Heel mooie inrichting, leuk ingedeeld... heb zeker de tijd gehad op het interieur te checken want... ik was er ALLEEN. Tevens was het er niet warm genoeg om uit de kleren te durven gaan. Dus dan maar even aan de bar iets gedronken. Na twee uurtjes nog steeds niemand binnen ( er werd wel aangebeld, maar niemand die binnen kwam). Dan ik heb toch maar besloten om mijn koffers te pakken. Mijns inziens zal de uitbater uit een ander vaatje moeten gaan tappen, zijn vorige zaak in Lissewege is het al gestopt. Het totaalplaatje komt nogal amateuristisch over en ik had blijkbaar een slechte dag uitgekozen, zei de barman. Mij zien ze er zeker niet terug, ik had toch een kleine financiële inspanning verwacht van de eigenaars, na mijn tegengevallen bezoekje.

Nawoord CTD: Je bent blijkbaar op een niet gangbang avond of middag geweest.
      Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 19-05-16, 08:57.

Commentaar

Na aankomst en de auto geparkeerd te hebben op , naar mijn menig een veel te kleine parking, maar ik had toch zeer veel goede hoop een leuke dag te beleven. Een villa leek me wel iets, maar na even rond gekeken te hebben had de villa toch wel de schijn eens rondom goed op gekuist te moeten worden.
        Nu, dan toch maar binnen gestapt, werd daar in de inkom bediend door een dame, jammer maar veel vriendelijkheid kwam daar toch niet van af. Eens binnen ,na zowat een 20-tal min, begon mijn goede hoop al snel tot het nul punt te zakken. De Hygiëne was op allerlei vlakken toch echt ondermaats. De keuken was ook al niets en verder werd men niet eens bekeken.
        Veel volk was er daar ook al niet aanwezig. Na ruim een half uur hield ik het voor bekeken. Jammer van mijn verre reis. Mij zien ze me nooit meer terug.

Commentaar

Ik ben vaste klant inmiddels daar en het klopt dat in hun eerste maanden het niet liep zoals zou moeten.
          Inmiddels hebben ze al veel tijd en geld geïnvesteerd wat ook te zien is aan het aantal bezoekers nu.
          Op zaterdag mag je rekenen op 50 tot 150 personen...
          En dat het niet hygienisch is kan ik niet begrijpen,ik vind dit juist 1 van de properste clubs!
          Iedereen mag afbreken maar als het goed is mag het ook gezegd worden

Commentaar

Ha medezoekers, ik ben ondertussen een vaste bezoeker van deze nette, leuke parenclub. Een club de gerund wordt door twee broers die dit met volle inzet doen. Ik heb al heel wat clubs van binnen gezien en ben van mening dat New Valentino tot een van de betere clubs behoort. In oktober hebben zij hun éénjarig bestaan gevierd. De beide broers houden alles goed schoon, het ziet er fris, goed verzorgd en hygiënisch uit. Drank , en op vrijdag en zaterdag is er voldoende eten aanwezig Op alle avonden die ik bezocht heb in de afgelopen maanden zijn er amateur koppels die het zelf fijn vinden om met de aanwezige mannen , al dan niet single, te spelen. Regelmatig zijn er op vrijdag druk bezochte BDSM avonden , ( zie de website ) De laatste keer was super leuk en spannend. Georganiseerd in samenwerking met MarcVanVlaanderen. Echt een aanrader om van dichtbij kennis te maken met BDSM zonder enige verplichting. Tijdens deze avond waren er ook amateurs koppels die van hun spel genoten maar de aanwezige singles ook niet vergaten. Iedereen in zijn waarde latend, een subliem spel. Ook amateur bdsm koppels lieten zien wat zij konden en nodigden aanwezige singles uit tot meedoen. . Je moet wel als single man jezelf geven anders wordt het niets maar dat is overal. Tot slot : deze club is een beginnende club, die het helemaal niet verkeerd doet ten opzichte van hun "grotere" collega's en de sfeer is gewoon lekker gezellig, niet te harde muziek, kortom een aanrader. Single mannen en koppels : laat deze club groeien en maak er iedere keer weer een mooie avond van want met elkaar maak je deze club tot een gezellige parenclub

Commentaar

Heren, dat de PR machine van deze toko moet draaien snappen we. Echter de laatste berichten gaan over niet-gangbang bezoekjes. Daar is deze rubriek niet voor bedoeld. Vanaf nu graag alleen nog ervaringen met gangbangs in deze toko.
              "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Commentaar

Ergens nog info te vinden over gb's in deze club? Website lijkt niet meer te werken.

Commentaar

Las net op Twitter dat ze failliet zijn.

Commentaar

Aan het werk...
                  X