Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Antwerpen, Amerikalei Frankrijklei, Bunga Bunga party

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Amerikalei Frankrijklei, Bunga Bunga party

Zondagmiddag naar de Bunga Bunga party getrokken, ergens op een privé adres in Antwerpen.

De party wordt georganiseerd op initiatief van enkele liefhebbers uit de swingerwereld. ook redelijk wat Franstaligen. Vooraf aangekondigd waren Sara, een zwartharige Vlaamse dame van ongeveer 40 en Bianca, een Belgische van Italiaanse origine van ongeveer 30, met prachtig lang rood haar. Daarnaast nog een 5-tal andere koppels tussen de 30 en de 50.

De namiddag was een prettige ervaring. Alles gaat door in een appartement met alle normale voorzieningen (douche, e.d.). Drank en hapjes van bovengemiddeld niveau (wijn, cava, bier, frisdrank, fruit, kaas, taart).

De gangbang zelf verliep in een relaxte en gezellige sfeer. Ik schat dat er ongeveer 20 mannen waren. Bianca was met haar Italiaanse looks en weelderige F-cup de populairste dame. Sara een zeer actieve gangbangdame die de boel in gang zette en ervoor zorgde dat iedereen het naar z'n zin had.

Daarnaast me nog bezig gehouden met een blonde Nederlandse die wat stiller was maar daarom niet minder actief, en met een pittig donkerharig dametje dat wat later was gearriveerd.

Opvallend verschil met veel andere gangbangs was dat er veel meer gepraat werd. Geen toestand met heren die wezeloos zwijgend op hun kruk zitten te wachten. Vrees niet: het accent lag wel degelijk op de sex.

Antwerpen, Amerikalei, BungaBunga

Zondagmiddag naar de Bunga Bunga party geweest in Antwerpen.

De party is georganiseerd door enkele liefhebbers uit de swingers wereld. Er waren 2 sluts Sara, een zwartharige temperamentvolle dame van ongeveer 40 die de boel graag onderspuit en Dina, een 45 jarige grote blonde milf, met prachtige borsten (d of e cup) die zot is van pijpen en die geen schrik heeft van een anaal nummertje. Daarnaast nog een 8-tal andere koppels tussen de 30 en de 50.
    Was een super leuke namiddag in een ongedwongen sfeer waar er tijd was voor een babbel maar waar vooral enorm veel actie was van de 2 sletjes maar bijna evenveel van de gewillige sletjes van de koppels. De koppels die er waren ,waren goed uitgekozen en deden enorm mee. Aan seks niets tekort gekomen.
    Drank en hapjes (wijn, cava, bier, frisdrank, fruit, kaas, taart) in overvloed.
    Volgende maand 25 oktober ga ik zeker terug, wil dit niet meer missen.

NM. Contactgegevens?
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 28-09-15, 16:16.

Commentaar

Re: Antwerpen, Amerikalei, BungaBunga

Altijd fijn als een nieuw lid zo lovend en positief is (alles, maar dan ook alles, in overvloed)... en hierbij nog wat reklame komt maken voor een volgende party...
      Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 29-09-15, 08:59. Reden: quote eruit

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door MasterTong Bekijk bericht
        Altijd fijn als een nieuw lid zo lovend en positief is (alles, maar dan ook alles, in overvloed)... en hierbij nog wat reklame komt maken voor een volgende party...
        Inderdaad dit kan niet anders dan of deze persoon zit in de organisatie of heeft een ander belang. Dit riekt naar spam of reclame....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door lekker strak Bekijk bericht
          Inderdaad dit kan niet anders dan of deze persoon zit in de organisatie of heeft een ander belang. Dit riekt naar spam of reclame....
          Er staat nog een recensie van een vorige bungabunga party. Grappig dat de schrijver hierboven bijna dezelfde woorden gebruikt . Kan niet missen wat hier aan de hand is ! Moderator ingrijpen graag.
          LS

Commentaar

Re: Antwerpen, Amerikalei, Bunga Bunga party

Topics samengevoegd.

Topic heeft onze speciale aandacht.

CTD
            "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Commentaar

Re: Antwerpen, Centrum, Bunga Bunga party

UITSTEKEND!!!!!!!
              Ben er afgelopen zondag naartoe geweest. Hartelijke ontvangst door een ongedwongen heer.
              Maar daarvoor kom je uiteraard niet. De meisjes, daar draait erom.
              Sara, die ik op voorhand gevraagd had om RHT-kousen (mijn fetish) aan te trekken had dat keurig gedaan. Allez, tot halfweg de party, toen wisselde ze voor knielaarzen. Als GB-ster zeer zeer goed. Tongzoent als de beste, en pijpt en neukt met iedereen tesamen en haast 4 uur lang.
              Maar de grootste meute (zo'n 25 mannen in totaal) verzamelde zich rond een Iatliaanse (of Spaans, haar naam ontsnapt me). Ellenlange benen, een snoetje waarvoor haast iedereen smelt, en een sexdrive van waarvoor geen omschrijving bestaat. Pijpte iedereen op commando en slikte alles gretig door terwijl ze geneukt werd door elke gegadigde!
              Dames genoeg overigens.
              Met stip één van de beste gangbangs die ik tot dusver meemaakte.
              Hans

Commentaar

Let wel, ze pijpte en slikte zc. Maar neuken gebeurde wel degelijk met condoom. Dit alles ter verduidelijkging!!!!

Commentaar

Heren, soa's zijn een risico van onbeschermde sex, dat weet iedereen. Zowel oraal als anderszins. Of men zich hier aan bloot wil stellen of niet, is een beslissing die men zelf neemt. Dit topic is bedoeld om ervaringen uit te wisselen. Vandaar dat er enkele berichten zijn verwijderd. Voor soa vragen/feiten hebben we op Hookers de soa hoek.
                  Moderator Duitsland, Saunaclubs, Raambuurten, Gangbangs en nog het een en ander.

Commentaar

Normaal gezien was ik aanwezig geweest op de Bunga Bunga party van gisteren ( woensdag) maar door omstandigheden ben ik er niet geraakt ! Heb de organisatie ook op tijd verwittigd . Zijn er mensen die wel zijn geweest en kan die dan een samenvatting neerpennen.
                    Was het goed? Hoevvel vrouwen , mannen, koppels ? Let me know want ik ga vlgnd keer zeker !

Commentaar

Hoe kun je je inschrijven of kan je contact op nemen voor meer info over deze party?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Hitch84 Bekijk bericht
                        Hoe kun je je inschrijven of kan je contact op nemen voor meer info over deze party?
                        Neem een kijkje op spermasletten.be

Afgelopen woensdag was het overigens weer prima. Een beetje kleine opkomst van heren (nog niet bekend wellicht van een woensdag allicht), doch EVA, MIRANDA en SARA: stuk voor stuk top-ganbangers.
                        Hans

Commentaar

Hey,

Voor alle duidelijkheid ik ben geen professionele schrijver van de bungaparty.
                          Kan en kun ook niet veertiendaags ernaar toe.

Maar ik heb en vraagje: een kleine maand ben ik er geweest.
                          Naast de professionele meisjes, stuk voor stuk betaald en uitermate "gb" trof ik een dame die die me onmiddellijke benaderde.
                          Vroeg me voor sex. Langharig. Mooie voeten en benen en vintage kousen (mijn fetish alsook tongzoenen). Op dat! moment was ik een tikkeltje "opgesoupeerd".
                          Zou ze binnenkort nog eens afzakken naar A,pen.
                          Ik meen me te herinneren dat dat ze van West-Vlaanderen afkomstig was. Ik vermoed van de streek van Waregem.

Moest de crew enig nieuws hebben hierover dan teken ik als de kippen present!

Ik duim voor uw feedback.

So long.

Hans

Commentaar

Aan nin 1960,

Hello,

Vooreerst toch dit?
                            Waarom een privébericht versturen, daar zie ik het nut niet van in. Hookers is en blijft een openbaar forum. Allez, da's toch mijn gedacht.
                            Maar om op je vragen te antwoorden toch dit: 120 euro is heus niet teveel voor een bunga party. Eva doet zowat alles. En tot in de puntjes. Ja, ook slikken.
                            Miranda is ook top!
                            En Sara trek altijd mooie kousen aan en neukt en pijpt als de beste.
                            Wat de extra opkomst betreft: er zijn altijd extra koppels aanwezig. Ik ben er reeds een tiental keer geweest en er zaten zondermeer toppertjes tussen die zich gewilloos lieten neuken, kussen en pijpen door, zowat de gemiddelde opkomst van zo'n 20 à 25 mannen.
                            En ja, ook dit nog: de ontvangst en bediening is er prima!
                            Nu, je ziet wel.

Mag ik dan ook, wanneer je er eens langsgelopen bent, je evaluatie verwachten?
                            Succes.

Hm.

Commentaar

8 juni voor de eerste maal naar ' bunga bunga party' geweest in antwerpen.
                              geile bedoeling, sex vol overgave.
                              dirty eva was de topper.
                              echte spermaslet

één koppel daar: leuke toeschouwers/geen actie

12 juni naar dezelfde lokatie gegaan for de 'hot milf gb' (andere organisator): deze sessie was nog hotter en geiler. diverse koppels daar (4 koppels) en allen geil actief. deze gbs zijn top! ik heb me uitstekend geamuseerd. 2x klaargekomen en hoe.

Commentaar

Nadat ik in hetzelfde pand al eens een translips travestiepartie had mee gemaakt ben ik 29 november jl ook een keer als tv sletje aangeschoven bij de Bunga Bunga party wat me uitstekend is bevallen. Zondag 26 juni a.s. ben ik weer van de partij en hoop dan zo veel mogelijk pikken/sperma te scoren (ben een mega pijp/spermaslet).
                                Ik zal me terughoudend opstellen naar de heren maar ben beschikbaar voor wie dat wil.

Commentaar

Gisteren nog eens naar Antwerpen getrokken. Bunga bunga Party. Ik meen dat het de 7de keer was. En alweer volop genoten.
                                  Dit ter info: voor de wellicht heetste gangbanger moet je bij Eva zijn. Niks is haar teveel. Kussen (tong), neuken (met cd), Pijpen en slikken: no problem. En bovendien is het een erg knappe vrouw. Van kop tot teen. Echt de max. En dat woordje staat niet telkens in mijn woordenboek.
                                  Er waren, naar schatting, zo'n 25 man. Ideaal voor die prima lokatie.
                                  Verder dan een tweede neukbeurt of "slikscène" ben ik niet verder geraakt dan met Sara. Die heerlijke kousen die ze aantrok. Heb ze zelf mogen uitdoen en per ongelijk meegenomen. Nu, Sara, ik breng ze een volgende sessie terug mee. Maar ik heb er intussen alvast deze morgen van genoten!
                                  Naast de vijf andere meisjes heb ik ook een koppel ontmoet. Haar minnaar/man stimuleeerde elke aanwezige om haar te nemen. Ze heeft me alvast een tongzoen gegeven die er mocht zijn en me gepijpt zoals het hoort! Zonder ejaculatie echter van mijnentwege. Té voldaan van de vorige dames!
                                  En nog een woordje voor de ontvangst van de organisator: Dit dit is gééééén norse "Geldjager" doch een vriendelijke, oprechte gastheer. Mijn complimenten hiervoor.

Commentaar

Re: Antwerpen, Amerikalei, Bunga Bunga party

Gisteren nog op een Sinterklaas-feestje voor de neefjes en nichtjes van de familie, maar vandaag trakteerde oompje zichzelf op een meer volwassen feestje: "bunga bunga party".

De party ging door in de nieuwe lokatie in het centrum van Antwerpen (dus niet meer op de Amerikalei), ideaal bereikbaar met openbaar vervoer en met genoeg parkings in de buurt voor diegenen die met de auto willen komen.

Ik arriveerde rond 14:45 (start is om 14 uur) en de activiteiten waren alle in volle gang. De nieuwe lokatie is een typisch studio-appartement met een zitkamer/keuken ruimte waar de activiteiten doorgaan, een badkamer en een "dressing" waar je je kan omkleden. Geen lockers, maar de organisatie bewaart je waardevolle dingen bij zich. En om het maar meteen al te zeggen: alle lof voor de organisatie. Hapjes zijn beschikbaar (frans brood, kaas, beleg), taart eveneens. Drank kan je zelf inschenken. Als je wil roken moet je in de keuken onder de dampkap gaan staan. Gelukkig waren er niet veel rokers.

De zitruimte heeft twee ruime sofas en twee matrassen. Als je gewend bent aan een gang bang in een parenclub, dan is dit niet te vergelijken. Alles gebeurt hier in het zicht van iedereen en bij tijden was er geen vierkante decimeter ruimte op de matrassen en sofas meer vrij.

Ik telde een tiental dames, hetzij een viertal van het organiserend comité en de rest single, dan wel deel van een koppel. Met uitzondering van 1 koppel deed iedereen goed mee. In totaal waren er 25-tal heren aanwezig. Dat is een goede verhouding voor een gang bang.

Dit is echt een "vlieg er maar in" feestje. Geen tijd of gelegenheid om namen te vragen of even te babbelen vooraf. Zet je op de sofa of matras en links of rechts grabbel je wel een tiet of kut vast en wordt je pik al snel evenzeer "verzorgd". Mijn eerste beurt was bij een slanke blonde dame met een zilveren speelpakje aan. Terwijl ze een andere bezoeker aan het pijpen was, kon ik haar lekker in doggy neuken. Ik denk niet dat ze zelfs maar even heeft omgekeken om te zien wie haar aan het berijden was.

Even gaan opfrissen in de badkamer en iets gedronken en een half uurtje het gebeuren bekeken. Er was echt de ganse tijd wel iemand bezig. Dan met een paar dames gespeeld. Hun borsten en tepels gelikt, tongzoenen was eerder regel dan uitzondering en tenslotte een rondborstige Nederlandse dame oraal verwend en toen haar kutje druipnat was, mijn pik er maar eens ingehangen. Erg leuk in cowgirl, want dan kon ik met die zalige borsten spelen. Schot op doel nummer twee was een feit!

Weer even opfrissen (en helaas begonnen de handdoeken wat op te raken zag ik) en nog wat eten en drinken en ondertussen een gesprek aangeknoopt met de Nederlandse dame. Werkelijk de omgekeerde wereld: eerst neuken en dan praten.

Na een uurtje kwam er weer leven in kleine Benny. Het was toen ongeveer 17 uur en de hevige actie was wat afgenomen. Een aantal deelnemers waren al vertrokken, maar zilveren speelpakje dame was terug aktief en nu kreeg ik een goddelijke pijpbeurt, klaarkomen in haar mond en slikken inbegrepen.

Drie orgasmes op 1 namiddag is echter wel mijn limiet en tegen half zes verliet ik dit leuke feestje. Er waren toen nog een drietal dames bezig omringd door een tiental mannen.

Samengevat: voor 120 € krijg je een leuk feestje in een niet al te grote ruimte. De deelnemers waren over het algemeen hoffelijk (geen gedrang), maar sommige mannen zouden wel eens een extra douche mogen nemen want hier en daar was er toch een lijfgeurtje te bemerken. De dames deden goed hun best en er was keuze genoeg: van jong tot oud en van slank tot mollig. Het eten was beperkt maar voldoende en aan drank was er geen tekort. 1 enkel minpuntje: tegen het einde waren de handdoeken op.

Ik zal zeker nog eens een keer terugkomen. (Uit wetenschappelijke redenen uiteraard, om te zien of deze eerste studie kan worden bevestigd).
                                    Ubique quo fas et gloria ducunt!

Commentaar

Re: Antwerpen, Frankrijklei, Bunga Bunga party

Vrijdagmiddag de Bunga Bunga party bezocht die nu in de Frankrijklei in Antwerpen wordt gehouden.
                                      De party was van 12.30u tot 17uur en er waren om 13 uur al veel mannen.
                                      Het parkeren was wel een probleem maar eenmaal daar werd je netjes ontvangen met een glas champanje.
                                      Je waardevolle spullen kon je inleveren,er was een kleine ruimte voor je om te kleden en er waren douche mogelijkheden.
                                      In het midden van de kamer lagen 2 mattrasen en ook 2 grote banken werden gebruikt door de dames.
                                      Er waren 5 dames van het huis 3 stellen en ongeveer 35 mannen aanwezig in een kleine gezellige ruimte.
                                      De sfeer was goed en de dames deden uitstekend haar best met Sara als geile spuitster en Eva als bukkake speciaals.
                                      De dames bleven goed bezig er waren weinig pauses en dat is niet overal zo.
                                      Het was een geile party met dames die ervoor gingen ,het moet alleen niet drukker worden.

Commentaar

heeft er iemand meer info over bianca , wil met haar wel eens afspreken mag in PB ook

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door booblover046 Bekijk bericht
                                          heeft er iemand meer info over bianca , wil met haar wel eens afspreken mag in PB ook
                                          Die Bianca zou ik ook wel eens willen ontmoeten.