De Klinge, Klingdorp 70a, Club Goesting

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• De Klinge, Klingdorp 70a, Club Goesting

Vorige week nog eens naar het feestje in Club Goesting in Kapelle geweest. Ik moet zeggen dat deze nieuwe lokatie, voorheen was deze gb in Minderhout, een grote vooruitgang is. Mooie club, schoon, ruim en een aparte rokersruimte zodat je gewoon lucht krijgt als je zo'n lekkere dame ligt te beffen. Er was ook weer veel actie al was de verhouding dames-mannen minder goed dan anders. Te veel manvolk dus maar verder wel gewoon een lekkere geile bedoening. Heb zelf Joy nog een paar keer naar een andere, kletsnatte wereld geholpen (geen paniek, ze leeft nog ), Vanessa nog eens flink doorgeneukt en later een wat oudere maar supergeile blonde dame verwend. De uitbater draagt een prima concept uit, namelijk dat van doeners ipv al die stellen die alleen maar rondhangen en ons kent ons spelen. Toch zie je ook hier dat een aantal dames zich nauwelijks door de club bewegen en de hele avond op de banken bij de bar liggen te spelen, met hun mannen in de nabijheid. Ook liep er een stel dat nauwelijks actief was maar wel graag gezien wilde worden als ze met elkaar bezig waren. Dat is vaak het begin van de kliekjesvorming en buitensluiting van alleenstaande mannen wat de uitbater niet wil. Oppassen dus, dat het niet dezelfde kant opgaat als in andere clubs. Dat zou jammer zijn. Voor de rest heb ik me prima geamuseerd en is er een groot herhalingsgevaar.
    Laatst gewijzigd door DevDark; 19-02-13, 22:03.

Re: De Clinge, Gangbang,Club Goesting

De voormalige exploitant van Galleryclub heeft nadat hij daar met de exploitatie gestopt is nog een tijdje GB s georganiseerd op het adres in Minderhout.
    (topic staat in archief ergens)
    Inmiddels heeft hij een nieuwe club en zijn de GBs daarnaar verhuisd op de 2e woe van iedere maand.

http://www.clubgoesting.be/
    http://www.bigbangclub.be/

De nieuwe exploitant heeft het GB gat zelf ook opgevuld en organiseert nu iedere 1e woe van de maand een GB in Galleryclub.

http://www.galleryclub.be/

Beide locaties adverteren ook o.a. op Sexjobs met hun GB activiteiten.

Commentaar

Ik ben er gisteren geweest naar de gangbang. Qua locatie kan ik zeggen heel mooi en heel ruim. Leuk gedaan. Er is een reuze jacuzzi en sauna. Een soort douchegrot. Dan zijn er zeker een 10-tal kamertjes waar je vrijuit kan vrijen.

Qua publiek moet ik zeggen dat ik me een beetje waande in het MILF inc.-publiek. Allemaal dames die toch wel boven de 45 zeker waren, sommigen zelfs tegen de 65. Sommige zagen er heel apetijtelijk uit en tevens ook nog zeer actief.

Nu 80€ is geen weggesmeten geld want je komt genoeg aan je trekken.
      Er is tevens ook een klein buffet, maar wel verzorgd. Dus qua hygiëne kan ik wel zeggen top. Alle matrassen zijn in zo een soort zitzakplastiek. Dus heel gemakkelijk te reinigen en niet dat je na een uur al op de vloeistof van een ander moet gaan zitten.
      Op dit vlak kunnen veel andere plaatsen hier een groot puntje aan zuigen.
      Tussendoor komt er zeker iedere 20min een dame alles reinigen zoals vuilbak, papier verzamelen, aanvullen.

Dus eindconclusie is:

Hygiëne : 10/10
      Sfeer en inrichting : 8/10 (sommige ruimtes zijn echt heel donker)
      Dames : 7/10

Zijn geld waard? Ja

Commentaar

Ik heb afgelopen woensdag ook de gangbang bezocht.
        Er wordt hier gesproken van de geilste gangbang van België.......en dat kan ik niet ontkennen
        Om 20 uur ging de poort open... 100 euro aftikken en naar binnen. Mooie kleedruimte met veel kastjes.
        In de bar was er nog niet veel actie. Ik bestelde een drankje bij een mooi ogende bardame.
        De eerste actie begon een kwartier na binnenkomst.... Een mooie blonde dame lag flink te kronkelen op de gyneacologenstoel (haar heb ik later flink laten spuiten en gillen).
        Ze was heerlijk aan het pijpen en haar geringde kut werd flink onder handen genomen. Ik besloot eerst om even rond te kijken in de club... Het zag er allemaal keurig uit... Een grote sauna en een bubbelbad. Doucheruimte was ook groot en fris en handdoeken genoeg voor een heel leger.
        Het werd geiler en geiler, vanaf half 10 was er geen dame meer die niet onder het zaad zat. Overal werd er gepijpt, gelikt en geneukt.
        Ik moet echt een compliment geven aan (bijna) alle dames/sletten. Wat een uithoudingsvermogen hebben jullie en wat een zaadmonsters zijn jullie!!
        Mannen, ik heb het walhalla van de gangbang ontdekt.
        Op andere dagen schijnt het hier ook een geile boel te zijn dus binnenkort weer terug naar De Klinge.

Conclusie:
        Hier vindt je de echte spermasletten. Van iedere smaak loopt er wel eentje rond... Van zeer slank tot volslank, van ongeveer 25 tot 55 jaar. Echt helemaal top!!! Nadelen kan ik niet opnoemen. Wie weet kom ik er volgende keer eentje tegen. Het was druk maar zeker niet te.. Klaargekomen....Ja. 1x over mooi geringde tieten en een keer in een zaadvragend mondje

Commentaar

Hallokes. Gisteren naar de maandelijkse GB geweest en het was mij deze keer niet zo goed bevallen. Iets minder volk dan vorige sessies, vooral minder jonge vrouwtjes (vakantie?). Kreeg zelfs de indruk dat de versheidsdatum van de meesten overschreden was.
          De enkele jongere exemplaren hadden dan ook bijna alle mannen rond zich zodat het bijna onmogelijk was om hen te bereiken. En dan waren er ook enkele met hun man erbij die aanwezen wie in de buurt van hun vrouw mocht komen. Enkel hun vriendjes mochten, de meesten kregen een NEE te slikken.
          Al bij al vond ik het een tegenvaller, de vele kilometers rijden niet waard.
          Ik denk het in het vervolg bij de GB's van Mariska te houden... beter georganiseerd, betere sfeer, kleinere groep, en meer seks.

Commentaar

Woensdag 14 augustus ook naar de maandelijkse GB geweest.

Mooie club, best groot. Fijne douches, genoeg handdoeken en lockers.

Mijn ervaringen zijn bijna identiek als die van Ramones. Vond de sfeer minder gemoedelijk als de GB's van Mariska. Niet alleen bij het 'voordringen' bij de dames, maar ook bij bar. Had ik echt niet verwacht!

Eigenlijk waren er te veel mannen voor de beperkt actieve dames. Ik zie het gebeuren meer als een parenclub, waar ook singles welkom zijn. Zou dan wel het aantal single mannen reduceren.

Ervaring rijker, illusie armer ... (en 100 euro)

Commentaar

De club ligt net een paar meter op Belgisch grondgebied, maar het gehucht De Klinge loopt door aan Nederlandse zijde en heet daar Clinge (met een c, zonder 'de'), dus het is lekker verwarrend, maar het moet dus inderdaad met een K.

Ook even een late recensie; ik was er bij de een na laatste party, op 10/7. Ik had er behoorlijk naar uitgekeken, en ik kwam er met een heel gemengd gevoel van terug.

Het positieve: een aantal dames van het vaste kernteam zijn gewoon heel leuk, en nemen ook de tijd voor je. Ik begon op de bank in de grote ruimte (waar de bar is) met een pijp-/neuksessie met Spetterslet (dacht ik..), even later overgenomen door de slanke Nikky, een hele leuke brabantse meid die regelmatig gangbangt in het vlaamse..
              Omdat ik mijn kruit niet meteen wilde verschieten (ik probeer de eerste keer klaarkomen altijd zo lang mogelijk uit te stellen), liep ik verder richting de hal waar zich meer dames van het vaste team bevinden. Daar raakte ik aan de praat met Vanessa - een mooie aziatische dame, naar mijn bescheiden mening de meest aantrekkelijke van het vaste team. Ik boog 'r voorover en neukte haar staand vanachter terwijl ze vroeg om ferme tikken op haar lekkere kontje. Ook nu wilde ik eigenlijk nog niet klaar komen, maar er werd zaad geeist: ene blonde Kimmy kwam erbij staan, en samen met Vanessa drukte ze me op de bank. Vanessa hield m'n polsen vast en drukte haar tieten in mijn gezicht, Kimmy begon te trekken en te pijpen.. Ik kon geen kant op, dus mijn enige optie was Kimmy dat geven wat ze wilde; ze slikte tot de laatste druppel door. Ik had een paar dagen gespaard dus ze zal flinke dorst gehad hebben.

In principe ben ik liefst dominant, maar ik vind het toch ook wel geweldig om door ontzettend geile dames "gedwongen" te worden tot seks, zeker als ze met z'n tweeen samenwerken.
              Op dat moment voelde ik mij koning.

Het niet zo positieve: er werd aangekondigd dat er 25-30 dames zouden zijn; die waren er niet. Ik gok dat het er eerder 15 waren. Er werd verteld dat alle aanwezige dames actief zouden zijn, dat het een echte doenersclub was, en dat viel dus tegen. Slechts een beperkt aantal was actief, waarvan veel uitsluitend met hun eigen vriendenkringetje, en dan zijn 100 single mannen ineens toch wel veel..

Al die andere actie vond niet plaats in de grote ruimte, maar in de kleine kamertjes; je moet door donkere kronkelige gangetjes om er te komen, en als dan ergens een dame bezig was, dan stonden er ook werkelijk rijen dik mannen omheen. Dan moet je weer de keus maken of je wilt wachten, of toch maar weer ergens anders naar toe te lopen, en alhoewel ik nog best een paar korte blowjobs heb mogen ontvangen, voelde ik me hoe later op de avond steeds gefrustreerder.
              Het heeft ook wel iets triestigs: een beetje met half stijve pik van kamertje naar kamertje rennen om te kijken of er nog wat te neuken valt..

Behoorlijk wat dames/stelletjes vertrokken alweer ruim voordat het feest teneinde zou lopen, en dat maakte de kans ook niet groter op een leuk geil gangbangavontuurtje met een dame die ik de moeite waard vond.

En dus.. ondanks dat het eerste uur heel leuk begon, en vooral de sessie met Vanessa en Kimmy altijd een leuke herinnering zal blijven, ging toch redelijk gefrustreerd richting hotel.

Het blijft persoonlijk, maar dit soort events is te massaal voor mij. Ik kom echt naar een gangbang om dames te zien genieten van een heleboel pikken in en om zich, en om daar ook aan mee te kunnen doen. Op het moment dat ik een beetje mal van a naar b ga rennen met m'n pikkie in de hoop om ergens wat actie te vinden hoeft het eigenlijk niet meer.
              Maar goed: het is er iedere keer weer vol mensen; you can't argue with the box-office, genoeg mensen die er dus anders over denken.

Ik heb geen spijt dat ik er was - de leuke dingen onthou ik wel - maar er zal geen 2e keer zijn.

Commentaar

Nadat ik een paar keer in Minderhout de BigBang had bezocht, afgelopen woensdag nu maar eens naar de nieuwe locatie gereden. Het eerste wat me opviel: het was er wat frisjes. . Maar goed ik was er 20:15 en het was nog niet helemaal volgelopen.
                Op de oude locatie kon je zoals bekend je kont niet keren, maar sfeer had het wel. Die was hier aan het begin nog niet helemaal, maar dat verbeterde snel. Ben begonnen met een lekkere griet op de g-stoel te neuken. Daarna even een drankje en kijken wat er nog meer te beleven viel. Ik kwam op het gestapelde bed uit bij Nikky. Die heb ik lekker gelikt en daarna heftig geneukt. Lekker! In de kamer erna nog een meid van 30-35 je gehad. Ook weer lekker en hartstochtelijk. Ik had nog altijd niet mijn 1e kruit verschoten maar daar kwam verandering in toen ik Vanessa tegenkwam, wat een toppertje is dat toch. Werd eerst heerlijk gepijpt, daarna lekker doggy genomen en gekomen.
                Even bijkomen... in de bioskoop aan de gang geweest met een leuk stel met een dame met hippe bril en kort haar. Daarna was er bij de bar nog een lekkertje die per se een bukkake wilde. U vraagt, wij draaien.
                Toen vond ik het wel weer mooi voor die avond.
                Denk dat ik er in december weer bij ben!

Commentaar

Mooi dat je kon genieten.
                  Vorige keer was ik er en ik vond het toen een saaie bedoening. Geen mooie meiden aanwezig, behalve dan Nikki. Maar die had reeds zoveel andere Hollanders naast zich dat zij zich vroegtijdig (ruim voor het einde van de GB) ging aankleden. Ik dacht haar na de wachtende meute ook eens te nemen.
                  Ik heb die avond enkel kunnen genieten van het schouwspel van een slanke mooie deerne die prachtige bewegingen had aan de 'pole'. Maar behalve haar groepje bekende mannen moest iedereen eraf blijven. Ik heb toen beslist nooit meer naar De Klinge te gaan... er zijn betere GB's met veel mooiere meiden waar je wel mag aankomen.

Commentaar

Mooie verzorge club, hoort bij de betere alleen jammer dat de dames altijd dezelfde zijn die gewoon een zeker doorschuifsysteem hebebn volgens mij...waar je ook gaat je komt ze tegen. Veel koppels zie je niet (nergens niet)
                    Als ik nog eens wil bangen is deze de dichtse..maar dan moet ik echt wel veel goesting hebben. Ga liever eens wandelen!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door turnpike
                      Ik was er afgelopen maandagmiddag ook en ik moet toch zeggen dat ik voor het merendeel koppels gezien heb.
                      Ik kom er nu geregeld en het is wel zo dat dezelfde gezichten inderdaad terugkomen.

Maar ik heb maandag ook een vergelijkende studie gedaan met de Galleryclub in Minderhout en dan steekt Club Goesting er voor mij toch wel met kop en schouders bovenuit.
                      Er is toch wel een verschillend publiek op de maandagnamiddag, op de vrijdag- & zaterdagavond en op de maandelijkse gangbang-woensdagavond. Er is uiteraard een zekere overlapping, maar de sfeer en het publiek is echt wel verschillend.

Mijn ervaring is dat enkel op de maandelijkse gangbang-woensdagavond, je echt een gangbang hebt, m.a.w. 4, 5 of meer mannen die rond eenzelfde dame staan en ze min of meer tegelijk of in korte afwisseling "bedienen". Op de andere avonden heb je meer "seriële" sessies. Sommige dames zullen na elkaar mannen bedienen. Een mooi (letterlijk!) voorbeeld is spetterslet: haar specialiteit is 1 man pijpen terwijl ze doggy-style wordt geneukt. Zodra de neuker klaar komt wordt hij vervangen door de ondertussen stijve en opgewonden gepijpte man en een volgende kandidaat kan haar orale kunsten genieten. Dit gaat zo voort tot ze spetterend klaarkomt. Ongelooflijk opwindend, maar een echte "gangbang" vind ik dit niet.

Een heel verschil met Vanessa, het Aziatische lid van het bigbang gangbang team. Zij wordt omringd door vijf of zes kerels. Dan pijpt ze de eerste, trekt een tweede af, neukt een derde en na een paar minuten zit ze met haar kutje op je tong, pijpt weer een andere, laat twee man haar borsten likken, ter afwisseling vingert ze zich tot een spuitend orgasme terwijl twee or drie mannen op haar borsten of billen klaarkomen, ... &c, &c. Dat noem ik "gangbang" en dat zie je een stuk minder op de andere avonden of middagen. Niet dat het dan minder leuk is, het is gewoon anders. Op een gangbangavond heb je een dame nooit voor jezelf (en zo hoort het ook). Op andere avonden kan je best een hele sessie met een dame hebben zonder dat andere mannen noodzakelijk meedoen, al zijn er altijd wel een stuk of wat voyeurs die rond je staan en zichzelf amuseren.

Wat sexplezier betreft is dit inderdaad wel de beste club uit de verre omgeving. Mooi ingericht, goede hygiëne en een publiek dat over het algemeen respectvol met elkaar omgaat (een uitzondering niet te na gesproken).
                      Ubique quo fas et gloria ducunt!

Commentaar

donderdag ll naar de friends party geweest,
                        score: 8,5 op 10:
                        binnen om 13u; actief om 13h07; met Margaux, samen met nog 3bezoekers, lekker pijpen tot het eind!; later Margaux teruggevonden: op de matras aan de bar, op een matras in een ontspanningsruimte en in de cinemazaal waar ze gedurende een half uur permanent met 3man in de weer was…vervolgens richting Kim, blond, gekleed als scholier, nogmaals pijpen tot het eind, coca, hapjes (kwaliteit), coca, hapjes, margaux, coca, hapjes en op naar Candy (wat een lekker beest!!!!), pijpen zonder, beffen, pijpen zonder…doggy; coca, hapjes (kwaliteit!) en op naar margaux; veel volk, maar lekker plaats genoeg…geen tijd gehad voor de 2 overige, maar evenzo lekkere dames...zie uit naar april, friendsparty met 7 dames

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Bef-boy
                          Heeft iemand ervaring met de "Masked Pleasures" party's in deze club?
                          Ik heb daar eenmaal aan deelgenomen en het me zeker niet beklaagd.

Het is allemaal wat meer "ingekleed" en "georganiseerd". Om te beginnen worden alle deelnemers gevraagd van bij het begin aanwezig te zijn, zodat er na de inleidingsceremonie onmiddellijk aktie is.

En wat die inleidingsceremeonie betreft, dat is best wel leuk. Een drietal dames plezieren elkaar en wanneer de ceremonie-meester beslist dat ze opgewonden genoeg zijn, kiest elk van deze dames een man uit en neemt deze mee naar de speelruimtes. Ik was een van deze gelukkigen, dus binnen een kwartier na aanvang werd ik al verwend door één van deze schoonheden. En ik kan bevestigen dat ze door het ceremoniële "voorspel" al goed was opgewarmd.

Van dan af verloopt echter de avond niet echt verschillend van een "gewone" avond. Wel is er een uitgelezen verhouding mannen/vrouwen. Ik denk ongeveer 3 of 4 mannen per vrouw, hetgeen niet echt aanleiding geeft tot zware gangbang-toestanden maar wel tot een aangename drukte. Je moet nooit lang wachten om aan de beurt te komen en er is altijd wel ergens iets bezig. Als ik het mij nog herinner ben ik die avond een drietal keer klaargekomen.

Het verplichte gebruik van maskers en capes geeft wel een bijzonder sfeertje, maar lijkt me eerder "leuk voor 1 keer' te zijn.

Zou ik een volgende keer nogmaals deelnemen? Ik twijfel, niet omdat ik me niet goed heb geamuseerd (integendeel) of omdat de sfeer niet goed zou zijn (die was bijzonder goed te noemen), maar wel omdat de andere activiteiten van de club zeker ook goed zijn en dan moet je niet op voorhand inschrijven.

Ik zou zeggen, je moet het eens een keertje hebben meegemaakt en dan beslis je zelf of er een blijvende meerwaarde in het concept steekt.
                          Ubique quo fas et gloria ducunt!

Commentaar

En nu terug naar de gangbang...
                            Gewoonlijk komen we hier op de huisvrouwenmiddag (maandag), maar nu per uitzondering toch eens kunnen komen op de Gangbang woensdag. Man dit was heftig. Zowel mijn vriendin als ik heb GENOTEN.
                            De sfeer hier is goed, uiteraard is er een mannenoverschot maar wel in die mate dathet net ok is voor de dames. Doordat de club vrij klein is (in vergelijking met bv de Mystique toch), kan je een goed overzicht houden en voelde mijn vriendin zich ook op haar gemak als ik haar alleen liet. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om toch ook wat met een paar lekkere dames te spelen.
                            Misschien 1 klein puntje van kritiek: het buffet. Het is klein en verzorgd op zich, maar sommige dingen kunnen toch net iets beter zonder dat het duurder hoeft (die koude sandwiches in de frigo bv hebben quasi geen smaak). En zelfs als het iets meer kost, zal dat in verhouding tot niet veel zijn tot alle die singels die een mooi eurotje moeten afdokken om hier binnen te mogen...

Commentaar

Ik ben hier geweest voor de Friends gangbang. De weg naar de club was een ramp. Overal waren de Belgen bezig met wegwerkzaamheden en uiteindelijk was ik 700 meter van de club en trof ik weer een weg die afgesloten was en kon ik weer nog een kwartier zoeken naar een weg die wel naar de club ging. Enfin, met anderhalf uur vertraging kwam ik eindelijk in de club. Bij de receptie kwam ik erachter dat er veel van de vrouwen ook heel laat waren gekomen door dezelfde ellende.
                              De club is precies bij de grens. Ik heb bij de Nederlandse zijde geparkeerd en 30 meter gelopen naar de Belgische kant waar de club gelijk begint. Na omkleden even een drankje gedaan. Margeaux was is de barruimte al bezig maar het was te druk bij haar dus besloot ik om de rest van de club eerst te verkennen. Nou, de rest van de club met de erotische ruimtes mag je best omschrijven als een groot darkroom. Je ogen moeten echt even wennen aan het licht of liever gezegd gebrek hier aan. Er was echt overal actie. Er was een goeie mix van milfs en wat jonge meiden. De milfs deden het echt voor hun plezier en waren super geil. De jonge meiden konden ook wat van en hadden stuk voor stuk een gigantische conditie. De meiden waren bijna onafgebroken bezig en stopten voornamelijk voor een bezoek aan de WC, een drankje of een klein hapje en dan weer zoet voor een uur of meer. Petje af. Groot herhalingsgevaar. Twee weken later kwam ik meer dan de helft van de dames uit deze gangbang ook weer tegen in de Circle club in Schoten.

Commentaar

Ik was de eerste maal in deze club, op de "Friends" party. Aangekondigd waren 5 dames die ook aanwezig waren. Het interieur van de club ziet er prima uit. Ruime locker en douche ruimtes. Er wordt zeer regelmatig opgeruimd. Drank en snacks zijn voldoende aanwezig, alhoewel de snackbar niet zo groot is, toch met een genoeg variëteit. Er zijn een 7-tal speelruimtes, waarvan één in de barruimte met voldoende licht, wat niet van de andere ruimtes kan gezegd worden. Daar heerst de duisterheid. Niet zo heel aangenaam, het hoeft echt gaan stadionverlichting te zijn, maar ook geen spookkot. De dames waren van aangename leeftijd ( tussen 25 en 40 geschat), maatje 38-40 als gemiddelde, echt geile body's. Tijdens het eerste anderhalf uur waren de girls heel actief, en kwam je vrij snel aan de beurt om gepijpt te worden (zonder), daarna afwerken met een neukpartij. Na 14u30 echter waren er zoveel mannen aanwezig dat alle dames zwaar overbezet raakten,
                                soms 2 rijen dik. Daarbij kwam ook nog een typische egoïstische houding van bepaalde mannen die het nodig vonden om een kutje gedurende 20 minuten non-stop te beffen. Mooi om te zien, maar niet in het eindeloze. Tevens weze opgemerkt dat enkele heren, na de inloop fase, een dame zowat voor een half uurtje als hun privé afspraak beschouwden. Dat past echt niet op een "gangbang". Wat me opviel dat ook op deze "friends party" een deelnemende girl echt bijna nooit gezamelijk actief verzorgd wordt en er ook op de "party" hier praktisch nooit tijdens de actie een woord gezegd wordt.
                                Globaal valt het in de beginfase wel mee, maar toch een paar verbeteringen mogelijk.

Commentaar

Daarbij kwam ook nog een typische egoïstische houding van bepaalde mannen die het nodig vonden om een kutje gedurende 20 minuten non-stop te beffen. Mooi om te zien, maar niet in het eindeloze.

Gewoon een cd om je pik bij zijn kop en beleefd vragen of de aso beffer zin heeft om je even te pijpen. Werkt prima.

Commentaar

Re: De Klinge, Klingdorp 70a, Club Goesting

Enkele weken geleden op de gangbang geweest samen met mijn manneke. Het was jaren geleden dat we daar geweest waren. Een half uur voor het open gaat stond de parking al vol met wachtende mannen. De koppels mochten een half uur eerder binnen, dat hadden wij aanvankelijk niet direct door. Binnen goed druk. Gemiddelde leeftijd viel ons mee. Weinig oude mannen met witte onderbroeken tot onder hun oksels getrokken, gelukkig. Moeilijk om een plaatsje te vinden boven, dan maar in het salon bezig geweest met een groepje mannen. Een avondje pure seks, qua muziek en dansen nul, maar daar komt niemand voor veronderstel ik. (Ik wel toch, tussen het gangbangen door) Minpuntje: bij het binnenkomen was het overal koud! Dat verwacht je toch niet in een club! Het word wel warm, zeiden ze aan de bar. Na een uurtje was het ook zo, maar draai dan in godsnaam de verwarming een uur vroeger open dan hou je de eer aan uzelf en uw klanten! Fijn concept al bij al

Commentaar

Na enkele jaren geleden een paar keer naar de gangbang in Minderhout geweest te zijn, nu voor de eerste keer richting Club Goesting gegaan. Eerste vaststelling : de club oogt mooi en netjes, met verschillende kamers en barruimte waar ook volop actie was.
                                      Bij het binnenkomen reeds begroet door een tafereel waarbij twee dames gretig enkele mannen aan het pijpen waren, kontjes naar achter..leuke binnenkomer Er waren geen 20 dames aanwezig zoals aangekondigd, maar het aantal mannen lag ook niet zo hoog dus zeker een goede verhouding..bovendien waren de aanwezige dames zeer actief. Voor elk wat wils was er bij.. Na een eerste drankje begonnen in de barruimte bij een slanke dame met tattoos en kleine borstjes die op handen en voeten kruipend op me af kwam en meteen mijn pik in haar mond nam. Heerlijke pijpbeurt afgesloten met doggy. Daarna even de rest gaan verkennen, nauwelijks bekomen of vanessa (geile aziatische) kwam tegen me aanrijden en wou me per se al staande pijpen. Een andere gangbanger ramde haar ondertussen hard door waarbij ze het uitschreeuwde..toch maar even gewacht voor een 2e lading.
                                      Verder in de club was er een koppel waarvan de vrouw een jong en echt lekker ding, die alle mannen met zich meetrok waar ze ook ging. Even gaan kijken en mevrouw hield er blijkbaar wel van om door man na man stevig afgeneukt te worden, je kon haar horen schreeuwen door de hele club. In rij staan wachten is mijn ding echter niet..volgende keer mss dus.
                                      Daarna bij een heerlijke slanke blonde dame terechtgekomen met klasse lingerie en kousen aan...helemaal mn ding :-) Deze liet duidelijk merken dat ze me ook eens wou voelen en heeft me zeker een halfuur liggen pijpen op de meest fantastische manier. Constant geile woordjes tussendoor. Toen ik liet merken dat ik ging klaarkomen nam ze me helemaal deeptroat en slikt alles tot de laatste druppel in...de geile blik die ze hierna gaf zei alles.. Bij het weggaan later op de avond vroeg ze me nog of ik direct naar huis moest hierna.. Beter op ingegaan, iemand die weet wie deze dame was en of ze vaker komt?
                                      De avond afgesloten met vanessa die ondertussen naar de bar was gekomen, en nog een flinke beurt wou op de dansvloer..heerlijke kont dus het duurde niet lang of mijn derde keer die avond was gebeurd.
                                      Nog steeds zijn deze feestjes dus een echte geile boel..ik ga zeker terug.

Commentaar

Vandaag eindelijk eens naar Goesting geweest ... al lang goesting voor .
                                        Bij aankomst kreeg ik de melding dat er vandaag niet zo veel heren en koppels waren als anders (7 ipv 15) en of ik alsnog interesse had. Ja dus. Snelle rondleiding door het pand. Gebouw en infrastructuur proper en hygiënisch (wordt gedurende de namiddag ook steeds bijgewerkt), broodjesbuffet goed gekoeld maar niet uitgebreid (maar daar kom je ook niet voor hé). Onthaal zeer vriendelijk. Veel leuke ruimtes. Verschillende dames actief maar er liep telkens een school mannen rond en achter. Sommige dames genieten echt van de aandacht, andere waren eerder geïnteresseerd in hun kennissen. Twee keer aan mijn trekken gekomen maar dan had ik het wel gehad met de zwerftocht door het pand op zoek naar het actieve koppel. Conclusie: verzorgd pand, slechte dag gekozen ... dus nog eens terug gaan als het drukker is zeker.

Commentaar

Ik ben komende donderdag in de omgeving. iemand ervaring met hun "Dolle sletten" donderdagnamiddag ? blijkbaar iets nieuws.
                                          Ik ben er tijdje geleden op maandag geweest en viel, los van het feit dat er veel mannen waren, nogal mee.

Laat maar horen als het de moeite is om af te draaien langs "de Klinge"

alvast bedankt
                                          Karel