Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Schoten, Brechtsebaan 264, Circle Club

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Ik was er ook en vond het niet super maar ook niet slecht. Heb wel al veel betere GB's meegemaakt.
    Ik kwam beetje heel laat toe, half drie, en merkte heel veel mannen voor weinig vrouwen. Maar dat viel uiteindelijk mee. Er werd heel rustig gespeeld, geen gedrum. Slechts 4 vrouwen waren doenbaar en aktief. Waaronder ook die Hollandse blonde die steeds en naar iedereen nogal nors keek. Mooi lijfje maar ik vond haar nogal robotmatig.
    De twee bruintjes op de ronde matras waren zalig. Ze hadden een sexdrive, ongelofelijk.
    Sonja, die ook mc pijpt, kwam blijkbaar heel gemakkelijk klaar en riep dan zo luid dat iedereen het wist... beetje ambiance!
    Op het einde mij nog eens laten pijpen door 'froufrouke' en de ontlading in haar mondje was zo voluptieus dat haar mannetje direct haar mond zoende om de inhoud te delen. Had ik nog nooit meegemaakt. Zelf heb ik nog nooit sperma geproefd... Misschien ooit eens doen, ...op mijn bucketlist?

Commentaar

Sexslavinnen was teleurstellend; zeeeeer druk, voor €125,- te eten een broodje knakworst ????, koude douches, te veel haantjesgedrag.

Commentaar

Iemand al ervaring met de 'I love mondays' in deze club? Is er volk en zijn de dames actief?

Commentaar

Gaat er iemand morgen naar Presidential Suite?

Commentaar

Deze gb blijft toch een klassieker ! Vorige donderdag was ik er weer bij, en bij het binnenkomen vreesde ik het ergste. Ik kon maar een drietal dames zien en nog geen 20 mannen die wat doelloos rondlummelden. Mijn eerste gedachte was : "dit gaat hier maximum een uurtje duren voordat ik terug naar andere oorden vertrek"...Maar uiteindelijk kwam alles meer dan goed : een eerste sessie met het "Zeeuwse meisje", een beeldmooi, blond Nederlands buurmeisje, waarvan ik vermoed dat ze uit Zeeland komt. Me lekker laten pijpen, even kort geneukt en dan een pintje gaan drinken.
            Stilletjesaan begonnen meer dames en koppels binnen te stromen. Het zijn allemaal "buurvrouwen", dus net als mijn buurvrouwen hebben ze niet allemaal een perfecte figuur, maar de sexdrive is er bij de meesten wel.
            Zo was er een koppeltje met een kortharige dame en een knap figuurtje. Untouchable, dacht ik zo. Tot ze naar boven verdwenen. En ik een kwartiertje later even ging kijken. De dame was supergeil en de ene na de andere man moest haar stevig neuken. En ze genoot er dubbel en dik van, dat kon je zien en horen. Heb natuurlijk ook meegedaan en doordat ze zo geil was, heb ik binnen de 10 minuten gespoten. Net als de andere mannen.
            Nadat ik was bekomen heb ik me lekker lang laten pijpen door een andere kortharige dame die een andere ijsbeer en mezelf bediende. Het betere trek-en pijpwerk, zeker en vast.
            Tenslotte heb ik de gb afgesloten met een lekker lange sessie met het Zeeuwse meisje. Ze was ook naar boven getrokken en lag een ijsbeer te pijpen. Toen deze tot het neukwerk overging, bood Zeeuws meisje me haar mondje aan. Tjonge tjonge, die heeft me daar een lange pijpbeurt gegeven, inclusief wat ruwe deepthroat. Dat bleef maar duren...uiteindelijk haar nog lekker afgeneukt, waarbij je kon zien en voelen dat ze lekker geil was.
            Er waren voorts nog twee koppels met prachtige dames, eentje met een langharige brunette en eentje met een blondje, type "sexy secretaresse". Beide koppeltjes kozen er voor om alleen met welbepaalde mannen te neuken (waarbij de brunette blijkbaar van een lekkere bukakke hield en het blondje fantastisch kon squirten), maar dan ik mee leven; Tenslotte zijn de dames vrij om te kiezen wat ze doen, met wie, nietwaar !?
            Bij elke dame viel me trouwens op dat er geen gebruik gemaakt werd van glijmiddel ; althans een indicatie dat ze er ook plezier aan beleven.
            Conclusie : dus zelfs als er wat minder volk is, blijft dit een klassieker onder de gangbangs !

Commentaar

Inderdaad mee eens, een klassieker. Toch zakt het niveau, niet vergelijkbaar met een jaar geleden en daarvoor, wouw dat waren echt toppers.

Commentaar

Na alle goede verhalen vandaag naar Schoten gereden, het viel me enorm tegen!

- 50 mannen, 8 vrouwen (waarvan 4-5 actief)
                - Enorm haantjesgedrag, wanneer een vrouw ergens naartoe liep kwamen er minimaal 10 geile hyena's achter haar aan.

Misschien dat dit normaal is in dergelijke settings, maar het was echt 'strijden' om je zak te legen. Dat gaat me toch wat ver.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Jhonny Bravo Bekijk bericht
                  Na alle goede verhalen vandaag naar Schoten gereden, het viel me enorm tegen!

- 50 mannen, 8 vrouwen (waarvan 4-5 actief)
                  - Enorm haantjesgedrag, wanneer een vrouw ergens naartoe liep kwamen er minimaal 10 geile hyena's achter haar aan.

Misschien dat dit normaal is in dergelijke settings, maar het was echt 'strijden' om je zak te legen. Dat gaat me toch wat ver.
                  Dat is inderdaad DE verandering, was vroeger eigenlijk de meest relaxte GB, je kon je gang aan, keurig wachten op je beurt geen gedrang. Nu is het zo druk dat je niet een smeer kunt zien of er wel een dame achter die haag aan mannenruggen verborgen ligt. Jammer.

Commentaar

Vorige week zondag Nymphosluts, een 5tal ingehuurde dames en een 10tal koppels (waarvan ik er zeker 7actief bezig heb gezien). Was redelijk druk maar nooit het gevoel dat er dames te weinig waren. Voor mij nog steeds 1 van de betere in België

Commentaar

Is iemand al op de maandag geweest? Wat moet ik me bij deze dag voorstellen?

Commentaar

Een langverwachte verslagje over “I Love Monday”, een thema waar koppeltjes en single mannen en vrouwen bij elkaar brengen. Ik ging kijken om 13h30 op de parking hoeveel auto’s er waren. Het was redelijk weinig en dus minder volk. Toen ik binnenkwam waren ze al bezig op de ronde niet draaiend bank onder rode spotlights. Het ging er geil en stout aan toe. Er waren 3 geile actieve dames van diverse leeftijden en van teen slank naar milf volslank. het was aangenaam en gezellig middag. Proper en warme water douches. Free warme en koude dranken. Lekkere soep, sandwiches en taart. Geen Haantjesgedrag en eerder relaxe Gangbang, je kon je gang gaan, keurig wachten op je beurt en geen gedrang. Er waren minstens 10 man. 1 inactief koppel. Koppels: 25 euro • Single vrouwen: Gratis • Single mannen: 70 euro Open van 13:00u tot 18:00u.

Commentaar

Ik ben er intussen ook geweest, vorige week namelijk.
                          Sloeg een beetje tegen! Drie dames die ik allen al wel eens ergens anders was tegengekomen.
                          Wel heel de middag actie maar sloeg me toch wat tegen.
                          De dames niet echt mijn goesting en jammer dat er geen enkel koppel was!
                          Moet het misschien een tweede kans geven maar dit was niet de beste ervaring!
                          Misschien meer inzetten op actieve koppels !
                          Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 29-03-18, 09:26.

Commentaar

Ben vandaag na lang ook nog eens geweest, de vorige keer was echt niks! Nu was er een knappe dame die zich Ell noemt en die er heel lekker uitzag en ook was.
                            Lekker kunnen neuken met haar en haar "buurvrouw".
                            Ze zouden nu ook thema feestjes organiseren, de tweede donderdag en Vierde of vijfde donderdag van de maand. Ze komen weldra op de site.

Commentaar

Ik ben er vorige donderdag geweest en behalve Ell was de rest van het team ideaal gezelschap voor wie een maatje meer verkiest, niet voor mij dus.

Commentaar

Na wat opzoekingswerk vorige donderdag voor de eerste keer naar circle club geweest. Ik tijfelde tussen club amai en circle club, maar toch voor circle club gekozen. Het was de presitential suite en dat sprak me wel aan. Hete sletjes die stonden te wachten, klinkt wel leuk 125 euro is best wel veel, maar ik heb het me gewaagd. Bij het binnenkomen zag ik ongeveer een 30 tal mannen en 4 actieve vrouwen en vreesde ik het ergste. Maar het viel echt goed mee. De sfeer was aangenaam. Ivm bv eroxx is dit een kleinere club, zijn er geen echt verschillende ruimtes, en gebeurt alle actie voor de bar. Of boven, maar daar was er geen actie te bespeuren. Wat gedronken en eerst wat rondgekeken. Er was volop actie en de sletjes deden hun best om de mannen te plezieren. Na mijn drempelvrees te overwonnen hebben me ook bij de actie gevoegd en mezelf aangeboden bij een mooie brunette. Lekker gepijpt geweest en dan condoom errond en ze geneukt, maar het was nog te vroeg om klaar te komen. Beetje de stress voor me denk ik. Wat gedronken en half uurtje later me laten pijpen door een andere dame. Echt waar, ze deed dit zalig. En niet veel later in haar mondje mogen klaar klaar komen terwijl er enkele andere mannen rond me stonden. Nooit gedacht dat ik dat zou kunnen, was een fantasie van me. En dan nadat ik klaar kwam wilde iemand haar kussen. Hmm, vond ik best wel een geil gezicht... Me daarna wat aan de bar gezet en wat gegeten. Wat rond gekeken en zag een andere brunette die zich bezig hield met enkele mannen. Hmm, was best geil. Wel, ik was aangenaam verrast. Ik heb enkele fantasieën kunnen verwezenlijken en heb een leuke namiddag gehad.125 euro is niet goedkoop, maar voor mij was het deze keer de moeite waard. Als ik nog eens tijd heb en in de buurt ben, zal ik zeker nog eens teruggaan.

Commentaar

Ik neem zelf elke maandag deel aan de 'I love Monday's' in Circle O, ik ben helemaal niet akkoord dat hier een recensie staat waarin mijn vriendin en ik volslank of maatje meer genoemd worden (ikzelf ben Norah en mijn vriendin Liene en hebben ongeveer hetzelfde model). Geen idee of ik hier links mag plaatsen naar mijn profiel op Redlights en Deernes, daar staan enkele foto's van begin juni 2018 en enkele selfies vandaag genomen (niet gefotoshopt). Met 1.72m en maatje 40, horen wij zeker niet tot de categorie volslank/maatje meer. Iedereen is vrij om te oordelen uiteraard, ik mag hopen dat de meningen op zijn minst, verdeeld, zijn. Zo'n recensie is best ff schrikken en daarna ff hard lachen hoor...wij hebben er zin in en hopen er weer een supergeil feestje van te maken, zoals elke maandag )))

Commentaar

Meningen verschillen, maar ik vind de meiden op deze gangbang toch ook op zijn minst volslank te noemen, behalve eentje. Dat is geen negatieve commentaar, iedere man valt op een ander type vrouw. Maar het is misleidend om te zeggen dat de meiden daar slank zijn.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Noortje01 Bekijk bericht
                                      Geen idee of ik hier links mag plaatsen naar mijn profiel
                                      Nou ik weet het wel, dat mag niet. En we gaan hier geen discussie aan over: Wat ik dik?? Ik ben niet dik!!!!

Moderator Duitsland, Saunaclubs, Raambuurten, Gangbangs en nog het een en ander.

Commentaar

Afgelopen zondag (1 juli) heb ik weer een bezoekje gebracht aan deze club, alwaar de Nymphosluts gangbang werd gehouden. Ik was er stipt om 16 uur en was een van de eersten, het was nog erg rustig. Langzamerhand druppelden mannen en vrouwen binnen. Uiteindelijk 5 vrouwen van de organisatie, en 4 van binnenkomende stelletjes, allemaal redelijk actief. De vrouwen van de organisatie vond ik allemaal knap en lekker. Esther ontmoette ik gelijk aan de bar, het was de eerste keer dat ze hier meedeed maar ik bleek haar nog te kennen van jaren geleden in Den Haag, bij feestjes van Theo in de Bananas. Verder kende ik de dame die ik ken als Leandra, maar die hier waarschijnlijk anders heette. Nikki Clarisse ontmoette ik voor het eerst, maar wat een leuke en actieve vrouw, een paar hele grappige en acrobatische standjes uitgehaald. En dan twee bombshells: een blonde franstalige dame waarvan ik de naam niet weet, maar o o wat lekker, en Italiaanse Eva, wow, donker shouderlang haar met krullen, leuk gezicht, superslank lichaam, en wat een liefhebster. Hele leuke middag gehad, er zullen zo'n 20-25 mannen geweest zijn, niet te druk maar wel gezellig.

Commentaar

Vandaag (maandag) naar Cirle O geweest; Ik weet niet of Noortje er was (ik ben niet zo goed in namen).
                                          Er was een slanke jonge dame die ik lekker gelikte en geneukt heb en een uurtje later een dame van normaal postuur die mij lekker heeft klaar gepijpt. Ik ben al in veel clubs in België geweest en hier kom ik zeker nog een terug. De mooiste en jongste dames die ook nog eens actief zijn zijn hier te vinden.

Commentaar

"Al in veel clubs in België geweest".

Jammer dat je daarover dan nog niks geschreven hebt.

Commentaar