Oostham, Heppensesteenweg 178, Dirty Milfs

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oostham, Heppensesteenweg 178, Dirty Milfs

Vorige keer daar eens langs geweest. Na een lange gladde rit aangekomen binnen gegaan. Propere tent maar door de extreme koude buiten kon men het er niet heel warm genoeg krijgen hetgeen toch wel spijtig was. Gelukkig waren de dames wel lekker warm en zacht.
    De eerste keer lekker door Ingrid gepijpt en nadien op zijn hondjes genomen. Erna wat pauze en gebabbeld met een leuke knappe blondine waarvan ik de naam vergeten ben. Hier lekker mee liggen stoeien op de matrassen.
    Na een tweede pauze nog eens lekker lang en diep gepijpt door, ik dacht, Britt. Ik moet zeggen, dit was een hele beleving. Lang en aangenaam!
    Een vierde keer wou niet meer lukken voelde ik ookal was de goesting er nog steeds. Tevreden maar bevroren terug naar huis gereden.

Re: Balen, B5, Dirty Milfs

gisteren een bezoekje gebracht aan de kerstgangbang in parenclub b5 te balen,
    de dames hebben blijkbaar een nieuwe naam uitgekozen, maar ben deze weeral vergeten, doet er trouwens niet toe,
    wat ik hier kwijt wil, is dat ik een nog nooit zo een geile namiddag heb beleefd, man man man , die dames kunnen er wat van, ik ben letterlijk helemaal "leeg" naar huis gegaan.
    met de knappe blonde britt begonnen, die kan je werkelijk de zevende hemel laten zien;die kan pijpen, da's niet normaal, daarna haar zusje uitgetest,ook al zo'n lekker stuk, en dan nog met vanessa, knappe wat oudere dame, maar supergeil; ik ga het nu kort houden. gewoonweg een namiddag om nooit meer te vergeten, hier ga ik nog wel meerdere keren langs. trouwens de club is heel netjes en hygienisch
    ik zou zeggen : dames doe zo voort, jullie zijn een prachtteam
    Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 20-12-10, 10:19.

Commentaar

Re: Balen, B5 , Dirty Milfs (goed)

Ben 2x langs geweest in B5. De derde woensdag vd maand (overdag)prefereer ik boven de eerste vrijdag vd maand.(avond) ( ondanks prijsmindering)

Woensdag is er meer sfeer : meer mannen en 5 vrouwen aanwezig ipv 4.

De vrouwen zijn niet piepjong maar zo gewillig en heet. Deze happening gebeurd met veelovergave. Voor elk wat wils : van mager tot stevig, van zwartharig tot blond, van A-cup tot F-cup. De gemeenschappelijke noemer is geilheid !!
      Zeker een aanrader voor liefhebbers van "spuitende " vrouwen.

Kom zeker terug op een woensdag en hoop op dezelfde behandeling vd dames.
      pijpbeurt van Nadia (heerlijk en klaarkomen tussen de borsten)), neuken met Cora (zalig!), squirting van Britt en Ingrid (nog nooit ondergaan, fantastisch)
      Voldaan en zeer tevreden naar huis.

Commentaar

Re: Balen, B5 , Dirty Milfs(uitstekend)

De dating wereld slokt ook een groot gedeelte van mijn tijd op, in de wintermaanden heb ik gezaaid op diverse datingsite's en nu hebben de vrouwen het voorjaar in de kop, want ik ben aan het oogsten.
        Woensdagavond om 2300 uur heb ik een afspraak met een eenzame alleenstaande dame bij haar thuis, het moet wel gek gaan lopen als dat geen liefdesnacht oplevert.
        De afgelopen weken heb ik dan ook geen tijd gehad om een recensie te schrijven over de Dirty Milfs waar ik verleden week vrijdag nog aanwezig was.
        De dames hadden een thema avond in het leven geroepen, ze waren verkleed als ondeugende secretaresses en onder het motto niet tijpen maar pijpen gingen ze kirrend van slag, de aanwezige mannen hebben weer alle hoeken van de B5 club gezien en de weinigen die daar aanwezig waren, waren ware geluksvogels.
        De opkomst viel mij wat tegen, zeker voor de klasse wat deze dames hier aanbieden, Hansje weet dat veel mannen tegen de afstand aanhikken, op dit ogenblik rijd Hansje alleen naar de B5 met drie lege stoelen in de Mazda 626.
        Als er lopers geïnteresseerd zijn om bij het volgende bezoek van Hansje aan de B5 me te willen liften, dan bied ik mijn drie zitplaatsen hierbij aan.
        Via de IM kunnen we in overleg een datum prikken om de Dirty Milfs de beurt van hun leven te geven.

Mooie Nadia

Nadia zat vol vuur.
        En ik proefde haar natuur.
        De afgelopen dagen,
        had ik veel te klagen.
        Door Nadia is mijn stress voorbij.
        En haar liefde is voor mij.

Commentaar

Burcht, Rozenhof, Dirty Milfs

Sinds enige tijd houden de Milfs ook hier op de eerste woensdag van de maand audientie. Afgelopen woensdag was het noet overdrukmaar lekker bezet. Iedereen kreeg de nodige aandacht, maar dat is bij deze meisjes nooit een probleem.
          Ik was redelijk op tijd aanwezig en na het douchn werd ik al gauw overvallen door Britt. En dat weet de ervaren bezoeker het. Er is geen weg terug en na een glorieuze deep throat van Britt heb ik haar op de sofa mogen bedisselen. Mijn lijf haalde laatste sappen uit mijn tenen geloof ik.
          Na wat rust kwam Cora bij me zitten en deed haar uiterste best om mijn jongeheer weer in slagorde te krijgen. Maar blijkbaar vond hij dat te snel en weigerde dienst. Niet veel later kwam Angelique, nieuwe ster aan het milfs firmament naar me toe en troonde me vrij snel mee naar een bed. Haar pijp sessie werd abrupt afgesloten emet een mooie explosie. Angelique ga zo door. Je bent geslaagd voor het verpleegsters diploma!

Commentaar

Re: Balen, B5 , Dirty Milfs

Nadat ik de discussie over de Dirty Milfs lang met interesse had gevolgd, werd het voor mij eens tijd om zelf te ervaren hoe de ontmoeting met deze dames zou verlopen. Afgelopen woensdag (18-4) was het dan zover en ik had me tevoren bij Cora via de mail aangemeld en Cora had me ook al netjes en snel vragen die ik had per mail beantwoord.
            De rit naar Oostham verliep voorspoedig en ik was dan ook op tijd aanwezig op de beschutte parkeerplaats rechts van de Club4Love. Enkele medebangers stonden al geparkeerd in afwachting van het aanvangstijdstip 14:00 uur. Na binnenkomst afgerekend en de sleutel voor het kastje ontvangen, werden we vriendelijk door de dames in hun secretaressen outfit begroet. Aanwezig waren 6 dames van het Dirty Milfs team, een dame van een bezoekend paar en een tiental heren een man/vrouw verhouding optimaal voor de mannen, maar voor de Dirty Milfs konden er nog wel wat mannen bij!
            Na me te hebben omgekleed en gedouched kwam ik snel in aanraking met Angelique een voluptueuze ongeveer 35 jarige, de jongste van het stel. Een heerlijke stoeipoes waarmee ik uiteindelijk op de matras mijn eerste hoogtepunt bereikte toen ik haar langs achteren neukte, hieraan waren alle denkbare sexhandelingen vooraf gegaan. Het werd inderdaad zoals in de advertentie op äfspraakjes.com" beschreven: Een hete,natte, wilde en geile middag. Ik heb daarna nog met Cora, Nadia, Britt en weer Angelique en tenslotte met Nicky lekkere sexavonturen beleefd, viermaal heb die middag een duit in het zakje mogen doen of eigenlijk uit het zakje die dan ook volkomen leeg was.
            Dames, ga zo door en op mij kun je volgende keer weer rekenen.
            Gr XXX Frank

Commentaar

Ben gisteren ook langs geweest.
              De aanwezige dames (5) lieten het niet aan hun hartje komen. Weet niet waar ze de energie vandaan blijven halen. Herhaaldelijk lakens zien verversen omdat de sappen weer in het rond vlogen.
              Dit is een GB waar ik niet het gevoel heb dat de dames er komen om "af te werken". Je voelt dat ze er ook echt zin in hebben. Hun enthousiasme gaat ook verder aan de bar. Je voelt je steeds welkom en ze betrekken je in gesprekkken. Kortom een heerlijke sfeer zoals we van hen gewoon zijn.

Het "krioelen" of het "mierennest gevoel" is hier op deze locatie inderdaad minder. Dit hangt natuurlijk van het publiek af.Er waren veel nieuwe gezichten te zien, misschien nog onwennig. ???
              Heb geen één dame neen horen zeggen tegen een pik of handje meer. Integendeel , zij moedigen ons aan om mee te doen. Ben herhaaldelijk van mijn stoel gehaald om terug mee te spelen. Tegen een lief geil lachje kan je toch niet neen zeggen hé.

Smaak is subjectief. Ik heb genoten vd hot-dogs. Normaal maakt de patron tosti's. Maar als het druk is (zoals gisteren) heeft hij handen te kort. De HD kan je zelf nemen wanneer je zin hebt, alles staat klaar in het eetgedeelte.
              Het is niet uitgebreid maar heeft me genoeg energie gegeven om terug actief te zijn.

Door het grote publiek was er inderdaad te kort aan handdoeken. Misschien een punt om aan te werken.

Heb de kleine Aziatische dame ook gezien, ze hoort niet bij het team. Tegen een bare -GB zeg ik absoluut NEEN.
              Dus geef mij maar de MILFS. Lekker, geil, ophitsend en safe .

Tot een volgende maal.
              dikke x aan het milfs team

Commentaar

Derde woensdag vd maand en de laatste sessie voor de vakantie!: de GEILE ZOMERGANGANG met de Dirty Milfs.
                Ik was voor de eerste keer op de nieuwe locatie in Oostham bij club 4 Love. Persoonlijk vind ik de ambiance iets minder dan in Balen maar de Milfs hebben er zeker niet onder geleden.

Cora, Britt, Nadia, Vanessa zijn niet te overtreffen en weer echt super genoten. Het lekkerste poesje van het westelijke halfrond heb ik weer heerlijk mogen verwennen, bedankt Cora...
                Maar het meest onder de indruk was ik van Angelique, voor mij nieuw, maar o zo heerlijk. Angelique als je dit leest, bedankt meid, je bent super!. Ik hoop je de volgende keer zeker weer te zien.

Al met al weer een hele leuke middag gehad! En het is behoorlijk verslavend!
                Nu een hele zomer zonder de Milfs, maar volgende keer staat deze jongen letterlijk en figuurlijk weer paraat!

Bedankt dames voor de verwennerij!
                Fijne vakantie!

Commentaar

Gisteren naar deze GB geweest. Ik vind vorige recensies toch een beetje overroepen. Vooral het uiterlijk van de dames vind ik maar povertjes en ze waren alle 6 zeker 50-plussers (een 2-tal zelfs 60+). Ik kan wel bevestigen dat de sexuele appetijt van de dames groot is, maar het oog wil ook wat. Misschien binnen 20 jaar als ik zelf 50 + ben dat ik er anders over praat.
                  De locatie heeft trouwens ook zijn beste tijd gehad.

Commentaar

Re: Balen, Gangbang , Dirty Milfs

Hier ben ik afgelopen oktober 2012 geweest, lokatie Rozenhof.

Helaas was er in de buurt een gaslek (je mocht het geouw niet in) en na ongeveer een uur buiten wachten besloten een drietal dames en ee vijftal heren naar een hotel te gaan.

Hoewel ik voor 125 euro ben meegegaan en an sich best wel een geiele middag heb gehad, was dit toch achteraf en ook wel vooaf een slechte beslissing.

Hoewel de dames best geil waren kwam de stemming er op een ranzige en veel te krappe hotelkamer niet echt in.

Maar het zijn wel een stel geile wijven bij elkaar, maar het kwam die middag helas niet echt tot bloei.
                    Daarnaast was voor dit geheel 125 euro wel erg duur betaald.
                    Toch zou ik hier een volgende keer weer naar toe gaan al moet ik wel verdomd ver,3 1/2 uur) voor rijden.

Commentaar

Re: Oostham, Gangbang, Milfs

Gisteren was het weer "Ham" dag.
                      De Milfs waren er in hun maagdelijke outfit maar dat kon de pret niet lang onderdrukken. Ze lieten zich alle vijf weer van hun beste kant zien en een mindere kant zit er trouwens niet aan. Ik ben steeds weer onder de indruk hoe lief en aardig ze zijn maar ook hoe brutaal en geil.
                      Bij binnenkomst bleven de mannen wat afwachtend aan hun tafeltje en ik voegde me maar eens tussen Cora en Brittje in om een praatje te maken. Daarmee was het hek snel van de Dam en ik belande tussen die op de matras. Ze hebben niet gevochten maar Cora had de meeste aandacht hoewel Britt met ander vlees in de hand me toch in de gaten hield.
                      Toen ik na nog een leuke sessie met Anneke moest vertrekken enik aangekleed de sleutel wilde afgeven, had ik ineens Britt de dondersteen en Cora en ook nog Nadja om me heen die bijna verhinderden dat ik vertrok. Zonder orgasme was dat voor mij het hoogtepunt van de middag! Die meiden zijn onverslijtbaar en dat moeten ze nog lang blijven.

Commentaar

Re: Oostham, Gangbang , Dirty Milfs

Beste mede wandelaars,

Ik heb mij woensdag nog eens de moeite genomen om nog eens bij onze lieve dames langs te gaan, en zoals steeds publiceer ik bij deze dan ook nog even een korte recentie...

Naar aanleiding van een kleine discussie per mail tussen mij en Britt een paar dagen voor de GB, had ik nog iets tegoed van haar en dus vertrok ik met goede hoop richting Oostham...

Toegekomen was het zoals steeds een gezellige sfeer en was alles tot in de puntjes verzorgd. Komende van mijn werk had ik de tijd niet gevonden om eerst nog iets te eten, maar zoals steeds was ook hier weer schitterend aan voorzien.

ok, de gangbang zelf dan maar. Eerst rustig wat zitten kijken, hetgeen ook altijd heerlijk is bij deze dames. Erna mij op de matrassen begeven en bij onze (zwaar afgevallen) Nadia terecht gekomen. Ze ziet er dan mss wel niet meer uit zoals vroeger, haar mondje is nog niet veranderd. Dat kan ik jullie verzekeren. Heerlijk de druk gelost.

Na wat gedronken te hebben, ben ik met Angelique op de matrassen beland. Na wat knuffelen en strelen moest er ineens een rubber rond. Geen voorspel, direct erin. Eerst kwam ze heerlijk op me zitten (toch altijd een mooi uitzicht) en erna de rollen omgedraaid. De ontlading en het gevoel was heerlijk.

Brittje was ondertussen nog eens bezig geweest dat ze mij nog iets verschuldigd was. Na een kort drankje legde ik mij dus tegen haar aan, maar zij werd net heerlijk bevredigd door een andere wandelaar. Heerlijk haar te horen klaarkomen en naar adem snakken. Alleen spijtig van de doorweekte matras nadien... ;-)
                        Britt vertelde dat ze een pauze nodig had, dus maar terug naar de toog.

Aangezien mijn tijd begon op te raken en ik stilaan diende te vertrekken liep ik nog even langs Angelique om vaarwel te zeggen maar blijkbaar mocht ik nog niet vertrekken. Opnieuw op de matras beland nog een hemelse pijpbeurt gekregen en erna nog eens lekker bereden. Het is toch echt een schatje onze Angelique.

Na een kort "kusje" van Britt dan toch buiten kunnen geraken en mij richting werkvloer gespoed...

Kortom, het was weer eens heerlijk. Met speciale dank aan Nadia en Angelique. En Britt, als je dit leest, ik heb dus nog iets tegoed van u he... ;-)

Groetjes en tot bij het volgende verslag
                        Rossoke

Commentaar

Vandaag voor de eerste maal naar Oostham gereden . Beetje onwennig maar toch gerustgesteld aan de telefoon door de bevallige Britt. Voor mezelf was dit de eerste gang bang en moet zeggen dat me dit enorm bevallen is.
                          Er waren 5 dames aanwezig Britt, Vanessa, Anneke, Angelique en Nicky.

Werd fijn ontvangen door de zeer bevallige Britt ( Britt is het type vrouw waar ik nu éénmaal voor val :-) ...) en gerustgesteld in heel het gebeuren. Ik heb een vijftiental mannen de revue zien passeren. Ik was een beetje vroeger dan het openingsuur omdat dit voor mij de eerste maal was en ik niet goed wist hoelang ik er zou met de wagen zou over gedaan hebben.

Binnen gegaan en al snel vervoegden me een tiental mannen van verschillende leeftijden. Zeer leuke babbel gehad met een Hollandse man , die me buiten al dadelijk gerust stelde. Fijne dames zei hij .....

Ik heb zelf een zeer leuke tijd doorgebracht met de lieve zachte Vanessa. Een knappe dame die het graag iets zachter aan doet. Ik ga niet in details alles uitéénzetten maar heb een fijne tijd met haar meegemaakt.

Vervolgens liggen rollebollen met de ontzettend lieve en knappe blonde Britt. Ik wou dat ik elke nacht zo'n dame in mijn bed had ..... zou me erg gelukkig prijzen. Ze is iets vuriger als Vanessa maar ik hou wel van beiden hun manier van aanpakken.

Na een rustperiode zag ik de bevallige Anneke wel zitten. Nadat ik samen met haar een broodje had gegeten in de propere anexe ruimte samen met haar op de matrassen getogen. Een lieve dame met een Kempisch accent waar ik wel van hou. Ik ga niet in detail treden maar ook deze ervaring was leuk.

Graag had ik nog effe iets dichter kennisgemaakt met Angelique maar de persoonlijke artillerie hield wapenstilstand ....

Enig minpuntje vond ik de mindere actieve Nicky. De andere vier dames waren zeer actief en alle mannen kwamen ruim aan bod. Vooral Britt zorgt hiervoor dat iedereen voldaan en blij huiswaarts keert. Nicky hield zich nogal bezig met een zelfde groep mannen en toonde weinig interesse in anderen.
                          Maar geen probleem voor mij............ na drie leuke avontuurtjes met sex van de hoogste plank ben ik moe en voldaan naar mijn wagen gestapt. Ik geniet er nu nog van .............

Dank je Britt voor de fijne ontvangst ...jullie doen het erg goed. Misschien enige werkpunt is Nicky aansporen iets "actiever" uit de hoek te komen. Dit is positief bedoeld en kan alleen het geheel maar ten goede komen !

Aangezien het thema " schoolmeisjes" was zou ik zeggen : rapport 99 / 100 !

Een strenge meester !

Commentaar

Een 2-tal weken als koppel naar de GB van de dirty milfs geweest. Op woensdag zijn er immers niet zoveel clubs open om als koppel fun te hebben. En ik moet zeggen, we hebben het ons niet beklaagd.

Er was nog 1 ander amateurkoppel aanwezig en natuurlijk de dirty milfs. Er was een vriendelijke ontvangst en ook al wat actie toen we aankwamen. Aanvankelijk hebben we de kat wat uit de boom gekeken om daarna op de matrassen tot atie over te gaan. Er waren nogal vrij weinig mannen aanwezig, waardoor we vooral tio's hebben gedaan en met het andere koppel gespeeld hebben. Naar het einde toe hebben we ook met de dirty milfs lekkere sex gehad, wat mijn bi-vrouwje erg aangenaam vond, en afgesloten met een lekkere squirtdouche op mij van 3 milfs (zo geil en nat).

Als besluit kan ik zeggen dat we ons heel goed geamuseerd hebben, hoewel er voor ons meer actie mocht zijn van de mannen. De dirty milfs zelf zijn absoluut top, genieten ervan, zijn echte lekkere sexbeestjes en er is een ontspannen maar geile sfeer.

Het enige minpuntje voor ons was dat er veel 1 op 1 actie was en het geen traditonele club gangbang was waar er meer groepsgebeuren is en meer initiatief van de mannen is. Dit kwam waarschijnlijk door de beperkte mannelijke aanwezigheid en de milfs die echt wel actief zijn. Qua "professionele" gangbangs is deze absoluut top waar je als man meer dan kwaliteit voor je geld krijgt.

Er is heel wat herhalingsgevaar voor ons. Als we een vrije woensdag hebben weten we in ieder geval waar naartoe te gaan. ;-)

Commentaar

Na verschillende maanden inactief te zijn geweest door mijn werk, ben ik woensdag naar de zomergangbang geweest van mijn dirtymilfjes...ja sorry, maar ze blijven mijn toppertjes. Het was er deze keer een drukte van jewelste, maar ze waren dan ook met allemaal aanwezig. Ik moet weer beamen dat het een lust is, om met deze vrouwkes te mogen spelen. Ik denk zelfs dat alle mannen meer dan, aan hun trekken zijn gekomen. Het was weer een natte en hete bedoening. Zelfs om er naar te kijken is al een feest . Daar iedereen wel zijn favouriete dames heeft, en door de drukte de mijne al snel bezet was, begonnen met haar vriendinnetje en dat was ook super, maar een beetje rustiger, dan mijn Britt... Na een uur te hebben gewacht, kon ik eindelijk bij haar terecht, maar had ondertussen al wel een keer mijn zaad verschoten bij Vanessa...En ik kan het blijven zeggen, Brittje heeft het lekkerste pijpmondje van de wereld. Al snel (veel te snel) voor de tweede klaargekomen, maar daarna nog lekker met haar blijven doordoen. Samen even een drankje genuttigd aan de bar na onze heerlijke vrijpartij, maar door de drukte kon ze maar heel even bij me blijven. Daarna nog bij ons Cora geweest , die de matras weer lekker nat heeft gemaakt, want die kan er ook wat van... en dan maar weer gedoucht en richting huis gereden, want de hollanders gingen voetballen en kon mijn vrienden niet in de steek laten op onze voetbaldate...
                              Nu heb ik in augustus eindelijk vakantie , dus dirtymilfjes... ik ga er zijn. Dikke geile kussen.

Commentaar

Re: Oostham, Heppensesteenweg 78, Dirty Milfs

Je betaalt 125 euro en dan kan je 4 uur lang overheerlijke seks hebben met 5 enorm geile dames. Ja ze zijn niet meer piepjong en ook niet superslank, maar ze zijn vooral heel, heel lief.
                                Als je hen met respect behandelt mag je zeer veel, tongzoenen is bij al de dames dik ok, strelen, vingeren, beffen; het kan allemaal, alleen het neuken moet, logischerwijs met een jasje.
                                Als je een beetje een verlegen type bent; geen nood, één van de dames houdt het allemaal goed in de gaten en voor je het weet wordt je door één van hen verleid en naar de matrassen mee genomen waar het liefdesspel kan beginnen. Niets moet; heel veel mag.

Commentaar

Re: Onbekend, Onbekend, Dirty Milfs

Afgelopen woensdag afgegaan op een advertentie van de DM's. Voor een ganbang in het rozenhof.
                                  de lokroep van 7 gewillige dames voor een prijsje van een (voor mij gewoonlijk) sexbezoekje deed me mijn stoute schoenen aantrekken om eens een gangbang te proberen. Bij aankomst wat informatie ingewonnen en dan kledij uit ( behalve boxer). Eerst wat onwennig afgewacht wat de middag ging brengen. Na een kwartiertje een eerste keer een dame benaderd die vrij was . Ma wat spelen lekker kunnen genieten van een potje orale sex. Daarna even bekomen aan de bar. Daarna nog met enkele andere dames kunnen spelen. Tijdens een babbeltje met een van de dames te weten gekomen dat er die dag nog enkele first timers bij zaten waardoor het zeer rustig en beleefd was. (Geen aandringen of wegdrummen)

al bij al een aparte ervaring die missch wel een vervolg kent.

Commentaar

Re: Schaffen , Diest , Dirty Milfs

Ik vond een advertentie op afspraakjes dat de Milfjes nu in Schaffen bij Diest actief zijn.
                                    Elke derde woensdag van de maand.
                                    Heeft er al iemand een bezoek gebracht in dit etablissement ?
                                    Bent benieuw naar de laatste ervaringen met de Milfkes.
                                    Ben er 1 x geweest in Oostham , 2 jaar geleden en was toen heel goed meegevallen.
                                    Graag ervaringen collega's !
                                    Groeten !
                                    Monkey

Commentaar

Re: Schaffen , Diest , Dirty Milfs

Oorspronkelijk geplaatst door monkeyface Bekijk bericht
                                      Ik vond een advertentie op afspraakjes dat de Milfjes nu in Schaffen bij Diest actief zijn.
                                      Elke derde woensdag van de maand.
                                      Heeft er al iemand een bezoek gebracht in dit etablissement ?
                                      Bent benieuw naar de laatste ervaringen met de Milfkes.
                                      Ben er 1 x geweest in Oostham , 2 jaar geleden en was toen heel goed meegevallen.
                                      Graag ervaringen collega's !
                                      Groeten !
                                      Monkey
                                      Ik stond er woensdag en er was niks te zien !!!!! De dag zelf heeft men blijkbaar zijn advertentie gewijzigd. Den deze heel de dag verlof genomen en voor een gesloten deur ...er was niks te zien ! Merci Milfkes , merci ..... kan hier in feite niet mee lachen .

Commentaar

Aan het werk...
                                      X