Gangbang Nation, Moerbeke. Club Eros

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gangbang Nation, Moerbeke. Club Eros

Vrijdag eens een kijkje gaan nemen. Zo rond half vier.
    5 aangekondigde dames waren aanwezig. Althans fysiek. Destiney was de enige die er nog zin in had en nodigde me op eigen initiatief uit om bij haar te komen.
    Voor de rest een lusteloze boel.
    De Club zelf lijkt me net gerenoveerd, heel mooi en zeer ruim. De hapjes die ik at waren ook dik ok.
    Korte samenvatting. Op een uitzondering na zijn de dames 1 niet zo aantrekkelijk dan op de foto's, 2 na de eerste helft blijkbaar al te moe.
    Na 15:00 betaal je slechts 50 €. Voor die 50 € heb ik me 2 keer wree goed geamuseerd met Destiney (de Afrikaanse in het gezelschap)
    en kan ik in principe dus niet klagen. Maar toch, happy was ik niet.
    Ook al niet omdat toen het even na vieren was sommige dames al openlijk toegaven uit te kijken naar het einde.
    Een volgende keer zal er niet komen.
    Het zwartje - die wil ik wel nog eens nemen.
    To sweethearts and wives. May they never meet.

Vandaag omstreeks 14u55 naar Odici afgezakt. Er stonden vijf dames op de affiche. Bij aankomst de melding dat er twee hadden afgezegd en vervangen werd door een oude bekende ... Vier dames dus. Nu ik er toch was toch maar binnen gegaan. Op de grote bank lagen er drie dames met in het midden een vreemde snuiter met een lederen pakje aan die gewoon met zijn piemel zat te spelen terwijl hij letterlijk aan het babbelen was over eten met één van de drie. In de afzonderlijke kamer lag de vierde, een zwarte vrouw, daarbij lag een zwarte man. Ook daar werd er gezellig gekeuveld en gelachen ... Dan maar terug naar het drietal. De blonde Nederlandse dame begon me maar te pijpen tussen het gekeuvel over salades door ... Ik maak kenbaar dat ze moet opletten gezien ik voel dat het komt ... Wordt genegeerd met alle gevolgen van dien ... Was me dat een drama. Papier naar mij geworpen, ogen als waren het kogels, gesnauw, ... Excuses niet aanvaard. Goed geen probleem voor mij. Om 15u15 terug de kledij aan en naar buiten. Tot nooit meer
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 10-08-18, 19:46.

Commentaar

Het "incident" komt me bekend voor. In Club Eros gebeurde net hetzelfde. Een nogal mollige Nederlandse blonde (blauwe ogen), ook aan het keuvelen met haar buurvrouw. Die vent bij haar loste niks vermoedend zijn schot. Madame begon te stomen, schelden en bolde het zeker een half uur af, het ventje stond er beteuterd bij en duizend maal excuses. Niks aan te doen. Zelden gezien.
      Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 10-08-18, 19:46.
      To sweethearts and wives. May they never meet.

Commentaar

Aan het werk...
      X