Kinky fetish party van Bo Cremer

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kinky fetish party van Bo Cremer

Zaterdag naar Bo's kinky b-day party geweest. Wat een feest!

Volgens mij waren er een 10-tal actieve koppels, 3-4 alleenstaande vrouwen en 30à35 mannen. Ik kan mij vergissen hé, ik heb niet zitten tellen.

Van de organisatie waren er een 3-tal vrouwen van 35-40, ééntje van 45 denk ik en een iets oudere geile blonde stoot. Geen foto-modellen, maar wel allemaal mooi en verzorgd met b of c-cups, sexy gekleed en daar boven ook nog eens allen sympathiek, dat doet ook heel veel vind ik. Deze vrouwen waren van de organisatie. En waren niet van de matrassen weg te slaan

Daarnaast was er nog een koppeltje van 30 of zo, beiden in latex. Nog een ouder Hollands koppel van 60 dat er ook niet vies van was. Dan was er nog een grote rosse die zich volgens mij ook heeft laten bespelen en een volslanke die ook succes had. Ik heb daar ook even een oma in de zetel zien zitten. Alléé, er was een beetje van alles, van alle leeftijden, alle types,...

Bijna iedereen was actief, behalve één oudere vrouw die daar aan een tafeltje bleef zitten. Misschien was dat wel de mama van Bo, het was ook trouwens Bo's verjaardagsfeestje. Er was geen haantjes gedrag, geen drummen en de sfeer was heel gemoedelijk. Eten en drinken was er ook genoeg, je moest maar vragen; frisdrank, bier, wijn, champagne, chips, taart,....

Trouwens, de organisatie bestaat uit een aantal bevriende swingerkoppels. Terwijl de vrouwen zich lieten bespelen, zorgden de mannen voor de catering, voor het onthaal of waren die verpakkingen van condooms aan het ruimen.

Ik heb er daar enkele gebeft en mij daar door 4 vrouwen laten afzuigen. Het hoogtepunt voor mij was toen ik klaar mocht komen in die met haar latex-pakske haar gezicht. Zo geil vragend naar mij kijken, klaar met haar tong om alles op te vangen... RRRRRR.... En hare vriend keek ernaar. Nadien nog eens op die blonde haar gezicht mogen komen, lekker wijf ;-)

Tegen 12u30 begon iedereen zich te douchen en om te kleden en om 1u vertrokken de laatsten voldaan naar huis, waaronder ik.

Geil feestje!!

By the way, de Bunga Bunga feestjes gaan door in dezelfde loft maar woorden door iemand anders georganiseerd!!
    Bo Cremer feestjes gaan steeds door op de 2 zaterdag en de laatste vrijdag van de maand.

Haha ik was deze avond erook, bedoel je dat geile meiske met haar latexpakje en rode haren, ja op het laatst kreeg ze een sperma douche over haar tieten en gezicht;-))

Commentaar

Geil hè ;-)

Commentaar

Is er sexygarantie op dit (soort) feest(en)? Ik heb namelijk wel ervaring met GB's, maar niet met koppels en paren.
        Kun je 'aanschuiven' bij de dames of moet je dit overleggen met hun partner etc. etc.? Ik wil niemand tegen het zere been schoppen, vandaar..

Commentaar

Er zijn 4 vrouwen van de organisatie. Die zijn zeer gewillig en laten zich bespelen en neuken. Dus daar heb je je seks-garantie al. Dan zijn er nog een aantal koppels en vrouwen die ook gewoon wat fun komen maken en weten wat de bedoeling van het feestje is, nl neuken en laten neuken.

Commentaar

Ik was er vorige vrijdag en duidelijk niet alleen. Het was een super ervaring. Ik voelde mij daar net thuis (spreekwoordelijk ) Iedereen weet wat ze daar komen doen.
            De dames zijn allemaal Top en echt, geen plafond kijkers, maar zeer gewillig. Ook was er een dame, jammer genoeg ben ik haar naam kwijt maar zij had ongelooflijk lekkere borsten en later op de avond hebben we met een drietal haar helemaal mogen onderspuiten.... lekker ) De organisatie van dit feestje is super, toffe mensen, leuke gastheer, lekker buffet.... kortom mij zie je nog terug.

Commentaar

Dikkelu... fijne naam... ik denk dat we dan samen dat meisje ondergespoten hebben.... dat was idd mega geil. Ik denk dat er nu zaterdag ook weer een feestje is.... maar ik moet zeggen dat er altijd wel iets leuks tussen zit. Heb je die ene Hollandse meid al gezien?... zij met die kalende meneer (haar vriend) man man man, niet te temmen )

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door vhel Bekijk bericht
                Is er sexygarantie op dit (soort) feest(en)? Ik heb namelijk wel ervaring met GB's, maar niet met koppels en paren.
                Kun je 'aanschuiven' bij de dames of moet je dit overleggen met hun partner etc. etc.? Ik wil niemand tegen het zere been schoppen, vandaar..
                Wel er is altijd sexgarantie. Alle dames zijn zeer gewillig en er is geen haantjes gedrag bij de mannen. Iedereen kan zeer goed zijn ding doen en met wie je wil. Je hebt de dames zelf en de dames van de koppels. Zij weten ook voor wat ze daar zijn. Echt actief en heel gezellig.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Tim Cockaerts Bekijk bericht
                  Dikkelu... fijne naam... ik denk dat we dan samen dat meisje ondergespoten hebben.... dat was idd mega geil. Ik denk dat er nu zaterdag ook weer een feestje is.... maar ik moet zeggen dat er altijd wel iets leuks tussen zit. Heb je die ene Hollandse meid al gezien?... zij met die kalende meneer (haar vriend) man man man, niet te temmen )
                  Esther is haar naam?

Commentaar

Zijn er advertenties van deze Bo Cremer feestjes?

Noot Mod: http://www.afspraakjes.be/index.asp?pagina=search
                    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 10-06-18, 08:30.

Commentaar

De advertenties komen steeds in beeld als ze hun party aankondigen.... ik zie ze toch meestal een week voor aanvang.
                      Ik krijg ondertussen ook een mail met een uitnodiging.... super handig ))

Commentaar

Hallo, ik ben hier blijkbaar de enige??... ben afgelopen vrijdag naar de party van Bo Cremer geweest en ik kan je zeggen dat het weer een stomende party was. Bo had enkele knappe vriendinnen op bezoek en die mochten er echt wel zijn. Er kwam rond 21u een koppel binnen zij roodharige krullen super slank en grote borsten. WAUW... die heeft haar best gedaan.
                        Op een bepaald moment was Bo en haar roodharig vriendin samen op het ronde bed volop in actie (SUPER GEIL) en werd Bo daar door 7 mannen ondergespoten. We stonden zelfs op en boven elkaar om ons zaad te lossen en dit terwijl haar vriendin stevig genomen werd onder alle andere mannen.
                        Dit was toch weer een avond om nooit te vergeten. Heb ook kennis gemaak met een ander koppel die nog een toffe vriend mee hadden (blijkbaar zelfs iemand uit Amerika)... waarschijnlijk zullen we deze nog wel terug zien.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door robert99 Bekijk bericht
                          Haha ik was deze avond erook, bedoel je dat geile meiske met haar latexpakje en rode haren, ja op het laatst kreeg ze een sperma douche over haar tieten en gezicht;-))
                          robert99.... heb net een nieuwe uitnodiging gekregen waarop staat dat het LATEX meisje terug komt.....

Commentaar

Hoe kan ik me aanmelden voor dit feestje?

Commentaar

Ik heb via afspraakjes dot com maar een email gestuurd, hopelijk krijg ik dan een volgende uitnodiging in mijn email.. :-)

Commentaar

lipsticksex.net kijk bij agenda, daarstaat ook de flyer

Commentaar

Afgelopen vrijdag naar de party van BO Cremer geweest.
                                  Veel volk, naar mijn idee een beetje teveel mannen, maar eerlijk is eerlijk: heb daar nooit last van gehad tijdens de avond.
                                  Er waren een paar dames die de hele avond heel actief waren. Als man kom je daar zeker aan je trekken en er lopen echt wel een paar mooie deernes rond!
                                  Er was ook een vrouw in een lakoutfit met blote borsten en hoge laklaarzen; very heavy. Volgens haar zeggen komt ze maar af en toe maar ze was toch de hele avond heel actief. Heeft me fantastisch gepijpt. Ze heet Aurore en was daar met haar man; 't is in ieder geval een heet geval!
                                  Organisatoren zorgen voor een goede sfeer en dit is zeker voor herhaling vatbaar. Vooral als dat lak-dametje daar nog eens is!

Commentaar

Eind augustus het feestje bezocht. Goed georganiseerd en zeer bereidwillige dames.

Een persoonlijk toppertje is ‘Luna’, roodachtig haar en rubber/latex pakje aan. Ze is gewillig en kijkt je bij het neuken zo vragend aan... zucht...
                                    Bij een tweede beurt was ze op haar knieën aan het pijpen terwijl ze haar kontje gewillig richting Den Ouwe Belg schoof. Helaas was het omdoen van de condoom net te veel (of de rusttijd net te weinig) waardoor ik op de bank belandde waar een blonde dame net een blowjob aan het doen was. Toen de man kreunend klaar kwam, schoof ze op en nam mij onder handen... een tweede zucht volgde. Sperma droop langs haar lippen toen ik haar bedankte...

Er waren ook - buiten de dames - leuke hapje voorzien.

Commentaar

Om nog eens van een geil heet feestje te spreken....wauw hier zijn geen woorden voor. Het was een zalige avond en een toffe sfeer. Als single man voel ik me daar volledig thuis. Toffe gasten, koppels en dames gesproken, maar ook een geil gebeuren. De gastheer toffe pee, ook lekker eten er bovenop en ruim veel. Mij zien ze zeker terug!

Commentaar

Afgelopen zaterdag naar Bo haar party geweest. Bangelijk! Het was behoorlijk druk, maar oooo zo leuk. Weeral leuke mensen ontmoet. Mijn zak is volledig gekrompen en zal terug zaad moeten sparen denk ik ) Als je van een geil actief feestje spreek dan weet ik alvast waar naartoe. Dank je Bo en Koen voor de leuke avond.

Commentaar

Ik ben vrijdag 30 november naar Bo's party geweest, man, man, man.... wie van een geil en geweldig feestje spreekt wel dan was je er zeker bij. Veel mooi volk. Lekkere dames. Ik heb niet liggen tellen want er was zo veel spek voor mijn bek, maar denk toch dat er een 15 tal dames rond liepen. Iedereen was zeer actief. Ik denk dat ik volledig leeg was letterlijk en figuurlijk. Ook was er dat latex meisje, je kan er niet naast want zij smeek naar jou zaad, onvoorstelbaar. Ik heb hier geen woorden voor. Ook weer was al de rest af, lekker buffet en voldoende dranken. Voor mij was het een geweldige geslaagde avond. Dank je Bo (je heb mijn zaad ook zo heerlijk afgetapt) en haar team.... tot de volgend.

Commentaar