Wetteren, Slutty Monday, Kathy & Tita (j.l.-events)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wetteren, Slutty Monday, Kathy & Tita (j.l.-events)

Op maandag 19 maart tussen 10-15 u gaven Kathy & Tita (organisatie J.I-Events) het beste van zichzelf tijdens de gangbang te Wetteren. Onder het motto “hoe meer hoe lekkerder” laten deze gewillige nymfo's zich het liefste benaderen door meerdere heren tegelijk. Reserveren/aanmelden was niet nodig, Ik ging gewoon langskomen bij Daghotel Chadim, Brusselsesteenweg 282, Wetteren. Parkeren kan op de discrete parking van de locatie. Er waren redelijk veel auto’s in de morgend. Maar ik was toch een van de eersten binnen. Wasgelegenheid (ligbad/jaccuzi) ter plaatse is voorzien naast het 2 persoonsbed. Je kan uitkleden waar je wil. Je krijgt een zak om spullen in te steken. Snacks en frisdranken zijn inbegrepen.

Minpunt is de verwarming die niet aanstaat in een zeer koud kamer. Pluspunt triootje doen met gezellige milfs en dit voor maar 50€.
    Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 21-03-18, 11:20.

Is er ook een link voor wanneer dit nog eens doorgaat?

Commentaar

Regelmatig opzoeken in afspraakjes.be categorie gangbang

Commentaar

https://isauracorneo.be/

Commentaar

Isaura is in mijn opzicht niks voor mij. Doch die Tita. Mmmmmmmm kust lekker, zuigt af en in je kan klaarkomen in haar mondje. En ja, ze beschikt over een stel magnifieke benen. En ik voor voetfletishisten: da's de max. Echt magniefieke teentjes.Een aanrader!

Commentaar

Aan het werk...
          X