Gangbang de Leute Zwevezele

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gangbang de Leute Zwevezele

Gisteren naar de GB in Zwevezele geweest. Vriendelijke ontvangst alsmede een prima constant aangevuld buffet met diverse hapjes.
    Maar daarvoor kom je uiteraard niet op de eerste plaats naar een gangbang.
    Sex blijft het hoofddoel.
    En die was er. Met jonge gestroomlijnde ladies. Geen gram teveel en ellenlange benen gehuld in mooie kousen.

Ik heb eerst een footsessie met Margeaux genomen. De mooiste voetjes die ik ooit wellicht gezien heb. Echt wonderbare voetjes en teentjes om van te snoepen! Al zegt ze zelf dat niemand ooit in haar "carrière" dit gezegd heeft. Vreemd! Nu terwijl ze me pijpte zonder condoom heb ik genoten als weinig voorheen van voetjes. En daarna een lekkere tongzoen. Was ook niet te beroerd om de zowat 20 mannen met plezier te neuken of pijpen.

Daarna het meisje, de naam ontsnapt me, zeker 1meter 80, te benaderen. Was ook constant druk bezet. Eén minpuntje bij haar: ze tongzoende niet. Nu, da's haar keuze. Maar geen onaardig ding.

En ja, Eva, de Italiaanse Bunga-Bunga meid was aanwezig zoals aangekondigd. Mens mens. Wat die aankan grenst aan het ongelofelijke. Constant in de weer.Tongzoenen Pijpen, slikken, NMC, DP. Moet zowat van het beste zijn die in dit land te vinden is.
    Kortom: een schitterende ervaring.
    Aan te raden bij een volgende gelegenheid. Zonder twijfel.

Aan het werk...
X