Hamme, St Annastraat 106, New Riddershof

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hamme, St Annastraat 106, New Riddershof

ben daarstraks langs de club new riddershof in hamme geweest waar vandaag gangbang was en wil niet nalaten hier reactie te posten.
    Het is een vrij grote club waar voor de gelegenheid drie dames aanwezig waren.
    Tijdens mijn aanwezigheid werd er enkel sex bedreven beneden op het gelijkvloers op massagetafel, op de aanwezige matras en in de zetels.
    De drie dames zijn zeker heel actief en mogen ook gezien worden.
    Het betrof twee slanke dames van achter de 30 waarvan eentje met een b en een andere meteen slicone c cup en eentje van voor in de 40 die eerder mollig was en ook van buitenlandse afkomst denk ik.
    De laatste was ook iets minder kwa uiterlijk maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
    Sex was dus in ruime mate aanwezig en ik denk dat alle aanwezige mannen (+/- 15) ruim aan hun trekken kwamen.
    Ik vernam nog dat er elke keer andere dames aanwezig zijn en dat het nu echt wel kalm was.
    Wel vond ik het jammer dat de dames tussendoor niet eens even gingen douchen en ook zag ik een man die nog maar net het condoompje af had en al voor de mond van een andere dame stond met zijn gereedschap. Niet echt proper vond ik.
    Voor de rest voor herhaling vatbaar.

Re: Hamme, st Annastraat 127a, New Riddershof (goed)

Vrijdagavond 28 januari nog eens langs geweest in New Riddershof. Jaren geleden kwam ik hier vaak op vrijdagavond. De tijden veranderen, en blijkbaar ook de sfeer in deze parenclub. Vroeger veel volk en veel "gespeel" boven. Nu matig van volk, 95 procent koppels. Als single man loop je er een beetje voor joker bij, want die koppels hebben geen enkele aandacht voor je. Tot laat gewacht en ja... na 12 uur gingen er eindelijk een paar naar boven. Toch nog 1 keer seks gehad... met een griet die zich in het bijzijn van haar man door iedereen liet betasten en daarna op haar knietjes een 5-tal wandelaars een pijpbeurt gaf en op haar tieten liet spuiten.
    Uiteindelijk 85 euro entree, toch niet weinig... voor 1 keer seks.
    Dus niet meteen voor herhaling vatbaar.

Dan vind ik de travestieavonden veel beter, daar betaal je slechts 50 en er zijn altijd wel enkele geile wijfjes die zich plat laten naaien.

Commentaar

Re: Hamme, st Annastraat 127a, New Riddershof (goed)

.....
      Na dit avontuur gingen we een terrasje doen, en vertrokken we naar het Riddershof in Hamme. Er was daar een Gangbang van Lipstick aangekondigd met buffet en dranken à volonté met als prijs voor koppels 30 euro. Maar we moesten 50 euro betalen, en er bleek helemaal geen buffet te zijn, een hele domper op de feestvreugde want we hadden honger.

Gelukkig was het zwembad open en konden we eens gaan zwemmen, de man achter de bar verwende ons wel, hij ging kussens voor ons halen, en toen hij zag dat we waren gaan zwemmen, had ie handdoeken voor ons klaargelegd.

De vier aanwezig payladies waren aan het zwembad een baardman (ik wou iets anders schrijven, maar we houden het beschaafd) aan het verwennen, ik weet niet waarom die man dat verdiende, en de anderen ondertussen totaal genegeerd werden, maar soit.

Toen we eventjes binnen gingen kijken werd diezelfde man nog eens door de dames verwend, de anderen stonden er verweesd met open mond naar te kijken.

Op heel de middag zijn er misschien tien mannen geweest, de aanwezige payladies waren heel mak. Kwam er een nieuwe jongen binnen, ging een van de dames erheen, even kennismaken, rap de fluit uit de broek en rukken voor dood tot het resultaat navenant was. Doekje halen, afkuisen, en terug bij de andere dames gaan staan om gezellig te keuvelen.

Een oudere man met lekkere pik heeft me wel heerlijk geneukt, maar verder was er niet veel leuks bij. Peter en ik zijn ons dan maar boven gaan amuseren…. toen was het vijf uur, tijd om op te stappen.

De dag was voor ons beiden een beetje een teleurstelling, ‘s morgens te weinig actie in Hulst, ‘s middags bedrogen door Riddershof, weinig mannen, heel makke payladies ….

Gelukkig hebben we ons met ons beidjes wel supergeamuseerd !!

Commentaar

Re: Hamme, st Annastraat 127a, New Riddershof

Afgelopen zondag de stoute autosleutels gepakt en afgereisd naar Hamme, voor mij een dikke 2 uur karre. Was daar keurig op tijd. Bij binnenkomst even lekker gedoucht en daarna afgezakt naar de Bar waar slecht één jonge dame zat.
        Een 20 minuten later kwam ook Alexandra. het duurde niet lang voor de dames opstoom kwamen. Echter het aantal mannen steeg ook sterk.Even later kwam er een wat oudere vrouw bij die iedereen afging om te pijpen. Verder dan deze dames kwam het niet. De enige aantrekkelijke dame was Alexandra zelf terwijl op de nieuwsbrief toch wat anders staan geschreven.
        Hield het al gezien om 14.30 uur om weer terug naar Amsterdam te gaan. Voor de reistijden de intree ga ik hier in ieder geval niet meer naar toe. Ga dan liever naar de Circeloclub gangbang. Op donderdag of de slavinnenavond.
        Doe hier je voor deel mee. Wat ik wilde zeggen ook hier liepen weer haantjes met dikke buiken rond die de hele tijd maar bleven staan en de weg versperde voor ook wat lol. Jammer.

Commentaar

Hamme, Gangbang, New Riddershof, Kinky Mix Party

Zaterdag dus bij de Kinky Mix Party geweest van MariskaX. Het was even zoeken maar gelukkig kon google maps/-navigatie me er heen loodsen.
          Ik arriveerde iets na 8ten, het was in de straat aangekomen makkelijk te vinden, een groot grijze villa met grote voorplaats om te parkeren.
          Na aanbellen naar binnen gegaan en 100 euro betaald voor 6 uur hete sex, wat later zou blijken. Ik kreeg een sleutel voor een kluis en werd de trap naar boven op gestuurd, daar een aantal kamers en een hoop lokkers. Het was even zoeken naar de lokker met het nummer van de sleutel want die bestaat niet, haha. Gewoon een open lokker kiezen en je slotje er aan hangen. Na het omkleden, sandalen, boxershort van lak en half doorzichtig hemd aan ging ik naar beneden om wat te drinken te bestellen en te genieten van de gezellige sfeer en het mooie uitzicht.
          Op dat moment waren er toch al een aantal stellen en beren aanwezig, ik schat zo'n 10-12 stellen en 15 beren.Dat werden er later wel wat meer, maar niet overdreven veel/druk.
          Al snel raakte ik in gesprek met een fransman die er wel vaker komt. We stonden aan een tafel achter in de hoek bij de danspaal. Zo hadden we een goed zicht op de dansvloer en de op stellen die aan de bar en rondom de tafels bij de bar stonden. Daartussen zag ik een leuke meid die al lekker bezig was met 2 heren, ze waren haar aan het betasten, 1 achter haar en 1 voor haar. Ik had nog geen geen idee wie het was maar ze viel me in positieve zin wel op. Later bleek ze dus bij de meisjes van Mariska te horen, was dit de vervangster van Scarlett, zij was er immers niet?
          Na een tijdje kwamen de andere meiden binnen en begonnen ze op het podium lekker geil te dansen, daar werd mijn jonge heer wel opgewonden van.
          Na het dansen liep iedereen weg, ik had geen benul van wat er ging gebeuren, dus er maar achteraan gelopen naar boven toe. Omdat ik als laatste boven was lagen de dames al op bed en waren de heren bezig met de dames. Ik zag dat Mariska het minst aantal heren bij zich had, dus daar ben ik maar bij zitten. Alles uitgedaan en mijn pik boven haar hoofd gehangen, ze wist wel wat ze daar mee moest doen, de toon was toen gezet. Ik zag dat een paar heren al klaar kwamen op Mariska wat ik absoluut nog niet wilde. Op tijd gestopt met pijpen en een condoompje omgedaan. Ik moest even wachten op mijn beurt, toen het mijn beurt was wilde Mariska een condoom om doen, maar die had ik dus al om . In doggystyle heb ik haar lekker kunnen neuken, en weer wilde ik nog niet klaar komen dus voortijdig gestopt en daarna gedouched. Na het douchen naar het restaurant getrokken om wat te eten. Vanuit het restaurant heb je een mooi uitzicht op het zwembad, helaas te koud voor een duik/buitensex.
          Na het eten ging ik weer even boven kijken want in de bar was het nog wel erg rustig, de dames hadden pauze zo bleek en waren zich aan het aankleden in sexy lingerie. Ik dacht nog even, ships, was dit nu alles, komen ze niet terug voor een 2e en een 3e ronde, dat kan toch niet waar zijn? Nee, natuurlijk niet
          Ik heb nog even met Mariska en de andere dames gepraat, want ik was toch wel erg benieuwd wie de dame was die ik aan de bar een paar heren had zien opgeilen.
          Ik vroeg of zij misschien de vervangster was van Scarlett. Ze keken me vragend aan en zeiden, nee, dat is Olga. Nu wist ik hoe ze heette en verloor haar niet meer uit het oog.
          Toen weer naar beneden gegaan en gewacht tot de dames ook naar beneden kwamen, dat duurde wel erg lang, wat bleek, ze zaten al die tijd in het rookhol!
          Na lang wachten, ondertussen opgegeild door de dame van een stel met een sensuele striptease, kwamen ze te voorschijn. Het feest kon weer beginnen, maar nu rondom de dansvloer en de danspaal. 2, soms 3 dames waren bezig op de bankjes, 1 of 2 dames rondmom de danspaal dansend en af en toe sexend en 1 dame werd op de massagetafel verwend.
          Ik heb me eerst vooral met Olga bezig gehouden, ze is een Russische, die ook vol overgave tongt. Dat deed ze niet met iedereen, maar ze vondt me erg leuk blijkbaar en ik haar ook, haha. We hebben 2 standjes geneukt en ze heeft me vaak en diep gepijpt, soms iets te fanatiek. Tijd voor een korte pauze om wat te drinken en rond te kijken. Ik keek dus even rond of er wat te sexen viel en toen viel mijn oog op Alexandra die sensueel rond de paaldans-paal aan het dansen was. Mijn pik was goed hard dus werd zij mijn volgende 'slachtoffer'.
          Al vasthoudend aan de paaldans-paal, ik had de paaldans-paal ook vast, hebben we lekker al neukend op en neer gedeind. De paaldans-paal ging ook lekker op en neer.
          Na dit spektakel heb ik Layla opgezocht die op de massagetafel bezig was. Toen maakte ik een grote fout door het condoom verkeerd uit te rollen, wat dus niet lukte en mijn erectie werd al minder. Gelukkig was er een aardige vrouw van een stel die me wel even wilde helpen met een nieuw condoom er om te doen en om hem weer stijf te pijpen. Dat lukte goed dus het neuken kon beginnen, op de massagetafel in doggystyle terwijl Layla met een paar heren bezig is en ik een mooie uitkijk heb over dansvloer en de bankjes. Wat een geil gezicht was dat zeg. Overal sexende mensen om me heen. Nog steeds niet klaargekomen ben ik gestopt zodat een andere heer het kon overnemen. Meteen maar een douche en drinkpause ingelast, ook nog ff wat gegeten, om daaarna de laatste sessie te beleven.
          Ook deze sessie speelde zich af rond de dansvloer, op de bankjes, de massagetafel en de paaldans-paal. Mariska lag op de massagetafel en daar ging ik bij staan, ze was bezig met 2 pikken en een andere heer was bezig zich af te trekken boven haar buik en borsten. Heb me daarbij aangesloten en boven Mariska mijn kwakkie gedumpt.
          Ik was deze sessie het meest bij Olga te vinden, gewoon, omdat ze zo lekker is en omdat het kan. Toch weer even tussendoor bij Mariska op de massagetafel wezen kijken. Ik zag dat een man bezig was met beffen van Mariska, hij zat op de grond en Mariska stond voorover gebogen op de massagetafel. Dat wilde ik ook wel ff proberen, maar het duurde te lang voor ik aan de beurt was want 1 heer was nog voor mij. Ik dus weer terug naar 'mijn' Olga met de vraag of ze gebeft wilde worden, nou dat wilde ze maar al te graag. Er was echter te weinig plaats tussen het bankje en de tafel. Toch maar geprobeerd, maar dat hield ik niet lang vol zo'n positie. Lekker was het zeker wel, mmmm, maar veel te kort.
          Ze bleef maar een mijn pik trekken om te kunnen pijpen, maar soms trok ik terug want het werd me dan te veel of moest ik haar afremmen omdat het pijn ging doen. Dan deed ze het rustiger en dat was dan weer errugg lekker. Ik wilde bij Olga voor de 2e keer klaarkomen, maar, zo aan het eind van de avond lukte dat helaas niet meer, maar wat wil je na zo veel sex op 1 avond, haha
          In het rookhok nog even gezellig gezeten en afscheid genomen van deze verrukkelijke en geile dames.
          Kortom, het was een geile topavond die ik nooit had willen missen en dat voor maar 100 euro!
          Woensdag weer? I hope so.
          Laatst gewijzigd door DevDark; 28-08-12, 12:30. Reden: Items samengevoegd.

Commentaar

Re: Hamme, Gangbang, New Riddershof

Vandaag was het weer Bunga Bunga party met Mariska, Julia de Lucia, Olga de Russin, een Filipijns lekkertje en ook een Thaise. Daarnaast nog enkele Belgische aktieve meisjes. Ik heb voor 100 € nog nooit zoveel mooie meisjes aan mijn pik gehad. Daar heb je in het schipperskwartier maar 1 voor een half uur voor. Van 13 tot 19u en Julia wou nog niet stoppen.

Commentaar

Ik ben net thuis van weer een heet avontuurtje tijdens de party van MariskaX, die er zelf niet bij kan zijn voorlopig i.v.m. een borstvergroting. Wel aanwezig waren Alexandra, Layla, Olga en Jessica. Er liep ook een thaise rond die alleen de 3e sessie actief meedeed, met als gevolg dat ze het erg druk had en er dan ook niets mee gedaan heb.
              Jessica was voor mij een nieuw gezicht, maar dan wel een heel mooi nieuw gezicht en dito body, klein maar erg fijn zal ik maar zeggen. Met Olga heb ik weer het meest gerommeld, 3 keer intiem geweest en diverse keren een orale beurt gehad, haha. Wat is het toch elke keer weer een genot om met haar te mogen spelen. Met Alexandra ben ik ook intiem geweest en ze wordt elke keer leuker. En dan Jessica, met dat lekkere lolita lijfje, ze heeft me oraal verwend en we hebben best wel lang de cowgirlpositie gedaan. In het begin was dat erg lekker, ik wilde toen graag klaarkomen, maar dat lukte niet en het gevoel verdween ook nog eens na verloop van tijd, das dan weer jammer.
              Aan het einde van de laatste sessie ben ik nog naar haar toegegaan, ik was helemaal klaar om haar in doggy te nemen, maar helaas, ze had al besloten te stoppen. Maar zoals altijd ging Olga nog even door waar de anderen al lang gestopt zijn. Ik dus weer naar haar toe en daar heb ik me lekker klaar getrokken over haar gezicht.
              Kortom, het was weer een geslaagd feest en mij zien ze vast wel weer een volgende keer

Commentaar

Zondag voor het eerst afgereisd naar sint Hamme, aangezien het mooi weer zou worden was ik toch benieuwd hoe het daar aan toe zou gaan, ook al ken ik Alexandra en olga al.
                Maar de andere 2 dames Jessica en layla kende ik nog niet.
                Uiteraard gaf Alexandra mij weer de perfecte aandacht waar elke man van verwacht
                Helaas werd ik geteisterd door opkomende keelpijn en een verstopte neus waardoor ik mij opeens niet echt lekker voelde
                Hierdoor kreeg ik 'm ook niet meer omhoog
                Dan maar genoten van het mooie weer en het uitzicht van vele koppeltjes die in de tuin aan het zonnebaden waren.
                Het eten werd ook heel goed verzorgd d.m.v een heerlijk BBQ.
                Zoals Hansdordt had geschreven liep er ook een aziatische dame rond die heel nieuwschierig de hele tijd rond liep en echt iedereen zat te teasen zodat iedereen afvroeg of zij ook mee zou doen.
                Uiteindelijk ben ik ook met haar intiem gegaan ook al had ik niet echt een stijve maar toch met heel veel moeite kunnen klaarkomen
                Helaas werd het feestje extra verstoord door een gast die regelmatig de feesten van Mariska bezoekt en hij altijd dezelfde outfit draagt, en dan bedoel ik diegene met het leren pakje alsof naar een sm feest gaat.
                Ik noem hem altijd Remy aangezien hij kennelijk alleen op de wereld is en niemand iets gunt.
                Denk dat vele mede gangbangers wel weten wie ik bedoel.
                Maar voor de rest was het weer een goeie geile sfeer, maar voortaan zoek het toch iets dichter bij huis oftewel dichter bij de grens van Nederland.

Commentaar

Gisteren weer eens naar Hamme gegaan. De vorige was inmiddels al weer 4 weken geleden. Ik was een van de eerste aanwezige. Aanwezig waren Mariska, Alexandra en Olga, alleen Bibi was er niet maar stond wel aangekondigd. Mariska pronkte met haar nieuwe borsten, echt een hele verbetering, perfect van formaat. Het was vandaag niet zo druk, hooguit 20 man.
                  De dames zaten in de rokersruimte en Olga kwam als eerste naar buiten om een aanwezige man te verwennen met een lapdance. Mariska en Alexandra kwamen ook snel en gingen naar de dansvloer om een showtje te geven. Ik ging daar ook heen om het goed te kunnen bekijken. Al snel gingen ze op het kleine podium verder en enkele heren, waaronder ik, volgden. Alexandra was de 1e die ik neukte want ze wilde het kunstje van 6 weken geleden nog eens overdoen, en ik trouwens ook wel. Op het danspodium en de danspaal weer vasthoudend heb ik haar weer vanachter genomen, de danspaal ging weer lekker heen en weer, en mijn paal volgde deze beweging automatisch. Dat was dus weer lachen met Alexandra. Mariska werd intussen ook achterlangs geneukt, dus ook weer een geil gezicht. Na dit uitstekende begin gingen de dames naar het matras waar Olga al lekker bezig was. Ik ben naar Olga gegaan om haar eens lekker te likken en niet veel later in missionair te neuken. Mariska werd mijn volgende doelwit, mijn geheugen laat me hier in de steek want ik weet niet welk standje we gedaan hebben, haha. De 1e sessie heb ik afgesloten met Alexandra door haar in missionair te neuken. Het was geen lange beurt want ik was al aardig vermoeid en dus hard aan een pauze toe.
                  De 2e sessie begon ik met Mariska aan de massagetafel, heerlijk achterlangs geneukt terwijl ze lekker met de pikken van andere mannen speelde. Ook nog even bij Olga geweest, niet geneukt maar ze heeft mijn pik een goede pijp en likbeurt gegeven in de hoop dat ik klaar zou komen. Ook al was dat erg lekker, klaarkomen lukte niet. Daarna heb ik, met stijve pik, nog minstens 10 minuten bij Alexandra gewacht terwijl ze geneukt werd door een gast die dus geen rekening houdt met andere aanwezige heren. Toen hij eenmaal klaar was hoefde het voor mij niet meer, bovendien was het tijd voor de dames om een pauze in te lassen.
                  Tijdens deze pauze heb ik een warme maaltijd genuttigd. Daarna naar het rokershol gegaan met een mede-gangbanger die ik voor de 3e keer daar ontmoette. We gingen op het bankje zitten om te kijken naar de dames en enkele heren die een beetje bezig waren. Olga zag ons zitten en kwam naar ons toe met de heren om lekker op te bank te gaan spelen. Ondertussen gingen Mariska en Alexandra weer naar de grote ruimte zodat de 3e sessie kon beginnen. Ik dacht nog, dat wordt niks meer deze 3e sessie maar dat bleek mee te vallen.
                  Mariska ging naar de massagetafel. Ze werd daar vanachter genomen. Ik ging aan de andere kant staan zodat ze mij kon pijpen, terwijl ze geneukt werd en mij pijpte had ze in beide handen een stijve pik, erg geil gezicht was dat. Niet veel later, toen ze klaar waren, deed Mariska bij mij een condoom om. Ze ging op haar rug liggen zodat ik haar staande kon neuken. Intussen ging haar hoofd naar achter zodat ze een andere gast kon pijpen. Ik had zo een mooi en geil uitzicht en kon haar borsten lekker vastpakken en aan haar tepels likken. Het neuken ging steeds sneller en Mariska ging ook steeds heftiger tekeer, het was alsof ze klaar ging komen. Uiteindelijk eindigde het met een heerlijk orgasme, dus voor mij was de avond geslaagd. Intussen waren er al veel gasten vertrokken dus besloten Mariska en Alexandra dat het mooi was geweest. Het was ongeveer kwart over zes. Olga ging nog even door en daarom ging ik maar bij haar liggen, ze speelde een beetje met mijn pik, maar de fut was er wel een beetje uit helaas. Einde oefening.
                  Dit was voor mij de meest actieve gangbang van de 4 pornstarsparties die ik intussen heb bezocht, dat heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat er minder mannen aanwezig waren.
                  Voorlopig kan ik niet gaan maar dat is niet erg, een beetje variatie kan geen kwaad. Eind november op de zaterdagavond zou wel eens de volgende keer kunnen worden, is ook wel weer eens leuk omdat het dan op een avond is.

Commentaar

Deze middag naar new Riddershof geweest voor een GB met Susi - Mariska - Olga - Alexandra.
                    Was een megageile bedoening. Heb 3 rondes met de dames overleefd, waarbij ze alle 4 op mijn toeter hebben gespeeld en waarbij ik ze alle 4 heb geneukt. Ze waren in bloedvorm. Als intro werd telkens een show opgevoerd: sexy Susi die een champagnefles in haar kut duwde en die dan mega liet spuiten vanuit haar kut -Mariska die Olga neukte met een strapon....
                    Tussendoor ook nog meegespeeld met 2 koppels die aanwezig waren en waarvan de dames ook knap waren & waarbij eentje een duppele penetratie onderging, waarbij ik onderaan lag.
                    Heb een heerlijk geile namiddag beleefd met 4 explosieve cumshots.

Commentaar

Gisteren ben ik bij de Gangbangcasting geweest van Mariska, Julia de Lucia en Cynthia in Hamme. Op het moment dat ik daar was een leuke ervaring maar niet meer dan dat.
                      Op de terugweg naar huis even de film teruggehaald en kwam tot de volgende conclusie. Het zou duren van 13tot16u (het filmen zou om 14u beginnen). Ik was dan ook om 13u aanwezig ff douchen wat drinken en was 13.20 klaar voor (zoals meerdere heren). Iets voor 14u gingen de dames naar boven om zich te verkleden en de gangbang begon omstreek 14.15. Er moest wat gedanst worden (voor de film) en helaas kwam Cynthia bij mij uit om me als eerste te verwennen. Cynthia is niet mijn type (grote borsten, zo hard dat je er een raam mee kunt ingooien, miste wat kiezen en vettig haar). Pijpen kon ze wel, ze was me enkele minuten aan het pijpen, totdat van achteren een man kwam die plots over haar enorme borsten spoot. Ze stopte met me te pijpen om het weg te poetsen/wassen. Voor mij de gelegenheid om naar Julia of Mariska te gaan. Het werd Julia. Ze vroeg of ik wilde neuken, voor dat ik het wist zat er een condoom om en lag ze op haar rug te wachten. Het ging redelijk passief vanuit Julia (naar het plafond kijken), maar door het goede uitzicht op haar prachtige lichaam kwam ik klaar.
                      Even aan glas cola gedronken en mijn zaakje boven gaan wassen (wel zo fris) voor mijn 2de ronde. Ik kwam beneden om mijn zaakje aan te bieden voor Mariska. Cynthia was bezig met een redelijk dikke man, die maar niet wilde komen. Mariska en Julia zouden het wel even doen. Poppers d'r in wasknijpers op de tepels van die man, het mocht allemaal niet baten (10 min minimaal zijn ze met hem bezig geweest en de andere maar wachten). RookPauze, shit sta je d'r helemaal klaar voor... na 40 a 45 min al pauze.
                      Deze pauze duurde 15-20 min. Na de pauze eindelijk bij Mariska, Maar ze pijpte niet meer, alleen trekken. Doordat ze me er geil bij aankeek kwam ik wel. Maar ze zorgde ervoor dat het niet in haar mond kwam helaas. Daarna nog 1 of 2 andere mannen klaargetrokken en Mariska was klaar.... De andere 2 dames waren ook klaar. De 2de sessie duurde voor mijn gevoel hooguit 15 min. Als afsluiting zou Cynthia in de douche gaan staan, waar de mannen die nog konden spuiten haar mochten volspuiten (eigen handwerk). Daar bedankte ik voor, heb me gewassen en ben gegaan.
                      Ik kwam voor de ultieme porno cumshot in de mond met wat na sabbelen, dit is niet gebeurd. Pijpen 5min (cynthia), neuken 4min (Julia), trekken 3 min (Mariska) is samen 12 min voor 70 euro...
                      Hoe zijn andere ervaringen bij de gangbangs van Mariska (zonder camera)?

Commentaar

Ik ben net terug van mijn 4 bezoek aan de pornastarsparty in deze parenclub. Deze keer met Mariska, Olga, Alexandra en Chayenne. Dit was ook de minste party van de 4, het wordt steeds minder druk, nu hooguit 15 tot 20 heren. Wat ook tegenviel was het warme eten, want dat was er deze keer helemaal niet.

Mijn 1e sessie was een goede sessie met Olga, lekker 69 standje gedaan, daarna deed ze vakkundig een condoom om en toen doggy gevolgd door een missio geneukt. Ik kwam bijna klaar, toen gestopt en me laten pijpen en trekken door Mariska tot ik klaarkwam. Mariska doet dat het lekkerst van alle meiden. Veel sperma want laatste orgasme was wel 9 dagen geleden. Chayenne was dus nieuw en wilde ik wel proberen. Ze is zeer klein en tenger, borsten zijn wat slapjes. Ik vond haar niet fris ruiken. Toch met haar op de massagetafel gespeelt, zij met mijn pik en ik met haar poesje. Ik heb zelf het condoom omgedaan, zoals altijd verlies ik door het geklungel mijn erectie. Ze lag op haar rug op de massagetafel zodat ik haar staand kon neuken. Omdat de erectie niet meer goed was had ik moeite hem erin te krijgen, Chayenne is ook wel behoorlijk strak. Door goed door te stoten werd ie wel weer hard.

Later nog eens bij Alexandra op de matras geweest, ze pijpte me maar dat was erg gevoelig. Ze heeft last van haar tanden, dus die voelde ik, zoals ook vorige keer in Rotterdam. De erectie verdween daardoor weer, dus niet kunnen neuken. Ook nog bij Chayenne geweest, zij was samen met Olga op de massage bezig. Ik likte haar tepel, maar ze duwde me weg, nou, dan niet hè. Haar mogen ze van mij volgende keer thuislaten.

Het was toen pas een uur of 4 en vanaf toen is er eigenlijk niets meer gebeurd. Ik raak een beetje uitgekeken op deze dames en zij ook op mij. Zo leuk dat ik het in Rotterdam gehad heb met Mariska, zo ongeïnteresseerd was ze vandaag. Bij binnenkomst was ze nog wel enthousiast en begroette me met een kus, maar na onze sessie was het gedaan.

Het ligt natuurlijk niet alleen aan de dames maar ook aan mij dat dit een mindere ervaring is geweest. Maar voorlopig zak ik niet meer naar Hamme , misschien 30 december maar eens naar Geel ga.
                        Laatst gewijzigd door DevDark; 04-12-12, 14:05. Reden: Tekst aangepast.

Commentaar

Gisteren langs geweest op de gangbang in het Riddershof, was mijn eerste keer dat ik als onervaren gb'er de stap zou zetten. Was er rond twee uur, de uitbaatster gaf me na overhandiging van 120€ een sleuteltje voor de locker op de bovenverdieping. ze raadde me aan om enkel onderbroek aan te houden of evenwel naakt te gaan.
                          Daar direct een douche genomen en dan totaal naakt naar beneden, ik vond het zielig om daar dan beneden in onderbroek rond te lopen. Een tiental mannen (meesten met onderbroek aan) waren van een spektakel aan het genieten: drie guest stars dames Suzy, Olga en Mariska waren druk bezig een 4 tal horny guys aan het bevredigen. De eerste indruk was een beetje raar, nog nooit had ik sexende mensen zo direct bezig gezien, maar de dames en heren hadden er wel trek in. Beetje onwennig vroeg ik mij een watertje aan de bar en vroeg wat uitleg. Dat komt wel los zei de barman , en idd hij had gelijk.

Op de matras was Olga zeer actief met een kerel die er echt van genoot, ik denk dat Olga er zeker ook van genoot, ze waren wel 10 minuten heftig bezig. Aan het kronkelen van Olga te zien, moet ik toch zeggen dat ze bijzonder fraai oogt, wat een prachtige buiklijn en rug. Ik zette me wat dichter bij Mariska en Suzy die in de zetels, al enkele mannen klaargestoomd hadden, wat een papier verbruik .Suzy en Mariska roepen om Sperma Sperma wanneer ze de klant aan het afwerken zijn zodat hij snel zijn zaad loost. Ik kroop nu op de vrijgekomen plek bij Mariska, een zeer knappe dame mag ik toch wel zeggen. Ze begon me te pijpen, daarna een 69, suzy kwam ook wat mee pijpen, toch wel een bijzondere ervaring zo twee vrouwen aan je lul. Een paar ogenblikken later was het sperma sperma en weer was het papier papier, olga gooide de rol keupenpaier naar hen.

Al meteen na de eerste zaadlozing een drankje aan de bar gaan nuttigen en daar zag ik een koppeltje met een zeer mooie tengere dame , heb haar en haar partner alvast mijn complimenten gegeven omtrent de look van de vrouw ze heette Anke[IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon7.gif[/IMG]. Ik vroeg of ze zin hadden in een triootje en we trokken naarboven op de matrassen.
                          Wat was Anke frèle en prachtig, nauwelijks borstjes, maar wel mooie stijve tepels die stijf stonden. Ze pijpte haar partner, en ik masserde haar nauwe kutje, wat was ze nat. Er kwamen meerdere venten rond ons. Wat heb ik nu een spijt dat ik mijn beschermde pik niet direct in haar kutje gestopt heb, want er was een andere vent die wel wat sneller was dan ik, concurrentie is er dus overal. Anke genoot ervan en ze stoomde haar partner naar de zevende hemel. Net een godin die Anke. Misschien kom ik ze nog eens tegen daar. Deze tengere dames dragen mijn voorkeur uit zo fragiel als een espenblad maar o zo goddelijk mooi.
                          Terwijl ze haar partner pijpte en de andere haar doggy nam, rukte ze aan mijn pik, ik moest me inhouden om niet klaar te komen, het was te mooi om waar te zijn. Boeiend om op zo'n korte afstand een vrijend koppel bezig te zien, je kan er van genieten.
                          Moest iemand weten of ze er regelmatig terug zou komen verwittig me dan. Misschien leest ze dit zelf ook wel .
                          Ik zou haar in samenwerking met haar partner zeker en vast aardig verwennen, maar dit zal hoogstwaarschijnlijk wel een eenmalige ontmoeting geweest zijn.
                          Terug naar beneden gegaan er waren al wat mannen weg ondertussen (je kan geen uren ontsnappen in deze wereld) en met Olga aan de slag, wat een lijf wat een inzet, ik heb er van genoten, dan weer een 69 met Olga en warempel een tweede lozing kwam er aan [IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon7.gif[/IMG]. Sperma sperma riep ze terwijl mijn laatste zaad eruitspoot.
                          Terug naar de douche en me aangekleed en terug naar huis. bij de terugrit vond ik toch dat mannen geen moeite hebben om in deze situaties samen te genieten van deze dames. Het is voor mij een openbaring geweest en kom zeker nog eens
                          terug, al was het maar om Anke nog eens te zien.

Hoe krijg je nu je vrouw zover om naar een parenclub te gaan? Ik zou dit wel willen overwegen,maar krijg dit niet echt verkocht thuis denk ik. Het zou nochtans een verrijking van je seksleven kunnen zijn. Ikheb dan wel gisteren avond mijn vrouwtje ook verwend. Ik vind het spijtig dat er over dit onderwerp een huiselijk taboe hangt. een beetje vrijere opvoeding zou hier misschien wel op zijn plaats zijn.

Ik vind wel dat er meer dames zouden mogen zijn, maar dat zal ook wel te maken hebben met de budgetten zeker?
                          Besparingen overal.

Al bij al vond ik het een goede ervaring, ik zal zeker en vast terugkeren vroeg of laat .

Commentaar

Hamme, Gangbang, New Riddershof 13-2-2013

Kben gisteren nog eens afgezakt naar t'Riddershof. Eerst eens lekker gedouchet , dan naar beneden voor de dames te aanschouwen, er was één koppel die zich vergaapte op de sexuele strapatsen van de professionals, maar verder niets ondernamen om er een andere man bij te betrekken. Mariska , Olga, Lady Bukkake waren aanwezig tesamen met nog wat geile mannen. Je ziet toch wel weer bekende gezichten opduiken op de GB van MariskaX, dwz dat het goed is om terug te keren.

Eigenlijk was het rustig wegens de krokusvakantie, velen kunnen dan niet gemakkelijk wegglippen.

Het was warempel weeral Olga die de boel weer in gang trok. Wat is me dat toch een supergeile poes, onverzadigbaar is ze. Ze kan echt genieten van wat ze doet. Mariska vleide zich bij Olga en ze waren een beiden een man aan het pijpen, ik kon niet weerstaan aan die geile kut van Mariska en begon ze stevig te beffen. Dat had mariska wel graag en ik ook
                            Ik lik heel graag aan sappige kutjes en schaamlippen, waar dat genieten van gebef vandaan komt weet ik niet, maar ik zou iedere geile dame willen likken al was het een hele dag. Ik heb mijn pik ook eens in de lekkere kut van mariska gestopt , maar had het gevoel dat ik niet veel zou nodig hebben om klaar te komen, dus gauw pik eruit en weer beffen.
                            na een tijdje had ik dorst en sloeg een whiskey cola achterover, terug naar de matras waar ondertussen Olga vrij was , ze herkende me nog van de vorige keer, en trok me aan mijn pik naar haar toe. Wat een geil wijfje , supermooi ook nog , en verschrikkelijk heet , ik begon haar ook eerst te beffen, ze stak direct een handdoek onder haar kont, ik dacht wat krijgen we nu, maar ik begreep een paar minuten later wel waarom ze deze handdoek voorzag.

Ondertussen was Olga al door een tweede man benaderd en ze bewerkte zijn lul met haar mond en handen.
                            Ik bleef maar beffen en ze genoot ervan, ik kreeg een eerste lading kutsappen in mijn mond die ik lustig binnenwerkte, ik moet zeggen dat dit heel vreemd aanvoelde, werkelijk nog nooit zo'n vrouw weten vloeien. Maar ze had duidelijk nog niet genoeg en ik befte hevig verder, mijn twee vingers gleden in en uit haar nauwe kut, ze wou eigenlijk nog meer actie, en toen begon ik snel heen en weer met mijn vingers en tong te schuiven in haar natte poes. Er kwam een tweede vloed van kutsappen in mijn mond, ik had het gevoel dat ik een liter champagne binnenkreeg. Ik heb wel vijf of zes golven van kutsappen mogen ervaren. Olga heeft me gefeliciteerd, "it was perfect" .
                            Nog altijd niet klaargekomen, ging mijn aandacht naar lady bukkake , ook een super mooie dame van 40 met gepiercte tepels en een paar tattoos ophaar buikje.
                            Ze zag me ook wel zitten en trokken opnieuw naar de matras , een 69 ingezet , ze pijpte me en ze werd ook goed nat maar ze was zeker niet zo geil dan olga. Maar pijpen deed ze als de beste, een paar minuten later spoot mijn sperma uit mijn pik recht haar mondje in, wat een heerlijk gevoel , zelf slikt ze niet door. Alleen de gedachte dat je kan klaarkomen zonder rubbertje in een geil mondje is oh zo zalig, maar hier gebeurde het echt .

Ondertussen gedouchet en terug naar beneden voor een tweede sessie. weeral met olga een lekkere befsessie gehouden , en toen even uitgerust aan de bar, klaar voor een tweede pijpbeurt bij Lady bukkake , ik ben dan ook een tweede keer klaargekomen bij haar in haar mond, super geil gevoel .

Weer gaan douchen en terug naar de dagelijkse sleur van het normale leven. Ik vind dat zo'n uitstapje je vitaliteit en levenslust enorm opkrikt. Je kan weer tegen de dagelijkse sleur want je weet dat je volegende keer weer aan bod komt en kan genieten van al die mooie madammen

Ik kom zeker terug een dezer weken .

Commentaar

Hamme, Gangbang Mariska-Salma de Nora- Sara May, New Riddershof

Gisteren samen met HansDordt en Gangbangboy naar de gangbangparty van Mariska in Hamme geweest. Bij binnenkomst werden we hartelijk begroet door Mariska. Mijn eerste sessie was met Sara. Ze heeft mij lekker gepijpt en heb haar daarna in missio geneukt. Daarna ben ik naar Mariska gegaan op het matras voor het danspodium. Ik moest heel even wachten, maar even later nam ze mijn pik in haar mond. Wat kan zij dat als de beste! Even later deed ze een condoom erom en ging reverse cowgirl op mij zitten. Ze bereed me heerlijk en ik kon zo haar heerlijk kont bewonderen. Even later kwam ze van mijn lul af en heb ik haar doggy geneukt. Ik ben heerlijk in haar klaargekomen en het condoom volgespoten. Mijn volgende sessie was met een Belgische dame met grote borsten...heel goodlooking. Ze pijpte alleen wel met condoom. Ik heb haar kort geneukt... maar toen ik verder nog in een ander standje wilde was ze al weer met een andere man bezig en wilde ze niet meer. Ik heb niet meer naar haar omgekeken. Er waren verder 2 stellen die actief rondom de massagetafel waren. Ik heb mij laten pijpen door de blonde vrouw....en wat kon ze dat super goed. Ik kon het niet meer houden en spoot mijn zaad in haar mondje. Later heb ik haar nog geneukt en me nog laten pijpen. Dat begon aan de bar. Ik stond achter haar, mede doordat haar partner door een andere vrouw werd gepijpt op dat moment. Ik schoof mijn hand in haar slipje om met mijn vinger heerlijk haar klitje te bewerken, Oh, wat voelde ze nat aan. Even later verdween mijn vinger in haar kutje. Ze was kennelijk zo opgewonden dat ze mijn boxershort omlaag schoof om mijn lul in haar mond te nemen. Ze heeft me even gepijpt zo aan de bar. Ondertussen gingen haar partner en het andere stel weer richting de massagetafel. Ik fluisterde in haar oor of ze geneukt wilde worden. Vervolgens gingen we samen ook richting de massagetafel. Ik heb haar eerst stand achterlangs geneukt en later achterlangs terwijl zij op haar knieen op de massagetafel was. Mijn 3e orgasme was wederom bij deze heerlijk blondine. Ik spoot haar mondje weer vol met zaad. Wat was dat heerlijk. Later lag de wat vollere vrouw van het andere stel op de tafel. Ze werd lekker bewerkt met allemaal speeltjes en ze gilde het uit. Verschillende malen kwam ik met mijn vinger in de buurt van haar lippen en probeerde ze mijn vinger te bijten... hahaha... ik heb later het vingerwerk overgenomen en hoorde dat ze stevig gevingerd moest worden. Dat deed ik ook. Steeds meer vingers verdwenen in haar kut en tot slot mijn heel hand. Ik heb haar even gefist en ze kwam met een enorme gil klaar. Heerlijk! Later heb ik haar nog gevraagd of ik haar mocht neuken. Ja hoor, ik heb haar eerst staand achterlangs genomen en even later missio op de massagetafel. Onderwijl waren de dames met elkaar aan het tongzoenen. Als een ware trio heb ik kort mijn tong ook even bij de dames naar binnengestoken. Later in de middag nog eens gevraagd aan de blonde vrouw of ze me wilde pijpen. Ik ging zitten op de massagetafel en ze ging gehurkt ervoor zitten om mijn lul heerlijk te pijpen. Daarna heb ik haar nog een keer geneukt. Wat een heerlijk vrouw. En ook een leuk en aardig net als haar partner. Aan het eind van de party nog lekker Salma de Nora opgezocht. Wat een heerlijk kutje heeft ze...lekker gelikt...mocht niet met een vinger naar binnen want ze was erg gevoelig door al het geneuk met condooms. Ik kan terugkijken op een heerlijk geile party. Tot slot nog op de foto geweest met HansDordt, Gangbangboy, Salma de Nora, Sara May en Mariska. Mooie afsluiting. Bedankt iedereen!
                              Laatst gewijzigd door DevDark; 13-05-13, 19:17. Reden: Items samengevoegd.

Commentaar

Zondag 12 mei met big_slutfucker en hans dordt afgereisd naar de ridderhof in hamme voor een pornstar party met MARISKA en SALMA DE NORA en SARA MAY.Voor mij was dit de eerste keer dat ik in deze parenclub kwam.En ik was heel erg benieuwd naar salma de nora had haar nog nooit in het echie gezien maar alleen in films dus ik had onderweg last van een gezonde spanning.Eenmaal aan gekomen waren we de eerste we werden hartelijk ontvangen door de eigenaar en ik denk ze vrouw.Na te hebben afgerekend gingen we naar boven om ons eigen om te kleden en toen stond ik ineens oog in oog met salma de nora wowwww wat een lekkah ding is dat zeg en een stuk kleiner dan in haar films hahaha, ze zei later tegen me dat ze dat vaker hoord zonder hakken 1.60m en met hakken 1.70 m hahaha.Mariska was er ook en ff later kwam sara may ook de dames gingen hun eigen ook omkleden.Toen we beneden in de club kwamen was het best wel koud daar.Maar toen ff later de meiden naar beneden kwamen kwam daar gauw verandering in.Ik heb een geweldige dag gehad en er waren ook koppels en wat ik daar allemaal mee meegemaakt heb ahahahahah wat een geile boel zeg nie normaal.Ik zal hier zeker nog eens terug komen.MARISKA en SALMA en SARA nog bedankt voor deze dag heb het prima naar me zin gehad en ik kijk al weer uit naar 29 mei en dat is jammer genoeg de laatste in club Paradise snik snik.

Commentaar

Voor de eerste keer naar een gb met Mariska, Susi en Sonja in de Riddershof. Ik was rond 2 uur bij de club aangekomen.
                                  Na vriendelijk ontvangen te zijn door de gastvrouw en -heer, boven omgekleed en daarna naar de ruimte waar alles gebeurde. Op het matras op de dansvloer waren Susi en Sonja bezig met en paar heren Mariska was bezig op de massagetafel.
                                  Susi spoorde me aan met haar zaadvragende ogen meteen deel te nemen. Zij likte en trok mij af terwijl zij zelf gelikt werd.
                                  Niet veel later was de beffer klaar en gingen we over op standje 69, waarbij zij mij (en iedere andere man) smeekte om te "spritzen". Sonja was ook vrij gekomen en samen met Susi bracht ze mij tot een eerste hoogtepunt.

Na wat gedronken en gegeten te hebben en hersteld te zijn, begon (voor mij) de 2e sessie,waarbij ik Susi eerst wat gemasseerd heb en zij mij daarna. Susi was weer hard om "Sahne" aan het smeken Eenmaal uitgemasseerd, nam een andere heer Susi van achter en concentreerde Susi zich weer oraal op mij, wat tot een 2e hoogtepunt leidde.
                                  Ondertussen was de overheerlijke Mariska met een voorbind-dildo een van de andere heren aan het nemen. Ieder zo z'n voorkeur

Na nog een pauze gewacht op Mariska en mijn wens werd meteen beantwoord. Eerst door haar gemasseerd en daarna gepijpt tot een mooi einde Wat is zij toch en super knappe vrouw.

Ik ga zeker nog een keer. 't Is ff een stukkie rijden, maar meer dan waard.

Commentaar

Heeft niets met de gangbang te maken, maar wel mijn bevindingen te Hamme.
                                    Vorige week vrijdag, na een restaurantbezoek met kennissen dat wat laat uitgelopen was, had ik geen zin om direct (alleen) in mijn bed te kruipen en zocht ik op internet naar plaatsen waar nog wat te beleven zou vallen. Zo begaf ik mij om 0.30uur nog naar de New Riddershof om een nieuwe club eens uit te testen. Er was wel veel ambiance, maar elk kende elk, en het was een kliekjesgedoe waar ik buitenstaander was.
                                    Even de kamers verkend waar enkele koppels bezig waren en je mocht kijken, maar zeker niet meespelen.
                                    Aan de toog dan maar een beetje gedronken (inclusief voor mijn 85€ entrée), en genoten van het gedans en geflirt in de hoofdruimte beneden. Weinig schoon volk, toch kon ik mijn ogen niet afhouden van een jong sensueel vrouwtje met zeer kort rokje en klein behaatje. (geen naakt in de dansruimte) Onze ogen kruisten regelmatig, maar ze bleef steeds bij haar partner(?).
                                    Toen ik omstreeks 2 uur dacht alles gezien te hebben en van plan was binnen een kwartiertje te vertrekken komt het mooie meisje langs met een knipoog richting trap en kijkt even achter zich of ik wel volg. Die prachtig wiegende kont boven mij trapopwaarts oogde zalig. Ze trok mij een kamer binnen, kleertjes uit en begon mij te pijpen (mc). Daarna een stevige neukbeurt gekregen. Whaaw, dit alles op een moment dat ik niets meer verwachtte van de avond.
                                    Vooral door het onverwachte was mijn avond geslaagd.

Commentaar

Gangbang met Mariska en Julia de Lucia

Altijd als ik voor mijn werk in België kom, check ik even de Partyagenda van MariskaX. Die dame heeft me al menige geile middag bezorgd. Maar deze keer had ik wel erg veel mazzel, want ze had een party in Hamme met Julia de Lucia. Die had ik nou altijd al een keer willen treffen. Net na 13 uur binnen, en de parkeerplaats stond al behoorlijk vol. New Ridderhof is een parenclub en vandaag waren er behalve de gasten voor de gangbang, ook veel stellen.

Behalve Mariska en Julia was Olga aanwezig, en er zou nog een zekere Lolly komen, een wat oudere Franstalige dame, maar die kwam helaas niet opdagen. Ze leek me weliswaar geen type voor mij, maar drie vrouwen in plaats van vier maakt natuurlijk wel een verschil. Julia vond ik in het echt nog mooier dan op de foto’s. Tijdens de eerste ronde hield ik het maar bij haar. Ze pijpte me heel lekker zacht, en ik dacht dat ze het zo af zou maken, maar ze jaste er een condoom omheen en ging op haar rug. Ik neukte haar in missie, waarbij er de hele tijd zelfs lekkere tongzoenen uitgewisseld werden. De schat, nu kon ze helemaal niet meer stuk bij me. Ik had kunnen finishen, maar de gedachte aan dat fluwelen mondje was sterker. Ik maakte plaats voor de buurman, trok het rubber weer weg en terwijl ze door hem geneukt werd, begon ze me weer zo verrukkelijk te pijpen. Vanuit mijn tenen voelde ik het langzaam omhoog komen, probeerde het zo lang mogelijk te rekken, tot er geen houden meer aan was en de voorraad van de hele week tegen haar verhemelte kletste. Ze zoog alles eruit, leegde haar mond, keek me stralend aan, en er klonk een vrolijk: muy bien! Kijk, dan is dat halve blikje ananas bij het ontbijt toch nog ergens goed voor geweest.

Het buffet was buiten, waar het rond het zwembad goed toeven was. Bord vol geschept en een rustig plekje uitgezocht. En nu kon ik ook eens een blik in het swingerswereldje werpen, dat mij totaal onbekend was. Zelfs nog een paar squirtende vrouwen gezien, het kan dus wel degelijk. Als single man heb je naar mijn idee in parenclubs weinig te zoeken. Eigenlijk een doorsnee van de samenleving die je hier aantreft, van dertigers tot zestigers. Die hebben het gezellig met elkaar, en hebben sex met hun partner of met anderen. Ach, die genieten weer op hun manier van het leven, niks mis mee verder. Wij wandelaars doen het op onze manier.

De rest van de actie vond gewoon in de tuin plaats, in de schaduw was het aangenamer dan binnen. Mooie gelegenheid om weer eens je kont aan de kraaien te laten zien, was lang geleden. Olga had aanbidders genoeg. Leuke meid wel, maar ik heb nu eenmaal voorkeur voor zwartharige vrouwen. Rondom Mariska was het ook druk genoeg. Het ontbreken van die ene dame die verstek liet gaan, was nu wel merkbaar. Een van de swingerdames deed dan weer wel mee maar was, with all due respect, totaal mijn type niet. Nadat ik met een aantal anderen door Mariska gepijpt was, neukte ik haar nog een poosje van achteren. Geen kans op een orale finish, vanwege de vele lullen die haar voorgehouden werden. Maar ik zag dat Julia weer van achteren geneukt werd, terwijl haar mondje zowaar vrij was. Niet lang meer dus. En met losse handjes zoog de schat me voor de tweede keer helemaal leeg. Heftig.

Wat langer gepauzeerd, en nog wat van het buffet genomen, tot het zes uur was en er dus nog maar een uurtje te gaan was. Deze ronde hoofdzakelijk met Mariska bezig geweest, die tot slot een spermadouche wilde. En die kreeg ze. Binnen een minuut kwam de een na de ander klaar en zat ze er van kin tot kut onder. Oh, lekker warm, met haar charmante accent. En zo kan ik terugzien op een gezellige geile middag. En op een geslaagde kennismaking met, Julia de Lucia, een van de leukste pornosterren uit de business. Ik hees mezelf weer in de kleren en reed de baan weer op, helemaal sufgeneukt en leeggezogen. Maar noglangnietuitgewandeld.
                                      Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
                                      En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Ik was er ook en heb ervan genoten. Na de tweede sessie, zo rond kwart over vijf, ben ik voldaan vertrokken.

Klein minpunt vond ik de aanblik van bepaalde medewandelaars. In het bijzonder dan die heer met enorme steenpuist op de kont die continu in volle actie was. Door die steenpuist droeg hij z'n slip steeds half afgezakt, zodat de elastiek onder de puist zat.

Commentaar

Gisteren samen met gangbangboy afgereisd naar Hamme voor een gangbangparty met Mariska, Laura, Sonja en Leandra.
                                          Sorrow had ik ook meegevraagd, maar gaf aan dat de zondag niet geschikt is. Bij binnenkomst hartelijk gegroet door Mariska en Sonja. Laura kende ik nog niet, maar was ook erg leuk om haar te zien. Laura heeft echt heerlijk grote borsten.
                                          Leandra is een Braziaanse slanke dame die er ook wel pap van lust, wat later zou blijken.
                                          Het weer was redelijk maar niet heel goed. De zon verdween regelmatig achter de wolken en af en toe viel er wat regen uit de lucht. Er was deze zondag weinig actie rondom het zwembad, wat ik wel erg jammer vond. Een aantal stellen lag op lligbedjes rond het zwembad en een enkel stel besloot over te gaan tot een neuksessie. Maar verder weinig entertainment bij het zwembad.
                                          Een paar dagen voor de party had ik via internet 2 polszweetbandjes besteld met een opbergvakje. Wat we in Duitsland hebben meegemaakt in begin juli wilden wij niet meer meemaken. Nu konden we de lockersleutel tijdens de party makkelijk bij ons houden. Andere partydeelnemers hebben de sleutel aan een elastiekje, maar dat lijkt me niet zo prettig als je bezig bent en het sleuteltje bungelt zo aan je pols. Maar goed ieder zo zijn keus.
                                          Wij zaten op de veranda buiten toen we de dames naar binnen zagen gaan. Gangbangboy en ik gingen daarna ook gelijk naar binnen, want op zo'n party wil je uiteindelijk niets missen.
                                          Mijn eerste sessie was met Mariska. Zij was bezig op het matras voor het danspodium. Ik kon zien dat ze er weer veel zin in had. Nadat ze me heerlijk heeft gepijpt, kwam ze op me zitten. Als een ware cowgirl bewoog ze op de muziek en floot ze tussen haar vingers. Wat Mariska ook erg opwindend vindt is om zichzelf te zien in de grote spiegel achter het podium. Kennelijk geilt ze daar enorm op. Na dit standje zijn we overgegaan op doggy, wat ze zelf voorstelde. Heerlijk om heel langzaam zo toe te werk