Lichtaart, Achterlee 189, Max Follies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lichtaart, Achterlee 189, Max Follies

Ik ben laatst een keer op de Mega Gangbang geweest die ze eens in de maand houden. Mijn gewaardeerde collega "Tantaal" heeft er in de rubriek "algemene club info" al eens een bericht aan gewijd. zie;

http://hookers.nl/showthread.php?t=23204

De zaak ging rond 16.00 uur open, ik was denk ik een half uurtje later aangekomen. Mijn eerste indruk was zeer positief. Een erg mooie club, netjes schoon, ruim, speels. Speciale aandacht verdient het restaurant dat heb ik nog nooit zo goed ondervonden als in deze club. Bij de entree van rond de 100 euro, eten en drinken gratis.

Zogezegd was ik er rond 16.30 uur, er was toen nog niet veel te beleven. Mooi de gelegenheid om eens de club en alle facaliteiten rustig te bekijken en alvast wat te drinken. Zo rond 17.00 liep het ineens aardig vol met zowel heren als dames/stelletjes. Later werd het echt goed vol.

Het is een gemoedelijke club waar je snel en makkelijk aan de praat raakt met de medebezoekers. Dat praten ging erg lang door, maw de gangbang kwam niet op gang. Het blijft vooralsnog bij wat friemelen/voelen. Nadat iedereen een aantal drankjes weggewerkt heeft is het tijd om te eten gedurende een uur bleven de meeste stellen/dames afwisselend in het resteurant. Nou was dat door het goede eten ook wel de meoite waard. Na deze eetronde begon er zolangzamerhand zo links en rechts wat actie. Het vreemde aan deze gangbang is dat het geen gangbang is. Daar bedoel ik het volgende mee. In deze club werkt het toch wat anders dan op een normale gangbang waar 1 of meerdere dames het met meerdere heren doen. Deze ganbang werkt meer zo als op een gewone parenavond. Contact leggen in de bar, wat babbelen, langzaam wat friemelen, zoenen etc en aan de gang, of in de bar of op het bed aan de zijkant in de bar of achterin of boven waar je maar wil. De meeste dames gingen nadat je klaar was weer naar de bar alwaar het spel weer opnieuw kon beginnen. De meeste dames, er was wel een enkele die wel echte gangbang taferelen liet zien. Maar over het algemeen niet echt een gangbang dus.

De samenstelling van het damesteam, over het algemeen 30 plus tot....lastig 50 of 55. Er waren echt een paar wat vollere dames, enkele jong fruitig maar het overgrote deel girlnextdoor types.

Als ik nu terug kijk op mijn bezoek heb ik wel een aantal leuke uurtjes daar doorgebracht. 4 keer sex gehad, goed gegeten en gedronken. Zo'n 100 euro wel waard (entree en lidkaart). Maar als ik het als gangbang moet beoordelen zou ik er toch een matig aan hangen. Dit puur gebasseerd op de werkwijze in deze club. Er waren ook een aantal heren die rond achten wat teleurgesteld het pand verlieten. Als ik echter de middag/avond op zich beoordeel komt het wel uit op een "goed".

Ga zeker een keer terug naar deze mooie club waar het goed toeven is.

grtn

Ropo

Re: Lichtaart, Achterlee 189, Max Follies (goed)

Dat die heren rond de klok van acht teleurgesteld afdropen , heeft te maken met het feit dat er tussen 4 en 8 niets, maar dan ook hoegenaamd niets gebeurt. Vier uur lang met een slappe cola in de hand zomaar wat rondlummelen tussen mistroostig kijkende lotgenoten is op zijn zachtst uitgedrukt niet gemakkelijk.
    Wie het echter tot laat in de avond volhoudt kan zich tot vermoeiens toe en in ademnood door het smalle gangpad tussen de diverse relaxruimtes wringen en met een beetje geluk zelfs zicht krijgen op een paar bereidwillige ( of berijdwillige) dames van diverse gewichtsklasse, als die per eenheid al niet overdekt worden door een vijftal begerige heren die zich met het nodige ellebogenwerk en een dosis onbeschoftheid op het voorplan hebben weten te wurmen. Of je kunt je eventueel vergapen aan een stoeiend koppeltje dat zich achter glas in een afgesloten ruimte teruggetrokken heeft.
    Samengevat: een gangbang zonder sexgarantie is geen gangbang. En die sexgarantie krijg je niet zonder onbeschoft of opdringerig te zijn, het ellebogenwerk inkluis.
    Als het je om te neuken te doen is kun je deze club maar beter op een gewone parenavond bezoeken. Er heerst een meer ongedwongen sfeer. Het vrouwenaanbod is er niet geringer. Zelfs meer divers en naar mijn smaak gemiddeld een stuk aantrekkelijker. Maar je kan er pas optimaal genieten na een aantal bezoeken. De sfeer is er inderdaad een beetje van " alte kameraden".Men zal zijn best moeten doen om opgenomen te worden in hun kringen.

Commentaar

Re: Lichtaart, Achterlee 189, Max Follies (redelijk)

Gisteren naar de gangbang geweest. Ze adverteren dat er 50-70 dames/koppels aanwezig zijn. NIET DUS !!! Nog niet de helft. Dus daarmee word je aardig misleid!
      Ik was er om 16:30 uur maar tot 20:00 uur is er niks te doen. Zonde van mijn tijd dus.
      's-avonds is er boven wel wat aktie, maar dan is het dus dringen geblazen. Daar heb ik niet zo'n zin in.
      Beneden is het eigenlijk meer een vriendenclub die voor weinig (25 euro)kunnen eten en drinken. De singels betalen 85 euro, maar het is moelijk om kontakt te maken met koppels of vrouwen.
      Er was één koppel met een hele leuke sexy vrouw; deze liepen geregeld naar boven, maar zijn niet tot sex overgegaan. Ik meende op te vangen dat de vrouw het allemaal te opdringerig vond. En dat klopt; zodra een vrouw/koppel naar boven gaat volgt er een sliert mannen.
      Valt dus tegen!

Commentaar

Daar ben ik ook wel eens geweest. Zelfde verhaal als de zogenaamde Gangbang. Misschien nog wel erger; Onder een vriendenclub en boven minder sex dan de gangbang. Laatste keer was echt bedroevend; Om de zogenaamde sexgarantie te garanderen waren er twee of drie (naar mijn smaak) a-sexuele vrouwen. Dik en vol tatoo's......Daar ga Ik geen sex mee hebben.
        Op vrijdag ga IK zeker niet meer.

Commentaar

Woensdag aanstaande is er opnieuw een gangbang in de Maxfollies. Bij mij is het een tijdje geleden dat ik er geweest ben, doch de laatste keren was het inderdaad drummen & bleef het mooie vriendenclubje netjes beneden (waarschijnlijk tot in de zéér late uurtjes).

Heeft iemand nog recent ervaring

Commentaar

Tegen beter weten in nog eens afgezakt naar de Maxfollies. Jongens, jongens, van een koude kermis gesproken !! Normaal gezien was er een namiddagje bij Mieke Bom in Balen gepland, maar door een stomme vergadering moest ik noodgedwongen een avondactiviteit zien te vinden (Mieke, als je dit leest : volgende keer wil, moet en zal ik erbij zijn !! Ik heb te lang jullie spuitertjes gemist).

Bij Maxfollies besef je pas echt waar de term "wandelaar" vandaan komt. Veel meer heb je als manspersoon immers niets te doen. De verhouding bereidwillige vrouwtjes / geile mannen is ongeveer 1/30 en alle mannen lopen cosntant in een drukke processie rond. Als er dan ergens activiteit te bespeuren valt, is het een onsmakelijk drummen, waarbij je moet opletten dat je lul niet verzeild geraakt op een plaats waar je hem niet wil hebben.

Als je binnenkomt heb je de indruk dat je in een bejaardentehuis bent terechtgekomen (alle respect voor de sexueel aktieven op leeftijd) met daarenboven voor de jongeren een wedstrijd obesitas. Uit pure verveling ben ik het aantal dames beginnen tellen : 32 stuks (geteld om 20.30 h). Aantal aantrekkelijke dames (goesting is natuurlijk koop) : 5. Aantal echt gangbang -actieve aantrekkelijke dames : 2.

Het moet gezegd : ook langs de kant van de mannen was er niet veel knaps aanwezig. Het aantal echte bulls (voor alle duidelijkheid : ik reken mezelf niet bij de bulls) kon je ook op een hand tellen.

Al met al een zware ontgoocheling ! Zeker te mijden !!!

Commentaar

ook ik ben laatst nog op de megagangbang geweest zoals vele malen eerder, echter ik denk dat het de laatste keer is gewesst, want de activiteit laat de wensen na.
              Steeds minder actieve danmes, en tussen 4 en 8 uur is bijna helemaal geen activiteit.
              Stond je vroeger nog in de rij om binnen te komen is het nu zeer bedroevend 1 op 20 wat man vrouw verhouding betreft.

Het moret echt veranderen daatr anders vrees ik dat deze club ,meer bekend als vriendenclub ten gronde zal gaan.

Commentaar

Wat een toeval dat "sextotindekist" net een post achterlaat in dit topic.

Ik was afgelopen weeekend in deze regio voor een project van een klant van me en moest zaterdag eind van de ochtend weer aan de slag en zat in een hotel in de buurt.
                Uiteindelijk ben ik dit weekend zowel vrijdag als zaterdag in deze parenclub geweest.
                Het betreft dus geen gangbangbezoek maar ik weet eigenlijk niet waar ik de info anders achter zou moeten laten.

Ik heb 2 TOPavonden achter me liggen.
                De vrijdag is de meest actieve met voldoende paren, alleenstaande heren en een enkele alleenstaande dame. Ik heb niet alle IDcards gecheckt maar schat de gemiddelde leeftijd tussen de 40-45.
                De sfeer is gemoedelijk, je wordt er als alleenstaande niet als lastig ervaren (als je je netjes gedraagt tenminste) laat staan dat je raar aangekeken wordt.
                Ik heb uiteindelijk 2x een nummertje gemaakt, 1x aangesloten bij een stel waar ik al een drankje mee had gedronken en 1x een dame die zich volledig liet verwennen door meerdere mannen.

Omdat mijn werkzaamheden nogal uitliepen besloot ik niet zaterdagavond terug naar huis te rijden maar op zondagmorgen pas te vertrekken.
                Omdat Herentals nu ook niet een stad is waar je voor je plezier je zaterdagavond doorbrengt en ik geen zin had om met mijn klant te gaan eten nam ik het besluit na het afronden van mijn project naar Max Follies af te reizen.
                Ik had al begrepen dat het eten tot 23u geserveerd werd en van goede kwaliteit zou zijn.
                Rond 22u aangekomen en tot mijn verbazing al een zeer volle parking.
                Bij binnenkomst hoefde ik nog niet gelijk om te kleden want er gold pas vanaf 22u30 een dresscode lingerie.
                Dit gaf mij de gelegenheid nog even een vorkje te prikken en inderdaad de keuken hebben ze prima voor elkaar.
                Na de maaltijd waren de eerste bezoekers al omgekleed en was ik even bang dat ik er wat underdressed bij zou lopen..van dames ben je gewend dat ze werk maken van een mooie outfit, voor de meeste heren beperkt dat zich toch tot een slip of boxer maar hier liepen sommige heren in kilt, leren boxers met n**kgaten aan voor en/of achterkant en laarzen met SM look...
                Gelukkig viel ik uiteindelijk niet zo op omdat er wat later wel meer heren in een "normale" boxer rondliepen.
                De sfeer was nadrukkelijk anders dan vrijdag, meer discotheekachtig, een veel jonger publiek en het contact leggen ging nog makkelijker dan vrijdag. Tussen de aanwezigen zag ik tot mijn tevredenheid dat er genoeg dames de moeite waard waren om naar te kijken laat staan om mee naar boven te gaan.
                De house-technomuziek is normaal niet zo mijn smaak (maar dit is denk ik voor de 30+ bezoekers van FKK's ook het geval) maar na gisteren kan ik me voorstellen dat sommige mensen helemaal uit hun dak kunnen gaan op technofeesten met een kinky sausje eroverheen.
                Uiteindelijk lekker de week van me afgefeest in Follies, 3x mijn DNA achterkunnen laten.

De 3e keer een dame van rond de 30 die vanaf het begin van de avond mijn aandacht al had getrokken door haar looks en glimlach.
                Af en toe kwamen we elkaar tegen bij de bar of dansvloer en kruisten onze blikken elkaar.
                Ik zag haar constant met 2 vriendinnen lopen, het was me niet helemaal duidelijk of ze als ladies only binnen waren of als koppel.
                Toen ik in het rustige deel even uit stond te blazen sprak ze me aan en deelde me mee dat haar vriendinnen zich af en toe lieten gaan zonder medeweten van hun man / vriend (wat een dommeriken !!) en dat zij als single ook wel eens benieuwd was.
                Dit was een duidelijk signaal maar op dat moment werd ze aangesproken door haar vriendinnen en leek mijn kans verkeken.
                Totdat ze me later op de dansvloer weer benaderde en we langzaam naar een ruimte zijn getrokken om nader kennis te maken.. Nice !

De 2e keer tijdens een rondje op de bovenverdieping aangesloten bij een feestje dat plaatsvond met 3 vrouwen en 5 heren.

De 1e keer (en de reden om het op dit forum te posten)..Nét voor het ingaan van de dresscode viel mijn oog op 2 Braziliaanse (of in ieder geval Zuidamerikaanse) dames.
                Ze zagen er niet slecht uit en waren duidelijk zonder mannelijke partner aanwezig.
                Het feit dat ze al vrij snel zonder mannen naar boven gingen trok mijn aandacht (de actie van koppels begint op zaterdag pas later op de avond).
                Ik besloot een rondje te maken en wilde me bovendien nog even douchen.
                Boven aangekomen zaten / lagen ze op de 3 matrasjes van de mezzanine
                Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en trof boven niet 2 maar 4 mensen aan.. een van de dames die ik gezien had werd onder handen genomen door een andere bezoeker en de andere dame liet me weten dat ik welkom was op de matras.
                In het donker kon ik de andere dame niet herkennen (wel zeker gemaakt dat het een dame was !), ik liet het maar over me heen komen.
                Deze jongedame ontfermde zich na het aanbrengen over kleine SC terwijl de andere dame me een massage gaf. Na een pijpbeurt die best ok was hebben we nog 2 standjes doorgenomen tot ik het niet meer volhield.
                Tijdens de actie begon ik me af te vragen of ik hierna "af zou moeten rekenen" en zag al scenario's voorbijkomen dat ik daar stond met 100 euro op zak en een te betalen bedrag dat hoger zou zijn.
                Niets was minder waar.. Het feit dat beide dames de nodige decibellen verspreidden had de aandacht getrokken van een andere bezoeker die ons al gade had geslagen.
                Ik groette de dames en heb hem mijn plaats gelaten.. over vergoeding is niet gesproken.

Wat later op de avond zag ik de dames aan de bar een drankje drinken om daarna weer snel naar boven te verdwijnen.
                Ik vermoed niet dat deze dames niet zó nymfomaan zijn dat ze hier alleen komen om zoveel mogelijk mannelijk vlees te verorberen maar dat ze door het management ingehuurd worden om de alleenstaande mannen die niet aan hun trekken komen bij de dames / koppels toch een leuke avond te bezorgen.
                Ik heb best veel vaste bezoekers gesproken maar ben vergeten te vragen hoe dit in zijn werk gaat. Wellicht heeft hier iemand ook ervaring of meer inside information ?

Al met al een topavond gehad en deze formule is op zich niet verkeerd, koppels die niet lastig gevallen willen worden door alleenstaande heren hebben geen overlast en alleenstaande heren hebben een fijne avond en hoeven niet met een volle zak naar huis..

Ik ben niet vaak in deze regio maar als het lukt werk met een bezoek te combineren doe ik dat zeker !
                Een goed alternatief voor een "echte" club, voor 90 euro heb je een leuke avond mét sexgarantie op deze manier.

SC

PS @Moderator,
                Sorry voor dit lange epistel dat ook nog in het GB topic staat maar ik wist niet waar ik het anders kon posten en ik denk dat met name de laatste alinea's het wellicht de moeite waard maken dit op het forum te laten staan !

Commentaar

Hoi,

Ik ben voor het eerst geweest op deze locatie en kan je het volgende vertellen.

De man achter de i.treceptie balie is zeer behulpzaam en informatief.
                  De bar dames zijn ook zeer aardig.

Wat betreft de gangbang, ben ik waarschijnlijk wel iets verwend in Wieringerwerf van dutchgangbang...

Van alle dames die er rond liepen was de minimale leeftijd 50+ waarvan een aantal zeer er boven.

Zag twee wat dondere jongere dames die eigenlijk 1 voor 1 zowat alle heren aan het afwerken waren. Die zagen er dan ook normaal/cq lekker uit.

Daarnaast was er een dame rond de 25-30 die redelijk goed uitzag (inc cupmaat) en met een donkere man naar boven ging, want ze wilde genomen worden door hem, meteen 20 mannen erachter aan, erom heen geilen, want aanraken mocht niet totdat hij klaar was.

Ook waren er een aantal stellen waarvan men allen als eigen stel met elkaar het deed.
                  vond dit ook jammer.

Mijn algemene indruk was goed, maar 2 dingen moeten toch wel opgelost worden...
                  1. wat jonger volk.
                  2. geen stellen toelaten die alleen met zichzelf bezig zijn.

Deur policy hangt door de hele zaak, dat als een stel komt, dan mogen ze gratis naar binnen zolang de dame ervan ook actief is. (definitie actief is dan niet omschreven !).

Begreep dat er zaterdag wat jonger volk is maar dat zijn stellen die alleen met elkaar doen en geen mannen erbij willen hebben.

Had misschien toch naar de big bang club moeten gaan ??

marty01234

ps. eten en drank was ZEER goed.

Commentaar

Re: Lichtaart, Gangbang, Max Follies

Zoals beloofd ben ik teruggegaan naar de Gangbang van de Maxfollies op dinsdag 14 augustus 2012.
                    Het begon wederom om 16.00 maar aangezien een mens ook wel eens werkt, arriveerde ik niet eerder dan 18.30.
                    De parking stond vol tot mijn verbazing. Natuurlijk vele Belgische en Nederlandse kentekens maar ook een Tsjechisch en een Spaans kenteken gezien!
                    Eenmaal binnen eerst de zaak verkend en het was gelijk aan mijn vorige bezoek: het volk was verdeeld over de barruimte, de eetzaal, de kamertjes maar deze keer bevond zich ook een grote groep buiten in de tuin vanwege het warme weer. Dat was heerlijk! Heb ook even lekker buiten gezeten en zelf een plonsje gemaakt in het zwembad alwaar een bezoekster gezeten op de rand oraal werd verwend door een man die in het zwembad stond. Mooi tafereeltje!
                    Er was ook een bbq en de worstjes/kippetjes smaakten verrukkelijk. Aangezien het zo'n mooie warme zomerse dag was en bovendien lang licht was er gedurende de hele avond overal actie. Binnen boven op de kamertjes, binnen beneden in de barruimte en ja, ook lekker buiten in de tuin. Alle deuren en ramen stonden open en dat maakt het net een zomerse vakantiedag. Uiteindelijk was er veel volk, meer dan tijdens mijn vorig bezoek en ook nu weer een wijde range aan bezoekers. De verhouding mannen vrouwen schat ik zo op 3 mannen bij 1 vrouw. Voor mij persoonlijk mocht het nog drukker zijn. Wat later op de avond schreeuwden de vrouwtjes bijkans om mannen...........sommige mannen waren helemaal op en vertrokken wat vroeger. Tsja, met zoveel actie moet je ook als man flink aan de bak.
                    Kortom, het was druk, een gezellige spontane sfeer met heel veel geile mensen en veel actie. Rond 01.00 vertrok ik naar huis en zelfs toen was de zaak nog halfvol..........

Commentaar

Woensdag 12 juni 2013 nog eens naar de gangbang van de Maxfollies getogen. Vanaf 16.00 geopend en ik parkeerde mijn auto om 16.15 tussen de andere twintigtal auto's. Het was een jaar geleden dat ik hier was en het kriebelde weer vandaar dat ik had besloten hier nog eens een kijkje te gaan nemen. Veranderd was er nauwelijks iets. En als er al iets was veranderd dan niet in positieve zin. Nog steeds dezelfde mensen, zelfde interieur, wellicht wel een andere uitbater maar minder volk dan vroeger, minder sfeer maar wel voldoende actie. Geen jonge slanke schoonheden hier maar wel gewone geile mensen. Het was respectvol, geen ellebogenwerk maar elkaar plaats makend en respect voor de vrouwtjes. Zo hoort dat.
                      Minpunten: weinig volk, geen schoonheden, rokers buiten de rookruimte, kapotte shampoodispensor.
                      Pluspunten: aardig volk, relatief veel actie, gemoedelijke sfeer.
                      Toch was dit voor mij de laatste gangbang hier. Voor die prijs van 85 euro zijn er intussen luxere clubs met meer volk opgestaan, en aldus ware concurrenten voor de Maxfollies.
                      Ik hou jullie op de hoogte en hoop dat jullie ook schrijven want mede op deze recensies baseer ik mijn keuze.

Commentaar

woensdag 10.9 op de gangbang geweest bij max follies
                        gezien op afspraaktjes. ik was daar in de buurt dacht ga daar eens kijken.
                        er stond 2 porno sterren en 35 koppels
                        aan wezig denk ik 15 koppels waar van 2 jonger dan 30 de rest veel ouder
                        aan bar bar geen wacht tijd voor drank en het eten + buffet was goed verzorgd en lekker
                        wat op viel veel opdringend mannen koppels die geen mannen toe lieten
                        voor mij niet voor herhaling vatbaar

Commentaar

Ik was er op woensdag 10/9 ook bij en ik kan pepper69 alleen maar bijtreden met wat hij ook schreef. Dus voor mij ook een tegenvaller, want als je adverteert met minstens 35 koppels en er zijn er inderdaad maar 7..(oudere) ja dan denk ik dat je als uitbater fout bezig bent..Eten was inderdaad oke, maar daar kwam ik niet voor, ik had toch gehoopt op vele stellen, zodat er van een mega gangbang sprake was, doch helaas. Voor mij daar laatste keer daar geweest.

Commentaar

De gangbangs bij de Max waren vroeger zeer fijn! Ik herinner me nog dat het altijd stampvol zat met een aangename mix van alle leeftijden. De jongere koppels kwamen dan voor de jongere mannen, en de oudere dames moesten het dan stellen met de meer rijpere heren. Minstens steeds 50 koppels aanwezig die allemaal hun steentje bij droegen aan het gangbangen. Uiteindelijk niet meer geweest wegens te gortig, en niet proper genoeg voor ons. Wat is er daar gebeurd dat het niet meer trekt? Te veel concurrentie misschien? Dj chaky was één van mijn favorieten daar. ;-)

Commentaar

Vroeger waren de gang-bangs altijd goed bij Max Follies. Toendertijd waren er nooit betaalde dames, er waren altijd zéér actieve vrouwen die écht van gang-bangs hielden, en écht geil waren. En mannen merken het of het fake is of echt.
                              Ik geloof ook wel dat er veel concurentie is van voor Gercelinnos en Eroxx. Maar ook hun hebben weer ingehuurde dames. Voor veel mannen maakt het niet uit als ze maar seks hebben. Maar voor de vrouwen die echt voor de fun komen is er niks meer aan zo.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Lola35 Bekijk bericht
                                Maar voor de vrouwen die echt voor de fun komen is er niks meer aan zo.
                                Dat begrijp ik niet, waarom is het voor die vrouwen niet meer leuk? Kapen betaalde vrouwen alle mannen weg ofzo?

Commentaar

Nee dat is het niet, maar we worden wel over dezelfde kam geschoren en denkt men dat ook wij ervoor betaald worden.
                                  Dat wil ik niet. Ieder zijn ding, ik ook de mijne.

Commentaar

Blijkbaar staat de club te koop?
                                    Einde augustus sluiting indine er geen overnemmer is.Weet iemand meer hier over?

Commentaar

jep, daarnet in de krant:

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-herentals/parenclub-sluit-na-21-jaar-a2434524/

Bones are for dogs...real men like real meat

Commentaar

Sinds vandaag is deze club weer open.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
                                          Sinds vandaag is deze club weer open.
                                          Al iemand naar hun gangbangs geweest
                                          lijkt me niet zo duur
                                          Als de kwaliteit er is ga ik misschien nog eens terug
                                          is 10 jaar geleden
                                          dank bij voorbaat