Brussel, Rue de la fourche 11, Val d'Amour

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brussel, Rue de la fourche 11, Val d'Amour

Enkele jaren geleden tijdens een toeristisch uitstapje naar Brussel spotte ik in mijn omzwervingen in een van de straatjes ergens in de buurt van de Grote Markt een peepshow, een andere duistere tent en iets wat op een parenclub leek. Op dat moment verder geen aandacht aan geschonken. Nu ik echter in de gelegenheid was om in Brussel te vertoeven eind januari en agenda technisch er wel wat te regelen was kwam ik via parenclubnieuws.tk weer bij deze tent terecht. De Val d’amour. Op dinsdag middag is er een gangbang zag ik op hun website:

http://www.valdamour.be/

Website zag er netjes uit maar omdat ik wat twijfels had over de straat en de omliggende zaken had ik toch zo mijn twijfels. Enfin ik ging wel kijken of het wat was. Daar aangekomen leek het een keurig klein pand in een klein straatje. Binnen aangekomen waar het goed donker was, mijn tol betaald en werd mij de weggewezen naar de kleedruimte. Daarvoor moet je een klein trapje op waar je boven in een uiterst smal gangetje de kledingkasjes hebt. Het was er zo smal de je elkaar niet zou kunnen passeren. De eerste indruk was dus niet al te positief. Afgedaald naar beneden alwaar je in het voorste gedeelte van de club een ruime ruimte hebt met zithoekjes, vervolgens de barruimte met een tiental krukken aangrenzend de dansvloer die voor de gelegenheid was voorzien van matras. Vervolgens waren er twee trappen naar boven waar toiletten, douches en wat relaxruimtes waren. Het was allemaal niet groot maar zag er erg netjes en schoon uit. De eigenaren waren ook uiterst vriendelijk.

De aanwezigen. Ik denk dat er een 15 tal mannen waren en 4 dames. De mannen waren over het algemeen 40+ de dames varieerden van 30 tot 45. Best leuk om te zien geen fotomodellen maar goed te doen. De verhouding m/v was dan ook niet erg scheef. Het verloop. Na eerst een half uur tot driekwartier gebabbel en wat gefriemel ging het eerste setje naar boven, dit was blijkbaar het signaal om te starten, de bar liep leeg en boven begon het overbekende gebang. Ik lag alras bij een donkere dame met grote borsten die heerlijk aan mijn piemel sabbelde, het kon dan ook niet lang uitblijven of het eerste schot was gelost. Nadat alle mannen zo ongeveer afgewerkt waren greep ik snel mijn kans om alvast mijn tweede ronde te pakken. Dat was maar goed ook want hierna kleden de dames zich weer aan en ging de hele boel weer naar beneden, wat drinken. Dat vermoedde ik al. Dit drinken duurde lang, volgens mij wel bijna een uur. Pogingen van gefriemel om de zaak weer aan de slag te krijgen strandden vakkundig. Uiteindelijk begonnen de dames weer. Ik had pech omdat het boven zo klein is en als je dus niet als een van de eerste erbij ligt wordt het wachten. Uiteindelijk maar weer naar beneden gegaan en daar lag op de dansvloer nog een dame met slechts 1 heer. Daarbij aangeschoven, was wel de minst aantrekkelijke dame maar ze kon lekker pijpen. Na mijn schot gelost te hebben en door het feit dat ik boven moest wachten was de tweede ronde alweer ten einde. En gingen de dames weer wat drinken. Ik had geen zin om weer een half uur of een uur te moeten wachten dus ben na de zoveelste douche maar vertrokken.

Al met al geen slechte middag gehad. Drie keer gewipt, gratis drank, wat hapjes gegeten wat gebabbeld. De sfeer is er gemoedelijk en ontspannen. De gasten de er komen zijn naar mijn idee stamgasten, waarmee het gezellig en makkelijk contact maken is. Voertaal hoofdzakelijk Frans maar met Nederlands kom je er ook wel. Het is geen GB waar ik voor zou gaan reizen maar als je er toch bent pak je deze gewoon even lekker mee. Mooie schone maar kleine club.
    Laatst gewijzigd door Ropo; 21-02-08, 11:59. Reden: typo
Aan het werk...
X