Sofie (Slw), Roermond, Yin Yang

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sofie (Slw), Roermond, Yin Yang

Dit weekend op de kamer geweest met Sofie, een brunette uit Slowakije met half lang bruin haar, normaal postuur en b-cup naturel borsten. Ze spreekt goed Duits. Haar lengte is ongeveer 1m65, geen tattoo's of piercings. Ze werkt alleen in de zomermaanden in YY, daarna gaat ze weer in Duitsland werken, ik weet niet precies waar. Sofie is op de kamer zoals ze aan de bar is: rustig, goede service en een prettig gezelschap. Ze doucht zich vooraf, dus met de hygiëne zit het wel snor. Het pijpen is rustig en gevarieerd. Ze nam plaats tussen mijn benen, maar later komt ze rustig tegen je aan schurken zodat je ook haar lichaam kunt betasten. Zoenen doet ze sporadisch op de mond, geen tongzoenen bij mij. Na het pijpen, een condoom om mijn penis en ze kwam boven op me ziten. In een rustig tempo werd ik bereden, na een paar minuten krop ze van me af om in reverse cowgirl mij verder te berijden. Bij de aanblik van haar mooie kontje duurde het vervolgens niet lang meer. Katushaaaa .... Met een sigaretje het bezoek afgesloten. Conclusie: goed en herhalingsgevaar is aanwezig. - Swiftnick
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 20-11-11, 08:58. Reden: naam

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Sofie (Slw)

In de zomer van 2010 en de zomer van 2011 (ehh, tenminste qua naam) al kennis gemaakt met deze Slowaakse dertiger. Tot mijn verrassing haar vandaag in YY aangetroffen, want ze pleegt alleen in de zomermaanden in Roermond haar diensten te verlenen.

Of het nu een ééndags "november"-vlieg was, of dat ze haar werkterrein van Duitsland naar Nederland heeft verlegd, werd mij niet helemaal duidelijk. Laat ons maar aangenaam verrast worden in de nabije toekomst.

Vandaag een orale behandeling ondergaan, waarbij Sofie alle vitale (onder)lichaamsdelen prettig vochtig behandeld. Niet super, haar pijpkwaliteiten, maar gewoon goed! Alvorens mijn kruit te verschieten, de rollen omgedraaid en haar gebeft. Vond haar deze keer wat 'nepperig' kreunen .

Toen zij het sein 'brand meester!' gaf, wilde ze eigenlijk overgaan tot het gebruikelijke eindspel. Daar had ik echter geen zin in. In 69 werd de zitting voortgezet. Waarbij ze op mijn 'launch'-aankondiging het orale door het manuele verruilde.

Afgesloten met gekeuvel, gestreel en een sigaretje.

Noot voor moderator: Haar naam is Sofie en haar leeftijd is gelegen tussen 30 en 35 jaar.

Noot mod: aanpassingen verwerkt.
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 20-11-11, 08:55.

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Sofie (Slw)(uitstekend)

Sophie is een rustige meid. Staat / zit vaak in het hoekje bij de fruitautomaten. En praat en loopt met vriendinnen wat op en neer. Een van haar vriendinnen wilde mij veroveren in de kino. Ben er niet op ingegaan, want ik wilde liever Sophie. Door een sms bij een van de andere dames, liepen ze ineens naar buiten. Sophie later telkens wel gezien maar geen mogelijkheid gekregen om contact te maken. Totdat ik weer eens in de kino lag en zij met vriendinnen binnen kwam. Nadat de vriendinnen weer vertrokken, naar Sophie gelopen en naast haar gaan liggen. Haar vriendinnen hadden haar al voorspeld dat wij samen zouden gaan kameren.
      Na wat geklets en voorspel in de kino naar een kamer gegaan. Genoten van elkaars lijf, haar mooie borsten en lekker ruikend poesje (die vroeg om een befbeurt). Voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Sofie (Slw)(goed)

Afgelopen weekend stond er een leuke kleine jonge dame genaamd Sofie aan de bar bij de ingang. Een gesprek daar kon er niet van komen omdat de muziek weer eens veel te hard stond. Daarom samen naar de kino gegaan alwaar het knuffelen begon.
        Ze stelde voor om het in de kino te doen, maar daar was ik niet zo voor. OK zei ze, dan wachten we tot er een kamer vrij komt. Zo gezegd, zo gedaan.
        Ze ging verder waar ze gebleven was in de kino. Lekker zoenend en strelend.
        Ik heb haar eerst een masage gegeven waarbij ze zich heerlijk ontspande.
        Toen begon haar spel. Lekker rustig en gavarieerd begon ze me zonder condoom te pijpen. Ze draaide haar grotje naar me toe zodat ik daar lekker mee mocht spelen. Al snel werd ze erg nat.
        Ze vond het tijd worden dat het condoom er om ging en toen dat het geval was begon ze me te berijden. Wat later draaide ze zich om zodat ze in reverse cowgirl kwam te zitten. We pasten ons ritme aan elkaar aan en even later was het kassa.
        Sofie ziet me zeker terug als ze terug is van een korte onderbreking.

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Sofie (Slw)(goed)

Gisteren, na een lange tussenpauze maar weer een gekamerd met deze mooie meid. Blijft me verbazen deze dame, als een muurbloempje in de bar wachtend om aangesproken te worden. Maar wat een tijgertje op de kamer. Daarnaast blijft het een leuke meid waar je een goed gesprek mee kunt voeren, mits je enigszins Duits kunt, want engels is aanhaar niet besteed. Nu is mijn Duits zeer nihil, maar toch een erg leuke date gehad.
          ZE pijpt als een Nilfisk, waarbij je haar tandjes rond je penis voelt glijden, daarnaast weet zij goed wat een man verlangt en doet er dan ook alles aan om je te plezieren.

Al met al weer een leuke date gehad met haar en zeker voor herhaling vatbaar. Door het gezellige kletesen was het afgesproken halfuurtje allang voorbij, ik heb zelf het gesprek je dus maar afgerond en haar gewezen op de tijd. Waarop haar luchtige antwoord was, we hadden 50,- afgesproken dus geen probleem hoor. Natuurlijk heb ik als gentleman dit netjes opgelost, zeker omdat zij het zo goed oppakte.

Commentaar

Ik heb woensdagmiddag j.l. het grote genoegen gehad in gesprek te geraken met Sofie (of Sofia). Wat een heerlijke volwassen vrouw. Ik maakte kennis met haar in een hoekje aan de bar, nam haar mee naar de kino om wat rustiger te kunnen praten en toen bleek dat we voor elkaar bestemd waren hebben we ons teruggetrokken op een stille kamer waar we, zij het in het kort, de huwelijksnacht nagebootst hebben. Meer dan fantastisch! Ik ga terug!

Commentaar

Ik heb ook een keer zeer aangenaam mogen vertoeven met Sofie. Het was net als de eerste keer met een vriendinnetje. Helemaal geweldig. Sofie gaf me echt het gevoel dat ik op dat moment alleen met haar op aarde was. We hadden een half uurtje afgesproken maar het halve uurtje vloog voorbij en na zo'n drie kwartier lag ik uitgeteld naast haar. Ze kroop lekker tegen me aan en bleven zo nog een kwartiertje, twintig minuten lekker kletsen, strelen, lachen en toen ik aangaf om te gaan zoenden we nog even lekker. Het klokje tikte maar door en zo'n kleine 70 minuten later stonden we bij mijn locker. Ik dacht nog royaal te zijn en gaf haar voor het iets uitgelopen uurtje 120 euro. Toen verraste Sofie mij toch wel een beetje. Sofie vertelde me vrij koeltjes dat ze echt wel anderhalf uur moest rekenen. Misschien naïef van mij of misschien werkt het wel zo, maar ik was toch wel weer terug op aarde. Ik gaf haar nog 50 euro (ik hield de eer maar aan mezelf en ging niet marchanderen). Dus het iets overschreden uurtje kwam op 170 euro uit. Ik zou het niet hebben willen missen, Sofie (met de brede heupen) was even een engeltje voor mij. Ik wéét natuurlijk dat het alleen maar om de eurootjes gaat, maar achteraf was het toch wel een kleine domper. Voortaan genieten én klokkie kijken!

Commentaar

Deze dame is een echte professional alles goed verzorgd alsof het normaal is wat je doet. Het is niet koeltjes maar de vonken springen er niet af. Wel beter dan menig ander in deze branche. Als de nood hoog is dan is het goed met haar. Geen groot herhalingsgevaar

Commentaar

Bij mijn eerste bezoek aan YY me in de kino me door Sofia laten verleiden.
                  Ze zoent heerlijk intens met lekker body contact.
                  Na een dergelijke voortreffelijke pre-sales kan de kamergang alleen maar goed worden en dat was ook zo.
                  Ze is professioneel maar niet mechanisch en laat jou vooral genieten.
                  Herhalingsgevaar groot

Commentaar

Aan het werk...
                  X