Tiffany (Dui), Roermond, Yin Yang

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Tiffany (Dui), Roermond, Yin Yang

Een nieuwe ster bij YY: Tiffany.
    Een Duitse, 23 jarige zwartharige dame (lange haren) met een normaal postuur en lekker gebruind lichaam. Lengte: 1m69, zoals ze zelf vertelde. C cup silliconen borsten en een mooi gezicht met vooral mooie, ontdeugende ogen. Een tattoo, een letter, net boven haar rechterbil en 3 piercings (knopjes) aan de rechterkant ter hoogte van haar buik.

Tiffany is vriendelijk, geen klokkijkster en gezellig om mee op de kamer te zijn.
    Eerst een beetje aftasten, zoenen (geen tong) en ondertussen bracht ze met haar hand mijn penis op oorlogsterkte. Pijpen gebeurde geknield naast me zittend, langzaam en afwisselend met korte halen en dan weer diep. De ballen werden vergeten, een tweede minpuntje naast het niet tongzoenen. Daarna haar heerlijk mogen beffen, geen gekreun, alleen wat zuchtjes. Prima.

Heerlijk tot en hoogtepunt gekomen.
    Ondanks de twee minpuntjes die een echte GFE ervaring in de weg stonden, was het een geslaagd bezoek en ik denk bij een volgend bezoek dat de spanning tussen ons een beetje weg is en dat het beter zal zijn.

Kortom: uiterlijk, uitstraling en gezelligheid op de kamer: prima.
    Pijpen was goed, maar niet uitstekend.

- Swiftnick

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Tiffany (Dui) (goed)

Doet zeker wel aan tongzoenen ik was gisteren ook met haar leuke meid en wie weet snel weer met haar op de kamer was zeker geen slechte ervaring.

TommyV

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Tiffany (Dui) (goed)

Het moest er eens van komen. Ropo heeft deze mooi dame aangeprikt. Ik had haar al velen malen bewonderd, haar schoonheid, mooie ogen en voor mij een lekker lijf. Het contact met haar was de afgelopen maanden oppervlakkig. Het werd dan ook een klassieke optic-fuck. Zoenen wel maar niet alltheway. Sabbelen doet ze beter, en neuken, daar gaat ze gewoon lekker voor liggen.

Kortom niks mis mee, echter geen GFE.

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Tiffany (Dui)(goed)

Ontzettend knappe meid en heerlijke borsten. Toen we klaar waren vrij stil op bed gelegen, ze heeft zelf vrij weinig te vertellen terwijl ik toch wel van een babbel houd. Geen GFE, wel een goede experience.

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Tiffany (Dui)(goed)

Gisteren naar YY geweest.. Begin van de middag was erg rustig, zowel qua dames als qua beren, dames vertelde me dat dit door de nieuwe openingstijden komt (tot 03.00u) waardoor sommigen wat later beginnen. Tiffany was er wel al rond 15u en zag er erg goed uit. Strak lijf, lekkere borsten, mooie halflange bruine haren, mooi gezichtje met gepaste make up, hoge hakken, mooi zwart lingeriesetje: echt een mooi plaatje.. En hoewel een mooi plaatje vaak geen garantie is voor goede seks, was dit gelukkig een uitzondering op die regel.

Tongzoenen: geen probleem. Ze vertelde me achteraf wel dat ze hier heel kieskeurig in is; wanneer een man geen frisse adem heeft (pepermuntje doet wonderen heren! ) of geen mooi gebit, dan kan ze zich daar niet overheen zetten en zoent ze alleen zonder tong.

Frans (zonder cd): prima.. Ik staan, zij op de hurken, en me lekker in de ogen aankijken terwijl ze bezig was.. Met die mooie ronde borsten eronder werkelijk een schitterend uitzicht!

Seks: Omdat dit al mijn tweede dame was binnen 1,5 uur, wilde ik graag even wat anders.. Heb haar gevraagd of ze het ok vond om staand te neuken, en gelukkig was dat geen probleem. Omdat ze zo lang is, mooie lange benen heeft en een flink paar hakken eronder had, was ze hier namelijk de perfecte hoogte voor. Haar dus lekker tegen de muur aan gezet, waarbij haar kontje de perfecte vorm aanneemt, haar borsten binnen handbereik zijn en ik heerlijk in haar nek kon kussen.. Hmmmm.. Erg heftige en vooral harde seks, flink knallen.. Vervolgens de eindsprint door haar laten overnemen: lekker op mijn rug op het bed gaan liggen en haar het werk als cowgirl laten overnemen, wat ze perfect beheerst.. Langzaam, snel, heerlijk..

Kortom, een toppertje!

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Tiffany (Dui)

Gisteren Tiffany na lange tijd weer eens gezien in YY.
            Haar kapsel is iets anders, kleur haar en overige uiterlijk kenmerken nog steeds hetzelfde.

- Swiftnick

Commentaar

Nog steeds aanwezig in YY.

Krukkie
              It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Krukkie Bekijk bericht
                Nog steeds aanwezig in YY.

Krukkie
                Wel of niet?

Commentaar

Ik kan mij vergissen, maar als Krukkie stelt dat ze nog aanwezig is, dan is ze nog (steeds) werkzaam in YY....
                  Of ze er vandaag, morgen of een dezer dagen of weken is, dat weet alleen Tiffany.

Groet, 69

Commentaar

Bedankt.
                    Ik zal zometeen is gaan kijken...
                    Laatst gewijzigd door argus2002; 16-12-15, 16:03. Reden: overbodige quote verwijderd

Commentaar

En ze was er niet ;-(
                      Laatst gewijzigd door argus2002; 17-12-15, 17:07. Reden: het onmiddellijk voorafgaande bericht quoten is overbodig

Commentaar

Aan het werk...
                      X