Sabiene/biene (Dui), Roermond, Yin Yang

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sabiene/biene (Dui), Roermond, Yin Yang

Haarkleur/-lengte : Bruin, lang (soms opgestoken) Lengte dame : 170 cm Postuur/Cupmaat : Mollig / D-naturel Nationaliteit/Taal : Duits/Duits Leeftijd : 30-33 Tatoeages/Piercings : Geen Service: TZ, PZC, NMC, Russisch, beffen (niet vingeren) Prijs : 50 halfuur/ 75 uur Voordelen: 2, grote stevige tieten waar je ook stevig mee mag spelen. Nadelen: Volks, luidruchtig, harde lach. Noemt zich Sabiene, Biene, Geile Biene of ook wel Isha. En toen ging ik de fout in. Het moet gezegd de laatste tijd weet ik aardig afwerkertje en andere mindere ervaringen te omzeilen door vroegtijdig het contact te verbreken als er een miskleun dreigt maar hier ging toch echt de fout in. Deze dame kwam aan de bar en komt altijd een strak tegen je aan staan. Haar tieten nadrukkelijk onder je neus deinend presenterend. Aangezien ik een echte tietofiel ben was het onafwendbaar dat ik voor de bijl ging. Luid pratend en met veel hardgelach ving ze de conversatie aan. Alras gingen we naar de kamer. Pijpen aldaar was best redelijk, vingeren mocht niet, had ze slechte ervaringen mee. Zoenen was ook matig. Beffen niet gedaan. Uiteindelijk afgemaakt in doggy om de billen eens goed vastgegrepen. Al toen we net op de kamer waren had ik het gevoel dat ik mis gekozen had. Weinig betrokkenheid van deze dame. Wil je lekkere tieten en hard neuken, ben je hier goed, voor subtiliteiten kun je beter elders gaan. Ook niet zien wassen voor en na de sessie. Geen herhaalgevaar.

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Sabiene/Biene (voldoende)

Sabiene nog steeds van de partij in Yin Yang.

Groet Bobby Vitale
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Sabiene/Biene (voldoende)

Oorspronkelijk geplaatst door Ropo Bekijk bericht
      Haarkleur/-lengte : Bruin, lang (soms opgestoken)
      Lengte dame : 170 cm
      Postuur/Cupmaat : Mollig / D-naturel
      Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
      Leeftijd : 30-33
      Tatoeages/Piercings : Geen
      Service: TZ, PZC, NMC, Russisch, beffen (niet vingeren)
      Prijs : 50 halfuur/ 75 uur
      Voordelen: 2, grote stevige tieten waar je ook stevig mee mag spelen.
      Nadelen: Volks, luidruchtig, harde lach.

Noemt zich Sabiene, Biene, Geile Biene of ook wel Isha.
      Deze dame heeft een complete renovatie ondergaan. Ze is ongeveer 15 kilo afgevallen, mooi gezonnebankt en opperbest van humeur. Haar profiel kan dus wat aangepast.

Postuur/Cupmaat : normaal+ / D-naturel
      Nationaliteit/Taal : Duits, Turks/Duits
      Leeftijd : 34-37

Echt een overwinning op zichzelf. Ze is nog wat onzeker over haar nieuwe verschijning en vraagt graag bevestiging.

Respect!

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Sabiene/Biene (Dui)(voldoende)

Mooi gebruinde, sympathieke, goedlachse dame met lekkere rondingen. Prima trio mee gehad, goede klik, nam zowel vooraf als na afloop nog even tijd voor een praatje.

Wil je lekkere tieten en hard neuken, ben je hier goed, voor subtiliteiten kun je beter elders gaan.
        In ons geval juist wel een prima en subtiel voorspel.

Ze is nog wat onzeker over haar nieuwe verschijning en vraagt graag bevestiging
        Zoekt inderdaad bevestiging, noemde zichzelf een 'rijpere vrouw met vlees om de botten'. Niks mis mee naar onze mening, haar rondingen mogen gezien worden.
        Women are meant to be loved, not to be understood (Oscar Wilde).

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Sabiene/Biene (Dui)(voldoende)

Zaterdag ook met sabiene gekamerd. Ze giechelt een beetje maar het was wel erg lekker. Eerst heerlijk tongzoenen en voelen, daarna beffen (genoot zichtbaar en hoorbaar), gevolgd door pijpen en vervolgens neuken (heerlijk klaargekomen). Herhalingsgevaar? Twijfelgeval. Lekker lichaam: niet broodmager en niet te dik.

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Sabiene/Biene (Dui)(goed)

Ik heb gister na 2jaar afwezigheid Roermond weer eens bezocht. Als laatste de mooie Sabine opgezocht. Al snel besloten om met haar een uur te gaan kameren. Het was een prima keuze om te doen. Op de kamer nam ze overal de tijd voor en zeker geen klokkijker. Deze dame is idd voller dan normaal maar alles naturel. We hebben een leuk uurtje ontspanning gehad. Ze werkt alleen als ze zin heeft, en dan max 4 dagen. Voor mij een reden om nog eens deze club te bezoeken
            https://www.youtube.com/watch?v=hBw3LiQwRaw

Commentaar

Met deze dame was ik woensdag .Ze voldoet aan all normen van de dienstverlening .Als bij deze niet goed ....dan is er iets mis bij jezelf .Wel zware lach ,goed bespraakt ,42j oud ,geen klokkerijdster Zeker gevaar voor herhaling .

Commentaar

Nog eens met Biene samen geweest. Bijna 4 jaar na de eerste keer. Die ontmoeting vond ik toen goed, maar niet zo geweldig dat ik haar nog terug was gaan opzoeken.
                Ik had haar deze keer niet herkend. Zoals hierboven al opgemerkt is ze flink vermagerd sinds toen (maar heeft nog steeds mooie vrouwelijke rondingen) en is nu donkerblond in plaats van brunette. Heel attractieve vrouw naar mijn smaak.

Na hernieuwde kennismaking stelde ze dus voor om een half uurtje plezier te maken en dat zag ik ook wel zitten. Op kamer beginnen tongzoenen en ze heeft nog steeds de neiging om zo te manouvreren dat jouw tong onder die van haar terecht komt. Vroeger deed ze dat heel de tijd, maar nu was er toch wat meer variatie in het zoenen. Erg innig kun je het echter nog niet noemen.

Ik vind haar borsten erg mooi (eigenlijk heel haar lichaam) en heb er heerlijk mee gespeeld. Pijpen deed ze 4 jaar geleden al goed en dat heeft ze nog niet verleerd. Haar poesje rook een beetje naar glijmiddel, maar beffen was toch lekker. Aan de junglegeluiden te horen vond ze het ook wel prettig. Ik besloot toen om haar van voetjes tot nek helemaal een tongmassage te geven. Dat lichaam nodigde er echt toe uit. Ze liet me begaan en zo heb ik heerlijk van dat hele lichaam kunnen genieten. Na die orale verkenning was het half uur bijna verstreken. Niet erg dacht ik, laat ons voor een uur gaan, maar dat kon niet want ze had een afspraak gemaakt met een klant.

Dus stelde ze voor om de sessie te besluiten met haar pijpkunst. Ze deed het rustig en helemaal niet gehaast. Na een 40 tal minuten spetterden de zaadjes over mijn buik. Toch nog de tijd genomen om wat na te knuffelen.

Aan de locker kwamen we overeen over de prijs van 70 € voor een kleine 3 kwartier spelen.

Commentaar

Toen ik vorige week vrijdagmiddag naar de ingang van YY liep, had ik oogcontact met een dame met een mooie glimlach die op dat moment in een Duitse auto de parkeerplaats opreed. Tijdens het wachten bij de balie stond ze achter me en raakten we aan de praat. Toen ik me aan het omkleden was, bleek ze de locker naast mij te hebben (wat natuurlijk niet zo raar is omdat ze achter me in de rij stond). Tijdens het omkleden, zij had trouwens haar werkkleding onder haar gewone kleding, praatten we vrolijk verder. Gewoon over van alles en nog wat, met geen enkele sexuele lading. We hadden duidelijk wel een klik.

Na een saunarondje kreeg ik toch wel zin in een dame. Ik kwam al snel de Duitse tegen, die Sabine bleek te heten, 42 jaar oud. Nadat we kort weer hadden gepraat en hoewel ze niet echt mijn type is, begon het vlees zaak te worden... Op naar een kamer dus. Ze was vooraf heel duidelijk in de do's en dont's en kwam alles wat ze beloofde na. Pijpen deed ze lekker langzaam. Normaal vind ik een beetje tempo wel lekker, maar zo kan het dus ook... We zaten in een oude kamer, dus met spiegel aan het plafond - een geil gezicht om daarop te zien hoe ze op haar knieën voor me zat om mijn jongeheer zalig te verwennen. Het pijpen wisselden we af met tongen en kroelen, wat ze ook vol overgave deed. Tenslotte de boel missionaris afgemaakt. Na de arbeid nog uitgebreid nagepraat. Al met al toch wel 35 minuten gekamerd met haar.

Nogmaals, ze is uiterlijk niet echt mijn type, maar we hadden wel een klik, ook al omdat we veel lachten samen. De sex is prima. Ik zou bij een volgend bezoek aan YY zeker nog een keer met haar op herhaling gaan.

Overigens kwam ik haar later die middag nog een paar keer tegen. Steeds weer heel leuk met haar gesproken, waarbij ze geen enkele jachtpoging deed.

NB: Haar leeftijd is naar haar eigen zeggen 42 jaar, en dus geen 34-37 jaar, maar dit kan ik in de recensie niet aanpassen.
                  En mollig betekent in haar geval meer goed gevuld, dan dik.

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Sabiene/Biene (Dui)

Afgelopen week eens Yinyang voor het eerst met een echt bezoek vereerd. Na een kort kamerbezoek met een Jamicaanse kwam ik tijdens het eten Sabine tegen. Ze vroeg of ze bij mij aan tafel mocht zitten. Dat kon ik niet weigeren. Kwamen al snel aan de praat. Was een heel leuk spontaan en vrolijk gesprek dat zich aan de bar voortzette. Besloten dan ook een kamer op te zoeken. DAar een uur lang een prima ervaring met haar meegemaakt. Na een tong- en pijpsessie haar gebeft waarbij ze 2 keer vol overgave klaar kwam. Daarna was ik aan de beurt. Langdurige en heerlijk gepijpt tot ik in haar mondje klaar kwam.
                    Zal zeer zeker binnenkort in YY weer een uurtje de kamer met haar gaan delen.

Commentaar

Hai all,

ik heb vorig jaar een keer met haar gekamerd, en dit jaar. Ik weet niet meer precies hoeveel tijd er exact tussen zit.
                      Ik merkte wel enkele verschillen in dienstverlening bij Sabine/Biene.

Beide keren kreeg ik erg makkelijk contact met haar. Ze hanteert idd de methode van vrolijkheid. Je hebt snel een leuk gesprekje met haar. Ze zoekt duidelijk naar een klik. Daar doet ze echt moeite voor.
                      Dat zie ik ook bij haar als ze probeert met andere beren contact te krijgen, iemand voor zich te winnen. Het is persoonsgericht. Eigenlijk leuke aandacht, vind ik.
                      In haar manier van doen kan ik makkelijk meegaan. Ik ervaar geen drempel bij haar. Luidruchtig? Misschien wel een beetje, maar niet storend.

Ze heeft gewoon een lekker lijf, waar alles goed vast te pakken is. De rondingen zijn erg aanwezig.
                      Ze is niet slank, maar wel afgevallen, en dat komt haar ten goede.

Vorig jaar had ik er geen last van dat ze wat mollig was.
                      De sex was toen redelijk: het pijpen en neuken was niet slecht, maar toen kreeg ik het gevoel dat mijn jongeheer eigenlijk te groot voor haar was, hoe ze ook haar best deed. Toen dacht ik: "Ok, dan is ze vooral lekker als je wat kleiner geschapen bent. Dat kan."
                      Laatst bij het opnieuw kameren met haar merkte ik dat ze duidelijk, in mijn beleving, vooruit gegaan is: zowel pijpen als neuken gingen eigenlijk gewoon lekker. Jongeheer kon gewoon goed naar binnen.
                      Daardoor had ik een hele goede sessie met haar.
                      Die dag eigenlijk de beste.

Als zij deze dienstverlening kan blijven leveren, dan is ze een goeie. Een aanrader.
                      En dat ze 42 is, prima. Een dame met wat levenservaring: net wat makkelijker een klik.

Gr. Johan
                      mmmmmmmmmmmmmmm

Commentaar

Met Sabiene ben ik afgelopen zaterdag ook op de kamer geweest. Na aan de bar gezellig gekletst te hebben naar de kamer gegaan. Daar kreeg ik de instructie mij lekker en goed op te frissen zodat ze me lekker kon verwennen. Na het douchen lekker op bed plaats genomen en heerlijk gezoend. Hierna hebben we elkaar wederzijds oraal verwend en uiteindelijk het intiem afgesloten in de aloude missionaris.

Later op de avond heb ik nog een heerlijk trio gehad met Sabiene en Nadia waarbij de dames mij heerlijk hebben verwend, dit was een hemels genot om een leuke dag mee af te sluiten.
                        Doe gewoon waar je je lekker bij voelt, dan hoef je je niet te schamen.

Commentaar

Sabine

We klommen samen op het bed en begonnen te zoenen. Daarna ging ik liggen en begon Sabine mij oraal te verwennen. Ik wreef over haar klit (vingeren was niet toegestaan) terwijl zij mijn lul nat pijpte. Ook mijn ballen werden vakkundig gelikt. Alhoewel Sabine goed kan pijpen had ik niet het idee, dat er een goede chemie was tussen ons beiden. Haar kutje voelde wat droogjes aan en daarom vroeg ik haar te gaan liggen zodat ik haar kon beffen. In de hoop haar toch enigszins op temperatuur te brengen. Dat lukt wonderwel en na enige tijd van harde arbeid kwam ze luidruchtig klaar. Ze moest even op adem komen en pakte daarna mijn lul in met een rubbertje. Ze kwam op in cowgirl en mij lul verdween iedere keer in haar natte doos. Ik neukte haar daarna verder in missio, gezoend werd er bijna niet meer. Toch een minpuntje. Na enige minuten hield ik het niet meer en kwam ik klaar.

Sabine maakte de boel weer schoon en we praatten nog even. Sabine is een leuke vrouw en heeft zeker kwaliteiten. Ik denk echter niet dat we een klik hadden, herhaling zal er dus waarschijnlijk niet inzitten.

Commentaar

Ook ik heb een keer het genoegen gehad om met Sabine op een kamer te eindigen. In de bios kwam ze me tegen, en ik had er geen bezwaar tegen dat ze naast mij kwam liggen. Had haar al eerder gespot namelijk, waarbij vooral haar borsten opvallen. Tijdens de kamergang heb ik daar ook heerlijk van genoten.

Commentaar

Op derde kerstdag na een zeer slechte ervaring met Roemeense Mischa op safe gespeeld door met Duitse Sabine te kameren. Qua uiterlijk is ze totaal mijn type niet (ik hou van kleine billen en borsten terwijl zij juist zeer royaal bedeeld is), des te bijzonderder is het daarom dat ik de beste kamergangen in YinYang heb beleefd met haar. Ook deze keer was het weer top. Wat een pijpwonder! Daarbij had ik ook nu weer veel lol met haar tijdens het wachten op een vrije kamer.

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, algemene clubinfo

Ik heb het Duitse pareltje Sabine (44 jr.) uitgenodigd voor een kamergang. Dat is me zeer bevallen. Ze communiceert leuk, heeft uitstekende pijptechniek, komt schokkend klaar bij het beffen en neukt alsof haar leven eraf hangt ...

Uiteindelijk heb ik het voor deze keer bij één kamergang gehouden want ik moest nog verder. Heb overigens van het gehele verblijf zeer genoten.
                                Laatst gewijzigd door argus2002; 15-06-16, 09:18. Reden: afgesplitst uit algemeen topic YY

Commentaar

Aan het werk...
                                X