Sylvia (Pol), Roermond, Yin Yang

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sylvia (Pol), Roermond, Yin Yang

Afgelopen zaterdag weer eens naar YY gereden. Het was er in het begin van de middag nog nog wat rustig, maar het aanbod van de dames was al riant. Na grondig het verbouwde gedeelte aan een nadere inspectie te hebben onderworpen terug gegaan naar daar waar de contacten worden gelegd. Het ziet er allemaal goed verzorgd uit en strak uit. Na het genieten van zowel de buitensauna en natuurlijk de binnensauna kom je al lekker op temperatuur. Helaas kom je niet gebruik maken van het stoombad Later op de middag met Sylvia naar de kamer geweest. Sylvia is een Poolse dame, maar spreekt een goed woordje Nederlands en dat is voor de communicatie iets prettiger. Ik was al eens eerder met deze dame naar de kamer geweest, en ook nu weer van een zalige ontspanning genoten. Syvia ziet mij in iedergeval weer eens terug het is voor mij een topper.

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Sylvia (uitstekend)

Vriendin van de eerder genoemde Jennifer. Of in ieder geval landgenoot en daardoor nogal wat samen aan de klets. Deze dame zou niet mijn keuze zijn maar doordat een andere heer gemotiveerd aangaf hoe deze dame te werk gaat de verificatie procedure opgestart.

Dame heeft niet echt een knap gezicht. Is wel super vriendelijk en open. Na de bekende checklist te hebben afgewerkt en een inleidend gesprekje dat voldoende vertrouwen opleverde in zee gegaan met deze madam. Geen spijt van gehad. Lief en teder meisje/vrouw waarmee het heerlijk toeven is. Lekker zoenen, pzc wat ze lekker nat doet. Balletjes likken, allemaal dit voor elkaar. Haar grote schaamlippen zijn een weldaad voor de oraal gefixeerde onder ons.

Eindoordeel dan ook weer uistekend.

Haar cupmaat staat als C aangemerkt. Deze zou ik willen categoriseren als “b”.

Commentaar

Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Silvia (Pol)(uitstekend)

Vanavond een vluggertje langs YY gemaakt, het was weer hoog tijd!
      Aan de bar zat een blonde dame, van wie ik dus wist, dat ze vloeiend Nederlands als Poolse spreekt.
      En dat is weer eens wat anders, als altijd dat Duits of soms Engels!
      Ze bleek Silvia te heten. Ze werkt al heel lang bij YY, maar het was door mij nog niet tot een verdergaand onderzoek gekomen...
      Vanavond dus wel. En dat is maar goed, ook!
      Medewandelaars, deze Silvia is misschien niet meteen de allerknapste, maar ze heeft een lief gezicht, een mooi figuur, met hele mooie borsten, en wat blijkt, ze kan dus zoenen als geen ander, om mee te beginnen!
      Ze is werkelijk heel erg aardig, en houdt van een langdurige knuffel..
      Laat Yy daar nou ook van houden!!!
      Vervolgens een pzc sessie, die er ook al niet om loog, die zal ik niet snel vergeten!
      En daarna een Cowboy, waarin ze wederom uitstekend is
      Na de daverende explosie, heel YY dreunde ervan na, nog even lekker nakletsen, en daarna met een heel goed gevoel huiswaarts gekeerd.
      Een daverende GFE, en het herhalingsgevaar is zeeeeeer hoog...
      Laatst gewijzigd door Krukkie; 29-02-12, 17:07. Reden: topic samengevoegd met het topic dat in het archief stond over haar

Commentaar

Roermond, Heinsbergerweg 230, Silvia

Deze super dame ken ik al erg lang, ik was haar een jaar uit het oog verloren, maar ziedaar, ze was er weer!
        Deze dame spreekt perfect Nederlands. Altijd goed om te weten, ik vind dit werkelijk een unicum...
        Meteen ter kamer gegaan, voordat er iemand anders met deze dame vandoor gaat en ik haar de avond niet meer zie..toeslaan op het moment dat het moment daar is, weten jullie nog?
        Zo gezegd zo gedaan. Allereerst een heerlijke knuffel inleiding ritueel. Ze is hier heel goed in, medewandelaars, geef haar dus de kans om dit te bewijzen! En dan langzaam aan overgaan in een heerlijke sessie PZC.
        Na weer te hebben genoten, het jasje erom, en ook in dit intieme gedeelte is deze dame gewoon een topper!!
        Ze neemt het niet zo letterlijk nauw met de tijd, ik kreeg 10 minuutjes extra, en geen extra prijs oid!
        Handmatig werd de sessie beeindigd. Ook alweer top!
        Nog wat nagekeuveld, en weer terug het Horecagedeelte in. Ik heb haar niet meer gezien deze avond.

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Silvia (Pol)

Deze dame werkt toch al jaren? wel haast 10 jaar in YY? Waarom dan een nieuw onderwerp starten? Ik snap het niet, bovendien een b cup.

Noot mod: het eerdere topic over haar stond in het archief; nu samengevoegd. Dank voor de info.
          Laatst gewijzigd door Krukkie; 21-05-14, 19:00.

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Sylvia (Pol)

Sylvia is nog steeds aanwezig in YY; meestal op doordeweekse dagen, de zaterdag probeert ze zoveel mogelijk te vermijden.

- Swiftnick

Commentaar

ik heb haar afgelopen zaterdag gespot..
              Laatst gewijzigd door argus2002; 10-03-15, 18:56. Reden: het voorgaande bericht quoten is overbodig

Commentaar

Na lange tijd weer eens lekker gekamerd met haar, is nog steeds een hele lekkere lieve meid. Kan zelf heerlijk klaarkomen en is net een echte vriendin, kan super zoenen en houd van lekker kroelen. Pijpen soms wat terughoudend, duurt altijd een tijdje voor de actie maar dan gaat ze los. Prima aanrader en zeker herhalingsfactor

Commentaar

Gisteren na veel te lange tijd nog eens met dit schatje gekamerd. Had haar de voorbije 10 bezoeken telkens mislopen (ze komt naar eigen zeggen maar paar keer per maand meer), maar dat hebben we nu ruimschoots goed gemaakt. Echte GFE, met leuke babbel voor en na, in het Nederlands wat het toch altijd net iets makkelijker maakt. Sex nog steeds geweldig. Blijft in mijn persoonlijke YY top 5 staan. En hopelijk mag ze dat zo snel mogelijk opnieuw waar maken.

Commentaar

Aan het werk...
                  X