Rachel (Ned), Roermond, Yin Yang

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rachel (Ned), Roermond, Yin Yang

Rachel

Voor het eerst bij yy heb ik har voor het eerst gezien en het is een mooie vrouw om te zien. De dame waar ik op dat moment mee was zei tegen mij: als ik een vrouw was dan wilde ik ze neuken. Ik dacht die is mooi zeg maar eenmaal op de kamer had ik er zo spijt van als ik niet beter wist wat je kan krijgen bij yy dan was ik er nooit meer geweest wat een ramp die Rachel.

Op de kamer was het net een vrieskist zo koud en alleen op geld uit. Inclusief douchen was ik 10 minuten op de kamer.
    Het is zonde van je geld je kan beter je geld weg gooien want dan hoor je het nog op de grond vallen wat een ramp is zij.
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 08-10-18, 21:36. Reden: Tekstueel iets leesbaarder gemaakt

Je weet niet welke kleur haar ze heeft, je weet niet of ze tatoeages heeft, je weet niet of ze een piercing heeft?

Nationaliteit Nederlandse? Klopt dit, omdat er niet veel nederlandse dames in YY hebben gewerkt of werken. Ik ken er van nu en vanuit het verleden drie.

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

zwart haar en ze klonk nederlands en hadt ze er nog nooit gezien maar ze was mooi en geen ijzer in het lichaam en pijp alleen met cm
      en ze kwam er alleen om te neuken zie ze maar niies van gemerkt

Noot mod: bedankt; aanpassingen verwerkt.

Commentaar

Aan het werk...
      X