Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang: algemene clubinfo

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk86 Bekijk bericht
    (..)
    Nog wat gedronken samen en net na 23:00 uur besloten om naar huis te gaan. Met de sleutel terug geven moesten we nog eerst terug van de beveiliger want we moesten de badjas afgegeven. Beetje raar want we hadden die al in mand gegooid bij de lockers maar ik ga er niet tegenin en gewoon een badjas gepakt en ingeleverd daar.

Hoewel ik 1 goede kamer heb gehad en 1 super kamer, denk ik niet dat ik snel terug zal komen in YY. Voor Jasmina misschien wel. Maar het te agressieve jagen van de meiden is echt een flinke domper. Je krijgt dan ook echt het gevoel dat 90% van de meiden kut is en je wordt er niet echt vrolijk van.
    De club zelf is goed, mooie kamers, geweldig eten en mooie tuin.
    In Heaven7 bijvoorbeeld wordt door de leiding gezegd tegen de meiden dat ze de klanten niet gelijk met de kamervraag mogen bestoken en een “normaal”gesprekje moeten aangaan met de klanten. Zoiets zouden ze in YY ook moeten doorvoeren. Qua afstand is YY ook ideaal is maar 20 minuten rijden.
    Ze hebben over het algemeen mooie vrouwen en genoeg vrouwen.
    Ondanks het gejaag heb ik mij gisteren goed vermaakt.
    De wasmand in de kleedruimte is voor de badslippers, de badjas gooi je bij de receptie in het luikje. Dat is al jaren zo, maar bij de lockers staat dat inderdaad niet aangegeven.

Ik ben gisteren geweest en ik heb geen last gehad van het gejaag. Nou staat Yin Yang er wel om bekend dat er veel gejaagd wordt, maar jouw ervaring heb ik niet zo ervaren. Zal er ook mee te maken hebben dat de dames snel door hebben wie er "nieuw" is van de heren en wie niet. Maar het blijft vervelend.

Gelukkig is een ander irritant gedrag van sommige Roemeense dames, nl. het aanspreken van een man met "hey baby" al sterk verminderd. Ik heb er gisteren geen last van gehad.

Commentaar

• Afgelopen zaterdag was ik dankzij een vrijkaartje van de Tombola weer eens in deze club, waarvoor mijn dank.

Na binnenkomst heb ik Swiftnick gesproken terwijl ik mijn ogen weer eens goed de kost gaf. De nodige dames kwamen langs die ik rustig wist af te wimpelen zonder te gaan kameren en ze lieten mij daarna ook meestal met rust. Uiteindelijk heb ik met 2 dames de kamer gedeeld en daarnaast lekker gedronken en ook genoten van het buffet in de avond, in de middag vond ik het iets minder maar was het zeker niet slecht.

In de filmzaal heb ik ook de nodige actie gezien, helaas als ik ging was het de verkeerde dame die me volgde dus daar heb ik niet spannends mee gemaakt. Maar al met al hele leuke dag gehad, had graag vaker gekamerd maar de juiste dames lieten me helaas met rust en ik was te weinig actief om de juiste dames te scoren, mijn probleem. Ik kom hier zeker nog wel eens terug, want de sfeer was heel goed, heb nog wat contact gehad met andere bezoekers, eten en drinken was lekker. Zal ook met het WK voetbal te doen hebben gehad, volgend jaar kijk ik wel weer, of misschien eerder.
      Doe gewoon waar je je lekker bij voelt, dan hoef je je niet te schamen.

Commentaar

• Wat maakt een perfect dagje saunaclubben?
        Dat verschilt natuurlijk per persoon. De 1 wilt clubs met heel veel mooie slanke meiden. Anderen willen zich vol kunnen proppen en/of zuipen.

Voor mij is het een dagje uit. Daarbij wil ik dus behalve leuke meiden, ook wat wellness en relaxen. Bij voorkeur intern, zodat ook met slecht weer het er goed vertoeven is.
        Verder vind ik het fijn wanneer een club plek heeft om even te kunnen rusten en ergens waar je toch even werk kunt verzetten.
        En op deze punten scoort YY best hoog. Is het dan helemaal het walhalla? Wel, er zijn clubs die ik op andere facetten fijner vind. Zoals de men's room in sixsens waar het verduisterd is en lekker dutten. Of de vele Duitse clubs waar je overal op je mobieltje kunt werken.
        Maar YY scoort alles bij elkaar genomen voor mij het hoogst. Bovendien ligt het voor mij ook wat dichterbij dan veel andere clubs.

Op de 2e donderdag van de maand me daarom weer naar het sprookjesbos begeven.

Na me omgekleed te hebben, eerst even een lekker een hapje gegeten. Dat kan altijd prima aan de meest uitgebreide buffet in saunaclub land.

Vervolgens heerlijk genieten daar altijd met hun uitgebreide wellness. En lekker die ligbankjes om even een dutje te doen. Ondanks dat het aardig druk was met zo 60 a 70 man en iets van 50 a 60 dames was met het mooie weer alles goed verspreid, zodat het nergens dringen werd.

Lekker uitgerust me in 1 van de zetels in de hoek van de bar genesteld. En idd, dr komen wat dames jagen, maar ik kan er al beter mee overweg gaan. Ook nu kwam een Duitse dame poolshoogte nemen. Ze stelde zich voor als Sandra. Ja, dat weet ik nog en ik ie je ook altijd achter de automaten. Ze hield me eind vorig jaar een keer plots aan toen ik op het punt stond om terug naar m'n mentholcave te gaan. Zodoende, niet met haar gekamerd. Bovendien zit ze vaak achter de speelautomaten. Ik kijg dan de indruk dat zo een dame meer interesse heeft in het spelletje met dr digitale buddy, dan de buddies van vlees en bloed. Als de centen verloren zijn gaan ze kijken of ze die weer aan kunnen vullen. Althans dat vooroordeel heb ik dan...
        Ditmaals kwam ze echter helemaal naar m'n bankje toe en begon rustig een praatje. Dat beviel me prima. En het is dr natuurlijk vergeven dat ze me niet meer herinnert. Ik ben het merendeel van de dames ook weer vergeten. Moet bekennen dat bij het schrijven van deze recensie ik dr naam ook alweer was vergeten. Zonder m'n dagboekje met korte notities kom ik nergens...

Enfin, met Sandra een lekkere kamergang gehad. Het was geen gfe of pse. Hoe zou ik het moeten omschrijven? Duitse grundlichkeit zal ik het maar noemen

Wel dat was het wel weer mooi geweest. Ik had me namelijk voorgenomen om 1 kamer per keer te maken, om de spanning erin te houden.
        Dat werd me wel moeilijk gemaakt. Ik zag namelijk een Aziatisch ogende dvp, wat voor mij een unicum zou zijn. Twijfels twijfels, ik had m'n kamergang al achter de rug. Me weten te beheersen door de wellness in te duiken. Lekker ontspannen in de sauna. Effe afspoelen en hup het binnen bad in. Sommigen vinden het wat frisjes. Begrijpelijk als je er lang in zou willen blijven dobberen. Maar heerlijk om wat af te koelen na een sauna. En om het af te maken weer even opwarmen met de bubbelbad.
        Het werd zo onderhand tijd om te vertrekken. Als een duveltje uit een doosje stond die Aziatische dame voor me. Waarschijnlijk had ze me al zien staan loeren toen ze met een groepje heren aan het kletsen was. En ze voelde m'n tweestrijd tussen vertrekken of nog een kamertje zeer goed aan, want ze begon me te omhels en knuffelen. En na een praatje gaf ik me over. En een lekkere overgave weer. Lekker op een andere manier dan Sandra. Diens slanke postuur stond me erg aan.
        De gezellige vrolijkheid van deze filipijnse Joanna kon ik tijdens de kamergang erg waarderen.

Al met al was het weer een mooi dagje uit geweest.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftnick Bekijk bericht

De wasmand in de kleedruimte is voor de badslippers, de badjas gooi je bij de receptie in het luikje. Dat is al jaren zo, maar bij de lockers staat dat inderdaad niet aangegeven.

Ik ben gisteren geweest en ik heb geen last gehad van het gejaag. Nou staat Yin Yang er wel om bekend dat er veel gejaagd wordt, maar jouw ervaring heb ik niet zo ervaren. Zal er ook mee te maken hebben dat de dames snel door hebben wie er "nieuw" is van de heren en wie niet. Maar het blijft vervelend.

Gelukkig is een ander irritant gedrag van sommige Roemeense dames, nl. het aanspreken van een man met "hey baby" al sterk verminderd. Ik heb er gisteren geen last van gehad.
          Ha ja dat graag ja....ook helaas mijn bad experience overigens het taalgebruik van dat hey baby en anders attackeer ik door domweg alleen in het Italiaans te spreken. (Toevallig spreek ik o a. Deze mooie bloemrijke taal) en de gelaatsuitdrukkingen die daar dan op volgen zijn een acuut portretschilderij waard!!
          Om te gillen....! Aangezien ik nav de laatste BVT in YY plús de daaropvolgende ervaringen toch niet erg positief zijn beoordeeld door in casu mijzelf blijf ik voorlopig weg. Alleen al dat gedoe met het pin apparaat. Een buitengewoon slechte gang van zaken....

Commentaar

• woensdag naar de party van Yin Yong en hadt het geluk dat ik gevonden weer door
            Samantha (Slw), Roermond, Yin Yang
            woensdag
            was ik eral om 12.00 uur en zat nog aan de koffie en werdt ontvoerd daar Samantha voor een kamergaan en voor ik het wist waren wij 90 min op de kamer
            daar na weer wat rond gelopen en later op de dag weer Samantha gzezien en weer ja voor de tweede kamergang mat haar en was weer een feestje het is echt het engeltje avn het spoorkjesbos avn roemond en heb een super dag gehadt met haar kan niet wachten op de next time maar dat zou eff duren want ze gaan op vakantie waar ook iedereen recht op heb
            maar zien al uit naar de next time ze is echt mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftnick Bekijk bericht

Bijna, de wasmand is voor dre handdoeken, de slippers dien je daar tegenover in de kast met gleuf te stoppen. Daar staat iets van gebruikte slippers hier ofzo. Zit aan de zijkant van een locker kast pal tegenover de wasmanden.

en idd de badjas in het genoemde luikje. Raar hoor. Beter hadden ze gewoon 3 manden, eentje met handdoek, badjas en slippers erop... Maar ja, niet iedereen houdt zich er netjes aan.

Commentaar

• Eerste donderdag van de maand weer es richting het sprookjes bos getrokken.

Niet voor broodkruimels, de fruitmand voor oma, huisjes omver blazen of een gelaarsde poes te aaien...
                Neen, ik kwam voor mijn prinses. Ze zou eindelijk weer terug zijn na een lange afwezigheid.

Maar helaas was het nog niet zo ver, aangezien prinsesjes zich moeten opmaken enzo...

Dus eerst maar even wat ontbeten. Er lag niet iets wat me gelijk aantrok. Maar er is zoveel dat er altijd wel iets te halen viel. Ontbeten met 2 soort van oven kaasbroodjes.

Vervolgens even in de wellness proberen te gaan liggen uitbuiken. Dat was me net iets te warm. Ik hou wel van warmte, maar dit keer was het met de zon zo recht op m'n kopie iets te veel van het goeie.
                Dus de mens room geprobeerd. Die vind ik in de winter vaak te fris. Maar nu was ie prima te doen en daar zo even wat liggen werken en rusten.
                Kwam daar nog een dame om water vragen. Dames mogen er niet in en ik snap dat ze op de klok zit. Dus elke seconde telt en ze gaat niet treuzelen aan de bar ofzo. Dus even uit de brand geholpen. Zulke dames waar men op de kamer een drankje mee wilt doen is vaak een goed teken.
                Later kwam er nog een deugniet toch stiekem zelf gauw tappen. Wat een boefje. Mij stoorde het niet. Vond het eerder wel geinig zo een deugniet die donders goed wist wat ze aan het doen was.

Vervolgens naar de bankjes in het hoekje van de bar gaan zitten wachten. Ondertussen genietend van al het moois.

Er zijn inderdaad heel wat nieuwe dames bij gekomen. En er zitten prachtige exemplaren tussen. Zo ook Ellis, volgens haar is ze Russisch. Ik had echter al een date. Dus geskipped. Daarna aangesproken door ene Hongaarse Victoria. Voor mij iets te fors, maar ze lijkt me een hele vriendelijke dame waar je een leuke en gezellige tijd mee kunt hebben.
                Ook door Sandra begroet. En ja er staan weer 2 automaten, maar eentje is een spelletjes automaat geworden. Volgens mij wel nog steeds met kansspellen erop.
                En er werd idd aardig wat gejaagd. Maar wat anderen ook gemerkt hebben, de meesten laten je na een rondje wel met rust. Vooral dat ik aangaf al een date te hebben. Sommigen dollen wel met, which hour? Oh dan, kunnen wij nog wel een half uurtje even gauw. Hoewel, dollen... volgens mij was bloed serieus...
                Ik ben de namen van de rest kwijt. Jammer dat ik m'n mobieltje niet overal mag gebruiken. Dat maakt details bijhouden een stuk lastiger.

Enfin, de klok begon 14 keer te slaan, en daar verscheen ze. Mijn assepoester Daria. Na een leuke begroeting zochten we een kamertje op en toen de klok klaar was met slaan, verdween als bij toverslag haar kledij en stond ze sprankelend in volle glorie voor me... brrr... ik moet nu alweer een koude douche gaan nemen. Ik vind dr prachtig en we hebben een leuke klik. Het werd een uitmuntende sessie. Sappige details hou ik al sinds een poos vanwege belofte uit al m'n recensies. Daarvoor moet je maar je fantasie gebruiken. Of zelf uitproberen

Na de kamergang zouden we samen wat eten. Er was echter een klant voor haar, dus dat even uitgesteld. Tja, de meiden zitten er niet voor hun lol en ik ga ze niet betalen voor samen-eet-tijd ofzo...

Dus lekker even op het terras gezeten met het mooie weer. Het viel me mee dat het niet veel drukker was. De dames waren flink in de meerderheid ik denk 1,5 keer zo veel met op hoogtepunt denk 60 dames ofzo.

Ik liep langs een blonde prinses die me best aantrekkelijk leek. Totdat ze dr ezelsmuil opende. In no time blerde ze er zomer uit. Wat een domper...

Na een poosje kwam er een andere blonde stoot binnen. Ze is iets steviger dan waar ik normaal op val, maar ze had een aparte uitstraling wat me intrigeerde. Maar ik was nog herstellende. Dus voorbij laten gaan en op m'n liefje van de dag zitten wachten.

Na een eeuwigheid kwam ze eindelijk terug om samen te eten, waarbij ik haar nog wat aparte 'tafelmanieren' heb geleerd.
                Daarna op het terras samen uit zitten buiken. De trek zat er goed in, want ik wilde nog een kamertje met haar. Dat heb ik al lang niet meer gedaan, meerdere keren op een dag met dezelfde dame. Maar het Beest was los en Belle moest er aan geloven in wederom een uitmuntende kamergang.

Na afscheid genomen te hebben, even zitten uitputten op de banken. Spot ik daar weer die mysterieuze blonde schoonheid. Maar ik was pas net terug van de kamer. In het verleden vaker meegemaakt dat te snel achter mekaar niet altijd verstandig is. Dus besloten even te wachten. Had ik bleek achteraf beter niet kunnen doen, want ze werd gepannenkoekt...

Dan maar even tijdens het wachten met Daria beetje zitten kletsen op die bank. Tot mijn verbazing blijken even dus 2 Daria's te zijn. En ik maar recensies schrijven, zeer waarschijnlijk bij de verkeerde dame... want ze zou helemaal niet medio juli met vakantie gaan voor anderhalve maand, zoals sofaking melde.

Enfin, na een poos ging Daria haar rondes maken en zag de vriendin van ezeltje strekje kans om me te vragen of ik met hen een trio wou. Nou, m'n portie birinnen heb ik al achter de rug en normale trio's zijn niet zo m'n ding. Of het zouden 2 dames die wel heel erg goed op elkaar ingespeeld moeten zijn. Dus geantwoord dat me dat teveel van het goeie zou worden. 1 van de 2 van hen vroeg ze? Ik geilde wel nog steeds op die ezel. Dus gezegd dat ik best nog wel met ezeltje wilde praten. Zij in het Roemeens tegen haar vriendin zeggen dat ik wel interesse in haar had. Maar de klik was er niet. Haar houding straalde voor mij net wat te veel afwerk uit, terwijl haar vriendin mij wel had kunnen inpalmen. Aangezien ik al 2 keer gekamerd had, was de nood niet zo hoog om perse met ezeltje nog eens te gaan. Dus uiteindelijk afgewezen. Zonde, want kwa looks viel ze wel bij me in de smaak.
                Ik wist me even niet goed staande te houden en zei laf dat ik nog niet zo lang geleden van de kamer was, wat overigens niet gelogen was. Ik neem me voor om voortaan iets directer te zijn en dat ik geen klik voelde. Ik hoef ik weer niet zo nodig m'n schepen te verbranden door haar een afwerkster te noemen. Helemaal omdat ik niet eens met haar heb gekamerd.

Enfin, dus verder uitpuffen en uitkijken naar die andere blonde. Helaas duurde het wel erg lang en begon te vermoeden dat ze aan het pannenkoeken was.
                Dan maar even rondje wellness. Daar een Belgische beer in de jacuzzi getroffen. En gezellig praatje mee gemaakt, wat nog een vervolg kreeg in het restaurant.

Daarna een laatste poging om de blonde prinses te treffen, maar helaas. De sterren stonden anders en het mocht niet zo wezen. Waarschijnlijk was ze met haar droomprins naar wonderland en kon ik m'n biezen pakken.

Doch, ik mocht zeker niet klagen met 2 hele hete kamers met Daria. Integendeel, ik kijk er alweer naar uit om haar terug te zien.

Commentaar

• Afgelopen vrijdag mijn Tombola kaart ingeleverd bij YY. Net na openingstijd naar binnen. De regels zijn er wat aangescherpt. Bij binnenkomst een duidelijke uitleg dat de telefoon alleen is toegestaan in de Mannen-kamer. Prima als je het mij vraagt. Toch zag ik regelmatig mannen hun telefoon checken in de kleedkamer. Op het terras of aan de bar gelukkig niet meer.
                  Ook voor de vrouwen zijn de regels aangescherpt. Na een kamergang mogen ze niet meer met alleen een handdoek om de gang op.
                  Op zich een aardige geste maar voor de vrouwen lijkt het me niet handig. De douches in de kamers zijn niet handig om de poes even lekker schoon te maken.
                  Ik vertrouw er op dat ze 2 keer douchen.

Verder was het weer top. Sfeer was rustig en de warmte was van dien aard dat de dames ook duidelijk minder aan het jagen waren.
                  YY is mijn top-favoriet en ik kom er graag.

Deze keer was al te merken dat de vakanties er aan komen. Veel van de bekende gezichten waren er niet. Maar ook wel weer nieuwe meiden gezien.
                  Ik schrijf nog een apart berichtje over Janina. Een duits/roemeense meid waar ik me een uurtje prima mee heb vermaakt.

Tombola: Bedankt.Het was weer genieten!

O ja: nog even een tip voor de mannen die gezellig met z'n tweeën zijn. Dat er wordt gepraat over dames is logisch. Maar hou het discreet. Het zijn dames die heus wel door hebben dat je het over ze hebt. Niet zo leuk om als vee behandeld te worden. En als je dan uiteindelijk wel met een "besproken" dame op de kamer belandt dan kan de behandeling opeens wat vergissingen met zich mee brengen.
                  Een dame heeft wel eens aan mij verteld dat ze je subtiel van slechte sex voorzien.

Wees aardig en geniet van je tijd bij YY. Het is een paradijs waar je je ook paradijselijk kunt gedragen. Het loont!

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
                    Ik liep langs een blonde prinses die me best aantrekkelijk leek. Totdat ze dr ezelsmuil opende. In no time blerde ze er zomer uit. Wat een domper...
                    Crap, m'n predictive toetsenbord maakte van zimmer zomer... excuus.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door tonyssx Bekijk bericht
                      . De regels zijn er wat aangescherpt. Bij binnenkomst een duidelijke uitleg dat de telefoon alleen is toegestaan in de Mannen-kamer. Prima als je het mij vraagt. Toch zag ik regelmatig mannen hun telefoon checken in de kleedkamer. Op het terras of aan de bar gelukkig niet meer.
                      Ook voor de vrouwen zijn de regels aangescherpt. Na een kamergang mogen ze niet meer met alleen een handdoek om de gang op.
                      Op zich een aardige geste maar voor de vrouwen lijkt het me niet handig. De douches in de kamers zijn niet handig om de poes even lekker schoon te maken.
                      Ik vertrouw er op dat ze 2 keer douchen.
                      Dat het nodig was om de telefoon regels aangescherpt zijn vind ik jammer, doch begrijpelijk. In de meeste Duitse clubs kan ik overal met m'n mobieltje op laptop werken.
                      Het zijn een paar popi jopies die zo nodig selfies en foto's van dames moeten maken...

Maar die handdoeken regel voor de dames vind ik uit den boze. En al zouden ze 2 keer douchen, wat ze lang niet allemaal doen, dan nog zat ze met een onfrisse poes in dr ondergoed. En niet allemaal douchen ze op de kamer. Dus dan ze hun outfit weer aan, douchen ze zich boven (hopelijk), en trekken dan weer datzelfde outfit aan over het lichaam waar iemand anders dus op heeft liggen zweten en zitten lebberen en weet ik het wat allemaal nog meer.
                      Nee, dan duizend maal liever die handdoek. Of nog beter, FKK stijl. Dan kun je gelijk zien wat voor vlees er in de kuip zit.

Ik had me voorgenomen om bij het verlaten van de club er bij de theke wat van te zeggen, maar helaas ontschoten.

Commentaar

• Wat een waardeloze sfeer tegenwoordig met die zogenaamde nieuwe manager, zo snel mogelijk ontslaan zou ik zeggen . Een hoop flauwe regeltjes, leuke meiden wegsturen . Iedereen ontevreden , meiden personeel en klanten .

Commentaar

• Voor wie zich de inval van twee jaar geleden in Ying Yang nog kan herinneren, de strafzaak tegen de club wordt geseponeerd:
                          https://www.telegraaf.nl/nieuws/2300...-niet-vervolgd

Ying Yang mag dus gewoon open blijven!

Commentaar

• Vrijdag weer eens naar de YY getogen en er was reden voor feest daar want het OM heeft na een boete de zaak tegen YY gelaten wat het is
                            Bij binnenkost viel me op dat de portier dan ook duidelijk bij binnenkomst vermeld dat alle soorten drugs in de club streng verboden zijn.'
                            Alsmede je te horen krijgt dat de telefoon enkel in de kluisjes area en man's room gebruikt mag worden, en hangt er een bordje dat betaling met briefjes van 500 en 200 euro niet meer is toegestaan.
                            Ik vermoed maatregelen op last van de gemeente en het OM, die de club dan ook naleeft niks mis mee.

Eenmaal binnen was het nog relatief rustig qua zowel dames als heren, dus even een lunch gedaan die keurig verzorgd was zoals altijd.
                            Ook heeft het restaurant nu een buitenterras dat enkel bedoeld is voor eters, op deze manier me ook naar het buitengebied begeven.
                            Keurig netjes zoals altijd verzorgd met een gigantische sierlijke luifel om uit de zon te kunnen zitten.
                            Maar ik heb me snel richting zwembad begeven waar 2 leuke dames naakt continu in het zwembad aan het spelen waren.

Er zijn zo ergere dingen al bleef het voor een vrijdag te merken dat het vakantie periode was zowel qua mannen als dames waren de aantallen iets minder als normaal op een vrijdag.
                            Maar goed algemeen genomen was de line up qua optiek nog altijd iets beter als bij de SS en iets minder als bij de GT, verder het gebruikelijke overschot aan Roemeense dames in de club, en waren veel dames erg zakelijk geen party stemming zoals wel vaker in de SS is.
                            En wel erg weinig variatie in dames uit andere landen moet ik zeggen, sowieso veel van de vermoed betere dames waren erg lang uit het zicht op de kamer.
                            Waaronder een zwarte donkere parel die ik nog niet eerder in de club had gezien maar ook deze is me iedere keer ontglipt en deed in ieder geval die dag erg goede zaken dus vermoed dat ze ook wel de moeite waard is.

Och ja ik ben al blij dat een pareltje als YY in Limburg behouden blijft dus tot de volgende keer YY.

Commentaar

• Ach als ik de laatste posts hier eens goed doorlees vallen me een paar dingetjes op. Eén van de belangrijkste daarvan doen me terugdenken aan de tijd in de préhistorie alweer die me door een manager ofwel thekefrau van club "La Bolleur" destijds in Eindhoven gelegen ( nu geen spaander meer van over) en dit was de mededeling: Let goed op en blijf dit doen. Alle dames liegen...en het draait allemaal in het leven om de duit en de fluit! Aangezien ik meteen al in de fout ging door verliefd te worden op een dame overigens hetgeen mij kapitalen gekost heeft!!! geloofde ik hem niet....en nu kan ik alleenmaar zeggen wat heeft die man toen gelijk gehad!!!
                              dames zeggen juist datgene waarvan zij weten dat je juist die aangelegenheden wilt horen ...dat is een uiterst belangrijk onderdeel van hun baantje als dvp....
                              verder:
                              sappige details horen juist te worden opgetekend in een recensie want daar zijn ze nu juist voor!!!!
                              Het verkeer en stoplichten mee of tegen dat is helaas niet toegestaan hier alhoewel ze voor mij zeeeerrrrr voornaam zijn om een juiste BVT te kunnen maken van de line up...maar ja.
                              YY is nog steeds mijn geliefde oord van onzedelijke handelingen maar het verlangen naar YY is gedaald. En niet zo'n beetje ook.
                              waarvan akte.
                              Ave gegroet Yy

Commentaar

• Ausserst Wichtig finde ich dass mann im YY ein absolut Drogenverbot eingestellt hat.
                                Dat er hier en daar eens een jointje gerookt wordt dat vind ik nog enigzins acceptabel. Maar alle ándere rotzooi daar ben ik tegen! Meerdere malen is mij op de kamer aangekomen een bolletje coke of iets soortgelijks door de dvp aangeboden.
                                dit accepteer ik dus niet!
                                mijn reactie is dan direkt de pd te verlaten en meteen naar de thekefrau zu reisen. Weg met die zooi en de dvp erbij. Wat denken andere wandelaars hierover?

Commentaar

• Volgens de forumregels zijn discussies rond druggebruik ongewenst. Zoals je zelf al aangeeft, is YY behoorlijk streng (begrijpelijk na de ervaring met justitie) in dat opzicht. We gaan hier dus geen discussie starten over wat er eventueel ooit gebeurd is, gebeurt of in de toekomst kan gebeuren, niet wat YY betreft, en niet wat andere saunaclubs, privéhuizen of privédames betreft.
                                  moderator escort en privéontvangst, clubs en privéhuizen Noord-Brabant, Limburg en Zeeland

Commentaar

• "I don't like Mondays"..... een motto dat (o.a.) vele DVP's kennen en daarom ook, gelijk aan de Tour de France, een rustdag pakken op de maandag.

Met die wetenschap in het achterhoofd de afweging gemaakt naar welke club in de Euregio af te zakken voor mijn invulling van een rustdag. Babylon of YinYang?
                                    Een op dit forum niet schrijvende wandelaar was voornemens om naar YinYang te gaan, dus in de ochtend ff een berichtje naar hem gestuurd of hij definitieve invulling zou geven aan dat geuite voornemen. De bevestiging van zijn YY-aanwezigheid volgde later die ochtend, dus in het begin van de middag koers gezet naar Remunj. Een dagje wellness met de zekerheid van goed gezelschap heeft, ook al heb je geen enkele idee over de line-up in YY, toch mijn voorkeur.

Nu was het al weer een tijdje geleden dat ik YinYang had bezocht en de laatste posts op diverse fora waren nou niet bepaald positief te noemen. Een kleine opsomming:
                                    Nieuwe manager met nieuwe vervelende regeltjes, een line-up die kwalitatief nou niet bepaald van Champions League niveau zou zijn, DVP’s die afwijkende prijsafspraken zouden maken, oudgedienden die (al dan niet op eigen initiatief) de deur zouden zijn gewezen. Kortom, blijkbaar een en al kommer en kwel...

Enfin, ruim voor het einde van het “Happy Hour" geland. Hartelijk welkom door de Thekedame van dienst en mij in de gebruikelijke YY-PSU gehesen. In de bar was het rustig, hetgeen natuurlijk geen verrassing was. Aan het zwembad mijn provinciegenoot ontwaart en mij met een “espressootje speciaal” bij hem gevoegd. Over van alles en nog wat met hem en onze Belgische buurman gekeuveld en natuurlijk ook ‘tips’ uitgewisseld. Zo weet ik nu ook o.a. wie de aanstaande mevrouw Clitt is, welke Hongaarse een plus is en welke Hongaarse een min. Maar de voornaamste tip was: als je met Natalia aan de boemel kunt gaan, doen, maar één ding moet je niet doen: TREUZELEN!

De inwendige mens op sterkte gebracht in het restaurant en de troepen in de bar gemonsterd. Duitse Lina, Poolse Vanessa, Litouwse Melanie waren inmiddels ook geland in Roermond en door hen alledrie hartelijk begroet. Natalia kwam de bar in en omdat ik nog even in gesprek was met Poolse Vanessa, kon ik het niet maken om het gesprek met haar rigoureus af te kappen en mij op Natalia te storten. En dat had dus gevolgen… Nog geen minuut na binnenkomst in de bar werd Natalia alweer geschaakt en kon ik weer (en voor minstens een half uur) in de spreekwoordelijke wachtstand.

Het wachten in goed Vlaams en Limburgs gezelschap doorgebracht en het wachten werd een klein uurtje later beloond. Geen kapers op de kust, dus “kom maar naar beneden en sla je slag”! Het inleidende babbeltje met deze Duitssprekende Russische was van dien aard dat een kamergang een niet meer dan logisch vervolg kreeg. Een relatief koele kamer…..qua temperatuur wel te verstaan. Natalia weet hoe ze een man moet plezieren en haar skills zijn van dien aard dat ik met regelmaat aan “Ma Flodder” moest denken om niet binnen een kwartier het plafond al te gaan witten.

Om in Formule 1 termen te blijven: “When the lights go out…”, Full Throttle en de DRS klapte in alle activatiezones open! Voor de wandelaar die ook de dame wil verwennen, is het ook goed vertier hebben met deze vriendelijke, charmante dame. Laat ik het maar netjes houden: haar DRS ging ook vol open (en ik hoefde nog niet eens op een knopje te drukken) . “Wet track conditions” volgde en dat betekende “box, box, box, box” en de “full wets” monteren. Voorzien van vers rubber met veel grip richting de finish gewerkt. “Chequered flag” net voor het uur!

Terug richting zwembad en mijn provinciegenoot zag op twintig meter afstand al dat ik een toptijd met Natalia had doorgemaakt. Wel enigszins verbaasd dat ik het een uur had weten vol te houden, maar mijn “Ma Flodder” uitleg gehoord hebbende, kon ie het wel begrijpen.

Aan (en in) het zwembad waren inmiddels een drietal heren ietwat nadrukkelijk aanwezig en werden op een discrete, doch duidelijke wijze door de nieuwe manager erop gewezen dat hun gedrag (w.o. ook gebruik van telefoons) niet getolereerd werd. De heren bleken Oost-Indisch doof te zien, want nog geen kwartier later kwam de security de “Oost-Indiërs” vriendelijk, doch dringend verzoeken om YY te verlaten. Er werd nog wat tegengestribbeld, maar uiteindelijk kozen de drie eieren voor hun geld. Discreet afgevoerd door de security, met de nieuwe manager de hele situatie monitorend vanaf het terras, buitenom richting lockers en “Tschüss meine Herrschaften”! Klasse afhandeling van zowel manager als security zonder enige vorm van overlast voor alle andere gasten (zowel mannelijk als vrouwelijk)!

Het restaurant voor het avondmaal opgezocht met mijn twee kompanen en op weg naar het restaurant dacht ik Slowaakse Nicole te ontwaren. Ik wist dat ze gestopt was, maar we weten ook dat, indien de schoorsteen onvoldoende rookt, de beentjes ook weer snel wijd kunnen gaan. Voor de fans van Nicole, nee ze was maandag niet in YinYang. Een qua gezicht op haar lijkende dame had op het terras zitting genomen. Qua postuur (men neme alleen al een veel grotere voorgevel) en wat ik later ook hoorde, ook qua dienstverlening, niet te vergelijken met Nicole. Vraag mij niet naar een naam, wat ik wel weet dat ze Duitse is.

Mijn herstel van de prettige “sloopsessie” duurde wat langer dan gedacht, maar dat heeft ook weer z’n voordelen. “Time to relax” in de wellness. Mijn provinciegenoot ging letterlijk “in de Gloria” en ik in het zwembad..
                                    Afgekoeld en hersteld in gesprek gekomen met Melanie en met deze lieve en mooie Litouwse, die ik al jaren ken, een koele kamer opgezocht. Een uurtje erotisch genieten met de hoofdletter E en G, “vriendinnetjesex” van de bovenste plank. Pure ontspanning zowel bij mij als bij haar. Een mooiere manier om een dagje YY af te sluiten bestaat eigenlijk niet!

Rond middernacht, dankzeggend aan staf en security voor een topdag in Remunj, weer koers gezet naar huis. Ook dank aan mijn provinciegenoot en de Belgische wandelaar voor hun plezant gezelschap (en adviezen!).

“I don’t like Mondays”…. Nou, deze maandagen mogen zich vaker voordoen!!

Groet,
                                    69

Commentaar

• Maandag ga ik eerst naar GT (omwille van vrijkaarten). Moest het daar tegenslagen, zou ik terug willen afzakken naar YY. Maar mijn vorig bezoek van mei was al geen hoogvlieger, en hoe meer ik hier lees... wordt het precies alleen maar bevestigd.

Commentaar

• Ik ben quasi zeker dat er ooit een topic van de Duitse milf SABINE, bijnaam Biene bestond. Misschien is hij gearchiveerd. Ik had haar al een paar jaar niet meer gezien, maar een week geleden op vrijdag plots weer. Ik wou dus maar even signaleren dat ze nog naar Yin Yang komt, maar nog slechts sporadisch, nl. 3 or 4 keer per maand op zaterdag. Ze heeft namelijk een normale job en volgt ook nog eens avondschool. Die vrijdag was ze uitzonderlijk daar omdat ze een dag vakantie had. Ik neem aan dat ze aan't "uitbollen" is. Ik vond -- en vind nog steeds -- Sabine een heel mooie dame voor wie van een maatje meer houdt. Gezet postuur, maar de verhoudingen wel in orde en mooie snoet. Heb haar in 2009 voor 't eerst ontmoet in YY.

Commentaar

• Woensdag 15 augustus

Na in de ochtend een afspraak gehad te hebben in Maastricht wilde ik een SC gaan bezoeken, omdat ik in de middag vrij was.
                                          Ik besloot om richting YY te rijden, omdat dit halverwege de terugweg was.
                                          Rond half 1 de parking opgereden en netjes 50 euro’s afgetikt en ik werd geattendeerd door de security op de huisregels.
                                          Vervolgens heerlijk geluncht wat altijd goed is in YY met als afsluiter een lekker stukje Limburgse vlaai.

Deze dag had ik mijzelf een speciale missie opgelegd en ik hoopte dat ik sterk genoeg was om deze missie tot een goed einde te brengen.
                                          Het was aardig druk in YY doordat het een feestdag was in sommige landen.
                                          Ik spotte DAS en later op de dag kwam in ook nog The Joker tegen.
                                          De line-up was erg goed en er zaten erg fraaie exemplaren tussen hetgeen wat mijn missie in gevaar kon brengen.
                                          Veelvuldig heb ik deze dag gespendeerd in de wellness om vervolgens weer alles te observeren in de bar en op het terras.
                                          Ook Vicky was teruggekeerd naar YY en ze had wat geld gespendeerd om haar lippen te laten opspuiten.

Het avondeten was ook weer goed verzorgd en ook waren er heerlijke toetjes aanwezig. Tijdens het eten werd in vergezeld door DAS en zijn maat.
                                          Na het eten begon de missie gevaar te lopen doordat het begon te kriebelen, maar gelukkig bleek ik sterk genoeg om de missie tot een goed einde te brengen. Om 8 uur de club verlaten en de missie was geslaagd, want het was me gelukt om een keer ongedopt een club te verlaten.
                                          Het was een zware missie doordat er genoeg keuze voor mij rondliep en hierdoor ging ik bijna voor de bijl.
                                          Ondanks dat ik ongedopt het pand verliet was ik toch tevreden met mijn bezoek en ben ik heerlijk tot rust gekomen in de wellness.

Mission accomplished

Commentaar

• Vandaag voor het eerst sinds de zomer weer in de YY geweest, nou veel is er niet veranderd het was niet zo heel erg druk maar dat is logisch op een dinsdag.
                                            Wel waren er een behoorlijk aantal dames aanwezig vooral tussen 15:00 - 18:00 waarvan een hand vol misschien in de categorie optick fuck zou vallen.
                                            Er werd in de bar wel iets minder gepusht van de dames hun kant deze keer of het toeval is of nieuw club beleid god knows.

Verder wel weer heel weinig diversiteit oftewel het gebruikelijke merendeel Roemeense met een enkele Duitse en overige verhaal.
                                            En weer viel me een donkere dame een paar keer op de enige aanwezige en of het toeval is of niet deze dame was het meest geboekt van alle dames vermoed ik.
                                            Dus weer niet aan toegekomen zo zie je maar waar wat afwisseling goed voor is nou ja een goede reden om het een volgende keer weer eens te proberen misschien.

Want voor de rest was alles weer keurig verzorgd moet ik zeggen maar dat ben ik wel gewend inmiddels.