Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang: algemene clubinfo

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Donderdag weer eens de lage landen ingedoken. En wel bij Yin Yang.
    Ruim voor Happy Hour aangekomen. Bij de poort werd mijn bagage weer gecontroleerd. De douane op schiphol Is er niks bij vergeleken
    Alleen maar goed vind ik, want een onlangs nog was er een snuffel controle in de club en dat kan best weer es gebeuren. Dus fijn dat de club zelf attent oplet.

Na de nodige administratieve handelingen me omgetoverd tot ijsbeer en even opfrissen. Ene Sandra probeerde me gelijk te kapen met de woorden dat ze al de hele tijd op me zat te wachten. Ja, achter de speelautomaten zeker ^_^
    Ik was zelf nog niet aan kameren toe. Bovendien Had ik Adele en Daria in gedachte. Dus aangegeven dat het er nu iig niet inzat.
    Bij het halen van verse handdoeken zag ik daar ineens een slanke dame voorbij komen om een sleutel te halen. Wetende dat ze bezet Is, vroeg ik alleen even kort haar naam. Isabella blijkt haar naam te zijn. Goed om te weten, kan ik daarna even research doen.
    Echter, richting de bar lopend, zie ik daar in de locker ruimte ineens een bekend gezicht. Niet een ijsbeer of bekende bekende, maar iemand die ik de dag ervoor in Acapulco Gold had gezien. Bleek iemand te zijn die op vakantie was en een paar dagen saunaclubs eraan plakte. Gezellig even praatje mee gemaakt en wat verhalen uitgewisseld. Zo vond hij de line up gisteren in Aca gold erg mager was em rond 14:00 ongekamde al gepeerd. Ik vertelde em dat later in de avond er toch wel circa 20 a 25 dames waren, waarvan ik 4 a 5 als optie zag. Hij nam liever z'n verlies en ging Door naar Oceans en nam de 20 euro entree. Daar Had ie dan wel een keertje gekamerd, hoewel er maar iets van 15 dames waren. Later op de avond ging ie nog Door naar Dolce Vita, maar dat werd alleen eten omdat ie niet veel dames zag en eigenlijk moe en hongerig was. Voor 20 euro in Oceans zit namelijk geen eten bij inbegrepen. En daarna in de avond terug naar z'n MC Dreams hotel. Deed me denken aan het begin van m'n vakantie tijd om zoveel clubs aan te doen op 1 dag.

Zo een beetje op de bankjes zitten keuvelen en 2 jaagstertjes afgeslagen te hebben, wat gegeten, zag ik in de bar m'n doelwit van de dag binnen komen: Daria. Even elkaar begroet en aangegeven met haar te willen gaan. Ze wou de dag rustig beginnen en eerst een sigaretje te nemen. Dat kwam prima uit, want dan kon ik me even opfrissen. Door gehaast en gekloot in m'n locker viel m'n telefoon vanuit de hoogste locker zo op de onvergeeflijke tegels. Balen een barst. Maar geluk bij een ongeluk en stukje voorbereiding. Of eigenlijk door bescherming met gepantserd glas laagje, is het scherm zelf onbeschadigd gebleven. Diepe opluchting, want het ik doe d'r haast alles mee, zoals natuurlijk internetten, filmpjes kijken, maar ook bijvoorbeeld navigeren. Voor mij een cruciale functie.
    Dus een gewaarschuwd mens telt voor 2 heh. Kost een paar Euro via ebay of ongeveer een tientje in een shop, maar kan werkelijk veel gedoe voorkomen. Heb er al meerdere keren profijt van gehad...

Enfin, dus na opfrisbeurt kamertje met Daria gezocht en er volgde een heerlijke kamergang op. Ze is wel een favorietje van me geworden. Gevraagd of ze de laatste tijd Adele nog Had gezien, maar helaas niet. Misschien dat ze op vakantie Is vermoede ze. Of wellicht gevlogen...

Die andere reisgenoot Had een dame op het oog, maar die Was net geboekt, dus hij moest even geduld worden. Dat wachten werd beloont en ook weer niet. Want uiteindelijk was ze terug, maar de kamergang viel em tegen. Weet alleen helaas niet meer hoe ze heette.

Ik wat gerelaxt in de wellness, samen met die gast diner genomen en daarna gewerkt in de mens room. Hij ging voor een Domenicaanse dame die em vele malen beter beviel.

Zelf lekker rustig op de lange bank ijver zitten. Heerlijk dat de volume van de muziek niet te hard staat in Yin Yang. Daar konden ze bij Happy en Vertigo een lesje van leren. Luid genoeg voor sfeer, zonder dat je tegen elkaar moet schreeuwen.
    Komt daar ineens een bekend gezicht me tegemoet lopen. Guess what, het was Isabella die ik in de middag was tegengekomen. Crap, helemaal ontschoten om wat recensies op te zoeken. Dus maar op de ouderwetse manier: een praatje maken. Dat ging prima en besloten haar een sleuteltje te halen terwijl ik me opfriste. Een lekkere kamergang was het gevolg.

Daarna de Wellness ingedoken om bij te komen. De reiziger niet meer gezien, dus mezelf daarna maar weer richting mentholcave begeven.

Commentaar

• Maandag maar weer eens een Wellness dagje genomen in m'n favoriete club.
      Lekker relaxt is het daar in die ruimte met oa jacuzzi en ligbedjes.

Maar eerst maar eens Door de beveiliging proberen te komen. Tas werd weer geïnspecteerd en mocht daarna Door naar de receptie voor de nodige saunaclub attributen.

Na het omtoveren tot ijsbeer even wezen douchen. Daar richting restaurant voor een lunch. Zie ik daar een leuke blonde dame bij de ingang staan. Meestal lijken me dat soort dames van die jaagstertjes die je gelijk proberen af te vangen. Maar niet deze dame. Ze lacht me vriendelijk toe en ik besluit haar even aan te spreken. Blijkt haar naam Nikki te zijn en ze uit Tjechie te komen. Ik maar eerst een hapje gaan doen en daarna wat ijsberen research over deze dame.
      Blijken er goeie verhalen rond te zwerven over haar. Dat belooft nog wat. Na het eten nog even gesproken. En toch nog twijfelen. Ik kwam voor Daria en hoopte Adele ook nog tegen te komen. Doch, Adele was er de afgelopen tijd ook niet meer gespot en Daria zou pas wat later aanwezig zijn.

Dus toen ik haar bij de mens lounge spotte, haar even apart genomen voor een uitgebreidere kennismaking. Erg leuke en lieve dame, waardoor ik de knoop doorhakte en we een kamertje gingen zoeken. Er volgde een lekkere kamergang, maar eentje waarbij ik wel even erg was geschokken. Ik zal niet in de vunzige details treden, maar ze lag onderste bovenop me en op een gegeven ogenblik was ze gewoon KO...
      Ik dacht wtf!?! Heb ik d'r gesloopt ofzo? Ik kon haar van de andere kant ook niet horen ademen. Zachtjes probeer ik haar bij bewustzijn te krijgen. Ik haar naam roepen maar roepen en porren. Op het eind overwoog haar zelfs van me af te duwen om te kijken of alles wel goed ging. Gelukkig hoefde dat uiteindelijk niet, maar na meerdere pogingen kreeg ik eindelijk pas een teken van leven. Phoe, dat was een hele opluchting! Ik Had gehoord dat er wel eens heren in het harnas waren gestorven, en allerlei doom scenario's kwamen in me op.
      Maar waarschijnlijk ben ik gewoon zo slecht in seks dat zelfs een dvp ervan in slaap valt ^_^'

Na de administratieve afhandeling me tegoed gedaan aan het uitgebreide buffet. Vervolgens even zitten uitbuiken in de mens lounge en op de lange bank van de bank onderuit gezakt zitten sippen van een kopje honing. Toen ik m'n 2e kopje ging halen kwam daar ook m'n beeldschone afspraakje van de avond binnen: Daria. Ik Had eigenlijk zin om te gaan kameren, maar zij Had trek en wilde gaan eten. Dus ik ook maar een klein hapje gedaan. Ze hadden heerlijk en goed gekruide gamba's.

Nadat We bijgetankt hadden gingen we even op de lange bank tegenover de bar zitten. Nu ik er aan terugdenk was het wellicht leuker geweest in de bankjes naast het restaurant. Maar zolang het gezelschap leuk Is, maakt het niet uit. Na een poosje doken We de Wellness in. Gezellig verder kletsen en pootje baden in het voetbadje. Daarna de sauna in om ons verder op te warmen. En daarna lekker bubbelen in de jacuzzi. Mijn favoriete plek. Na een poosje met elkaar krioelen, zijn We een kamertje gaan zoeken. Eentje met jacuzzi, aangezien ik wat bad spulletjes Had meegenomen. Heerlijke sessie gehad waarbij ook de jacuzzi niet onbedoezeld werd...
      Vervolgens afscheid genomen van de lieve meid en in de mens room liggen bijkomen van de dag.
      Nog wat gegeten rond 21:00 uur. Tegen 22:00 waren er nog maar weinig dames over. Door de dag Denk tussen de 25 a 30, en maar circa 20 mannen die rond de bar hingen. Zelf nog een keertje de Wellness ingedoken om rond 23:00 de club te verlaten. Heb genoten van m'n tijd. Op m'n terugreis nog geregeld aan Nikki moete denken. Ben er blijkbaar toch best onderste boven van wat er was gebeurt...

Commentaar

• Zo vandaag op pad naar Roermond. Het geluk de Tombola te winnen dus een gratis entree.
        Het was weer een heerlijke dag.
        Rond 11:30 uur aanwezig en eerst terug naar de auto gestuurd. Tassen van de gasten zijn niet meer toegestaan...
        Maakt mij niets uit. Fluitend even teruggelopen om mijn tas in de auto te leggen.
        Het werd een lekker drukke dag, veel gasten en dames. Dat gaf me de kans op een paar leuke en goede gesprekken met medewandelaars.
        Ook de sauna was weer lekker. Wel weer een paar keer bijna op mijn bek met die gladde vloer......
        De afleiding was wel nodig, anders zou ik veel te snel achter elkaar gekamerd hebben , er liepen toch mooie dames rond. En te snel kameren geeft de kans dat het geschut weigert...
        Uiteindellijk om17:00 naar huis, het budget was weer op. Drie leuke gesprekken met drie heerlijke dames...oh en op de kamer was het ook leuk
        Wel slecht van mezelf, want de eerste dame en ik hebben elkaar niet eens voorgesteld. Ze was zo lekker dat ik niet eens aan die kleine beleefd dacht, oeps. Na wat kletsen vertelde ze dat ze een plannetje had en dat graag met mij uitvoerde. De hint was duidelijk en het plan op de kamer fantastisch!
        Martina kende ik van mijn vorige bezoek en, hoewel een aantal maanden geleden, herkende ze mij ook nog. En begroette zij me oprecht enthousiast. Toch een prettig gevoel als je een merkt dat je positieve indruk hebt achtergelaten . Zoals ook de vorige keer, lekker tot het randje met geduld en geile blikken en dan even stop...
        Ik voelde me eigenlijk al moe en zeker voldaan. En had het idee dat ik niet veel meer zou presteren, dus nog een sauna, wat eten en naar huis dacht ik. Maar ik werd tegengehouden en niet op een vervelende manier, nee iets in haar lach en houding deden mij stilstaan. Ik zei , sorry ik denk dat ik niet meer kan, maar ze pakte me vast en keek mij zo aan, dat ik toch wat voelde. Met het risico dat het een lekker half uur zou worden, maar geen knallend einde, toch mee gegaan. Nou, dat werd toch een goede afsluiting!!! De beste van de dag, ze nam me lekker hard en liet me niet gaan voor ik wel dat kallende einde had...

Het wordt weer sparen voor de volgende keer.

Grtz!

Commentaar

• Afgelopen zaterdag voor de eerste keer in 2018 naar de sauna geweest. Het was normaal druk voor een zaterdag toen ik binnenkwam. Omdat de nood hoog was als eerste met de Roemeense Chloe gekamerd. Daarna gelunched, wat ook weer prima was. Ze hadden onder andere krieltjes met steak. Daarna lekker van de welness genoten. Het bubbelbad was wel iets kouder dan normaal, maar prima uit te houden en het turks stoom onder constructie. Wat me altijd opvalt in de welness is dat veel beren niet weten hoe ze zich moeten gedragen in een sauna. Niet douchen voordat ze het bubbelbad ingaan, of zelfs bij het verlaten van de sauna niet douchen. Onderkleding aanhouden, soms zitten ze zelfs met sokken aan in de sauna!
          Daarna naar de bar gegaan op zoek naar een tweede date voor die dag. Er zaten een paar luidruchtige Oostblokkers aan de bar waarvan er eentje agressief werd toen ik haar afwees. Toen bedacht ik me dat ik een keer totaal iets anders wilde. Dus heb daarna met een 29jarige Braziliaanse gekamerd, met lekker Latina-kont. Hierna nog wat gegeten en huiswaarts gekeerd.

Commentaar

• Allereerst wil ik het Tombola Team bedanken voor het winnen van een vrijkaartje voor YY. Woensdag 24-1 afgereisd naar YY. Het was lang geleden dat ik nog daar was geweest. Om 11u ben ik aangekomen en om 19.30u weer richting huis. Het was heerlijk relaxen in de wellness. Alleen de vloer is nog altijd glad. Jammer dat daar nog steeds niks aan veranderd is terwijl het toch zo simpel is.

Het eten was prima verzorgd en heeft goed gesmaakt met 's-middags o.a.frietjes en broodje hamburger. Ook leuke dames met 's-middags een leuk half uurtje met Mirella en 's-avonds Mia.

Het was dus een hele fijne dag en leuk om zo weer eens een dagje YY te hebben gehad.

Commentaar

• Schrijf je over Mirella en Mia ook nog een recensie?

Bedankt.

Edit:
              recensie Mirella https://www.hookers.nl/forum/saunacl...rmond-yin-yang
              recensie Mia https://www.hookers.nl/forum/saunacl...rmond-yin-yang
              Laatst gewijzigd door Krukkie; 25-01-18, 20:58.
              It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

• Gisteren mijn in de tombola gewonnen vrijkaartje verzilverd, dank daarvoor Hookers.nl! Was na een jaar afwezigheid een heerlijke hernieuwde kennismaking. Genoten van het bubbelbad, een paar keer lekker opgeschept van het buffet én twee prima kamers gedaan. Een voortreffelijk uurtje met Nadia en een heerlijke anderhalf uur met youngster Antonia uit Roemenië.
                Gaat het wandelen steeds leuker vinden... en nu ook nog geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

Commentaar

• Hierbij een verlaat verslag van 15 december. Na Golden Time, Babylon en Sixsens moest het er in mijn verkenning tocht een keer van komen. Yin Yang, ik had er al wat over gelezen en ik dacht dat er nogal opdringerige macho's rondliepen. En ik dacht dat de sfeer misschien wat crimineel zou zijn. Niets van dat is waar. Ik kwam rond half twaalf aan en de poort zwiepte open. Ik verwachte de portier met een tassencontrole maar ik kwam in een lege hal. Na een tijdje kwam er uiteindelijk een dame bij de balie en even later kwam de portier. Ik was al bezig met de administratie en de portier maakte geen aanstalten om me te controleren en zei me vriendelijk gedag nadat ik alle spullen had. Afgetogen naar de kleedruimte dat in de looproute ligt tussen balie/kamers en bar/sauna. Geen bankjes waar je op kan zitten om je makkelijk om te kleden. Hierna opzoek naar de douches die zich hier net achter bevind maar eigenlijk een twee persoonsdouche in de gang is. Wel gek voor een club die bekend staat om de betere sauna voorzieningen dacht ik zo. Hierna kom je rechts de toiletten tegen en rechtdoor ga je naar het welness gedeelte. Link bevindt zich de bar en hierachter het restaurant. Het eten vind ik van goede kwaliteit. Veel beter dan Babylon of Sixsens. Na de lunch ging ik naar de bar en ik had een dame met donkere krullen, killerbody en recht vooruit staande borsten al voorbij zien lopen. Ik ging op een bankje zitten en ze kwam al snel bij me zitten. Ze heette Penelope en ze kroop direct lekker tegen me aan. Al snel besloot ik met haar de dag te beginnen. Op de kamer was het een hete chick. Geil tongen en lekker over me heen glijden. Het werd een hete belevenis. Wat een lekker ding! Een schot in de roos en een aanrader. Hierna ging ik de welness verkennen. Het ziet er allemaal puik uit. Zwembadje, twee bubbelbaden, sauna en turksstoombad. Echter is het niet allemaal heel groot maar wel het beste wat ik tot nu gezien had. (de nieuwe welness van Babylon heb ik echter nog niet gezien). Bij de ingang van de welness trof ik een zeer slanke blonde dame met stevige borsten die mannen probeerde te verleiden. Ik vond haar wel wat dus liep naar haar toe. Even kletsen en we zochten een kamer op. Driftig maakte ze mijn delen schoon alsof ik niet gedouched had. Nouja beter extra schoon dan niet. Met haar was het zeker top. Minder wild dan Penelope maar wel passievol en relaxed. Ze liet zich in alle standjes neuken. Hierna weer een douche beurt en wat eten. De rest van het gebouw heb ik ook verkend maar daar was niet zo veel te beleven. De kamers zijn trouwens allemaal ruim en volgens mij allemaal voorzien van een douche. Ik ging aan de bar zitten en bestelde een biertje. De een na de andere dame kwam bij me langs voor een praatje en meer. Ik liet ze allemaal voorbij gaan. Daarna ontstond de keuze stress. Ik moest bijna weer gaan rijden maar wilde toch nog een derde gang. Of niet, of toch wel, of niet of... Voor de welness trof ik twee dames die in waren voor een trio. Daar had ik niet meer genoeg geld voor en ik koos de mooiste maar minst aandringende. Helaas was dat een verkeerde keuze. Ze was relaxed maar ze had niet de passie van de vorige twee en deed alles plichtmatig. Ze zoende niet en was ook verkouden. Ik hield het voor gezien en douchte me op de kamer af. Kleedde me om en bracht de spullen terug naar de balie.
                  Samenvattend zijn de dames hier makkelijk en goed benaderbaar. Ze jagen aardig maar bij afwijzing doen ze niet moeilijk. Er lopen genoeg mooie meiden rond met goede services. Eens kijken waar ik binnenkort weer eens naar toe zal gaan. Ik blijf het wel fantastisch vinden. Vrouwen spotten en als ze lekker zijn een praatje maken en een ogenblik later lig je weer lekker te sexen en na afloop op naar de volgende gewillige dame. Alle bovenstaande clubs hebben deze meiden rond lopen.

Commentaar

• hallo heren

ben na ies meer dan een 8 maanden weer eens in yy geweest en het was net thuis komen .
                    kwam 3min na 14.00 uur binnen maar net nog in de 50euro inkom kom ik ook eens goed weg .
                    ik mijn badjas en handdoek weer eens de area binnen gegaan en werd al verwelkom door een aantal dames .
                    alleen achter de bar een nieuwe dame die snel wist dat ik cola licht dronk.
                    ja maar ik moet altijd nog 1uur en 45min terug rijden
                    ben al gelijk bij binnenkomt naar de biscoop gelokt sorry weet de naam niet meer van de dame maar was weer in haven mmmmmmmmmm
                    en daarna met wat dames gepraat weer bij gelul zeg maar
                    het was leuk en geen carnavals muziek want ik kom uit brabant waar ze als 3 weken ervoor al bezig zijn
                    maar heb nog een paar dames waaronder danna weer eens mee gerollenbol heb
                    weer een dag in haven na een warme maaltijd weer met een legen zak en een glimlach van oor tot oor terug naar brabant
                    kan ne wachten voor het volgen bezoek dan weet ik mischeen de namen van de dames want daar ben ik ne goed in
                    tot de next time yy

Commentaar

• op vrijdagmiddag en avond heb ik deze club bezocht. Het was even lastig te vinden omdat de navigatie mij bij een uitvaartcentrum bracht, maar uiteindelijk iets teruggereden en iets voorbij een wok restaurant moest je het fietspad iets oprijden. Wat een mooie club zeg! Groot! Al direct werd ik aangesproken door diverse dames maar na eerst iets gegeten te hebben viel mijn keuze op Penecotte, een lange slanke Roemeense die vertelde diep te kunnen pijpen. Op de kamer bleek ze ook nog eens een klein ringetje door haar clitorishood te hebben wat ik extra lekker vind met beffen. Dat pijpen was geweldig en voor 30 euro kon ik diep in haar keeltje komen. Wauw wat een ervaring voor 80 euro. Na een rondje sauna en een beetje rondkijken de keuze gemaakt voor Betty, een van de slankste dames, wel iets hangborsten maar toch een spontane lekkere Roemeense van bijna 21. Diep pijpen deed ze alleen met condoom had ze vooraf gezegd en dat was prima voor mij. Het was iets minder overtuigend maar wel lekker en we konden ook gezellig babbelen. Haar kutje was minder spannend, geen uitstekende lipjes en er geen vinger in. Nog een tijdje gebleven, gegeten en een sauna tje en de laatste ronde was met Samantha. Wederom een Roemeense die hier alleen in de winter werkt, in de zomer is ze danseres op Ibiza. Ook met haar had ik een goede klik en ook zij deed goed haar best met pijpen. Ook nog even geneukt maar door trekken mdt laatste restje eruit gekregen. Voldaan naar huis. Hier wil ik vaker heen, war een enorme keuze aan dames, ik denk wel 50!

Commentaar

• Dit was mijn 1e bezoek aan deze club. Waarom niet eerder? Dat is me ook niet duidelijk, maar waarschijnlijk omdat de club nergens in uitblinkt.....hoewel?

Reisafstand is voor mij niet optimaal, er zijn clubs dichter bij, maar ook niet heel veel verder weg dan andere clubs. 7

Ligging: goed, vreemd dat mijn navigatie al bij nr 190 aangaf dat ik rechts moest zijn, was bijna in de kerk beland. 8

Parkeren prima entree goed te vinden. Prijs voor 14.00 uur was €50 (na 14.00 is het €60), hiermee behoort YY tot de categorie duurdere clubs. Pinbetaling was niet mogelijk, automaat was defect, terwijl dit op de website extra wordt gestimuleerd. Ik kreeg verder bij binnenkomst een heel korte uitleg. 7-

Lockers en omkleden ok, niet bijzonder. Onhandig dat je kastdeurtje met een veer steeds weer dichtklapt. 7

Bargedeelte, mooi en ruim, indeling ok, weinig bankjes om even enige pre-sales te ondergaan. 7

Natte gedeelte, sauna's etc. Heel mooi, nergens zo mooi aangetroffen als hier. 9

Sfeer, dat is altijd persoonlijk, maar het viel me vooral 's avonds op dat het meeste publiek redelijk jong is (20 - 40), ik als 50+ was dus een buitenbeentje (met een paar andere ijsberen). Dames benaderen je wel op een prettige manier, jammer dat er dus weinig pre-sales mogelijkheden zijn en dit ook niet plaatsvindt. 6

Cinema: beneden, er komen weinig dames om hier hun kunsten te vertonen, jammer. 7

Dames, line-up. Redelijk. Viel me op dat het aantal kleinere/slankere vrouwen ver in de minderheid is. Jammer want dit is juist mijn smaak. Wel veel grotere en wat stevigere dames gezien. Voldoende in aantal (40 - 50), weinig stunners. 7

Eten: bijzonder goed, continu 2 man in de open keuken aan het bereiden. Prima kwaliteit. 9

Drukte, werd 's avonds na 9 uur wel aan de drukke kant, tot die tijd was het een goede verhouding beren - dames (ca 1 op 1).

Service die ik heb genoten was gewoon goed (Penelope en Ashley), geen gezeur over pzc, dit was gewoon standaard. 8

Iets gemist? Ja, ik heb geen TV scherm met sport (voetbal) kunnen vinden, ben trouwens niet in de mensroom geweest. 5

Algemeen gevoel, ruim voldoende. Heb me goed vermaakt en kom misschien nog wel eens terug. 7,5

Commentaar

• Ik wil binnenkort (op een zondagmiddag) voor het eerst naar een saunaclub. Twijfel tussen Golden Time en Yin Yang. Wie kan mij adviseren?

Commentaar

• Adviseren is altijd heel moeilijk omdat iedereen zijn eigen voorkeuren heeft.
                            En met zo'n vraag zonde verdere info wat je zoekt, waar je precies oor komt (wellness, vrouwen of beiden) etc etc. is het ook moeilijk adviseren.

Er staat genoeg info in beide algemene clubdraadjes.

Succes.
                            It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

• Everio : Lees de recensies van de dames in beide clubs. Allereerst is dat voorpret, daarbij krijg je een aardig beeld van de bezetting van beide clubs. Mijn voorkeur gaat naar de YinYang. In overleg met vrouwlief thuis ben ik daar binnenkort weer een hele dag te vinden.
                              Fun for two, three four or more!

Commentaar

• @everio: Nog een kleine toevoeging: In een club als de Yin-Yang of de Golden Time is mijn ervaring dat de helft van de aanwezigde dames direct afvalt wegens een uiterlijk dat niet bij mijn voorkeur past. Dan volgen een aantal twijfelgevallen en een paar knallers. Maar door de bank genomen zijn er meer knallers dan ik financieel en lichamelijk aan kan.
                                Heb weer goedkeuring verkregen van thuis dus komende zaterdag weer YY! Life can be so beautiful...
                                Fun for two, three four or more!

Commentaar

• Gisteren een keer doordeweeks naar Yin Yang gegaan in plaats van in het weekend. Was zeer goed bevallen. Het was met dit koude weer goed vertoeven in de wellness. De bubbelbaden waren lekker op temperatuur. Ook het eten was weer prima. Tussendoor met 3 Roemeense dames op de kamer geweest en het was elke keer een feest (Rami 22 jaar, Annabel 26 jaar en Ariane 21 jaar).

Commentaar

• Is het mogelijk om bij yy een erotische massage te krijgen zonder seks? Klinkt een beetje gek. Maar als ik sex wil hebben ga ik wel naar een ander adresje. Ik vindt het niks lekkerder om na een sauna-sessie een lekker ontspannende massage te krijgen met een HHP als afsluiter. Ik kan zeer intens genieten van een goeie Lingam massage.. maar ik betwijfel of dat yy het juiste adresje voor mij is.

Commentaar

• Voor een erotische massage zul je toch een van de dvp's moeten vragen. Anders is dat niet mogelijk. En dan nog moet je eerst maar eens zien te achterhalen welke dame ook goed kan masseren. Want je tijd verdoen met een dvp die alleen wat olie op je lijf kwakt zal wel niet de bedoeling zijn.

Commentaar

• Beste heren wordt er in Ying Yang nog wel gewoon standaard gepijpt zonder condoom voor 50,- half uur en 25,- extra voor CIM?

Commentaar

• Beste mensen,
                                          Vorige week donderdag 8 maart met mijn vrijkaartje naar YY gereden, nogmaals dank hiervoor.
                                          Daar aangekomen rond 13:50 en rustig rondgekeken wat er zoal te beleven viel aan vrouwelijk schoon.
                                          Na ongeveer een uurtje was mijn oog al een paar keer op Penelope (Rom) gevallen en kon het niet laten met haar naar de kino te gaan.
                                          daar een heerlijk half uurtje doorgebracht, zij is vond ik zeker de moeite waard. zij is een van de weinige dames die daar Topless rondlopen.
                                          Maar ik vind dat wel wat hebben.

Daarna effe tijdje in de relax ruimte doorgebracht en omdat ik op topless val, viel me Paulina (Rom) op, met haar ook weer een half uurtje gekamerd wat ook weer super was.
                                          Enige nadeel is dat zij wel voelbaar nep tieten heeft, zag er wel mooi uit maar je zou het niet mogen voelen vind ik.

Na enige tijd nog gekamerd met Selena (dom Rep.) dit was helaas de minste van de drie. zij hield haar benen steeds dicht bij elkaar, en je moet als je daar werkt toch open staan voor de klanten he.

Maar dat mocht toch de pret niet drukken hoor, heb weer een geweldige tijd doorgebracht in YY en is zeker weer voor herhaling vatbaar.

Commentaar

• Wat is er lekkerder met deze koude nawinter om naar de sauna te gaan? Dus vanmiddag weer naar Roermond getogen. Weer lekker van de welness en de dames genoten.
                                            Valt me wel weer op dat er van die vuilakken met hun onderbroek in de sauna gaan zitten, dat ding volzweten en daarna de rest van de dag aanhouden. Er kwam wel soms een beveiliger binnen om deze mensen erop te attenderen dat dit niet mocht, maar het staat overal al aangegeven dus vraag me af waarom deze mensen het fatsoen missen zich aan de regels te houden. Of misschien hebben ze zo'n klein pielemuisje dat ze zich ervoor schamen, maar dan is een saunaclub voor deze heren misschien niet de beste keuze.

Maar afgezien van deze kleine irritaties weer een heerlijke middag gehad. Lekker gekamerd met de Roemeense Carmen en de Duitse Amy.