Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang: algemene clubinfo

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang: algemene clubinfo

Naam: Saunaclub YinYang

Adres: Heinsbergerweg 230 6045 CL Roermond-Melick

Telefoonnummer: Tel. (0031)-(0)475-532 596

Website: Internet: Yin Yang
    E-mail : info@yinyang.nl

Aard: Saunaclub

Openingstijden: maandag t/m zondag van 11.00 uur tot 01.00 uur.
    Yin Yang is gesloten op 1 januari en 24, 25, 26 en 31 december.

De entreeprijs (totall-in) is tot 14.00 uur: 50 euro, na 14.00 uur: 60 euro.
    Wil je alleen gebruik maken van de bar en het restaurant (andere mogelijkheden zijn dan uitgesloten): 44 euro.
    Alleen wellness (andere mogelijkheden uitgesloten): 20 euro.
    Alleen relax (andere mogelijkheden uitgesloten): 16 euro.

Prijzen:
    30 min 50 euro
    45 min nvt. euro
    60 min 75 euro/100 euro

specials zie website of raadpleeg dame in kwestie.

Met een dame naar de kamer is de standaardprijs 50 euro/half uur, 75/100 euro/uur. Incl. pzc al komt het steeds meer voor in yin yang dat men het mc doet.

Routebeschrijving en parkeren:
    Yin Yang heeft een grote parkeerplaats met grind tussen bosrijk gebied. Er is ruimte voor ca 100 auto's.

Inrichting:
    De club ziet er goed en verzorgt uit, de kamers zijn netjes ( in veel gevallen spiegels aan plafonds, en bijna iedere kamer ruime douche en of bad), de bediening is goed. De nieuwe kamers op de bovenste etage en de nieuwe kamers bij de kino zijn rookvrij.

Verzorging:

Bij ontvangst in de saunaclub krijgt men een badjas, een sleutel van de locker waar je je waardevolle spullen en kleren in op kan bergen, slippers kan men zelf pakken nabij de doucheruimte.

In het restaurant kun je vanaf 11.00 uur tot 16.30 uur ontbijten/lunchen. Vanaf 17.00 uur tot 22.00 uur is er een avond maaltijd te nuttigen met ruim aanbod van diverse vleessoorten, salades en groente. Inbegrepen bij de entreeprijs zijn bier en non-alcoholische dranken zoals frisdrank verkrijgbaar bij de ruime bar. Wil je wat alcohol dat kun je betalen met een soort yy creditcard, die je als je weg gaat kunt afrekenen bij de receptie.

Algemeen:

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door argus2002; 05-10-17, 07:47. Reden: geactualiseerd

nou nou ik zie het wel hier op de site volgens mij zijn alle fkk liefhebbers voorzichtig geworden met het brengen van een bezoek na het hulten verhaal !.
    Aankomende week ga ik zelf een bezoek brengen en zal het duidelijk omschrijven hoe het is, zeker omdat ik zowat wekelijks ben te vinden in het phg of gt. Maar kan in elk geval een paar dingen vertellen over de club gezien ik hier in het verleden vaker geweest ben. Ze heeft een aantal zeer luxueuze zaken waaronder 2 whirpools die paal naast elkaar liggen waar je dus gemakelijk met 8 mensen in kan vertoeven, verder de kledings ruimte ruim van opzet deze was hier al aanwezig en stamt uit het verre verleden toen het een pareclub was. Je kan de hele club met een 5 sterren hotel vergelijken. De bioscoop is daar extra aan toegevoegd. ruime parkeer gelegenheid, royale bar met diverse zit hoeken wat zeker gezellig wordt. De dames op de site daarvan ken ik er een die er toen al werkte voordat het nu fkk club is geworden. Het gaat om de foto's van de onderste rij en daar de middelste van, prima service maar dat mocht toen ook wel voor die prijzen.
    Verder zal deze club zeker gaan slagen omdat hij erg luxe is en ruim van opzet is 25.000 vierkante meter grond waar vindt je dat nog. Denk alleen dat als het bezoekers aantal flink gaat oplopen dat er flinke wachttijden voor de kamers zullen komen. maar dat is alleen maar een goede zaak.
    Wie heeft er al genoten van het buffet?

Commentaar

gisteren de grote rivieren over gestoken om een kijkje te nemen bij Yinyang. begon al leuk toen ik aankwam op roermond station en de taxi instapte.een oud opa'tje vroeg waar k moest wezen. heinsbergerweg meneer. kende hij niet. met m'n noordelijke gereserveerdheid vertelde ik pas wat later toen hij er over door vroeg dat ik bij yinyang moest zijn. en opa begon te schateren. dat kende die wel ja en hoe! hij hield er niet meer over op! altijd fijn om in t zuiden te zijn.....

de deur werd open gedaan door Sylvia. ik heb haar beloofd wat over haar te schrijven. een hele vriendelijke spontane vrouw met fantastische bruine krullen. ze geeft je meteen t gevoel dat je welkom bent. na afloop heeft ze een taxi voor me geregeld en tijdens t wachten hebben we wat gebabbeld. t was gezellig Sylvia!

net als in Hulten en Bruggen, krijg je je badjas en je sleutel. hier krijg je ook meteen je slippers van de receptie. omkleed ruimte heeft ook een zonnebank. daarna lekker douchen. als je na t douchen rechtsaf gaat kom je in een fantastische ruimte met egyptische wandschilderingen, 2 whirlpools, kinderzwembadje ( meer n voetenbadje), allerlei verhoginkjes, open kamertjes allemaal voorzien van handdoeken en tissues en n sauna. ( er wordt ook gewerkt aan een turks stoombad buiten ).

tegenover de douche zit een deur met bar erop. t is een beetje een doolhof. deur door en rechtsaf. mooie ruimte ook. met ongeveer 8 heerlijke leren banken. een dansvloertje waar de meisjes soms een paaldans showtje weggeven. beneden is er een video ruimte met 3 of 4 leren banken, blue light en 2 open kamertjes. hier mag niet gerookt worden.

op de bovenste verdieping is een restaurantje met een paar tafeltjes. buffetje met salades, broodjes, jams honing, warme groentes, warm vlees, rijst ( gisteren ), sausje, een bakplaat en de keuze uit hamburgers, varkenslapjes, shasliksticks, tournedo'tje om zelf te bakken. ook eieren en spek kun je hier op de bakplaat gooien. zag alleen geen fruit of yoghurt, maar misschien heb ik dat gemist

verder zijn er op elke verdieping kamers. de deuren staan allemaal open, dus je kan lekker neuzen. elke kamer heeft douche/toilet. en.... een hele grote spiegel aan t plafond. GEIL! ;D de kamers zijn veel mooier dan in Hulten en Bruggen en er zijn er veeeel meer.

kopje thee aan de bar. t is heel rustig. 4 a 5 ijsberen en een stuk of 9 meisjes. een paar bekende gezichten uit Bruggen. vond t niet erg. had een giga kater van zaterdag. rustige muziek. heerlijk even bijkomen. kletspraatje met de barman, kletspraatje met een mede ijsbeer. en toen kwam Jeyla ( werkte in Bruggen maar had t daar niet meer naar haar zin ) naast me zitten. inderdaad een optickfick :P. lieve rustige meid uit libanon, met een goud dingetje in 1 van haar tanden. lekker zitten kletsen. kwam bij me op schoot zitten, n beetje op me rijden, beetje voelen. ze zoent en likt je overal, maar geen zk. toen leek t me toch beter om met haar naar een kamertje te gaan om kindertjes te maken op de kamer hebben we even gedouchet. daarna lekker vrijen, strelen, likken. heerlijk zo'n strak lijfje en zo'n mooi gezichtje en die waanzinnige zwarte krullebos. ze pijpt lekker diep en ze kijkt je super geil erbij aan. doggy style is echt kicken met haar. en zeker ook met die grote spiegel aan t plafond 8). c'tje helemaal volgespoten in haar. daarna n kleine massage, sigaretje, knuffeltje. prima hoor, alleen k miste t zk wel n beetje.

bijkomen met n hapje en n drankje in t restaurant....

terug in de bar gaf n meisje met lang zwart/rood haar een paaldansshowtje weg. ben er lekker voor gaan zitten. even later kwam k haar en haar vriendinnetje tegen in de whirlpoolroom. Silvia uit Polen en haar blonde vriendinnetje is Alice ook uit polen. ze werken er al 4 maanden of zo en moesten erg wennen aan t nieuwe concept. ze moeten nu continue rondlopen en voorheen alleen als er gasten binnenkwamen. als die hun keus hadden gemaakt waren ze weer even vrij. ze weten met t nieuwe concept nog niet waar ze soms aan toe zijn met n ijsbeer ze kreeg n telefoontje. k had niet t idee dat ze er zin in had. dus maar weer terug naar de bar. na 1 sigaretje zag ik haar weer. ze lonkte naar me of ik meeging naar de video ruimte. Alice had ook n ijsbeer aan de haak geslagen en we zaten met z'n 4tjes n beetje te rommelen. Silvia kwam langzaam steeds meer los. ze is behoorlijk prettig gestoord, heeft n leuk gevoel voor humor, t is echt heel leuk om met haar te kletsen en ze zoent waanzinnig. na n half uurtje gein trappen belandden we op 1 van de open kamertjes. wat een leuk, lekker meisje, 110 % GFE! heb een wereldfuck en veel lol met haar gehad 8)! voor haar zal k zeker vaker gaan.

Nog een paar drankjes aan de bar met haar gedaan en toen was t helaas tijd om t treintje te halen.

k was 81 euri's drank kwijt ( heb de meisjes wat gegeven en zelf 3 biertjes) en aan de meisjes bijelkaar 140 euri's incluis fooi.

t is een schitterend pand, met schitterde ruimtes en kamers, hele lieve meisjes en een sfeer die relaxter is dan in Bruggen. deze toko heeft (mijns inziens) t meer dan Bruggen en Hulten, maar moet nog echt een paar weken loskomen....

Sylvia en Silvia tot snel :-*

monco

Commentaar

Het moest er maar eens van komen om naar YY te gaan.
        Bij binnenkomst erg vriendelijk ontvangen en is mij alles uitgelegd. maar ja dat wist ik al van andere clubs GT en PHG. Nou ik moet zeggen erg mooie club met alle fasiliteiten beter dan PHG en GT vooral het eten is van veel betere kwaliteit dat compenseert dan weer de betaling voor alc. dranken.
        Zeer mooie Sauna (groot) en twee whirlpools naast elkaar heb hier ook leuk half uurtje verbracht met 2 leuke dames (tjechische) een blond en een zwart,
        Later met zwart harige nog even op kamer geweest, en echt gf6 met alles er op en er aan etc etc .
        Beneden in de bios nog even liggen rommelen met Daisy, leuke meid blond langhaar met hooge zwarte laarzen.
        Bij de bar ook nog even genoten van een paaldans showtje en van geile Daisy met een andere dame een klein lesbies showtje. Nu kan dat nog allemaal het is vrij rustig , en voor die paar ijsberen die er waren natuurlijk leuk Ik kan mij het nog herrineren dat het bij GT ook zo was in het begin, meisjes hebben dan veel meer tijd voor je.
        Dus laat het maar niet zo snel druk worden, kan ik nog even lekker genieten.
        Ben ook nog even op de kamer geweest met Vicky mooie zwartharige dame met een droom figuur en ook hier echte Gf6
        Als deze club echt gaat lopen kunnen diverse prive huizen in Limburg wel hun deuren sluiten .
        Mij zien ze er nog wel vaker, of ik moet weer eens een leuke vriedin tegen komen !

Heren blijf maar weg !

Grt Sjengb

Commentaar

Ik heb eerder in deze rubriek 'n beschrijving gegeven van mijn eerste bezoek aan YinYang en mijn indruk van deze (ver)nieuw(d)e saunaclub. Die beschrijving is echter niet compleet zonder m'n kamerervaring van vrijdagavond. Alles op z'n tijd; je moet immers niet meteen al je kruid verschieten bij het eerste bericht over 'n nieuwe club ;D.

Ik had zojuist met 'n Brabantse mede-ijsbeer genoten van het uitstekende dinerbuffet. Zelf te bakken verse biefstukjes zijn immers niet in elke saunaclub verkrijgbaar, maar staan dagelijks op het menu in YY. Omdat we beiden graag lekker mogen eten, vinden we de catering alleen al zeer de moeite van 'n bezoek aan YY waard (!).

We kennen elkaar uit GT en BB, dus hadden genoeg bij te praten, ook over onze eerste belevenissen in YY. Mijn tafelgenoot had zich zojuist zeer goed vermaakt met de Tjechische Christina, die-ie nog kende uit PHG. Inderdaad 'n aantrekkelijke blondine, met 'n lief snoetje, 'n forse voorgevel en 'n prima service. Daar had ik zelf ook wel zin in, maar hoe anders zou de avond lopen.....

Rond 7 uur namen we aan de bar 'n kopje koffie, temidden van enkele bekende damesgezichten. Achtereenvolgens Linda (PHG/BB), Suzy (=Laura/Daria, PHG/GT/BB), Katja (PHG/BB), en dus Christina (PHG). Bovendien nog 2 andere bekende Duitse dames, die echter anoniem wilden blijven. Daarnaast nog 2 bekende damesgezichten uit Duitsland, die net 'n rondleiding kregen in YY. Of dat andere ijsberen ook bekend was, weet ik niet, maar het werd in elk geval 'n stuk drukker na het eten 8).

Even voor half 8 verscheen er 'n knappe blondine in de deuropening. Omdat we vlakbij de deur zaten, kwam ze meteen bij ons staan. Yvonne, Poolse, midden-20, 1.75, slank, charmant, zeer beschaafd en sprak verrassend goed NL. Yvonne werkt al 'n half jaar in YY, bijna dagelijks van 19.00 tot 01.00, en neemt haar rustdag afwisselend op zaterdag of zondag. Even later zat ze naast me aan de bar. Dat ik steeds maar in haar mooie blauwe ogen bleef kijken, was haar namelijk niet ontgaan :.

We hadden 'n zeer geanimeerd gesprek over haar geboorteland en de 4 jaar die ze nu in NL woont. Ondertussen wreven we zachtjes over elkaars handen, niet lang daarna gevolgd door enkele zachte tongzoenen. Omdat Yvonne 'n afspraak had, spraken we af om elkaar om half 10 opnieuw te treffen aan de bar. Ze vertelde me dat ze dan nog 'n verrassing voor me had. Maar dat staat in Yvonnes recensie. Ach ja, de spanning moet er toch in blijven, beste lezer ;D.

Commentaar

Laten we de feiten even uit elkaar houden. Er zijn (onder andere) prive huizen, gewone clubs en saunaclubs. In die laatste categorie heb je nu in Nederland BBH (Hulten) en YYR (Roermond).

In Nederlandse privé huizen moet je bij binnenkomst meteen een dame uitzoeken en na een (½) uur sta je weer buiten. Leuk voor de snelle wip.
            Maar als je als vrijgezel meer tijd hebt, dan is het wat aan de korte kant.

In een gewone club kan je rustig met de dames praten en een drankje drinken (of twee of drie, enz.)
            Daar kan je ook gezelschap gehouden worden waarvoor je een drankje weggeeft, of twee, drie enzovoorts (of een flesje chammpagne). Een verblijf van een uurtje of twee met een uurtje op de kamer kost al gauw een honderdje of drie. Plus champagne zit je al gauw op € 500.

Het bedrijfsmodel van Duitse FKK/Saunaclubs (nu dus ook in Hulten en Roermond) is ideaal voor mensen met wat meer tijd.
            Bij binnenkomst betaal je een entree tussen € 22 en € 65 (meestal € 50).
            De dames worden niet aan je voorgesteld.
            Je kunt tot sluitingstijd van alle faciliteiten gebruik maken, zoals sauna, whirlpool, cinema (als deze aanwezig is).
            Drank is vaak gratis, en er is vaak wat te eten.

Met een giga groet.

Commentaar

Goh, daar had ik nou helemaal niet aan gedacht. Je overvalt me er wel 'n beetje mee..... ;D. Maar even serieus: laat 'ns kijken hoe zo'n HookersParty in YY eruit zou kunnen zien en of daar überhaupt interesse voor is.

En nou niet allemaal 'n open deur intrappen met "als er maar genoeg meiden zijn", want die zullen er zeker zijn. Iemand die daaraan twijfelt, weet niet hoe het in FKK-land werkt. De insiders weten wat ik bedoel, en aan anderen heb ik geen zin om het uit te leggen. Daarmee is het dames-item erledigt en kunnen we het over de H-Party zelf gaan hebben.

Uitgaande van 'n behoorlijke toeloop en goed weer, moet er ook buiten het restaurant plaats zijn om te eten. Daarom 'n BBQ op het terras; tafels en stoelen staan daar nl. al. Bij regen: bordje opeten in de lounge. Die is groot genoeg, dus geen probleem. Dan het aantal kamers/ruimtes voor de "Spass". Momenteel 14 kamers in het hoofdgebouw, 3 kamers bij de Kino en 6 afgeschermde actie-ruimtes in de Oase: totaal 23 nu. Daar komen nog enkele tuinhuisjes bij, en de 6 banken in de Kino zijn niet meegeteld. Dus kamers/ruimtes ook al geen probleem.

Dan het entertainment, want er moet iets extra's te beleven zijn op zo'n H-Party. De lounge beschikt over 'n echt performance-podium, inclusief licht, geluid en danspaal. Geef diverse paaldans-, strip- en lesboshows, en geen ijsbeer hoeft zich te vervelen. Entertainment dus ook al geen probleem.

Dan de belangrijke details: extra kluisjes, handdoeken en slippers, als dat nodig is. Kan allemaal voor gezorgd worden, zeker als vooraf het aantal ijsberen bekend is. Verder de organisatie: hoe en bij wie aan te melden. Daar is overleg met YY voor nodig en kan eveneens ruim vantevoren geregeld worden.

Maar dat is nu niet aan de orde: het gaat nu eerst om het peilen van de belangstelling. Laat ik daar m'n IM-box voor beschikbaar stellen, o.v.v. HookersParty. Data: voorlopig zaterdag 2 of 9 juli. Op 29 mei maak ik de balans op.

Het lijkt me leuk om zo'n H-Party te organiseren. Maar bij veel negatieve reacties hou ik het voor gezien. Dus graag alleen bij serieuze interesse reageren per IM. Heb nl. geen zin om hier als joker behandeld te worden >.

Commentaar

Ik was vrijdag in YY en sprak daar met de bedrijfsleidster. Als aanmeldingen en organisatie op tijd gebeuren, wil men zeker 'n HookersParty organiseren. Dan kan nl. ook voor extra dames worden gezorgd.

Mijn eerdere posting is bedoeld om de belangstelling voor de H-Party te peilen. Ik heb daarin beschreven wat er terplaatse mogelijk is in YY. Kort gezegd: die mogelijkheden zijn uitstekend, zie mijn posting.

Volgende week kom ik weer in YY. Dan bespreek ik de organisatie en datum van de H-Party. Bij voorkeur op 2 juli omdat daarna de vakanties beginnen. Ondertussen kan iedereen z'n belangstelling kenbaar maken via mijn IM-box.

Ik heb volgende week meer nieuws over programma, datum en prijs van de H-Party in YY. Hou deze pagina in de gaten 8).

Commentaar

Was vandaag in YY.
                  Om klokslag 13.00 was ik present.
                  Ik klede me om, en ik ging YY verkennen.

Super is het restaurant gedeelte.
                  S`middags heb ik daar zelf een eitje gebakken.
                  S`avonds heb ik 2 spietjes, 3 stukjes kip en een biefstukje gebakken.

YY is groeter dan GT, en er zijn daar zat plekken waar je je kunt verstoppen.

De wearlpool was ondiep en veel te recht en hoekig.
                  Tegenover de pool in GT was het een tegenvaller.
                  Voor mij is de pool zeer belangrijk, dus dit was een teleurstelling.

S`middags nog buiten gezeten en gezellig gepraat met mede ijsberen.
                  S`avond nog gezellig gepraat met mede ijsberen.

Maar het was zeer rustig vandaag.
                  Mischien iets van 15 ijsberen hebben vandaag YY bezoekt.

De dames waren ook niet massaal aanwezig.
                  Er waren zelfs die naar huis gingen.

Het meisje die ik op het oog had ontliep me steeds.
                  een ander meisje wou niet met mij in de pool.
                  Dus ben ik maar zonder wip rond 00.45 naar huis vertrokken.

YY heeft zeker de potentie om uit te groeien naar een mooie grote club.
                  Vriendelijk personeel.
                  Dat beloofd veel in de zomer.

Aangezien im de pool zeer belangrijk vind, zal ik voorlopig nog naar GT gaan.
                  Maar YY zal (als het wat drukker word) mijn twede keus zijn.
                  Zeker in de zomer als er buiten nog een pool bij komt, word het moeilijk kiezen.

Groeten .357 magnum

Commentaar

Ik ben gisteren voor de eerste keer naar Yin-Yang geweest. Tot nu toe ging ik regelmatig naar GT, PHG maar ook naar de grote FKK's van Frankfurt zoals Palace en Oase.

Van Yin-Yang heb ik direct een goede indruk gehad : groot, luxueus ingericht en veel mogelijkheden. Voor sommige aspekten doet Yin-Yang mij denken aan de Palace en voor anderen aan de Oase.
                    De kleedkamer en de eetzaal o.a. zijn de mooiste en de beste die ik ooit gezien heb in een FKK.
                    In de zomer zou het grote buitenterrein ook veel charme moeten hebben.
                    Ik ben dus van oordeel dat deze club alle troeven heeft om op termijn één van de beste FKK of sauna club te worden in west europa. En dit vlak voor de deur !!

Natuurlijk zijn er op dit moment nog een beetje weinig meiden (een vijtiental gisteren), maar dat is normaal voor een club die pas geopend is. Geen geheim : indien er meer ijsberen komen, dan zullen de meiden ook automatisch afkomen ... En de dames waarmee ik gesproken heb waren allemaal positief over Yin-Yang en waren van plan daar te blijven.
                    In ieder geval is er voor het ogenblik één grote voordeel : geen wachttijden voor een vrije kamer, en dat is toch echt belangrijk vindt ik. Want in GT was ik inderdaad beu van dit probleem. Mij zullen ze waarschijnlijk daar niet veel meer zien ...

Bij mijn eerste ontmoeting met een dame was ik ook aangenaam verrast : zij sprak vlooiend frans, mijn moedertaal. En een babbel kunnen voeren in zijn eigen taal is natuurlijk beter dan te sukkelen om zijn woorden te vinden in het duits of engels. Veronika 2 (zie aparte recensie) is inderdaad van belgische oorsprong en woont in het duits sprekende gebied van Belgie : zij is dus perfect tweetalig, duits en frans. Niet te verwarren met een andere Veronika (Veronika 1 dus) die nu ook werkzaam is bij Yin-Yang maar van Poland komt.

Commentaar

Gisteren YY weer bezocht.

Het zal er natuurlijk nog wel drukker moeten worden, maar ik had gisteren een beetje spijt niet naar Bruggen te zijn gereden. YY is natuurlijk groter en het eten is beter. Mis alleen de geile sfeer die er bij GT hangt. Is moeilijk uit te leggen maar voor mij wel belangrijk.

Hoop dat dit in de toekomst beter wordt.

Gisteren waren er 15 dames waarvan maar heel weinig echte mooie.

Groet HB80
                      Quality Fucker

Commentaar

Tja, met zulke redenering zal het natuurlijk nooit spannend en geil worden in YY.

De sfeer die in een club heerst is ook in grote mate te danken aan zijn bezoekers en het aantal ervan.
                        Indien er te weinig ijsberen zijn, zijn de meiden niet gelukkig.

In denk nochtans dat YY op termijn veel beter kan worden dan GT met alle mogelijkheden die de club biedt.
                        Persoonlijk ben ik beu van het eten en de lange wachttijden voor een sleutel op GT. >

Dus, jongens, kom allemaal naar YY en het zal er ook geil en prettig zijn. De meiden zullen jullie volgen zeker ...

Voor de duidelijkheid : ik ben niet betaald door YY om reklame te maken. 8) 8) 8) 8) 8)

Commentaar

Hallo,
                          gisteren avond in yy geweest vanaf 8u tot 1 uur (sluitingstijd)
                          alleen maar een kleine tiental meiden (2-3 schone maximum) en 15 mannen
                          eerst ontmoeting met yasmina (turkse boven 1m80) gedurende 30 minuten maar niet aan te raden!Heel slecht prestatie vind ik.
                          Dan gaan eten en het was lekker...nog chance omdat het heel kalm was met iedereen.
                          Dan een tweede sessie van 1 uur met Yvonne (poolse) en dit was dik in orde.
                          Tussen de 2 sessies was het niet veel plezant...bijna niets te zien zelf in de bioscoop.
                          Volgende keer dat ik zo een verplaatsing doet ga ik zeker weer in GT waar er is meer te doen.

Commentaar

na aanleiding van een IM van Hollandmale met een uitnodiging voor een zomerparty in deze fkk club me enigszins aan het orienteren.
                            Op de website van YY staan een aantal foto`s van dames. Een zou er herkent zijn anderen?
                            kortom mijn vraag aan wandelaars die al geweest zijn: zijn er dames welke op een foto staan ook aanwezig in YY? (en zoja dan is het makkelijk om de naam erbij te geven)
                            Alles bij elkaar zou het wel handig zijn net als naambordjes voor de dames of desnoods nummers (zoals veel in het verre oosten)
                            groeten entot ziens in een van de mooie gelegenheden (hoop dat er snel een in de buurt van Den Haag verschijnt)

Commentaar

Hallo,

Wa er inderdaad in de avond uren. maar dat had je al kunnen ontdekken in de recencies die ik had geplaatst, Je kan aan de bar rustig vragen naar de lijst van de aanwezige dames. En om teleur stelling te voorkomen gewoon even bellen.
                              Ik ga in elk geval morgen weer kijken en zal je laten weten hoeveel dames er waren :P :P :P

Commentaar

Hallo Allemaal,

Afgelopen donderdag weer even wezen chillen in dit luxe optrekje en weer even bijgekletst met enkele forum gasten
                                het aantal dames waren 20 stuks daar zit men momenteel gemiddeld op kan meer maar ook eens minder zijn.

Commentaar

Na de berichten hier gelezen te hebben en de site te hebben bekeken, maar eens een bezoekje gebracht. Geen zwembad zoals wel op de site te zien is (inderdaad wel een voetenbadje...). Ook de foto's van de dames kloppen niet! Jammer dat het er zo rustig was tijdens mijn bezoek. Hooguit tien dames (zaterdagavond). Voor de rest was het ook erg rustig. Na twee uur verveeld naar huis gegaan. Volgende keer ga ik weer naar GT (ligt trouwens vlakbij, da's een voordeel).

Commentaar

Nou, gisteren is het er dan eindelijk van gekomen: samen met enkele andere ijsberen "vreemd gegaan" in Yin Yang. Daar we normaal alleen in de Duitse sauna en FKK clubs zijn te vinden, mag je dit toch wel zo noemen

De algemene beschrijvingen zijn al veel gedaan, dus ik laat het hier bij de zaken die ons opvielen, ook in relatie/vergelijking met de Duitse clubs.

De enourage is in 1 woord: TOP! Al bij het parkeren voel je de rust. Dit wordt bij binnenkomst nog verder versterkt: zachte verlichting, mooie kunst aan de muren, heel veel niveau verschillen, en echt een doolhof om goede de weg kwijt te raken in deze mooie villa. De zoektocht naar mijn mede-ijsberen duurde toch al gauw 5-10 minuten, en door de vele tussendoorgangen, kun je elkaar nog mislopen ook!

De kleedruimtes zijn mooi van opzet, je wordt automatisch naar douches geleidt en dan kom je of in het whirlpool/sauna deel of in de bar.

De bar is erg mooi, ook de aangrenzende dansvloer met paaldansmogelijkheid geeft een extra sfeer. Het zonnetje scheen, dus je kon ook lekker buit zitten op het grote terras. Dan zijn er nog de vele (30?) kamers om je terug te trekken en heel veel intieme hoekjes waar je ook van alles kan doen

Kortom: het pand plus aankleding is meer dan geschikt om er een paradijs op aarde van te maken!

Tot nu toe nog geen woord over de dames, en hoe komt dat? Inderdaad................er waren in totaal maximaal 10 dames aanwezig. In en club als bv FFK Heavensgate kan dat, maar in een supergrote club als YY zin 10 dames echt "onvindbaar" (paar op de kamer, paar in natte deel, paar in bar, paar op terras........) en dit is erg van invloed op de sfeer. Op een gegeven moment hadden de meeste aanwezige dames zich verzameld in de bar, maar dan nog gaf het een erg lege indruk. Het aantal aanwezige ijsberen (6?) hielp ook niet echt mee.

Toen een paar dames een paaldans showtje gaven, begon er iets van sfeer te ontstaan, maar echt sfeervol werd het toch niet. Vergelijk het met een bioscoop op 1e kerstdag waar je met 4 mensen naar een film zit te kijken. Feitelijk is alles aanwezig om je te vermaken, maar gevoelsmatig klopt er iets niet en echt opgewonden wordt je er niet van :

Ook met 20 dames is dit niet opgelost vrees ik, maar met 40 dames zou het er redelijk bezet uit kunnen gaan zien.

Niet alleen het aantal dames en ijsberen was trouwens bepalend voor de sfeer: na diegravende analyses met de mede-ijsberen, kwamen wij tot de conclusie dat er nog wat ontbreekt: er is totaal geen interactie met de wel aanwezige dames! Een kort praatje aanknopen, oogcontact, een lachje............het zat er allemaal niet in. Uiteindelijk gelukkig wel met 2 dames kort een praatje gemaakt, maar echt los kwam het niet. En erg druk hadden ze het ook niet, dus niet helemaal duidelijk hoe ze dan wel denken aan omzet te komen ???

Toen maar de whirlpool in. Een schitterende ruimte, en erg relaxte sfeer. Ruimte voor 6-8 mensen, dus wat zou je dan verwachten van de aanwezige dames (die nog steeds niet veel klandizie hadden)? Kom er gezellig bij! Maar nee.......ze liepen wel in dezelfde ruimte, maar "verscholen" zich om de hoek, zodat er net geen contact mogelijk was...........

Uiteindelijk gelukkig toch contact met Sylvie kunnen maken. Ze is semi-pro danseres (Was ook wel te zien bij het paaldansen) en komt uit Polen. Na wat gedol, trok ze dan toch de stoute schoenen aan, uh, ik bedoel, haar schoenen uit en kwam ze gezellig in de whirlpool erbij zitten!

Na ook hier een wat schuchter begin, werd het steeds intiemer, en toen de whirlpool zo goed als leeg was, kon het echte werk beginnen! Gelukkig bleek Sylvie een echte topper, en hebben we een heerlijk half uurtje gehad (cijfer 8, meer is te lezen in mijn recensie over haar).

Samen met Sylvie een hapje gegeten, en zoals al door anderen geschreven, dit was van goede kwaliteit: vers en voldoende keus.

Samengevat: een ongelooflijk mooie club, met veel potentie en zou echt top zijn als:
                                    1. er 4x zoveel dames rondlopen (en ook 4x zoveel ijsberen): niet zozeer voor de hoeveelheid keus, maar omdat bij 20 dames de club nog steeds "leeg" lijkt (de grootte is hier dus eigenlijk een nadeel.......)
                                    2. de aanwezige dames meer interactie met de gasten hebben (zonder uiteraard opdringerig te worden, want dat is nog veel vervelender!); dit is een dunne lijn, die niet alle dames (en ijsberen!) goed beheersen, maar cruciaal voor de sfeer in een club en het welzijn van de gasten!

Op het eind hebben we 1 van de eigenaren hier nog op aangesproken, en heb wel het idee dat ie weet wat ie moet doen......nog even geduld dus, en dan zien ze ons zeker weer terug!

Hierna samen met de mede-ijsberen naar Huis gegaan............en dan bedoel ik dus: GoldenTime! (lees daar verder).

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
                                      Nou, gisteren is het er dan eindelijk van gekomen: samen met enkele andere ijsberen "vreemd gegaan" in Yin Yang.
                                      Ook Caligula was een van deze "vreemdgangers", feitelijk heb ik aan het verhaal van MiniME helemaal niets toe te voegen. Behalve dan dat het wel leek of de weinige aanwezige dames erg hun best deden vooral geen contact te krijgen met hun doelgroep. Er kon bijna geen lachje af, alles moest geforceerd worden.
                                      Na een tijdje heb ik de moed opgegeven en heb besloten de rest van de dag bij GT door te gaan brengen. Aldus geschiedde om ca 18:30 toen de caravan auto's zich naar Duitsland spoedde, onderweg even vaart geminderd vanwege een flitspaal, maar dat kon de (voor)pret niet drukken.
                                      Mogelijk binnenkort toch nog een keer terug omdat het er sterk op lijkt dat mijn "oude" GF'je Julia met de mooiste borsten ter wereld (volgens Hollandmale) daar toch zit. Helaas net niet deze dag...

Caligula 8)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door mauriceyep
                                        Na een bezoekje in de middag aan GT om 19.30 uur richting YinYang :gereden. Daar aangekomen bleken er 11 dames te zijn, volgens de bardame die daar zeer beslist over was waren het er echter 18 (aangezien wij niet het totale gebouw gecheckt hebben geloven wij haar graag, hoofdrekenen was toch al niet mijn sterkste punt).

Er waren drie Nederlandse dames die er erg mooi uitzagen, maar zoals gezegd Nederlands waren, enkele Duitse dames en enkele oost-europese dames. De atmosfeer in de club is prima, de ruimtes zijn mooi, je kunt daadwerkelijk ietwat verdwalen. MiniMe was erg enthousiast (over het eten) en we zijn om 22.00 uur na een paar kopjes koffie weer huiswaarts gekeerd. De receptionist groette ons vriendelijk, vroeg niet naar onze ervaringen, maar hoopte ons een volgende keer weer te begroeten.
                                        Gisteren onverwacht en ongepland op pad naar YY om het een 2e kans te geven (zie ook de beschrijving van afgelopen donderdag).

Het eten was inderdaad weer top deze keer, maar helaas was dit dan ook echt het enige wat ok was op deze zaterdagavond.

Iets voor 20:00 gearriveerd en er stonden redelijk wat auto's op de parkeerplaats. Binnen was het verbazingwekkend nog rustiger dan donderdag, maar blijkbaar schijn, want volgens de leiding waren er (exact!) 18 dames. De paar leuke die we donderdag gezien hadden waren hier helaas niet bij, wel een paar Nederlandse, die gelijk begonnen te animeren op drank, etc. (het vooroordeel dat we hebben over Nederlandse vrouwen in dit vak werd weer eens bevestigd :-(; deze NL-dames zeiden zelfs echt het verschil in concept niet te zien tussen nu en vroeger (ofwel: we gaan gewoon door met werken zoals we altijd al deden........).

Alleen met Alex even gezellig gekletst, en eigenlijk werd door haar het hele verhaal bevestigd dat de meiden die het minder doen in GT/PHG naar YY komen, omdat ze in YY niet die concurrentie hebben zoals daar en dus minimaal hetzelfde (=nog steeds heel weinig!) verdienen, met minder druk/strijd en in een betere ambiance.

Van de aanwezige vrouwen waren er misschien 2 die de moeite waard zouden kunnen zijn, maar in GT of PHG zouden ze muurbloempjes zijn vrees ik (in YY misschien trouwens ook, want de aanwezige mannen waren ook niet erg actief). Verder vond er geen enkele actie plaats in YY, (zelfs geen enkele dansvoorstelling of zo) en dus om 22:00 onverrichter zaken naar huis.

Weet niet of dit op langere termijn beter wordt, dan moeten namelijk er veel meer en vooral ook betere vrouwen komen. En die komen pas als er meer, betalende mannen komen.........etc.

Het risico dat je een niet geslaagde avond hebt is mijns inziens nu te groot (die kortingsbon maakte nog wel iets goed gelukkig )).

Commentaar

Ik wilde eigenlijk pas over een paar weken gaan, maar uiteindelijk besloten om nu (afgelopen weekend) naar Yin Yang te gaan. Ze hebben een mooie parkeerplaats en daar stonden best wel veel auto's op. Maar binnen was het niet druk, niet met dames en niet met mannen.
                                          De dames met wie ik sprak kwamen uit oost-europa en spraken duits. (Goh mijn duits wordt steeds beter, ik denk dat ik die clubbezoeken in Duitsland en Roermond ga declareren bij m'n directeur , want ik kan steeds beter onze duitse klanten te woord staan.)
                                          Bij binnenkomst kwam ik Katja uit Polen tegen die me een rondleiding gaf. Het is een heel mooi, groot pand, boven een apart restaurant met lekker eten zo te zien,
                                          mooie sauna en whirlpool. Maar de hele tijd dat ik er was heb ik niemand in die whirlpools gezien.