Gloria (Hon), Roermond, Yin Yang

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gloria (Hon), Roermond, Yin Yang

Gistermiddag zo\'n heerlijke sessie met Hongaarse Gloria gehad dat ik haar \'s avonds nog een keer heb opgezocht. Mijn beste kamergangen ooit in YY!
    Ze heeft een heerlijk fijn lichaam. Ze is 41 jaar, maar ze lijkt heel veel jonger.
    Ze doet alles top en met heel veel inzet. Een beetje wild is ze wel, dus wellicht niet voor iedereen even geslaagd. Ze gebruikt haar tong op alle mogelijke plekken. Haar benen weet ze ook overal voor te gebruiken.
    Zelf kan ze ook genieten, zo bleek vooral tijdens de tweede sessie. Mijn vingers gingen in al haar gaatjes en dat vond ze merkbaar lekker.
    De klok houdt ze goed in de gaten. Maar dan in positieve zin. Ze werkt ernaar toe om je echt aan het eind van het halve uur te laten klaarkomen. Toen ik bij mijn eerste sessie van de dag snel leek te komen, moest ik op mijn buik gaan liggen zodat ze met een massage (waarbij ze met haar benen en voeten mijn rug perfect los maakte) even de spanning weg kon nemen.
    Gloria is nu twee maanden in YY. Maar waarschijnlijk is ze er niet lang meer. Dus geniet ervan zolang het nog kan!!

Ook met gloria geweest.
    Soms ga ik op recensies af om geen zeperd te lopen,...in yin yang gebeurt dat trouwens zelden.
    Ik ging met haar omdat ik haar live had gezien in de kino waarna ik dacht ,,dit zit goed.
    Ze is inderdaad wat ouder maar supergeil, goed pijpen en lekker diep, kont likken(altijd lekker met een spiegel boven je) en ruimschoots tongen.
    Gewoon een leuke vrouw, niet echt mijn smaak maar doordat ik haar had zien optreden wist ik wel dat de seks goed zou zijn.
    Mijn types martina, Nicky en natalia waren er niet dus dan moet je wel eens wat anders nemen..
    Gloria is dus een aanrader voor geile en goede seks.

Commentaar

Aan het werk...
    X