Melanie (Lit), Roermond, Yin Yang

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Melanie (Lit), Roermond, Yin Yang

Nirvana

De filosofische vraag of schoonheid universeel is, heeft de mensheid al geruime tijd bezighouden. Voor- en tegenstanders buitelen al generaties lang over elkaar heen om elkaars ideeën hierover te betwisten. Maar sinds ik afgelopen zaterdag Melanie heb gezien bij PHG, ben ik ervan overtuigd dat althans de schoonheid van het vrouwelijk lichaam niet slechts afhankelijk is van het eigen standpunt of zich pas onthult in het oog van de beschouwer. Die theorieën kunnen voorgoed de prullenbak in . Wie Melanie ziet die weet het: échte schoonheid is herkenbaar en ervaarbaar voor iedereen. Het bewijs was tastbaar aanwezig: alle ijsberen werden lichtelijk nerveus in haar nabijheid en ze kreeg de hele roedel stil als zij langsliep. Een bijzonder fraaie dame. Ik zag haar voor het eerst toen ze met een collega in het nachtcafé zat te praten en viel even stil. Haar voorkomen leek geboetseerd uit gestolde zinnelijkheid, in de juiste mix van maat, verhouding en proportie . In haar katachtige ogen huisde een zwoele, maar intense blik. Blond haar als vergulde draden, het contrasteerde mooi met de zachtroze gloed op haar gelaat. Een vrouw met een rijpe, klassieke schoonheid, zonder de kinderlijke trekjes die moderne stijliconen kenmerken. De pleziercentra in mijn brein lichtten op toen ik haar zag, maar ze maakte me ook verlegen. Een voor mij onbereikbare schoonheid, ineens tastbaar dichtbij…

Later zag ik deze pin-up in de barruimte zitten, waarop ik me vermande en me bij haar voegde. Tijdens het gesprek dat op natuurlijke wijze ontstond, stelde ze zich voor als Melanie uit Litouwen. Ze kwam weliswaar wat gereserveerd over, maar een strelende blik verzachtte haar woorden en nu en dan lachte ze charmant. Ze vroeg of ik soms specifieke plannen had voor die dag... Enige minuten later bevonden we ons in een kamer grenzend aan de binnenplaats . Daar ontdeed ze haar boezem van de stijlvolle verpakking, draaide zich naar me toe en viel als een warme deken over mij heen. Melanie beschikt over een gloeiende, sensuele energie die onze interactie sterk stimuleerde. We begonnen te zoenen terwijl mijn hand speels door de zachte holte tussen haar borsten gleed. Afwisseling was hierbij de norm en we zoenden uitdagend, zwoel, met open en met gesloten mond. Alle onderdelen van het kuskabinet kwamen langs . Toen begon ze aan een fenomenale Französisch ohne. Haar mond warm, haar tongstrelingen doelgericht, haar vingers plagend. Ze ging in een hoog tempo diep over me heen waarbij ze me regelmatig aankeek. Een vingertje verdwaalde richting mijn anus en drukte er zachtjes tegenaan. Ineens maakte ze die vinger nat en duwde hem zachtjes naar binnen. Zo gaf me mij een subtiele prostaatmassage terwijl haar lippen mij bleven plezieren.

Ik legde Melanie op haar rug, zoende haar mond, hals en borsten en gleed langzaam omlaag. Daar begon ik deze diva mondmatig te plezieren. Ze draaide kleine cirkeltjes vanuit haar bekken en genoot lekker mee, al liet ze zich niet echt kennen. De voyeur in mij kwam ondertussen stevig aan zijn trekken: het uitzicht op haar borsten was geweldig en het visuele contrast tussen haar glimmende vrouwelijkheid en haar droge huid eromheen, deed mijn gevoelstemperatuur met 10 graden stijgen . Op mijn verzoek kwam ze op me zitten en begon me te berijden. Eerst rustig en sensueel, toen steviger en met pit. Ineens drukte ze zich zover omhoog dat ze vrij kwam van mijn schaambeen. Zo begon ze driftig over mij heen te schuiven. De aanblik van haar strak om mijn hardheid gespannen schede maakte mij bijkans suf van opwinding. Tijdens het laatste standje spreidde ze haar benen tot spagaatstand. Ik zocht steun aan haar mooie voeten en stootte stevig door. We zoenden dat het een lieve lust was. Melanie vree ontzettend goed en met een overtuigende affectie . Een trage, langgerekte streling trok een warmtespoor over mijn bezwete huid. De spiegel reflecteerde ons lichaamsritueel en de muren fungeerden als een klankkast voor mijn hoorbare uitingen van erotische hartstocht. Ik oversteeg mijn conditionele beperkingen en in het zweet mijns aanschijns bereikte ik het seksuele nirvana.

Toen ik het ultieme genot beleefde, legde een explosie van gevoelens mijn motoriek plat. Door het verdovende orgasmeroesje stond ik even minder nadrukkelijk in de werkelijkheid. Nagenietend van deze prikkelende reis langs de Litouwse seksuele gebruiken en tradities (), lagen we nog even na te praten. Melanie is een vrouw met allure, die ook binnen het discours haar mannetje staat. En tegen zoveel vrouwelijk raffinement ben ik bij voorbaat kansloos. Toen ik even later gedoucht en wel weer aan de bar zat, kwam zij net aanlopen en hoorde ik haar quasi zacht tegen een collega zeggen: “Er war so süss…”. Een geraffineerde zet, want ze wist dat ik het kon horen. Deze actie was zo doorzichtig als cellofaan maar het vlees was zwak dus het werkte. Later die dag ging ik dan ook op herhaling met haar en het was weer net zo meeslepend als de eerste keer. Randy had mij –pochend over zijn normatieve smaak op het gebied van vrouwen - vooraf al getipt hoe deze oogbonbon op de kamer was en daar was geen woord van gelogen. Subliem. Wie deze erotische memoire afdoet als mooischrijverij, nodig ik uit kennis met haar te maken. Dit is een DVP van het hoogste knoopsgat. Haar erotische kracht gebaseerd op de zinnelijke drieslag van schoonheid, wellust en technische verfijning. Een winnende combinatie. Mocht ik haar nog eens treffen, dan is een herhaling van onze paringsdans een vaststaand feit. En geen filosofische vraag…
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Melanie (goed)

Vandaag voor het eerst PHG geweest, was naar zeggen erg rustig ca 15 dames aanwezig , veel erg jonge dames, was in de mood voor een vak type
    en behoefde niet de mooiste te zijn , werd dus Melanie uit Lithouwen, prima service , netjes geduldig met een goede voorstelling.
    moet wel zeggen dat er veel nagemaakt was van blonde haar met inserts en C-cup.
    Herhalings gevaar gering.
    Denk dat ik de volgende keer weer een afslag eerder neem V.V en de keer daarop als het later in de week is PHG dan weer eens doe, jammer genoeg kom ik niet vaak in deze regio en om vanuit ZH hiervoor heen en weer te rijden is weer wat veel van het goede
    p.s. vermelde prijs is alleen voor kamer bezoek (En zo hoort het ook. Mod L.), entre bekende € 50,00
    Laatst gewijzigd door Lalande; 07-01-09, 17:36.

Commentaar

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Melanie (Litouwse) (uitstekend)

Ben gisteren ook met haar meegeweest omda ik haar uitstraling met de blond losse krul haren met antrokken.
      Na een kort gesprek nar de kamer gegaan,en de sex was echt goed.
      Haar PZC was heerlijk en haaar kussen tussendoor ook met diverse standjes het afgemaakt.
      Herhaling : ja

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Melanie (Lit)(uitstekend)

Zo'n mooi verhaal als de topicstarter zal ik niet kunnen schrijven, maar alle bovenstaande verhalen berusten op de waarheid.

Eén van de mooiste dames in YY en dan denk ik al gauw bij mijzelf: "jammer, maar die ziet mij niet staan."
        De afgelopen week kwam het er dan toch van. Alle schroom van mij afgegooid en op haar af gestapt, onder de smoes van een drankje bestellen. Een kort praatje, en lieve glimlach van haar naar mij en voordat ik er erg in had, waren wij op weg naar een kamer.

Ze gaat meteen goed van start, op een lieve en vooral sensuele manier. Een en al (gespeelde) erotiek en passie i.p.v. harde sex. Zoals ik het graag wil hebben dus.
        Alle plekjes van mijn lichaam werden verkend en gekust en net op het moment dat je denkt dat ze jouw meest intieme plekje wel heeft gevonden, vind ze soms weer een ander plekje, waarvan ik niet eens wist dat dat plekje ook gevoelig was.

Haar orale kunsten zijn super: afwisselend tempo en geen enkel intiem plekje overslaand werd mijn derde beentje op oorlogssterkte gebracht. Tsja en met een spiegel boven je bed, waarbij de aanblik op haar mooie lichaam ook niet bepaalt voor wat afleiding zorgt, besloot ik maar om bij haar op orale verkenning te gaan.

Na geruime tijd zat mijn tong in de knoop en nam zij het heft weer in handen en kon ze de einstand op het scorebord brengen: 1-1. Zij genoten en ik genoten.

Rustig nog een praatje gemaakt en een sigaretje gerookt en na afloop hartstochtelijk afscheid van elkaar genomen bij de lockers.

Er komt vast nog wel een vervolg op dit bezoek.

- Swiftnick

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Melanie (Lit)

Na 6 maanden afwezigheid was Melanie deze week weer even aanwezig.
          Een paar kilootjes zwaarder, het postuur is nu in mijn ogen "normaal" met de juiste rondingen. De haren in een andere coupe, service nog steeds uitmuntend.

- Swiftnick

Commentaar

De afgelopen week was Melanie aanwezig in YY.

Haar service blijft onveranderd goed.

- Swiftnick

Commentaar

Gisteren met Melanie een super half uur beleefd. Ik had haar in de bioscoop al bezig gezien en dat gaf hoop. Boven zat zij bij de gokkast en riep me. Even lekker gekust en daarna maar naar de kamer. Even zelf gedoucht en toen aan de slag. Lekker tongzoenen en strelen, daarna pijpte ze lekker terwijl ik haar poesje masseerde. Daarna standje 69 kutje al lekker sopte. toen missionaris, de schaar en lekker op zijn hondjes. Ze was heerlijk aan het genieten. Daarna pijpend lekker klaar gekomen. volgende keer weer als ze er is. Heerlike tijd gehad

Commentaar

Ben dit weekend ook bij Melanie geweest ze haalde mij over in de bioscoop maar het was echt een heerlijke halfuurtje
                geen gezeur voor extra dingen of extra geld aftroggelen heb haar daardoor ook wat extra gegeven ze gaf mij aan dat ze meestal 2 weken op en 2 weken af werkt en dan steeds terug naar Litouwen gaat

het was erg erg druk op zondag meestal ben ik doordeweeks maar nu waren heel veel beren en in verhouding minder vrouwen dan anders maar ik kon niet anders ik moet altijd al geluk hebben dat ik een 6 uurtjes vrij kan maken om naar yy te gaan
                greetz eener

Commentaar

Melanie was afgelopen maandag in YinYang te bewonderen. En ik heb de eer en genoegen mogen hebben om haar die dag van zeer nabij te bewonderen (en zij mij). Een uurtje erotisch genieten met de hoofdletter E en G, “vriendinnetjesex” van de bovenste plank.

Commentaar

Afgelopen dinsdag voor het eerst sinds tijden weer eens bij YY geweest, het was warm en rustig, veel jonge meiden waar ik geen liefhebber van ben.
                    Maar gelukkig was Melanie er ook....leuk gezicht met blonde krullende haren.Wat ze in de bar aan me beloofde heeft ze ook nagekomen, Heerlijke sex op de kamer met van alles erop en eraan.
                    Tongzoenen, pijpen zonder condoom, standje 69 waarbij ik haar echt goed mocht beffen en diverse standjes.
                    Dit was vandaag denk ik de topper bij YY.
                    Ik heb haar na onze sessie nog twee maal met iemand in de kino bezig gezien en ook dat was top service.

Commentaar

vandaag kom er net vandaan van ying yamg het was er party en zag ze al buiten uit de taxi komen moes eff wachten voor 11.00uur vandaar .
                      bij binnen komst verander in een beer maar eerste altijd wat eten en ze kwam er ook wat eten en met wat oog contact en de eerste date voor de dag was geregeld
                      het was weer een super date het nadeel is dat er geen andere dame er nog van in de buurt kan komen als ik zo vrouw thuis zou hebben zou ik er nies meer te zoeken hehaling kans is zekker 500 %
                      kan niet wachten voor de next time was eff in de haven wat een angeltjes is ze echt mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
                      Laatst gewijzigd door argus2002; 08-11-18, 08:26.

Commentaar

vandaag met de kerst party van
                        Yin Yang
                        weer eens met
                        Melanie naar de kamer geweest en ze is de eerste dame die het voor elklaar heb gekregen om mijn al pijpen klaar te laten komen ik wist niet wat mijn over kwam en ook nog wat later al neuken ook te laten komen wat een geluks dag voor mijn wat een toppertje zeg
                        en toen ik weg ging kwam ik ze tegen en ik krijg een pakker van een kus van haar dat ik van oor tot oor een glimlach hadt en aangezien ik bijna 2 uur moet rijden voor ik thuis ben dus lang van heb kunnen genieten en hier boven hadt ik al gezet de herhalingkans is echt 500 %
                        en ik kan echt niet wachten tot de next time ze is echt mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Commentaar

Aan het werk...
                        X