Morgan (Lovesex), Dordrecht , Villa Weizigt

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Morgan (Lovesex), Dordrecht , Villa Weizigt

Na een klein misverstand in dit prive huis van karin's home, kwam Morgan (lovesex) mij even verassen door met volle overgave de sex te doen, vakkundig als ze is maak zij het je naar de zin en geniet ze er zelf ook van. ze is erg vriendelijk en kinky ingesteld en respecteer je behoefte, ook ik kon het niet laten haar even te spanken ( I love Brasil)
    Laatst gewijzigd door Rodox; 01-12-16, 12:21.

Re: Centrum, rochussestraat 99a, Karin's Home, Morgan (lovesex)

Ik had een afspraak gemaakt met deze prachtige vrouw, omdat ik ze niet wilde missen. Foto's en filmpjes gezien en dat wilde ik ook ervaren. Meer dan gelukt deze geweldige ervaring met Morgan, vol passie, overgave en ervaring. Wat een topwijf.

Groetjes Wil ''je masseur''

Commentaar

Re: Centrum, Rochussestraat 99a, Karin's Home, Morgan (lovesex)

Na een wat mindere ervaring bij een "dame" in Karins home te hebben gehad ben ik door het huis benaderd geweest. Ik vond de manier van hoe ze het probleem hebben aangepakt boven verwachting goed.
      Morgan is een lieve meid die wel van actie houdt. het uurtje met haar was dolle rit met veel gezoen en sex. ik heb vooral genoten toen ze me bereed. dat doet ze lekker diep en lang met een beetje grinden.
      Was een hele goede ervaring en mijn vertrouwen in het huis is weer helemaal hersteld.

Commentaar

Re: Rotterdam, Rochussenstraat 99a, Karin's Home, Morgan (lovesex)

Had Morgan al enige tijd in het vizier en op mijn 'wish list' staan en heb een heerlijke (blind) date met haar gehad.

'Live' bleek ze gelukkig net zo opwindend te ogen en te zijn als in de filmpjes en na de plichtplegingen vertrokken we naar de kamer aan de voorkant in het souterrain. Morgan leek aanvankelijk iets terughoudend maar na het samen gezellig opwarmen onder de douche ontspon zich onder de spiegel aan het plafond een intense en ongeremde vrijpartij die voor beiden bijzonder aangenaam was. Wat geil dat ze je vertelt wat ze wil en er vervolgens ook hoorbaar van geniet.

Lust wel pap van deze zalige dame van plezier en gezien de hoge score van 8 tot 9 wil ik zeker op herhaling met Morgan om elkaar nog intiemer te leren kennen Tot dan topper XXXXXXXX

Commentaar

Re: Rotterdam, Rochussenstraat 99a, Karin's Home, Morgan (lovesex)

Morgan (lovesex) ze doet haar naam echt eer aan en is een gezellige dame die voor veel open staat en vele extra's. en wat kan ik hier nog over zeggen ZE IS HOT
          heb een leuke tijd met haar gehad en is echt voor een topper herhaling gevaar aanwezig.

mooie slanke meid die in is voor een geintje en lief spontaan.

op sex gebied is alles TOP.
          sex whit milfs from VILLA-WEIZIGT i love it

Commentaar

Morgan (lovesex) werkt nu bij saunaclub http://villaweizigt.nl/ kijk op internet wanneer ze er werkt heren
            ze is echt een toppertje

Commentaar

nee hoor, check twitter, https://twitter.com/Morgan2018XX
              Grand Cru aime la pipe

Commentaar

ok top thanks ik dacht dat ze nog niet terug was dan ga ik gauw eens langs !!

Commentaar

Kijk maar wie er ook op de lijst staat voor deze gangbang :

Vrijdagmiddag 26 april in Den Haag doet ze mee aan deze 4 uur durende gangbang die georganiseerd wordt door Isaura.
                  9 lekkere meiden totaal , en moet je kijken wat voor meiden. Jammie.

https://www.sexjobs.nl/gangbang/alge...n-haag_5292503
                  Een tevreden naaier,
                  Is geen onrustzaaier.

Commentaar

Juist!
                    en Natasha zal er ook zijn
                    niet te missen....
                    Laatst gewijzigd door Krukkie; 12-04-19, 23:27. Reden: Onnodige quote

Commentaar

Deze gangbang doet Morgan op vrijdagmiddag 3 mei a.s. met haar vriendin.

https://www.sexjobs.nl/gangbang/alge...recht-_6713592
                      Een tevreden naaier,
                      Is geen onrustzaaier.

Commentaar

Aan het werk...
                      X