Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens, Lin (Kor)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens, Lin (Kor)

Bij een van mijn bezoeken kwam Lin bij mij zitten in de bar. Zij is Zuid Koreaanse, "iets" ouder. Eerst zei ze 43, en toen opeens was het 34. Zij spreekt redelijk goed nederlands, woont hier in Nedeland al vele jaren. Op ma di en woe werkt ze niet. Op die andere dagen is ze vlijtig, van 11 tot 21-22 uur.
    Ze is erg vriendelijk, makkelijk in de omgang, servicegericht, nooit te beroerd om even voor jou een drankje te halen, in het restorant iets voor je te halen. Meest vriendelijke en service gerichte vrouw die IK in SS heb getroffen. Niet alleen voor mij, maar ook voor meerdere van haar (vaste) klanten.
    Na het praatje wilde ze met mij in het Kino wat gaan liggen. Hier streelde ze me wel bijna een uur lang, hoewel ik gezegd had, ik neem geen kamer, ik moet zo weg. Zij had in het Kino alleen nog een slipje aan en ik streelde ook haar lichaam, en was verwonderd wat een heerlijk zachte huid ze heeft.
    Afgesproken voor eenn andere dag en dan om 12.00. Zo gezegd zo gedaan, en toen ik die dag arriveerde, mij omkleedde en iets wilde eten, kwam ze in het restorant al bij mij zitten. Praten, koffie halen en veel lachen, wel een kenmerk van haar. Ook naar andere heren was ze heel vriendelijk en voorkomend, een heel slimme en communicatief sterke vakvrouw. Zij weet echt haar klanten het gevoel te geven: jij hebt iets aparts voor mij, bent speciaal voor mij!
    Toen naar de kamer waar zij niet op de tijd lette en we het hele reportoire zo een beetje afwerkten (zie recensie formulier).
    Apart was zij droeg een schoolmeisjesuniform (heel kort rokje met opgeknoopt bloesje oid) maar onder dat rokje zag ik iets bengelen en glinsteren. Had ze een G string aan maar dan alleen string, wat bandjes en daar wat kettingen aan. Zou dat nou lekker "zitten" met kettingen tussen je benen. Voor de rest .... lekker luchtig. Na uitkleden bleef een lichtbruin, opvallend zacht lichaam over maar wel met al wat hangende borsten, zonder siliconen, dus wel echte, wat ik prettig vind.
    Ze lette niet op de tijd en we waren dan ook over het uur heen, en met wat napraten en knuffelen zelfs 20 minuten over de tijd heen. Ik had haar gezegd, ik begrijp dat je hier bent om te werken dus voel je niet verplicht tijd aan mij te spenderen als je "mogelijkheden" ziet, en ga gerust je daaraan wijden. Desondanks heeft ze me de hele dag gegroet, even een paar woorden wisselen, wat aandacht geven. Wat kunnen hier veel vrouwen nog van leren!
    Fijne meid! Zullen we het nog een keertje overdoen? Ja, dat zit er dik in!

Re: Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens, Lin (Kor)

Ik kan dr. Haan hierboven alleen maar bijtreden in mijn ervaring met Linn. Als ik terugga naar SS, dan is het voor Linn. Zo'n lieve vrouw met een schitterende lach, ik kan er gewoon niet aan weerstaan. Altijd vrolijk en klaar voor een praatje waar je ze ook tegenkomt in de club. Wat ze voor je doet is echt ongelooflijk. Lief en toch ook beestachtig geil. Tongzoenen niet normaal lekker. Voor mij is ze top en ik spreek dan ook enkel in superlatieven. Ze is wat ouder, maar een lekkere natuurlijke body, niks silicone toestanden of zo... In bed een echte schat, met uitstekende service en uitgebreid pakket.

Commentaar

Van mij krijg je alleen een one..hundred..and ...eighty als je bij een verhaaltje ook een recensieformulier erbij doet.
      It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

is gewoon een lief knuffelkont

gisteren na het avond eten lekker uit buiken in de bioscoop van ss kwam Lin tussen een maat en mijn zitten en haar op vrij kunsten maakte mijn genot spier weer wakker hadt die dag al twee keer naar de kamer geweest en wilde eigenlijk naar huis
        maar kwam niks van ook al is ze een milf en wat vol maar de kunsten zijn super dus ging ik voor gaas en het werd de 3de 180 zou een darter zeggen wat super deze dag
        Laatst gewijzigd door argus2002; 14-03-19, 19:58. Reden: samengevoegd

Commentaar

Aan het werk...
        X