Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens, Andrea (Por)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens, Andrea (Por)

Deze Andrea, zegt Portugese te zijn. Ze is zeer vriendelijk, kijkt niet op de klok en pijpt en zoent zeer goed. Ik werd door haar aangesproken in de kino. Alles verliep zeer rustig en de nodige tijd werd genomen om kennis te maken. Op de kamer is zij zeer meegaand, aangenaam en vriendelijk. Dat wordt wel een toppertje, als men ze eerlijk behandelt.

Re: Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens, Andrea (Por)

Super ervaring gehad met deze portugese Andrea.
    Ik heb me tot alle tevredenheid door haar laten verleiden. Ze neemt alle tijd om kennis te maken.
    Wat een super zoen kanon, heerlijk diep en met gevoel zonder einde.
    Fijn body contact tijdens de sex
    De after sales zijn ook prima. In het voorbij lopen even een diepe tongzoen en een praatje.

Commentaar

Caveat Emptor ! Koper, wees op uw hoede. Ook (misschien vooral) in sauna clubs is deze spreuk van toepassing.

Ik ben met Andrea op kamer geweest. Sommige collega-beren beweren dat ze Roemeens/Moldavisch is, nu maakt het in sé eigenlijk niet uit. haar Engels vond ik soms moeilijk te verstaan. Zo gebruikt ze dikwijls het woord "que" voor woorden zoals "als" (if of when). "When you kiss" wordt "Que you kiss. Daarom dacht ik dat het wel mogelijk was dat ze echt Portugees was. Ik schat haar nog een stukje kleiner dan 1.60m.

Ze kwam al heel vroeg in de ochtend bij me zitten, maar ze was helemaal mijn type niet. Petite en kleine borstjes, dus ik wou nog wat wachten en rondkijken en ze liet me alleen.
      Een dik uur later had ik nog altijd mijn gading niet gevonden in de club en kwam ze nog eens polsen. Ik was aan't twijfelen, en er kwamen een paar kusjes en dan een paar tongzoenen, dus liet ik haar een sleutel halen. De optiek was dan niet helemaal mijn ding, maar de service zou wel goed kunnen zijn.

Ja, hola Paola. Zij heeft me alle hoeken van de kamers laten zien... In vier dimensies wel te verstaan. De actie was traag en passioneel. Hevig tongzoenen, lekker pijpen, ballenlikken, en immer tongzoenen, ik heb haar frisse poes langdurig gebeft, en ook gerimd, tongzoenen, 69 en ben klaargekomen in haar mondje. Nog wat tongzoenen om het uur uit te maken, en de hormonenspiegel steeg weer zodanig dat ik voorstelde om nog een half uur voort te doen en te neuken. Dat gebeurde in amazonestandje, (met lekker tongzoenen of wat had je gedacht) en ze liet me nog een tweede keer klaarkomen met mond en hand. Die tweede keer was wel mét condoom.

Dit was echt wel topservice. Hiervoor zou je speciaal naar de club gaan.
      Maar dan kwam het. Ik wou haar 200 € geven dus, 175 voor 90 minuten met KIM en nog een fooi van 25.
      Maar dat was niet genoeg. Ah nee. Ze had de ballen gelikt. 25 € extra. Tongzoenen. 25 € extra. Nog zowat, ze kwam aan 100 € voor extra's. De prijs was dus 250 !
      Wat zitten lullen en discussiëren dat ze extra's vooraf moet aankondigen enz... maar ik wou mijn dag niet bederven door oeverloos te blijven discuteren of me kwaad te maken.
      Ik voelde me wel ontgoocheld en dus voor mij geen herhalingsgevaar.
      Bovendien bleek achteraf dat het anderhalf uur eigenlijk maar een goeie 70-75 minuten geduurd heeft.

Wie vindt dat topservice geen prijs heeft moet haar zeker eens proberen. Weinig vrouwen hebben mijn hormonenklieren zo hard doen werken als zij.
      En anderen die de sprong willen wagen kunnen best eerst de vraag stellen wat haar standaard service is en wat de extra's zijn. Hopelijk beantwoordt ze dat eerlijk. Maar als ze niet eerlijk antwoordt heb je aan het einde tenminste een argument om geen onverwachte extra's te moeten betalen.

Ze heeft naar eigen zeggen ook in Yin Yang gewerkt voor ze naar SS kwam. Ik herinner me niet haar gezien te hebben in YY, maar let eerlijk gezegd ook niet zo op pluimgewichten. Misschien kent iemand haar van daar;

Commentaar

In de gang naar de bar, sprak zij mij aan, ik herkende haar niet, maar inderdaad, na het vernoemen van haar naam, viel mijn 'euro'. We zijn eerst wat in een zetel gaan zitten tegenover de bar om daar wat te friemelen en voorzichtig te kussen. Op mijn verzoek zijn we dan naar de Marokaanse kamer getrokken, waar we lekker verder deden, maar nu gingen haar kleren al meteen uit. Ze heeft zeer lekkere kleine zachte tietjes en een klein kaal kutje, waar ruim mee mag gespeeld worden. Tongzoenen is zeer voorzichtig en oppervlakkig. Ze is vriendelijk en meegaand, aangenaam gezelschap. Na zowat tien minuten heb ik haar gevraagd een sleutel te halen. We vergeleken onze uurwerken en begonnen aan onze bedsessie, met veel pijpen (ZC) lekker beffen, strelen enz... Van enige extra's is er nooit sprake geweest, ik begrijp de ervaring van bovenstaande commentator niet, mij lijkt Andrea niet het type te zijn dat daar misbruik van maakt.
        Ik denk wel haar bij een volgende gelegenheid weer mee op kamer te nemen.

Voor haar gestalte staat 1.60m dat lijkt mij overdreven. Haar vriendin Carmen vertelde mij dat Andrea slechts 1.50 meet.

Per

Commentaar

Lengte eerder 1,50, en rookt wel! Aardige meid maar ik vond het niet flitsend. Zag er ook tamelijk moe uit, en ik schat haar (daardoor?) toch wel paar jaar ouder dan vermeldt. Echter haar lichaam heeft niet "geleden" onder zwangerschap oid. Mooi petite vrouw. Heel aardig in kontakt, maar seksueel klikte het vermoedelijk met mij niet al te erg. Tongzoentjes erg voorzichtig.
          Probeerde mij qua tijd toch een beetje te kort te doen. Kortom, helaas, uiterlijk en kontakt heel leuk maar op de kamer tegenvallend, waarbij ik wil toegeven dat ik dan ook geen flitsende jonge man ben, integendeel.

Binnenkomst was voor mij gratis doordat ik een tombola ticket had gewonnen. Six sense is wel goed, eten is smakelijk, barpersoneel vriendelijk maar terughoudend, idem receptie. Maar ja, die zijn er dan ook om HUN werk te doen.
          Minpunt: toch nog kleine badjassen en zeker te korte ceintuurs bij de badjassen. Tja, daar zou ik wel wat aan doen als ik bij het management behoorde.
          DVP´s vond ik niet al te aktief, op wat jagertjes na, die dan ook weer binnen 1-2 minuten verdwenen zijn als blijkt er valt niets ( op dat moment) te verdienen. Restaurant en keuken personeel aardig en voorkomend! Lof!
          DVP´s veel Oost Europees hoewel 1 Koreaanse en 1 zwarte vrouw. Ook veel jonge(re) Oost europese mannen vond ik. Verder geen last of onaardig iemand bemerkt.

Dus: wat ruimere badjassen, misschien wat meer dames achter de bar, types die ook nog wat lol kunnen maken en daar dan ook de tijd voor hebben, want anders zit je daar ook maar wat te zitten. En proberen (hoe weet ik niet) wat diversere soorten meiden binnen te krijgen, en misschien eens iemand zoeken die die DVP´s leert zich wat meer en op welke manier met de klanten bezig te houden buiten wat er op de kamer gebeurt. Zelf ben ik iemand die toch even de kat uir de boom kijkt en het idee moet hebben dat het ook zo wel klikt, voor dat ik tot een kamergang besluit.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Krim Per Bekijk bericht
            . Van enige extra's is er nooit sprake geweest, ik begrijp de ervaring van bovenstaande commentator niet, mij lijkt Andrea niet het type te zijn dat daar misbruik van maakt.

Per
            Met deze dame gekamerd. Service was top, maar bij afrekenen ging ze zeuren om extra geld. Heb poot stijf gehouden.

Commentaar

De laatste novemberzondag met Andrea kennis aan de bar gemaakt. Mijn ervaring met deze kleine opdonder past meer in het lijntje van Krim Per dan Smiksmaksmok en frank-de. Onvoorwaardelijke overgave, op alle gebied. Geen klokkijken en ook geen bijkomende kosten. Goede kamergang. Als klap op de vuurpijl stuurde ze later nog Oekraiense Elena mijn richting uit.
              Laatst gewijzigd door Krukkie; 06-12-17, 21:01. Reden: privé info er uit gehaald
              de Sjameur nl-1813

Commentaar

Kleine opdonder. Goede kamergang, geen klokkijkster en ook geen bijkomende kosten. Ontspannen sfeer, voor-na en tijdens kamergang.Prima vermaakt. Hier en daar wordt aan har nationaliteit getwijfeld maar volgens eigen zeggen Portugese.
                de Sjameur nl-1813

Commentaar

Aan het werk...
                X