Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens: algemeen

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Vorige maand in Sixsens geweest. Reden was het verjaardagsfeest van “de vulkaanspesjalist” en “Aachen61”. Op de AWL stonden bijna 60 gasten. Zoveel waren het er uiteindelijk niet, maar zeker een 40 waren het er wel. Behoorlijk druk met gasten en dat was te merken aan de kamers. Met name 's avonds ontstonden er wachtrijen voor een kamer.

Door omstandigheden was ik wat later van huis vertrokken dan gepland en het verkeer zat ook niet mee. Een paar kleine files, maar alles bij elkaar zorgde er wel voor dat ik een uur later arriveerde. Dani was al bang dat ik niet zou komen en zond mij via Firehawk een berichtje: “Where are you?”. Gelukkig ben ik geen asociale rijder en ben niet terug gaan app'en.

Bij aankomst snel omkleden en eerst even een ontbijtje nuttigen. Daarna Dani proberen op te zoeken. Ze bleek aan de bar in de kelder te zitten. Firehawk zat daar ook, samen met nog een groep bekende en onbekende gasten. Uiteraard was Dani erg blij me weer te zien. Na even wat knuffelen en bijpraten met haar, de groep gasten opgezocht. De vulkaanspesjalist en Aachen61” even gefeliciteerd. De vulkaanspesjalist gaf aan dat er om vier uur gebak zou zijn en daar had ik best wel zin in. Breitling was dit keer ook van de partij net als Johnnie Fontane, Partycrasher en Cheasehead. Met hun even bijgepraat en daarna Dani weer opgezocht. Het werd tijd voor een eerste kamer met haar.

Dani

MI1qUgRQ_o.gif

Zoals altijd heb ik nooit te klagen over de kamergangen met Dani, maar deze eerste kamergang ging voor ons beide wel heel lekker. Dani had er op de één of andere manier erg veel zin in leek het. En ik niet minder Later in de avond nog een tweede kamer gedaan met Dani. Omdat ik aan de bar flink wat bier heb gedronken, ging deze kamergang een heel stuk moeilijker. Niet vanwege de alcohol, maar ik zat gewoon vol met bier. Dani heeft het op allerlei mogelijke manieren geprobeerd met uiteindelijk succes. Ze heeft er dit keer flink voor moeten werken

Naam: Dani
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels en Duits
    Leeftijd: 23
    Haarkleur: Blond
    Lengte dame: 1,67 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup

Helaas heb ik het gebak moeten missen. Tussen door 2 keer in de sauna geweest 2 keer in de Jacuzzi en me goed vermaakt in de bar met Firehawk, Partycrasher, Poarneemn, Regan, en een paar andere gasten. Af en toe kwam Dani ook even buurten. Altijd leuk dat ze me een beetje aandacht geeft.

Een dame die me echt in het oog sprong was overigens [b]Stacey[/b}. Ze had een heerlijk kinky catsuite aan met een rits in het kruis. Stiekem heb ik die aan de bar open gemaakt en met mijn hand haar poesje opgezocht Ze werd daar gelukkig niet kwaad om en normaal gesproken doe ik dat soort dingen niet, maar ik kon me dit keer niet inhouden Mocht ik één dezer dagen weer in Sixsens zijn en zij draagt dit uitdagende pakje weer, kon ik zo maar eens met haar op een kamer belanden

catsuite.png

Het plan was eigenlijk dat ik tot het eind van de avond zou blijven, begon wat vermoeid te raken tegen een uur of 12. Ik heb nog even een tijdje op het overdekte terras gezetten met Firehawk en een paar gasten. Dani was al een tijdje op kamer en ik schatte in dat het wel een lange kamer zou worden. Ik had geen zin om tot het eind te wachten en ben naar huis vertrokken.

Dani is even een tijdje in Bulgarije. Het zal wel even duren voor ik haar weer ga bezoeken in Sixsens, want ze gaf aan dat ze wel wat langer dan een paar weken weg zou blijven. Als ze weer terug is zal ik haar zeker weer bezoeken.

Commentaar

• wat een mooi feest weer de afgelopen dagen in Sixens. Prachtig weer, mooie atmosfeer en vriendelijkheid ten top. Heerlijk zo aan de Pool en af en toe mooie naakte vrouwen om je heen.
      eten was ook weer korrekt verzorgd. Line up begint wel wat te overheerdens Roemeens te worden.
      Redelijke kamergang met Beatrice gedaan, toch maar weer volgende keer iets meer aktief op vrouwelijk onderzoek gaan.

Commentaar

• Aankondiging: Nieuwe WDVP-bijeenkomst

Er is weer en nieuwe WDVP-bijeenkomst georganiseerd op vrijdag 6 juli 2018 in Antwerpen. Het tijdstip staat nog niet vast, maar denk ter indicatie aan 16:00 uur. Dit is een vanaf-tijd. Later aansluiten kan altijd. Je kunt deelnemen aan een gezamenlijke maaltijd, maar dat is niet verplicht.
        Aanmelding en deelname zelf zijn gratis. Consumpties en eventueel maaltijd komen voor eigen rekening.

Je kunt volledig anoniem blijven als je tijdens de bijeenkomst uitsluitend jouw Hookers-naam gebruikt.

Deze bijeenkomsten zijn altijd heel gezellig en worden door de deelnemers altijd zeer gewaardeerd.

Voor meer informatie en eventuele aanmelding volg de onderstaande link:

https://www.hookers.nl/forum/hookers...p-activiteiten

Commentaar

• Vandaag weer eens in de SS geweest want het was weer heerlijk weer om aan het zwembad te liggen.
          Nou ja kort en bondig de sfeer was top al vroeg in de middag niet te veel en niet te weinig heren.
          Ik had het drukker verwacht met dit weer en dan hebben de mensen het vakantie geld ook nog eens binnen.
          Maar het was rond 13.00 ongeveer even druk op de parking als een week geleden op een dinsdag rond de dezelfde tijd.

De buitenbar was vandaag ook natuurlijk open en om eerlijk te zijn vandaag ben ik niet eens in het kelder gedeelte geweest.
          De hele middag lekker lullen met mede gasten er waren diverse leuke dames daar waren er natuurlijk wel een stuk meer van in huis als vorige week op een dinsdag.
          Rond 17:30 ging het bbq buffet open en ik moet zeggen vooral de hamburger was top maar ook de rest van het vlees smaakt zeer goed.
          Perfect wat wil een mens nog meer met dit weer, volgens een poster zou de komende 3 maanden ook op vrijdag en zaterdag shots en een dj aan het zwembad moeten zijn.
          Maar die heb ik beide niet zien langs komen maja ik ging omstreeks 18:30 misschien komt dat later op de avond voorbij.

Oh ja en voor de liefhebbers tussen de middag lagen er ook diverse sushi hapjes niet mijn ding maar andere zijn er gek op maar wel een leuke aanvulling.

Commentaar

• Drie dagen drielandenpunt Vaals, dag 1 (Sixsens)

In het weekend van hemelvaart drie dagen in Vaals verbleven. Het doel was om 3 verschillende clubs te gaan bezoeken, maar het liep iets anders.

De eerste dag maar eens begonnen met Sixsens. Sixsens is altijd een club om goed te vertoeven. Of het nu mooi of slecht weer is. Het weer was die dag erg bewolkt en relatief koud, dus buiten gaan zitten, was geen optie. Om iets na 11 uur was ik aanwezig. Volgens mij was ik de eerste klant, want ik zag verder alleen personeel rond lopen. Me gauw omkleden en naar het restaurant. Door de kok een paar eieren laten bakken, tot twee keer toe. Ik had wel honger. Daarna eerst een rondje sauna en jacuzzi om vervolgens naar de bar te gaan. Het was uiteraard nog erg rustig.

Ik kwam aan de praat met een paar bekende Bulgaarse dames, zoals Andrea, Domenika en Laura. De meeste dames weten dat ik altijd voor Dani kom en omdat Dani er nu niet is, had ik verwacht dat ze als bijen op de honing af zouden komen, maar dat viel gelukkig mee. Alleen Andrea was redelijk fanatiek om me op de kamer te krijgen, maar werd daarbij niet vervelend. Met Andrea wel een tijdje gesproken, maar ze is niet echt mijn type. Ik weet van anderen dat haar service zeer goed moet zijn, daar ligt het niet aan. Domenika is een rustig meisje. Ook met haar even een leuk praatje gemaakt en hetzelfde geldt voor Laura.

Eigenlijk had ik plannen om vandaag met Vicky te gaan en heel misschien daarna nog met Stacey. Beide dames had ik nog niet gezien en besloot nog maar een rondje sauna en jacuzzi te gaan doen. Na de sauna de bar weer opgezocht, waar Stacey inmiddels was gearriveerd. Ze droeg dit keer een kinky zwarte “lak”body. Stond haar erg goed. Met haar een tijdje bijgepraat. Haar nog gevraagd of Vicky er was, maar die bleek die dag vrij te zijn. Morgen en overmorgen zou ze er wel zijn. Dat betekend dat ik zaterdag zeker terug zou komen in Sixsens, want ik was erg benieuwd naar Vicky. Ik beloofde Stacey dat ik zeker een kamer met haar zou maken dit weekend, maar wist nog niet of het vandaag zou worden of zaterdag. Wel had ik dan graag dat ze dan haar “wetlook” catsuite zou aantrekken dan. Dat was geen probleem.

's Avonds nog met verschillende onbekende dames gesproken, die het probeerden bij mij. Geen van allen op een onaangename of agressieve wijze, zoals ik dat weleens hoor van andere gasten die Sixsens regelmatig bezoeken. Ach, we houden het er maar op dat die gasten niet veel gewend zijn...

Een opvallend duo vond ik 2 Duitse dames. De één van een jaar of 30 en de ander leek wel 50+. Ze leken wel moeder en dochter. De dochter had nog wel regelmatig een kamertje en zag er niet verkeerd uit. De moeder heb ik beide dagen niet naar een kamer zien gaan, maar ik was natuurlijk ook niet continu in de bar.

Daniela
            Een paar weken geleden, tijdens de verjaardag van “De Vulkaan” en “Aachen61”, viel mijn oog op een dame met kastanje roodachtig haar. Ik kan me herinneren dat ik toen nog tegen Dani zei dat die meid me erg bekend voorkwam, maar heb er daarna geen aandacht aan besteed, te meer omdat ik te druk was met Dani uiteraard, maar ook vanwege de verjaardag en aanwezige gasten. Vandaag bleek deze dame er weer te zijn en nu was ik wel erg nieuwsgierig. Ze zat bij het verhoogde “bed”, nabij de danspaal en ik knopte een praatje aan met haar. Ik vertelde haar ook dat ik alleen een vraag had en vroeg haar of ze in het verleden in Dortmund had gewerkt en dat bleek inderdaad zo te zijn. Ik vroeg of ze toen Daniela heette en ook dat klopte. Ze nodigde me uit om naast haar te komen zitten, wat ik dus ook deed. We hadden een leuk gesprek met elkaar en het viel me op dat ze erg veel praatte. Ik kan me nog herinneren in Dortmund dat ze een stuk stiller was destijds. Waarschijnlijk, omdat ze de taal nog niet goed kende toen. Nu wel. Ze vertelde me dat ze na Dortmund oa naar Samya en Babylon is gegaan. Ze vroeg uiteraard of ik met haar naar kamer wilde, maar ik zei haar dat ik eerst even wat wilde eten. Daarna zou ik terugkomen om met haar naar een kamer te gaan. Ze gaf aan zelf ook wel honger te hebben en vroeg of ze me mocht vergezellen. Daar had ik uiteraard geen problemen mee. In het restaurant tijdens het eten, hebben we ons gesprek gecontinueerd. Daarna nog even een drankje in de bar genomen en toen een kamer opgezocht.

Daniela is trouwens niet veel veranderd in de loop der jaren. In 2014 heb ik haar een paar keer meegemaakt in Dortmund, totdat ze na een paar maanden verdween. Met haar toen altijd goede sessies gehad en ze was destijds na Lidja en Annamaria toch wel een favoriete dame om mee op kamer te gaan. Een voordeel bij Daniela is dat ze niet rookt en dat maakt het zoenen erg lekker. En lekker zoenen kan deze meid. Zelf genoot ze ook van de seks, wat te merken was toen ik haar verwende. Het leek erop dat ze het niet speelde, maar alleen zij zal het weten Pijpen, neuken, alles deed ze goed. En dat voor een dame uit een Pauschalclub... Zoals ik in het verleden al vaker heb gezegd, in die Pauschalclubs (Bochum, Dortmund en Münster) liepen destijds enkele hele goede dames rond. Dames met saunaclub+ sevice. Daniela hoort zeker bij die categorie.

Erg leuk om weer een oude bekende ontmoet te hebben uit de Pauschalclubtijd, vooral zo'n goede dame als Daniela. De seks met haar was altijd goed, maar nu kon ik ook nog eens een goed gesprek met haar voeren. Later op de avond nog even kort met haar gesproken, dus ook de aftersales zijn goed bij deze meid.

Naam: Daniela
            Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
            Leeftijd: 28
            Haarkleur: Kastanje rood/bruin
            Lengte dame: 1,65 mtr
            Postuur/Cupmaat: normaal, 55Kg, maat 36/ A-cup

Na de kamer met Daniela nog een saunaatje gedaan, gevolgd door een jacuzzi. Daarna de bar nog even opgezocht. Daar met Stacey, Domenika en Laura nog gesproken. Laura had blijkbaar nog niet veel kamers gehad en probeerde het voorzichtig bij mij. Omdat ik nog 2 dagen te gaan had, wilde ik me vandaag wat sparen. Gelukkig zag ik dat Laura even later meer geluk had bij een andere gast. Dat gunde ik haar wel, want het is een aardige meid.

Rond de klok van 1 heb ik de club verlaten. Over 2 dagen zou ik er weer komen.
            Laatst gewijzigd door argus2002; 06-06-18, 15:53.

Commentaar

• Tijd voor een update. 4 mei was de laatste 'view' van het zesde zintuig alweer.
              Elke week wel een keer answesend geweest. In het weekend van 26 en 27 mei was de poes van huis. Een weekend met goed weer, dus lekker bakken in de zon en een (plastic) balletje slaan. Dat weekend dan ook uitstekend benut met pupil PoarNeemn.

Alle bezoekjes beginnen al met digitale presales. Al dagen toeleven naar een bezoekje aan de club.
              Enfin, op 11 mei ook nog een keer 'vreemd' geweest met Vivian. De tweede kamer met deze deerne. Evenals de eerste succesvol. Dame met een tongpiercing, die er leuke dingen mee kan doen. GFE, maar zeker ook een flink portie PSE. Zeker voor herhaling vatbaar. Met een spetterende kamer afgesloten met Violetta.

De 18de mei koos ik voor wat langere tijd met Violetta. Het weer was goed. BBQ, zwembad, balletje slaan en de nodige versnaperingen. Genieten pur sang. We moesten wel even wachten op kamer 11, want die is populair. Maar dan heb je ook wat. Je kan elkaar goed achterna zitten.

Het weekend van 26 en 27 mei twee keer ingecheckt bij Sixsens. Al was dat op voorhand niet de bedoeling. Met PoarNeemn het idee geopperd om zaterdag naar Sixsens te gaan en zondag naar Babylon. Maar dat liep anders. De poes kwam iets eerder naar huis zondag. Dan ligt Sixsens vanwege de reistijd meer voor de hand. Bovendien kreeg ik zaterdag van the Queen een 'Bab-verbod'. Niet dat ik daar nou echt gevolg aan zou hebben gegeven, maar zoals geschreven, het kwam beter uit. Op beide dagen 'slechts' één kamer gemaakt. Haar naam is bekend. Alleen jammer dat op zondag het weer ons in de steek liet als gevolg van onweer en stevige buien. Het mag de pret niet drukken op de kamer, want daar is het ook niet droog.

Op 1 juni kon ik blijven tot in de late uurtjes. Er is altijd een reservering met the Queen, alleen weet ik nooit hoe laat. Ik laat dat altijd aan haar over. Feit was ook dat Kinga zich present had gemeld. Dus dat werd even tactisch de kamers verdelen over de dag. Kinga verscheen pas tegen 5 uur. Zo voor het grijpen, maar ik was net van de kamer met Violetta. Er moest een recuperatietijd worden ingelast. Daarna lukte het niet meer om Kinga aan de haak te slaan. Risico van het spel!

Al een paar bezoekjes had ik telkens contact met een 'forgetskinnyletsgetfatty' dame, die schuil gaat onder de pseudo Ana. Alles behalve een skinny dame, maar er was een grote klik. Met Ana naar een kamer in de nok met zicht op boventerras. Twee zwaargewichten op een krakend bed. Daar hebben we veel lol over gehad. Ana, een heerlijke GFE meid met uitstekende service en een ruim pretpakket.

Na dit potje boksen in de categorie zwaargewichten een uurtje achterover gehangen op het terras waar een bekende zich kostelijk amuseerde met Sofi (niet te verwarren met Sofia). Dikke vriendin met Tania. Tania kwam later naast mij zitten en dat werd nog een heel interessant gesprek. Totaal geen Zimmer of Schüssel. Dat scoort bij mij. Voor een van de volgende bezoeken aan Sixsens zou deze dame wel eens een kamergenote kunnen zijn.

Sofia staat al enkele maanden op de wishlist als duo-act, maar dat liep steeds mis. Op 1 juni een afspraak gemaakt om half 10. Ruim op tijd present gemeld en mij genesteld tussen Sofia en Violetta.......dat had ik beter niet kunnen doen. Die geplande duo-act viel helemaal in het water. De ene draait hier aan, de ander zit weer op een plek waar je dat eigenlijk helemaal niet wilt hebben. Dus, ik was al weer omgekocht......trio! Ik wilde in ieder geval een kamer met een raam. Die was niet vrij en het werd een kwartiertje wachten op het overdekt terras. Sofia praat normaal met 300 woorden per minuut, maar deze dag zat ze dik op de 500. Op dat moment had ik het liefst wat in die mond gestopt...... . Op de kamer in ieder geval wel. Wat een rust! Violetta en Sofia zijn goed op elkaar ingespeeld én kennen mij, dus dat werd weer een toppie-room.

De afgelopen bezoekjes is mij opgevallen dat ik veel dezelfde gezichten tegenkom op verschillende dagen van de week. Ik ben dus niet de enige. Altijd wel gezellig om de tijd te doden.

Werktechnisch gezien liggen de vrijdagen voor de hand om een club te bezoeken. Dat lukt deze week niet. Aan de The Queen de keuze: di, wo of do middag. Het werd woensdag 6 juni. Wellicht wel de zonnigste dag van deze week. Half 1 ingecheckt en niet veel later lag ik op een bedje voor de bar tussen Violetta en Sofia. Eva lag een paar bedjes verderop. De zonnebrand stond al klaar en ik werd van top tot teen beschermd tegen de zon. Veel aangenamer dan het zelf te doen. De dames zaten aan de salitos. Mezelf tegoed gedaan aan een paar bellen wijn. Zo verstreek de tijd al snel richting half 4.
              Sofia was aan het uitdagen met: Heute sex im Mund. Tja, wetende dat ze die service niet in haar pakket heeft, zei ik oké! No cure no pay! Daar trapte ze niet in.......helaas. Dus verdween ik met Violetta naar room 3b voor potje Kuscheln en zo. Na de kamer nog wat zitten na te tutten op het terras. Ik zag nog een bekende DJ uit LR rondhuppelen.
              Sjeuf moest thuis nog wat Zuster Klivia gaan spelen en ging rond 19 uur richting gebreide broek!

Illusion Plopp!
              Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Commentaar

• Ik ken alleen YY en ben eigenlijk wel benieuwd naar SS. De kamer van YY zijn nogal “kaal” ingericht. Geen stoelen of banken waar je sex op kan hebben. Kan iemand me vertellen hoe de inrichting van de kamers van SS zijn? Elke keer standaard in bed sex te hebben wordt ook zo saai ?

Commentaar

• De derde dag zou weer Sixsens worden. Ondanks dat Dani er niet was, blijft het een mooie, maar vooral ook complete club. Dit keer kwam ik net iets voor 14:00 uur in de club. Entree is dan nog €40,--. Ja, ik blijf een Hollander ;P Op deze zaterdag was het net als de dag ervoor een stralend mooie dag. De buitenbar was open en later op de dag ook de BBQ. Dit keer was ik erg benieuwd naar de hamburgers en ik moet zeggen dat ze stukken beter smaakten dan die kleffe dingen van MacDonalds. Over het eten heb ik altijd weinig klagen in Sixsens. Dat is gewoon goed in Sixsens. Brombeerzuid was deze dag ook van de partij. Met hem regelmatig gesproken. Fijne en rustig vent om te treffen in een club.

Stacey was uiteraard ook van de partij. Ze had zich gehuld in de wetlook catsuit, zoals ik gevraagd had op Donderdag. En dat, terwijl het erg warm weer was. Ik zei tegen haar, dat ze ook wel wat anders mocht aantrekken en later op de avond als we een kamer zouden nemen de catsuit weer aan. De catsuit bleek helaas ook een beetje kapot te zijn en ze besloot daarom om toch van kleding te wisselen. Met haar die dag nog regelmatig even gesproken.

Vicky
                  Ik was een paar biertjes aan het drinken samen met Brombeerzuid aan de buiten bar. Ik zag dat Vicky ook het buitenterras op kwam. Ze keek mijn kant op, lachte vriendelijk en zwaaide even naar me. Waarschijnlijk had Stacey tegen haar gezegd dat ik wel interesse in haar had, wat Stacey later ook bevestigde Vicky stond al langer op mijn verlanglijstje, maar ze is vaak bezet en wanneer ik met Dani ben komt het er niet van... Nu wilde ik mijn kans wel grijpen, want ik vind haar een erg mooie meid en van horen zeggen zou ze goede service verlenen.

Ik nam afscheid van Brombeerzuid, na mijn laatse biertje en zocht Vicky op, die inmiddels beneden aan de bar was gaan zitten. Aan de bar hebben we even kort met elkaar gesproken. Daarna wilde ze een sigaretje roken en omdat het nu nog rustig was in het rookhok, heb ik haar vergezeld. Daarna nog even babbelen aan de bar. Grappig is dat ze me vertelde dat ze ook een tijdje gestopt was met roken, maar uiteindelijk toch weer is begonnen. Jammer en ik hoop dat ze in de toekomst er alsnog mee stopt. Nu rookt ze naar mijn mening te veel, maar dat vind ik van heel veel dames, inclusief Dani.

Desalniettemin is het een mooie en vooral leuke meid. Ik denk kwa uiterlijk de mooiste Bulgaarse dame in een saunaclub, waarmee ik ooit op kamer ben geweest. En ook op de kamer stelde ze me absoluut niet teleur. Een erg leuke sessie gehad met haar. Lekker rustig en relaxt. En er heeft niemand gelogen over haar service. Die is gewoon erg goed. Het benaderd een GFE en ik denk als ik vaker met haar een kamer zou nemen dat het een echte GFE gaat worden.

Grappig was wel dat ze altijd dacht dat zij mijn type niet was, omdat ik altijd met Dani ga en Dani toch een heel ander postuur heeft dan zij. Wat ik erg mooi aan Vicky vind is haar gezicht en hoewel ze geen grote kont heeft, bevalt mij haar kontje wel degelijk. Die is toch wel lekker gevormd en die tattoo maakt het ook wel spannend Verder gewoon een erg lekker figuurtje, niet te mager, maar gewoon goed. Leuke kleine maar mooie borstjes. Wie kan dat nu niet waarderen?

Vicky is voor mij zeker voor herhaling vatbaar, zeker als Dani er niet is. Ze is zeker één van de beste dames die ik tot nu toe heb gehad in Sixsens. En het is gewoon een erg lieve en zachte meid. Eigenlijk iets te zacht naar mijn mening, want later op de avond, kwam ik haar tegen in de lockerroom met een klant. Ze bleek met die klant 50 minuten op de kamer te zijn geweest en vroeg om €100,-- als hij het ermee eens was. Ze zei zelfs, als hij er niet mee eens was, dat €50,-- ook wel goed was... Nee meisje, je mag best wel op je strepen staan! Zeker met een kamergang van 50 minuten! Als het 35 was, zou ik zeggen ok, maar 50 minuten? Gelukkig was het een goede gozer en betaalde hij waar zij recht op had. Deed ie dat niet, had ik er nog wat van gezegd ook. Als een dame verdiend waar ze recht op heeft, dan moet ze dat ook krijgen. Vicky, laat in die gevallen iets meer je tanden zien. Je bent het meer dan waard!

Naam: Vicky
                  Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits en Engels
                  Leeftijd: 26
                  Haarkleur: Blond met een potje
                  Lengte dame: 1,55 mtr
                  Postuur/Cupmaat: normaal, 47Kg, maat 36/ B-cup

Na de kamergang met Vicky even bijkomen in de sauna en de jacuzzi. Daarna de buitenbar weer opgezocht en een paar biertjes gedronken en van het mooie weer genieten. Het zwembad ben ik niet in geweest, maar dat zal ik de volgende keer zeker wel doen.

's Avonds in de bar kwam ik overigens nog aan de praat met een leuke Kroatische dame. Een dame met een voor mij ideaal figuurtje. Een lekkere kont, iets romig, maar wel alles lekker strak en een paar flinke borsten. Het enige nadeel aan haar waren haar opgespoten lippen. Het was niet overdreven, maar toch. Ik heb het liever puur natuur. Met haar wel een leuk gesprek gehad, maar ik had helaas voor haar al afgesproken met Stacey. Stacey had mij donderdag al een paar keer gezelschap gehouden en ik had haar beloofd om zeker vandaag een kamer met haar te gaan doen. En dan moet je dat ook doen, vind ik. Maar mocht ik de volgende keer deze Kroatische dame weer treffen in Sixsens, dan sluit ik een kamergang niet uit met haar.

Stacey
                  Zoals gezegd, had ik Stacey beloofd dat ik of donderdag of zaterdag een kamer met haar zou gaan doen. Ik heb donderdags een leuke tijd met haar gehad en zaterdags ook voordat we naar een kamer gingen, dus ze verdiend het gewoon. Zoals beloofd nam ze haar catsuit mee op de kamer en trok die aan. Erg geil om haar te zien in deze catsuie. Ze is misschien niet meer de slanke Stacey van vroeger, maar haar kontje zag er bijzonder geil uit in die catsuit. Alleen al als ik naar haar keek, kreeg ik spontaan een erectie. Ze heeft de hele tijd die catsuit aangehouden en ik heb een fantastische, een kinky sessie met haar gehad. Een aantal elementen die ik weleens met Dani doe, hebben we ook gedaan. Een erg geile sessie en daarnaast is Stacey gewoon een erg leuke en veelzijdige meid. Een echte aanrader en van veel markten thuis. Ook is zij een respectvolle meid, zeker richting Dani. Dat viel me al op tijdens gesprekken die ik met haar had op de donderdag en de zaterdag. Ze is niet een meid die probeert klantjes af te pakken van andere dames, tenminste ze probeerde het niet bij mij om mij af te pakken van Dani. En dat vind ik lovenswaardig. Ik ken ook dames, die daar geen moeite mee hebben...

Naam: Stacey
                  Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
                  Leeftijd: 26
                  Haarkleur: Blond met een potje
                  Lengte dame: 1,57 mtr
                  Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 36/ B-cup

Na de kamer met Stacey uiteraard even bijkomen in de sauna en lekker relaxen in de jacuzzi. Hoe mooi kan het leven zijn En zeker na twee fantastische kamergangen met twee bijzonder leuke meiden, zoals Vicky en Stacey. De Bulgaarse dames in Sixsens zijn gewoon van topklasse. Zelfs de dames waarmee ik nog nooit heb gekamerd, blijven vriendelijk en aardig, zoals Laura en Domenika. Wie weet dat er ooit nog een kamergang komt met één van die dames Met beide dames overigens aan het eind van de avond nog even gesproken, oa over chocolade en ik heb ze beloofd de volgende keer chocolade mee te brengen

Het was weer een fantastische dag in Sixsens, met 2 zeer goede kamergangen. Rond de klok van 3 uur heb ik de club verlaten. Die drie dagen drielandenpunt Vaals zijn me goed bevallen. Dit moet ik vaker doen. Misschien over een paar maanden als Dani weer terug is.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Geile_Suru Bekijk bericht
                    Ik ken alleen YY en ben eigenlijk wel benieuwd naar SS. De kamer van YY zijn nogal “kaal” ingericht. Geen stoelen of banken waar je sex op kan hebben. Kan iemand me vertellen hoe de inrichting van de kamers van SS zijn? Elke keer standaard in bed sex te hebben wordt ook zo saai ?
                    De kamers vanaf nummer 12 zijn basic rooms. De kamers 1 t/m 11 zijn allen verschillend, waarvan 7 en 11 zeer populair zijn. De kamers 8, 9 en 10 zijn met jacuzzi met een prijs van €25 per uur. Kamer 10 heeft een 'lig'stoel met een aparte vorm waar je je fantasie op los kunt laten.

Commentaar

• Wat is er zo “speciaal” aan de kamers 7 t/m 11??
                      Laatst gewijzigd door argus2002; 10-06-18, 19:33. Reden: het voorgaande bericht quoten hoeft niet

Commentaar

• Hangt er vanaf wat je speciaal vindt. Het zijn de kamers in het oude deel, nog daterend uit de tijd dat het privehuis Aspasia was. Elke kamer met een ander interieur. 7 en 11 hebben een eigen douche. Voor de andere kamers in dit oude deel is er altijd een douche net naast de kamer. 10 t/m 12 zijn de kamers met Jacuzzi. Een aantal kamers in het oude gedeelte heeft ook een venster.
                        De kamers vanaf 12 t/m ......?! liggen in het nieuwe deel van Sixsens. Deze liggen allen op -1 en -2 en hebben een bidet. Niks mis met deze kamers overigens. Ik betreed deze kamers voor een workout en eenmaal op de kamer heb ik meestal mijn ogen dicht. Das wars!

Commentaar

• Donderdag 14 juni.

Lang niet meer in SS geweest. Heel vroeg daar en ontbijtje genomen.
                          Daarna netjes op het buitenterras plaatsgenomen onder een bij momenten stralend zonnetje. Dit zou in de namiddag overgaan in bewolking met regen. Vanaf 13h begon het buitenterras aardig vol te lopen. Een aantal dames waren al eens voorzichtig komen polsen naar een kamergang.
                          Die zou er komen toen ik aan de bar zat beneden. Pamela blonde, vlotte Bulgaarse met een aantal serieuze (ontblootte) borsten. 9 jaar gewerkt in diverse Duitse clubs. Mooie babbel, belabberde service!
                          Na een rustpauze op het buitenterras en in de oriëntal (waar er door een aantal dames agressief gejaagd werd) kwam ik eerder toevallig in gesprek met Elena. Zwartharige, knappe Roemeense. Ik had haar reeds eerder gespot maar zelf gaat er geen initiatief van haar uit. Heel leuke babbel, geen opdringerig gedoe en na enige tijd met haar op de kamer vertrokken. Superleuk (gfe) uurtje met haar beleefd. Voor mij heeft een ze een perfect figuur. Zeker niet te mager met een mooi stel borsten. Na fijn voorspel met voorzichtige tz naar lekkere bj. Daarna haar fris kutje gelikt wat ze wel kon apprecieren en uiteindelijk overgegaan naar een goede neukbeurt. Voor mij 1 van de beste uurtjes in mijn wandelgeschiedenis. Elena zelf zegt er binnen aantal maanden mee op te houden maar voor dat zal zijn heb ik toch nog een tripje naar SS voorzien voor een vervolg.

Commentaar

• Op 22 juni uitgenodigd voor de verjaardag van pupil PoarNeemn. Nou ja, pupil? Hij begint zijn sporen inmiddels wel te verdienen in de wereld van paysex.
                            Eerder dan aanvankelijk de verwachting was, liep ik iets voor half 1 het sodom en gomorra van Lemiers binnen. En warempel trof ik bij het binnentreden Violetta, die zich juist op dat moment ging vermaken met een toffe bekende die ik voor het laatst had gezien op mijn verjaardag in januari. Snel drie dikke smakkerds! Bij het afhandelen van de formaliteiten trof ik de jarige (PN). Aansluitend met badjas en een extra saunahanddoek richting catacomben.
                            In de bar was een aantal bekenden aanwezig. Bijkletsen over van alles en nog wat. Sofia en Eva waren al goed in de stemming met de nodige 'losse' handjes. En ja hoor, het woord trio viel al snel!!!!
                            "Sex im Mund Heute' riep ik tegen Sofia. Niet haar ding, maar ik weet het nog niet. Ze lijkt in beweging te komen. Dat moet toch een keer getest worden. Met Sofia en Eva naar de smoking corner. Gewaardeerd ijsbeer oudebelg stond daar Sofi. Dus niet te verwarren met Sofia. Zo leerden beiden Sofietjes elkaar eindelijk eens kennen.

In restaurant een croissantje met kaas genuttigd. Een vrij gangbaar ritueel voor mij, soms met een spiegeleitje. Deze keer niet gekozen voor dat spiegeleitje. Op het terras was het behoorlijk druk in verband met een beginnende voetbalwedstrijd. Veel bekenden en ook Sofia en Eva weer. Met name Sofia zorgde voor de nodige aandacht. Who else? Sofia begon opmerkingen te maken over mijn 'Threepack'! Toeval bestaat niet. Ik liep naar mijn locker en haalde daar een namaak 'sixpack' uit, die ik de maandag er voor had gekocht bij Der Karnavalswiertz in Heerlen. Het was nog een heel gedoe om die 'sixpack' om te doen over mijn 'threepack'. Ik met dat ding naar het terras. Dat gaf tenminste wat hilariteit tussen die verstokte voetbalkijkers. De nodige opmerkingen. Er waren zelfs ijsberen bij die.......... . Alles is mogelijk: €70 per half uur!

In de bar beneden met een aantal meiden wat wijn genuttigd. En dan wordt het toch tijd om wat aan sport te doen. The Queen uiteraard! Mogelijk ook Sofia (sex im Mund) of Eva. Of wellicht Adi en Tania die al enkele bezoeken op mijn netvlies staan. First room met Violetta. Geen straf en weer een schot in de spreekwoordelijke roos! Dit was kamer 69. Veel lol gehad om dit nummer. We zochten er uiteraard een passende pose bij
                            Na de kamer was het bijna dinnertime en besloten we samen te gaan eten. Jana en Sofia schoven ook aan in het restaurant. De zalm was weer van uitstekende kwaliteit.

Terug in de bar doken Violetta, PoarNeemn, Sofia en ik in de hoek met sofa's aan de andere kant van het gangpad. Daar is het wat knusser. Weer een belleke wijn er bij. Sofia zorgde alweer voor de nodige uitspattingen, die de sfeer altijd ten goede komt.
                            Nog een kort, maar stevig intermezzo moeten aanschouwen tussen een ijsbeer en een dame. Die rotforums ook

Ik dacht (in PN dialect) "wa kan mie ut verekken", ik ga met the Queen nog een keer bubbelen in een jacuzzikamer. Was ook maar goed, want een kamer met venster was niet beschikbaar op dat moment. De jacuzzi heeft overigens geen water gezien. Daar zijn we niet aan toegekomen.

Tegen half negen helaas naar huis. Er stond nog iets anders op het programma deze vrijdag avond.

Illusion Plopp!

Commentaar

• Eerste woensdag van de maand moest ik in het zuiden van het land wezen.

Wat beter om dat te combineren met een bezoekje aan de SC met het mooi geplooide landschap?

Bij binnenkomst vriendelijk door theke ontvangen en gelijk 2 handdoekjes meegenomen.

Hele mooie blonde slanke dame gespot bij het zwembad. Helaas leek ze niet in werkmodus, maar meer vd zon te genieten.

Sjeufke met z'n queen nog even gesproken. Ik had die dag amper gegeten. Dus gauw een hapje en daarna even liggen uitbuiken.

Het was een drukke dag. Ik denk dat er wel 40 a 50 dames rondhuppelden en even zoveel heren. Niet verwonderlijk op zo een mooie zomerse dag.

Van werken kwam weinig terecht omdat ik best moe was. Dus FF dutje gedaan in de mens room. Heerlijk dat deze club zo iets heeft. Het is er wel wat fris, dus ik had een extra handdoek me als deken.

Na opgeladen te zijn, eens zien of ik nog wat andere leuks kon spotten. De ene blonde was nog steeds aan het zonnen. Van een groepje dames was er nog een blonde die in de smaak viel. Alleen zat ze wat te hangen en leek verveeld. Zuchtend en steunend keek ze om zich heen. Op een gegeven moment vroeg ze vanuit het niets vanaf een afstandje of ik mee naar de kamer wou. Dat leek me geen goed teken. Dus vriendelijk gepast.

Dan maar de kelder in. De trap af lagen een paar dames in de kino. 1 van hen wenkte me vriendelijk binnen. Best een leuk meisje. Voel me alleen wel wat ongemakkelijk met al die andere meiden erbij liggen als luistervinken.
                              Na een poosje kwam de vraag of ik op de kamer iets wilde doen met haar. Daar had ik wel oren naar, eerst even opfrissen, en daarna volgde een lekker kamertje Irina.

Achteraf nog wat gelachen. Ik meende haar te herkennen van eerder. Niet alleen door haar snoet, maar vooral door haar manier van praten. Volgens haar hadden we elkaar niet eerder ontmoet.
                              Van haar kant dacht zij dat ik dr een loer aan zou draaien, toen ik zei te gaan douchen. Genoeg die een dame daarna laten stikken. Ik zei meid, er is een subtiel verschil met iemand die zegt dat ie gaat douchen of dat ik zei dat ik eerst ga douchen en over 5inuten terug ben.
                              Nu snap ik ook waarom sommige dames zo gretig een sleutel willen halen. Stukje bevestiging dat er daadwerkelijk een kamergang in gaat zitten. Ik dacht in het begin dat het was om tijd te smokkelen.

Na het afrekenen hoorde ik een dvp klagen dat alle heren ineens foetsie waren. Een fors deel zelfs zonder te kameren... Foei foei

Ik gauw naar de bbq geholt. Had stevige trek gekregen en liet hun hamburger me prima smaken. Hoewel ik de hamburgers in phg toch het lekkerst vind. Komt waarschijnlijk omdat ik die zelf helemaal volprop

Na even uitbuiken, de lange rit terug aanvaard.

Commentaar

• Voor andere zaken op laatste woensdag van de maand in zuiden van het land moeten wezen.

Met een beetje doorrijden haalde ik nog net happy hour.

Door de vele medicatie last van m'n maag en de hele dag nog niks gegeten. Dus even wat pasta genomen en dat smaakte me goed. Daar dacht een andere dvp anders over en loosde de rest van haar bord.

Het was goed vertoeven in de tuin met het mooie weer. Daardoor ook behoorlijk druk met rond de 50 man en ik denk 40 a 50 dames. Zag in de loop van de dag er nog een aantal bijkomen.

Zelf even gelegen in de zon, maar er was een frisse wind, waardoor ik m'n heil vrij snel binnen zocht. Lekker van de wellness genoten. Dat hebben ze ook in sixsens goed voor mekaar. Eerst de sauna in, hun stoomcabine en vervolgens lekker bubbelen in de jacuzzi. Allemaal binnen wat ik prefereer.
                                Wel jammer dat de handdoeken niet voor het oprapen liggen. Vandaag waren ze wat streng. Een beer pakte (nog?) een handdoek en de theke riep 1 per persoon. Hij moest uitleggen dat het voor een maat was.

Tijdens m'n rondje door de club spotte Irina me wederom in de kino en wenkte ze me. Vroeg of ik haar niet meer herkende. Ik herkende dr nog wel aangezien het nog niet zo lang geleden was en haar manier van praten me wel bij bleef. Dus ik noemde haar bij dr koosnaampje waar ze gelukkig om moest lachen.
                                Leuk dat ze er ook weer is, maar ik zag eerder in de tuin een dame waar ik m'n oogje op had laten vallen. Half geblondeerd haar en een look die ik als sexbom zou noemen. Ondanks oogcontact maakte ze geen aanstalten om naar mij te komen, maar ging bij haar vriendin en dr klanten zitten. Domper. Misschien dat ik dr later nog zou spotten.

Dan maar even in kelder uitputten. Was nog moe van de dag. Loopt er een dame langs die de vorige nog tegen me zei dat voor iets wat ik leuk vond minimaal een uur moest nemen. Daar had ik op die manier weinig zin in. Die vroeg ditmaals van een afstandje of ik naar de kamer wou. Nee, ik wou even dutten. Dat kan ook met dr op de kamer. Ik paste maar en deed m'n oogjes dicht.

Komt daar ineens een deerne boe roepen en zei dat ik toch niet ging slapen. Ik antwoorde dat ik wat moe was. Oh OK no problem en kwam er even bij liggen. Zo een beetje zitten keuvelen over van alles. Toch wel een leuke dame en na een poosje had ik wel zin gekregen. Dus gauw opfrissen en haar een sleuteltje laten halen. Wat volgde was een lekker kamergang. Lekker figuurtje heeft deze Roemeense en een vriendelijk overkomen. Het is niet allemaal gelijk schlussel, frickie frickie?

Na de kamergang wederom nog even in de kelder samen gezeten met wat voetbal op de schermen.

Een poosje later ging ik wat eten en nam afscheid van Bianca. Pikte nog net mee dat Duitsland uit de WK ligt. Jammer, maar dat kon mijn hamburgertje en kipfileetje niet minder doen smaken.

In hun relaxte (doch wat frisse) mens room wat gewerkt. Voor ik er binnen kwam, probeerde een dvp me nog te vangen met Where you go? Somewhere you can't go. Ik drukte op de knop om de schuifdeuren, glipte naar binnen en maakte speels een lange neus naar dr. De deuren zoefden dicht. Zij maakte ze weer open en ik daagde haar uit, kom dan als je durft. Even twijfelend stond ze daar even om vervolgens met een grimas door te lopen.
                                Na een poos gewerkt te hebben even gedut, voordat ik de lange weg terug zou ondernemen. Nog een laatste rondje wellness en toen was het de hoogste tijd om het Zuiden te verlaten.

Maar het leek wel of de dames me moesten hebben die dag. Om me om te gaan kleden stond er in de kleedkamer een dvp die vroeg wat er onder m'n handdoek zat. En ze begon die richting te graaien, ik haar ontwijken, wees omhoog en riep uh uh, camera!!
                                Camera?! riep Jasmina (als ik dat correct oppikte) en lag toen tot aan mn vertrek toe in een deuk. Ze holde naar boven en moest het gelijk aan dr vriendinnen vertellen... oh oh die deugnietjes toch...

Commentaar

• Afgelopen vrijdag was het weer een hete dag in het Limburgse land dus was ik verkoeling gaan zoeken in Lemiers aan het zwembad aldaar.
                                  Het was gezellig druk aan het zwembad maar aangezien ik een beetje moe was van alle stress van de laatste tijd zelf vnl. op een bedje bij het zwembad gelegen.
                                  En een beetje genoten van de sfeer om me heen in de middag kwam een dj buiten draaien, er stonden shots op de bar buiten waar de drank rijkelijk vloeide.
                                  Oftewel SS hield zich aan haar zomer party belofte, verder was er achter me een soort besloten Roemeense party 1 van de Roemeentjes was jarig en de acohol vnl. corona flesjes gingen er goed door heen ( wel vnl. op kosten van 2 heren die besloten deel te nemen aan de party )

Uiteindelijk ook voor de kamergang uit gekomen bij een van deze feestbeesten de lichtelijk beschonken Roxy en het was pas rond 17:00.
                                  Of het door de drank en zon kwam weet ik niet maar ze was behoorlijk geil deze 31 jarige milf.
                                  Dat werd op de kamer ook nog eens duidelijk alleen jammer dat haar borsten niet meer in de staat zijn als toen ze 18 was voor de rest weinig over te klagen.

Ook de rest was weer top organisatie van de club van de bbq tot het verse fruit en toetjes ik vermoed dat het nog lang gezellig is geweest in Lemiers die dag.
                                  Maar ik ben rond 18:30 maar weer vertrokken maar zal zeker de komende 2 maanden op zo een zomerse dag nog eens terug keren.

Commentaar

• Afgelopen zaterdagavond nog eens binnen gesprongen. Ik moest nog heel de nacht en dag rijden dus dacht ik laat ik me eerst maar is goed verwennen. Het was alvast druk op de parking. Bij het binnengaan in de kleedkamer stond er een heel mooi blondtje te wachten op klanten. Helemaal lijn type maar tongzoenen deed ze niet dus niet mee naar de kamer geweest. Eerst naar de masseur geweest en deed zoals altijd deugd. Daarna wat rondgelopen en een paar keer tegen gehouden waar ik al mee op de kamer ben geweest maar waren niet goed genoeg om me terug te laten verleiden. Toen naar de voetbal gaan kijken. Tijdens de eerste helft lachte er een blondje heel vriendelijk die bij een andere man zit. Ondertussen was er een andere dame me opgevallen. En in de tweede helft vroeg ze of ze naast mij lacht zitten een heel aangenaam gesprek. Ben helaas haar naam vergeten maar het was een Duitse en heeft op haar rug een grote uil staan. Mee op de kamer geweest en een heel leuk half uurtje mee gehad. Had ook gezegd dat het nog voor herhaling vatbaar was die avond. Ze ging op tijd naar huis maar als ze me nog zag binnen een uurtje kwam ze langs. Helaas niet meer gezien.
                                    Had haar 3 briefjes van 20 gegeven ze kon niet terug geven maar ze wilde het gaan wisselen zei ik is niet nodig. Hoefde niet zei ze 50 is goed en toen ik weer zei je hebt het verdiend was ze echt blij. De avond was alvast geslaagd. Beneden kwam het blondtje bij me zitten waar ik oogcontact mee had. Heel vrolijke meid pakte haar tijd lapdance en wat spelen. Zelf aanstalten gemaakt voor naar de kamer te gaan. Van de kamergang ga ik niet veel zeggen alleen dat ik heel tevreden was. Het half uur was net overschreven en stelde voor om boven te douchen ( we hadden de bovenste kamer) samen gedoucht en haar rug nog gewassen. Terug beneden merkte ik dat we 45 min weg zijn geweest dus was benieuwd wat ze ging zeggen. Gaf haar 60 euro en ze zei 50 is goed. Weeral aangenaam verrast en zei dat het zo wel goed was. Rest van de avond niet meer op de kamer geweest. Wat ik altijd wel jammer vind is dat dikwijls get er het laatste uur dood is en de dames meestal zijn vertrokken. Volgende week ben ik er weer na de vakantie.

Commentaar

• Gisteren in Lemiers weer wat diensten ingekocht.

Gezien de temperaturen speelde zich alles weer af op het terras. De eerlijkheid gebiedt mij te schrijven dat ik helemaal niet in de bar ben geweest.
                                      Geen drukke dag voor meiden. Althans niet tot 20 uur, het tijdstip om weer naar de gebreide broek te trekken.

2 kamers waarvan één trio deze keer.
                                      Na wat bijgekletst te hebben met the Queen op het terras richting kamer 7. Kamer 11 werd net voor onze neus weggekaapt door 'the Salsaman' met Sofia. What ever! Room 7 heeft wel een prima airco. Met de hoge temperatuur geen luxe!

Na een dubbele salto met the Queen, waarvan 1 met een wit plafond hielden we het voor gezien. Toppiejoppieservice weer!
                                      Violetta heeft een vervanger ontdekt voor welbekende Aperol Spritz uit Babylon voor een redelijke prijs. Geen idee hoe dat goedje heet, Daar kom ik nog wel achter. Maar het smaakt inderdaad naar Aperol.

Ondanks de rustige opkomst toch een aantal bekenden aanwezig. Altijd goed om de tijd te doden tussen het kameren door. Ook weer een DJ buiten. Zo'n orkest dat er twee jaar geleden wel eens was zou mij ook wel bekoren. Soi, het mag de pret niet drukken.

Aan de buitenbar vertelde Sofi dat het haar laatste dag is. Haar vriendin Tania komt hoogstwaarschijnlijk wel terug na de vakantie.
                                      Het Bulgaarse potentieel is nog steeds aan de magere kant. Voor zover mij bekend heb ik alleen Victoria, Stacy en Veronika gezien. Dany schijnt helemaal het bijltje er bij neer te hebben gegooid. Voor wat het waard is.
                                      De Duitse Tamara nog steeds aanwezig en ook weer gespot de Duitse Mona (zo heette ze Babylon). Wellicht in Sixsens werkzaam onder een andere naam.
                                      En verder nog wat nieuwe snoetjes.

Met een heerlijke spies, een gepofte aardappel en veel salade van de BBQ was de maag na de workout met de Queen weer gevuld.

Als je in Nederland bent geboren, zijn de eerste woorden die je krijgt aangeleerd: Mama en Papa. Doch, het eerste woord dat Roemeense meiden leren als ze net geboren zijn, is het woord: trio!

Eva had ik al gereserveerd voor later op de dag. Daar kwam Sofia bij voor een........jawel hoor: een trio! De combi Eva en Sofia kende ik nog niet. Naar kamer 3b met venster, want ik moet wel kunnen vluchten als Sofia op de kamer is.
                                      Op de kamer lag het initiatief duidelijk bij Sofia. Die maakte de kamer tot een evenement. Eva is wat meer afwachtend. Terwijl een duo-kamer met Eva juist erg spannend is. Opvallend was de formidabele verbetering van de blowjob van Sofia. Dat smaakt naar meer voor e toekomst! Violetta had zo hard gebeten in mijn tepeleritus, dat de bijtjes van Sofia al snel pijn deden. De eerdere workout met de Queen eiste zijn tol in deze kamer. De explosie kwam er uiteindelijk dan toch wel, maar had wel heel veel inventiviteit nodig. Enfin, een prima trio! Leuk om weer eens een trio te hebben gedaan. Duo-kamers hebben toch mijn voorkeur. Voorts geef ik de voorkeur aan een trio met Violetta en Sofia. Dan heb je, althans dat is mijn ervaring van twee vorige keren, een uitstekend op elkaar ingespeeld koppel op de kamer met veel vuurwerk.

Terug van de kamer nog een 'Mineralwasser' gedronken om het vocht tekort aan te vullen. Kort daarna richting de basis van het gewone leven.

Illusion Plopp!

Commentaar

• Het was de 2e dinsdag van de maand dat een schimmig figuur mijn bouwvallig kantoortje binnen stapte. Even moest hij kuchen om de rook van mijn sigaar die als een waas door de ruimte zweeft.
                                        Met een rasperige stem stelde hij zich voor en ging tegenover mijn beukenhouten bureau zitten.
                                        De man was op zoek naar een dame die in een zekere club zou werken. Met het hoe, wat of waarom hou ik mij niet bezig. Dat is de privacy van de klant. En wat ik niet weet, kan ik bevestigen nog ontkennen...

Na wat kenmerken van hem gekregen te hebben over de betreffende dame en haar vriendinnen, verliet hij mijn toko en ging ik mijn contacten na. Via via kreeg ik een afbeelding van een schone dame met rood haar . Bewapend met dit beeld pakte ik m'n regenjas, zette m'n versleten hoed op en stapte in mn gammele bak om de weg op te gaan.
                                        Phoe, ze is best fraai om te zien. Ik zal er alleen rekening mee moeten houden dat ze nu dr haar geblondeerd heeft. Waarschijnlijk om zich te camoufleren tegen bounty hunters en prive detectives...

Ik rij de oprit van een statig pand op. De paarse zonneschermen staan open, hoewel het met dit grauwe weer weinig nut heeft.
                                        Ik bel aan en wordt het gebouw binnen gelaten. Bij de entree zie ik dat de heren in witte gewaden rondliepen. Om niet op te vallen volgde ik hun voorbeeld en vermomde mij in eenzelfde outfit.

De tent zag er goed uit. Het personeel zorgde dat alles tip top in orde is. Eerst maar even een verkenningsrondje gemaakt. Ik spotte zo een 30 heren en zo een 20 dames. Later op de dag zouden er nog circa 15 bij zijn gekomen. Maar de beoogde dame niet gezien. Waarschijnlijk heeft ze zich in 1 van de vele kamers voor 30 minuten of langer verstopt...

Eerst maar even ontbijten dan. Buiten was het te fris, er lag daarom ook maar 1 iemand buiten. Dus besloten om even uit te buiken in hun kelder op een riante bank. Strategisch had ik mij opgesteld in een rustig hoekje, zodat ik het publiek kon observeren en wellicht mijn target zou vinden.
                                        Een tweetal dames probeerden me op een afstandje af te leiden van mijn missie met wat subtiele gebaren. Maar zo makkelijk krijgen ze me niet en gerichte me weer op mijn taak.
                                        Weer liep er een dame langs. Ditmaals kwam deze echter naar me toe en kwam naast me zitten voor een praatje.
                                        Beleefd legde ik haar uit dat ik echter hier was voor een specifieke dame. Bovendien zat ik nog uit te buiken. Geen probleem, ze wou me wel gewoon even gezelschap houden. Een blonde schone die me bekend voor leek te komen liep ons voorbij, waar mijn buurvrouw een woordje mee uitwisselde en even later met haar weg liep. Mooi, ben ik daar ook weer van verlost en kan me weer concentreren waar ik voor kwam.
                                        Niets was minder waar, want ze kwam niet veel later weer terug en vervolgde onze luchtige conversatie. Naar wie was ik dan op zoek? Ene Tania antwoorde ik en zag de verbaasde blik in haar ogen. Tania, dat is haar vriendin die zojuist voorbij liep.
                                        Verdorie! Vandaar dat ze me bekend voorkwam. Ze zag er alleen zo anders uit met blond haar en in de donkere kelder. Ik gauw terugkoppelen met mijn klant. Maar nee, Tania blijkt het niet te zijn.
                                        Intussen had mijn metgezellen me weten te intrigeren. Het werd steeds moeilijker me te concentreren op mijn taak. Ach, even een korte afleiding kan geen kwaad. Dus mij gewillig mee laten voeren naar een afscheiden ruimte om elkaar beter te leren kennen tijdens een geweldige samenzijn... Sofi, dat was haar naam.
                                        Helaas zou het bij een eenmalig kennismaking blijven, omdat ze met de noorderzon is vertrokken.

Na dat intermezzo even wezen bijkomen in de wellness ruimte. Dat is weer top voor mekaar in deze club met hun 2 sauna's, stoomkamer, jacuzzi en relax ruimte.
                                        Na weer wat aangesterkt te zijn met een middag maal, nog maar eens een op verkenning gegaan. Elke hoek van het gebouw heb ik binnenste buiten gekeerd. Maar de betreffende dame niet kunnen spotten.

Wel een petite dame waar ik door de dag heen leuke plagerige contactmomentjes mee had. Op een gegeven ogenblik bij het voorbij lopen trok ze me naar zich toe. Ik nam naast haar plaats en ook nu zei ik dat ik op zoek was naar een bepaalde dame. Tania in dit geval, want ik wilde na Sofi ook Tania even ondervragen...
                                        Maar Eva leek me ook de moeite waard om dieper in te duiken. Vooral omdat ze vertelde dat ze een Babylonische was. Dus dan kende ze vast ook Violette. Oh ja zeker, dat zou een vriendin van haar zijn, maar was er volgens haar vandaag helaas niet. No, the King is not in tha house, why should the queen be

Even later komt er een andere vriendin van haar erbij. Ik fluister zachtjes tegen Eva, wat kijkt jouw vriendin streng. Lachend zegt zij het in geheime code taal tegen haar vriendin. De ijskoningin vertrok geen spier, en melde cool dat ze dat wel vaker hoorde, maar niet zou kloppen. Eva bevestigde dat. Nou, die klapeksters beweren zoveel. Ik zal later m'n bronnen wel eens even raadplegen...

Maar Eva daarentegen leek me wel wat. Vriendelijker en hartelijke dan haar strenge vriendin. Dus na nog een laatste drankje hebben we ons terug getrokken voor een geweldige kamergang.
                                        Op bed uitpuffen lagen we nog wat na te kletsen. Op een gegeven ogenblik zegt ze dat ik haar bekend voorkwam. Dat zou kunnen. Ik was er immers een paar keer. En toen ik 1 specifieke detail beschreef zag ik het lichtje branden. En zij wist ook details. Ja, we hadden elkaar es eerder ontmoet...

Ok, genoeg is genoeg. Ik had met mezelf afgesproken dat het budget op is. 1 a max 2 keer een interrogation is meer dan genoeg, voordat ik in oude slechte gewoontes terug val...

Ik had intussen ook de hoop opgegeven de mysterie girl die dag nog te spotten. Wel hoopte ik stiekem Tania nog te zien. 2 maal door de dag heen nog gevraagd aan de theke of Tania er nog zou zijn. 2x jawel, maar onze wegen kruisden niet.
                                        Dan mezelf maar volproppen met een stevige avondmaal en lekker uitbuiken in de kino. De mens room was me te fris ditmaal. Heerlijk dat het geluid er uit staat. Tijdens mijn sc vakantie had ik toestel mee waarmee ik het geluid stiekem kon bedienen. Helaas heb ik nu een andere telefoon.
                                        Enfin, lekker tussen de andere dames in gelegen. Was er een blonde die er al een poosje lag. Helemaal ineen gedoken in haar veel te kleine handdoek. We keken elkaar aan en ze Zei dat ze het koud had. Okay... ben zo terug. Een extra handdoek gesmokkeld en over haar heen gelegd en achter haar gaan liggen. Op een gegeven keek ze uitnodigend achterom. Ok, blijkbaar had de dame het nog steeds koud. Ik vind het niet erg om als kruik te dienen en kroop tegen haar aan. Ze trok mijn arm stevig om haar heen en zo lagen we bijna een uur lepeltje lepeltje in elkaar. Op een gegeven ogenblik voelde ik wat bewegen. En daarna nog eens. Twee lekkere rondingen die zich tegen me schuurden. Mijn ondervragingsmethoden waren er niks bij en ik ga me al gauw gewonnen.
                                        Hoewel ze best knuffelig is, kan ze technisch nog wat leren. Maar door onze geile bui werd het toch nog een heerlijk kamertje.

Na een laatste rondje langs de theke, zowel Tania als Sofi de hele dag niet meer gezien. Voor Sofi nog een beloofd kleinigheidje achtergelaten. En toen werd het tijd om terug naar kantoor te gaan en mijn bevindingen te rapporteren.

Op de terugweg zat ik in mn achterhoofd al te denken om de laatste week van de maand vlak voor haar beoogde vertrek Tania nog eens aan een ondervraging te onderwerpen.
                                        En vervolgens mij aan een ondervraging van strenge Sofia te ondergaan... ik kijk er al naar uit.

P.S. Balen, vernam zojuist van een contact dat Tania niet de 28e maar al dit weekend is vertrokken. Hopelijk bedenkt ze zich en komt ze terug. De kans is klein dat ik haar in Kaarst zal opzoeken. Dat gerook binnendeurs staat me tegen...

P.P.S. En van een betrouwbare bron begrepen dat Sofia wel degelijk een lieverd op de kamer is. Toch nog een reden om binnenkort voor haar betoverende ogen terug te gaan.
                                        En wie weet, misschien kom ik de mysterie dame ook nog wel tegen...

Commentaar

• Vandaag alweer een zonnige dag dus ja wat moet je dan in je vakantie als je niet weg gaat dagje SS altijd een goed idee.
                                          En tsja wat moeten we er over zeggen lunch was weer goed wat ik alleen wel echt mis zijn de croissantjes maar goed.
                                          Verder niet heel druk voor een donderdag maar vermoed het zelfde verhaal als in andere recent bezochten clubs veel heren zijn met vrouw en kinderen op vakantie.
                                          Qua dames aantal was het zeker voor een donderdag niet te klagen en de kwaliteit van de line up was goed genoeg.

De heren die aanwezig waren die waren wel rustig er hing een minder uitbundige sfeer als op meestal de vrijdag ondanks het goede weer en het zwembad.
                                          Nou ja het zal wel ik heb lekker kunnen chillen aan het zwembad en de poolbar en een tijdje een gesprek gehad met een dame die een oude bekende van me was.
                                          In de avond weer een lekkere bbq, dus ik heb weer bijna 7 uur vol gemaakt ik zou zeggen SS tot de volgende keer weer.