Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens: algemeen

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Mijn eerste saunaclub bezoek! Afgelopen maandag werd ik in de loop van de ochtend wakker, had standby dienst, niet opgeroepen waar ik eigenlijk wel op gerekend had. Dus... dan ontbijt je wat en dan komt de vraag "wat zal ik vandaag eens gaan doen"... Nu heb ik de afgelopen maanden mij al een beetje ingelezen in het saunaclub bezoek met het plan mij er toch eens in te "verdiepen". Via de tombola een kortingskaart voor Babylon gekregen.
    Om 11 uur besloten om eens te gaan kijken bij SixSens en net na 12-en stond ik op de parkeerplaats. Een plichtmatige ontvangst en ietwat onpersoonlijke rondleiding gekregen. Wel heel erg duidelijk en op vragen van mij werd goed antwoord gegeven.
    Mijn eerste indruk was mhoaw... rondje gelopen en kwam bijna niemand tegen. Een praatje gemaakt met een medewandelaar ( en blijkbaar frequente bezoeker ) en toen maar van de sauna gebruik gemaakt. Heel langzaam begonnen er wat meer dames en heren te komen. Eerste dame die mij aansprak tijdens een gesprek met voornoemde beer had mijn hoofd al direct tussen d'r borsten gedruk.. Leuk welkom .. ;-). Ik had er al op gerekend dat de maandag erg rustig zou zijn. Dat vond ik wel prima om zo eens te beginnen.
    Rond 2 uur werd er al in de voormalige kino door 2 stelletjes van bil gegaan.. Dit vond ik wel zeer apart..
    Even later heel gezellig met een blijkbaar net nieuwe Hongaarse dame gesproken en een tijdje later ook gekamerd. Die ervaring was geweldig. Ik zal d'r geen recensie over schrijven want ze gaf aan dat ze het na 3 dagen daar al gezien had, en richting Belgi? zou vertrekken.Na de kamer zijn we samen nog een tijdje in de sauna geweest en uiteindelijk weer in de bar beland. Jammer genoeg zat mijn tijd er daarna wel op... Net nu ik het echt leuk begon te vinden... Ik ga zeer zeker terug naar SS, eerst nog deze maand mijn Babylon kortingskaart verzilveren, daarna weer SS.
    Nog wat observatie punten.
    Super negatief vond ik dat er in de bar gerookt werd. Het was maandag en zeker niet druk. Blijkbaar is dat aan het einde van de week wel anders, dan schijnt de bar vol rook te hangen.
    Ontbijt. Misschien zijn mijn verwachtingen te hoog, maar het ontbijtbuffet en eetgedeelte vond ik maar zo-zo.. Ik had al gegeten, maar toch. Ook het 3-uurtje, een taart en wat koeken vond ik magertjes. Een duitse koek gegeten, en daar bleef het wat mij betreft ook bij. Diner heb ik niet kunnen afwachten. Dat komt de volgende keer wel.
    De kleedkamer en vooral de lockers vond ik er super netjes en ook wel cool uitzien. Mooi systeem met het locken.

Wat mij vooral bijbleef was het surre?le gevoel, alsof je in een andere wereld rondloopt waar compleet andere normen en waarden gelden. En dat is uiteindelijk ook zo. Maar wat een geweldige wereld.. ;-)

Commentaar

• Sixsens zaterdag 23 september

Om 13:45 kwam ik binnen bij Sixsens en werd de voordelige inkom betaald. Er werd niet gevraagd of ik nieuw was en heb ook niet om een rondleiding gevraagd. Na ontvangst van bandje, badjas en handdoek ging ik de trap af naar beneden naar de lockers, omkleden en douchen. Daarna heb ik het pand verkent. Op de etage van de lockers bevind zich de sauna, whirlpool, massage en de mensroom. Hoewel ik een welness dagje had gepland heb ik daar toch geen gebruik van gemaakt. Het allemaal mooi maar het trok me toch niet. Ik ging nog een trap naar beneden en na een gang met de Maroccoroom en kamers beland je in de bar. Best groot met aan de randen banken en in het midden de ronde bar. Daarna het verdere pand door gecruised, trapje op trapje af. Ik moest wel wennen aan de sfeer in Sixsens vergeleken met Babylon. Het voelde wat doods. Ik twijfelde nog om me direct weer aan te kleden en door naar Babylon te rijden. Even buiten in de zon gezeten en gechilled. Toch nog maar een rondje en bij de Maroccoroom zag ik Mirjam staan met wat meiden. In de bar heb ik daarna een colaatje besteld en toen zag ik Mirjam de bar binnenkomen. Ze had een mooi lingerie setje aan. Ze was met een andere dame en stak een sigaret op. Ik liep naar haar toe en vroeg of ze het goed vond als ik een sigaretje mee rookte. We raakte aan de praat en na de sigaret zochten we een kamer op. Ze is bijna twintig en heeft een killerbody. Tja wat wil je op die leeftijd. Heerlijk tongzoenen en hijgen in je oor. Ze neukte me helemaal gek en het zweet stond op haar rug. Topper.

Na de douche weer naar de bar en even een biertje besteld om op adem te komen. Daarna toch naar Babylon? Er zaten twee meiden aan de bar waarvan een me aansprak. Ik had nog niet direct zin dus we hebben wat zitten kletsen. Ze had me wel op de korrel en na enige tijd liet ze mij haar tieten zien. Fuck, dit was een goede cup B. Helemaal echt en het waren strakke borsten, ze stonden fier naar voren. Toen was ik snel om zodat ik ook met haar naar een kamer wilde. Ze had mooie groene ogen en kwam uit Roemenië. Naam weet ik effe niet meer. Met haar was het heel relaxed zoenen, chillen en sex. We hebben tussen door leuk geklets en ze is lekker maf. Uiteindelijk ben ik een uur met haar op de kamer geweest. Daarna moest ik even bijkomen. De Mensroom trok me niet dus ben ik in de Marocco room gaan liggen en heb hier half liggen soezen. Een fijne ruimte om even bij te komen. Een dame kwam nog bij me liggen die me al vaker die dag had aangesproken. Ik vond het helemaal niks dus na enkele minuten droop ze weer af. Toch nog even de twijfel om naar Babylon te rijden maar ondanks dat ik de sfeer wat timide vond had ik al wel wat aardige dames gezien en die hielden me in Sixsens. Een slanke dame had ik in het begin van de dag al gespot en daar ging ik naar op zoek. Ze zit meestal op een bepaald bankje naast de bar vertelde ze me later. Ik ging in de buurt van haar bankje zitten en toen ze weer de bar in kwam ging ze weer naar haar bankje. Ik wenkte haar en ze kwam bij me zitten. Ze heeft donker haar tot haar schouders en stelten van benen. We rookten samen een sigaret en kletste wat. Na enige tijd gezegd dat ik graag met haar de kamer wilde opzoeken. Ze haalde de sleutel en daar lag ik weer. Het blijft bizar hoe je die meiden kan oppikken en even later lig je weer te rollebollen. Voor geld natuurlijk maar dat afrekenmoment is na de daad. Anyway, ze vroeg wat ik lekker vond en kroop daarna direct op me. Ook deze dame was weer heerlijk met tongzoenen, voelen, geilen en teasen. Daarna wisselden de standjes in goed tempo. Na afloop gedoucht en het was 19:00. Ik vond het wel welletjes . Omgekleed en naar buiten. Sixsens heeft mooie vrouwen rond lopen maar ook wat middelmatige. De sfeer in Sixsens vond ik wat kil maar dat kan aan de dag hebben gelegen. Daarentegen was de service van de drie dames top en het waren alle drie schatjes. Toch nog een hele dag volgemaakt en tevreden huiswaarts gegaan.

Commentaar

• Afterparty Sixsens zondag 24 september

Uiteindelijk heb ik mijn saunaweekendje afgesloten in Sixsens. Ik twijfelde nog tussen andere clubs maar wilde er toch nog een keer kijken na gisteren. Rond 18:00 binnengekomen en na het douchen zag ik bij de trap twee meiden staan waarvan eentje me riep. Een super mooie meid in een bodystocking met donker haar. Wow wat een chick. :-\ Ik was nog maar net binnen dus liep even naar beneden naar de bar. Ik haalde daar een biertje en het was redelijk rustig met genoeg dames. Even chillen in de Maroccoroom om even te aarden. Ik ging zitten en de dame van zonet kwam de ruimte in en liep op me af. Ze draaide zich om en drukte haar heerlijke billen tegen me aan en ging op me zitten. Deze dame was te lekker. We kletsten even en ze zei dat ze Paula heette. De sleutel werd al snel gehaald. Pfff, ik kon even bijkomen. Daarna op de kamer kleedde ze zich uit en het werd alleen maar beter. Ze zei 28 jaar te zijn maar ze heeft het lichaam van een begin twintiger. Ik vroeg of ze sportte en ze zei dat ze dat alleen deed in deze club :lol .Ze kroop boven op me en vroeg wat ik fijn vond. Ik vertelde zoenen maar dat deed ze niet. Kleine kusjes wel wat ze daarna veelvuldig in mijn nek en oor deed. Het half uur deden we van alles waarbij ze me vaak aankeek en teasde. Wat een mooi fijn gezicht heeft dit meisje. Ik genoot ten top.

Daarna weer naar de bar om af te koelen met een biertje en een sigaretje. Daar zag ik twee dames die ik gisteren had gehad en heb met beide even gekletst. Beide wilde er natuurlijk een kamer aan vastplakken maar ik wilde dat nog even niet. Het was wel relaxter dan gisteren in Sixsens. Eigenlijk omdat je je meer thuis voelt, het lag dus vooral aan mij dat gevoel van gisteren. Goed om dus hier nog even terug te gaan. Daarna overal en nergens rond gelopen waarbij ik Paula steeds weer ergens tegen kwam. Dit is wel mijn type hoor, oei. In de maroccoroom later kwam ik Mirjam van gisteren nog tegen. Ze kwam naar me toe en we kletsen wat. Zij wilde ook kameren maar ik zei dat ik nog even niet wilde. Met het volgende rondje zag ik Paula weer en ik viel weer voor haar. Ze haalde de sleutel en het feest begon weer van vooraf aan. Ik moet zeggen dat ze vele standjes kent, zelfs staand tegen de muur met haar hoge hakken aan en een been op bed en daarna tegen de muur. Kinky. Na dit samen zijn stond het zweet me op de rug. Het was ook erg warm in Sixsens vond ik. Nog een drankje in de bar waar een blonde dame naar me toe kwam die een trio voorstelde. Een geblondeerde Roemeense met krullen. Het was niet echt mijn type. Ik besloot er een maar een einde aan te maken. En om 21:00 vertrok ik weer uit Sixsens. Goed nog even dat ik terug ben geweest want ik vind de club wel goed. Mijn weekend is geëindigd met 3 club bezoeken en 8 kamers met 7 meiden. Het zal wel weer een tijdje duren voordat ik me dit weer kan trakteren maar het was een top beleving.

Commentaar

• Heren,
          vandaag mijn eerste keer vanuit het Brusselse richting Sixsens gereden. Rond de middag kwam ik aan en het was nog niet druk. Ik gaf aan dat ik de eerste keer hier was en de theke wees me kort de weg. Nadien echter door de braziliaanse Lilly wel een deftige rondleiding gekregen ????
          De club is niet zo netjes als YingYang maar het is er wel sfeervol naar mijn mening. Ook de keuken is niet zo denderend... ik vind de omkadering in YY gewoon net iets beter op alle vlakken... behalve de dames dan ????????
          veel toffe dames die niet te opdringerig zijn en een neen aanvaarden en je toch speels benaderen... toppie!!!!

ik 3x gekamerd vandaag, bulgaarse Melissa, was gewoon goed... kruit beetje snel verschoten door het diepe pijpwerk ???? maar goed gelachen samen met haar .
          Thea was daarna aan de beurt, ze zat er heel timide bij maar dat bleef ze ook op de kamer. Knap en lief meisje met prachtige borsten, maar mocht van mij iets meer initiatief nemen.
          last but not least zag ik een knappe verschijning op het terras... ze bleek Amalia te heten. Een roemeense van 23... wat een prachtig gezicht en mooie ogen, fantastische glimlach.... ik was verkocht... eenmaal op de kamer een echte gfe... ik ga van haar dromen denk ik. Ze had ook nog een knappe italiaanse vriendin voor een trio. Door die gedachte zal het niet lang duren om nog eens naar Lemiers te rijden.

see you soon sixsens!
          chunky monkey
          alles geven eh !

Commentaar

• Goedemorgen Heren,

Ik ben van plan om komende zondag voor het eerst naar SS te gaan (ook eerste keer een saunaclub trouwens).
            Ik heb een aantal vraagjes.
            Ik wil meteen om 11 uur gaan en ongeveer tot 15.00 blijven. Is er dan iets te beleven in SS? Ik snap dat het geen topdrukte aan vrouwen is maar wat kan ik wel verwachten.
            Begrijp ik het goed dat er ruimtes zijn waar je "wat verder kunt, en mag, gaan? Dit is iets wat ik altijd wel erg spannend vind.
            Zijn er nog andere tips voor eeb eerste keer naar SS?

Alvast bedankt

Commentaar

• saetta
              Zelf bel ik bij voorkeur al meteen aan bij Sixsens om 11 uur.
              Alles in dead slow! Op het gemak omkleden, bakkie leut aan de bar en wat ouwehoeren met de enkele dame die zich in de bar bevindt. Van 11 tot 14 uur druppelen de meiden een voor een binnen.
              Rond 12 uur een lunch met een overheerlijk spiegeleitje. De eerste kamer is bij mij nooit voor 13 uur. Let wel, ik verblijf er dan ook een hele dag, vaak tot later in de avond.

Er zijn zeker mannen die Sixsens een paar uurtjes vanaf openingstijd bezoeken. Het is zeker mogelijk. Er hoeft maar een dame van je gading bij te zitten en je hebt een prima bezoek. Op vrijdag en zaterdag is Sixsens geopend tot 03:00 uur. In tegenstelling tot 01:00uur op andere dagen van de week. Op zondag zijn er sowieso minder dames aanwezig en dames zullen de neiging hebben later te beginnen op zondag, omdat ze pas om 3-4 uur in bed zijn gedoken. Maar er zijn altijd wel dames aanwezig. Kortom, het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.

Begrijp ik het goed dat er ruimtes zijn waar je "wat verder kunt, en mag, gaan?
              Het is een saunaclub. Dat wil zeggen dat je entree betaalt voor de faciliteiten die Sixsens te bieden heeft. Een uitgebreide wellness, eten, drinken en meer.
              Het contact met de dame vindt plaats door het gehele gebouw, doch meestal in de bar of op het terras. Je maakt er een praatje mee en als het klikt ga je met de dame naar een kamer. De kamers zijn geheel privé voor jullie beiden. Op de kamer begint de euro teller te lopen: €50 voor een half uur of een veelvoud er van. Dit los van eventuele extra's.

Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Commentaar

• Dank je Sjeufke voor de info.

Met ruimtes waar je verder kunt gaan bedoel ik eigenlijk. Gedeeltes waar enige publieke actie is toegestaan. Mag dat in SS?
                Hoeveel dames kan ik dan ongeveer verwachten op zondagmorgen en begin van de middag?. Heb namelijk geen idee aam welke aantallen ik moet denken.
                Is trouwens bij de (meeste) dames pzc standaard?

Nogmaals bedankt

Commentaar

• Publieke actie in Sixsens is geen gemeengoed, maar het gebeurt wel. Ik heb zelfs al eens in een overvolle bar gezien hoe een kerel tot het eind oraal werd bevredigd.
                  Hoeveel dames je kan verwachten op een zondagmorgen? Moeilijk te zeggen. Van enkele dames om 11 uur tot een 30-tal later op de dag.
                  PZC is standaard in Sixsens. Doch, altijd even checken tijdens de presales. Ik las laatst weer ergens dat een dame dat niet deed. Gangbare service in Sixsens: TZ, PZC, NMC: €50
                  Ten aanzien van een succesvolle kamersessie en TZ in het bijzonder. Altijd vooraf aan de kamer douchen, tandenpoetsen, mondspoeling, deo en wat aftershave.......de meiden zullen het waarderen.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door saetta
                    Kan ik dan voor publieke actie beter voor Babylon kiezen?
                    Mijn laatste bezoek is alweer meer dan drie maanden geleden. Op die bewuste zaterdagavond heb ik meer publieke actie gezien dan me lief was. Als dit je ding is, ja, dan is Babylon beslist iets voor jou.

Er zijn ook enkele kamers (bvb. achter de kino) die niet volledig zijn dichtgemaakt, of voorzien zijn van een doorkijkvenster.

Oorspronkelijk geplaatst door saetta
                    Of hoe is het daar met de dames gesteld op zondagmorgen tot halverwege de middag?
                    Een klein jaar gelden (ergens in december) heb ik Babylon eens bezocht op zondag. Voor mij was dat één van mijn meest memorabele clubbezoeken ooit! Er liepen toen een twintigtal meiden rond en ik had het kot zo goed als voor mij alleen. Als een perverse sjeik in zijn Harem... moet ik nog meer vertellen?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door T-2
                      Chunkey monkey, weet je of de Braziliaanse Lilly die je een rondleiding gaf een dvp was of was ze in dienst van six zelf?
                      Lilly is een volbloed Keniaanse en één van de beste dames die ik in mijn 30+ jaren wandelcarriëre heb meegemaakt!
                      Als in het liedje van Arne Jansen, meisjes met rode haren... Nou meisjes met zwarte haren.... Ongelooflijk!!!
                      Dat Braziliaanse wordt er af en toe ingegooid voor de afwisseling.
                      Helaas is Lilly tot medio december naar Zwitserland vertrokken.
                      Ik weet wel waar ik mijn wintersport vakantie dit jaar ga starten!

Commentaar

• Het kwam er maar niet van om een stukje over het 5-jarige verjaardagsfeest van Sixsens te schrijven.
                        Alle moeite die Beata en het personeel gedaan hebben om er een mooie dag voor bezoekers en dames van te maken, verdient een dikke pluim en ook een stukje op het forum.

Net zoals de vorige jaren had ik deze dag al lang van tevoren vrij gehouden om het verjaardagsfeest van Sixsens te kunnen bezoeken: 18 oktober, het kan vriezen en het kan dooien.
                        Laat het dit jaar heerlijk nazomer zijn, 21 graden en met veel bezoekers op het terras en aan het zwembad. Daags erna had ik nog verbrande schouders van de indian summer sun.
                        Zulk fraai weer had zelfs Sixsens verrast, de apparatuur in de buitenbar was al winterklaar gemaakt en daardoor kon de buitenbar helaas niet meer gebruikt worden.
                        Maar niet getreurd, de hele dag lekkere hapjes beschikbaar en bij de theke stonden de hele dag glaasjes limonade met prik. Dwz dat had ik de banaan wijs gemaakt in de hoop dat hij de voorraad Cava in ieder geval niet in z'n eentje er doorheen zou jagen!

Via IM afgesproken om kennis te maken met Hooker lover1. Zijn beschrijving was dermate helder dat ik hem en zijn Vlaamse maat direct herkende bij binnenkomst. Na de kennismaking heb ik mij voorzien van enkele hapjes, stokbroodjes met zalm en kaviaar en andere lekkernijen die ik buiten in de zon kon verorberen aan een tafel vol plezante Vlamingen.

In Hooker lover1 herkende ik een zelfde spraakwaterval als Patjax, die ook 1000 woorden in een minuut weet te proppen, maar dan in de Vlaamse variant en een stuk knapper (maar dat is evident t.o.v. Patjax). Afgezien daarvan zijn beide aangenaam gezelschap om in de club mee te buurten en flauwekul uit te halen.
                        Als die twee elkaar nog eens ooit tegenkomen, dan vrees ik een ongeëvenaarde woordenclash waarbij een kernreactie in Noord-Korea kinderspel is!

Nog maar net aan de lunch en een prettig weerzien met Lesyeux na lange tijd. De dag had overigens een hoog Vlaams aandeel met oa den docteur (die gene docteur is) en Bachatero aan de rondetafelconferentie.
                        Den docteur zat nog maar net of Crystal zette de aanval in. Met haar bevallige uiterlijk en verleidelijke blik was het een ongelijke strijd voor den docteur en hij gaf zich graag gewonnen. En weg waren ze.

De gehele dagplanning stond voor mij in het teken van uitgebreide wellness en lamlendigheid. Maar zoals al vaker door anderen beschreven: plannen maken voor een dagje clubben is zinloos, het loopt toch altijd anders.
                        Behalve het zwembad geen gebruik gemaakt van de fraaie wellness faciliteiten.
                        In het zwembad wel kennis gemaakt met Lola, leuke dame met een goed gevoel voor humor. Niet direct het type waar ik voor ga, maar je weet het in de toekomst maar nooit. Haar enthousiasme en brutale uitstraling spraken mij absoluut aan. Op deze dag was zij innig verstrengeld met FSLGF en hij had groot gelijk.

Een nieuw meisje in sport-bh en strak broekje zat ook buiten, Bulgaarse Ella met blond gekrulde lokken. Een Vlaamse niet-schrijvende veelpleger bleek haar veelvuldig te bezoeken. Zijn voorkeur kennende zou ik later op de dag misschien nog wel eens in haar buurt gaan komen. En zo geschiedde later op de avond: terwijl de 3e stripshow op z'n eind liep, klampte zij mij op een leuke manier vast en van enige weerstand van mijn kant was al snel geen enkele sprake.
                        Op naar kamer 14, waar zij met haar strakke en lenige lichaam geweldige bewegingen wist te maken. Helemaal niks mis mee zoals ik in haar aangemaakte paspoortje heb geschreven. Alleen de communicatie viel niet mee, zeer beperkt in Duits, Engels en Frans. Hoewel dat laatste in de praktijk dan weer heel erg meeviel zolang ze niet ging praten

De shows van de 2 big boob ladies waren het aanzien beslist waard. Zoveel beter dan de optredens in alle voorgaande party's (hoewel die non van 2016 er ook wel mocht zijn).
                        Vooral de blonde Lilli Vanilli kon mij wel bekoren, hoewel ik zoals bekend niet van de silliconen ben. Maar dit gegeven alsmede dezelfde artiestennaam van mijn afwezige favoriete dame zorgde er natuurlijk voor dat mijn verstand weer eens op nul stond.
                        Den docteur had eerder op de middag al snuffelstage gelopen bij Moldavische Cristina. In dit geval letterlijk: zij kan nogal eens sterk geparfumeerd en geolied zijn. Iets waar ik een enigszins allergische reactie op vertoon. Maar na de goedkeuring van den docteur waagde ik de gok. Als er iemand is die er verstand van heeft, dan is hij het wel, alsnog mijn dank en de volgende keer trakteer ik u op een pint!
                        Het uurtje met Cristina was naar verwachting: een lichtelijk kinky ingestelde dame met piercings, die niet vies is van wat steviger werk.

Terug in de bar. Lucy was sinds kort weer in het land en eerlijk is eerlijk, zij zag er betoverend uit. Bijna zoals de Queen of the club in haar hoogtijdagen.
                        Maar helaas, Lucy zag mij niet staan. Zij zag feitelijk niemand staan. Heel knap om telkens iemand niet aan te kijken zelfs als die voor je op de trap stil blijft staan... En aangezien zij zo iedereen wist te omzeilen zal zij andere plannen voor de avond gehad hebben.
                        Één van die andere plannen was een stamgast met wie ik nog kort heb zitten praten terwijl Lucy voor ons aan het dansen was met haar gipsy dansjurkje met klingelende klinkende muntjes. Het was hem gegund !

Voor het begin van de laatste show rond 22uur dacht ik maar eens te vertrekken. Het zou de volgende dag weer erg vroegdag zijn, maar mijn rondje handen schudden stokte bij Ricardo en Dhr N en voor ik er erg in had volgde de laatste show. Stond vooraan en hoopte nog op een gastrol in haar show maar helaas. De vriend van Lilli mocht meedoen en zoals ik al in het live topic geschreven had: that's not my cup of tea.

De stille genieters jansenroy en Obelix hadden volgens mij ook zo hun pleziertjes, was het niet in de bar dan toch in de
                        Al met al heel veel gelachen, lekker gegeten en gedronken, diepzinnige en onzinnige gesprekken gevoerd en 2 keer prima tijd doorgebracht met 2 lekkere meiden. Niet de beste kamers aller tijden maar wel de moeite waard en al met al een zeer relaxte dag waarop ik de hele dag met een big smile heb rondgelopen. Die big smile had ik ook de hele rit naar huis en de dag erop toen ik verslag deed aan enkele spijtoptanten die niet in de gelegenheid waren geweest om deze party dag te bezoeken.

Na zo een geslaagde dag heb je gevoelsmatig twee opties: na dit hoogtepunt voor eeuwig stoppen met clubs te bezoeken of gelijk de volgende dag teruggaan.
                        Argumenten voor optie 1 zouden valide kunnen worden, maar de keuzes die daarvoor gemaakt moeten worden gaan mij nou nog even te ver.
                        Argument voor optie 2 bestaat simpelweg uit de verslavende werking van zoveel leuke sexy meiden in de snoepwinkel voor kindgebleven volwassenen. Daar waar dan ook nog eens zoveel andere sympathieke en gelijkgestemde klanten aan het shoppen zijn en de resultaten van hun vergelijkend warenonderzoek delen met de overige snoepverslaafden.

Desalniettemin..
                        Koos ik voor optie 3: na 3 weken Sixsens cold-turkey op 7 november weer terug om verjaardagsfeestje(s) te vieren in Sixsens !

Commentaar

• Afgelopen vrijdag heb ik een fijne dag gehad in Sixsens. Van 11.15u tot 20.30u. Bij binnenkomst als eerste een lange sessie in de jacuzzi. Dat is altijd vaste prik en heerlijk relaxen. Dan is het ook nog lekker rustig. Dit heb ik die dag daarna nog meerdere malen herhaald. Het eten was ook zoals altijd heel lekker en goed verzorgd en was helemaal naar mijn zin met heerlijke soep, lasagna en 's-avonds frietjes. Lekker man! Heerlijk smullen en niet zelf te hoeven koken. Ook waren er leuke meiden aanwezig. Myriam en Alexandra waren mijn kamertoppertjes. Kortom mijn November uitstapje SS was zeer geslaagd. Hopelijk volgende maand dan nog keer om het jaar 2017 dan goed af te sluiten.

Commentaar

• Zaterdagavond om 23.30 aangekomen. Wat me opvalt was dat er weinig volk was en dat blijkt de laatste 2 jaar altijd maar minder en minder te worden daar. Na een tijdje kwam Laura bij me zitten was er een weekje zei ze. Gezellig gesproken en mee naar boven genomen. Was een heel aangename sessie en ging ineens douchen. Toen ze terug naar de kamer kwam en we beneden gingen afrekenen zei ze 100 € 40 min weg geweest. Hoewel het zeer aangenaam was had ik geen zin er in en gewoon 100 € betaald maar was dan ook de laatste keer dat ik met haar naar boven ga. Tweede sessie was ook met een nieuwe aangenaam gesprek en deed wel moeite op de kamer maar had toch niet een super gevoel. Helaas haar naam vergeten was een klein brunette. Kinga is er nog altijd mijn favoriet alleen al een half jaar niet meer gezien.

Commentaar

• Om 23.30 pas binnenkomen... Dan heb je al 12 uur gemist en dan is het niet vreemd dat er al heel wat bezoekers vertrokken zijn en dat de goedverdienende, dames ook richting huis gaan.
                              Sinds het goedkopere late avond tarief is afgeschaft komen er minder groepen jongelui dir alleen maar komen zuipen en voor een onaangename sfeer zorgden. Goede ontwikkelings dit nieuwe deurbeleod, vooral voor de dames die lang voor joker werden vastgehouden door dat soort gasten en dus ook goed voor de overige bezoekers die de overlast spuugzat waren.

Commentaar

• Dankzij een vrijkaart van een ander forum kon ik tot einde van deze maand zonder entree te betalen naar Sixsens. Dank daarvoor! Mijn agenda liet een donderdag toe en ik reed vanuit de randstad naar Limburg. Rond 11:30 kwam ik binnen en na wat controle van papieren kwam daar uiteindelijk een bevestigend akkoord op de vrije entree. Na een goed ontbijt/lunch ging ik naar de bar beneden. Er waren genoeg dames en nog weinig heren. Op de bank kwam een blonde dame naast me zitten. Ze zei Turks te zijn en haar naam was moeilijk te onthouden. We kletsten gezellig en besloot bij haar op te warmen. Ze had vrij grote borsten in haar jurk die uit eindelijk niet zo stevig bleken te zijn. Evengoed was het erg gezellig bij haar maar het bleef bij opwarmen. Ik had eigenlijk spijt zo snel te hebben toegehapt. Na een half uur vond ik het weer genoeg. Ze zei dat ze nog wel een leuke dame kende voor een trio later op de dag. Na een opfrisbeurt en wat rond geslenter dacht ik Paula aan de bar te zien. Ik wist het niet zeker en liep uiteindelijk op haar af. Ik sprak haar aan en zag dat ze het niet was. Toch ontstond er een gesprek en er leek een klik te zijn. Ze had stijl donker bruin haar, bijna zwart, ze was heel mooi slank met stevige borsten maar zeker niet te groot. Ze vertelde vandaag nieuw te zijn, Jasmine heet ze. Na wat geklets zijn we naar de kamer vertrokken. Ze leek wat onwennig maar op de kamer was daar niks van te merken. Wow, wat is deze dame mooi. Een mooi atletisch figuur met silicone borsten die niet te groot zijn. Een bescheiden maat maar daarom juist helemaal goed. Ik wilde een half uurtje beginnen maar er ontstond iets waanzinnigs. Langzaam hitste we elkaar op en het leek wel chemie. Uiteindelijk ben ik anderhalf uur met haar op de kamer gebleven. In dat anderhalve uur hebben we van alles gedaan en tussen door met elkaar gepraat. Het voelde allemaal zo natuurlijk. Omdat ik ook nog een reis terig moest maken werd het ook wel weer tijd om huiswaarts te gaan. Ik wilde helemaal niet weg, ik wilde blijven en hoopte dat het eindeloos kon duren. Ja hallo, dat kan dus niet!

We namen afscheid en ik hoop haar echt nog een keer te zien. Dit was super. Wie weet, sometimes.

Commentaar

• Laatst nog eens geweest alhier. Denk dat ik er in totaal een keer of 10 geweest ben. De club is hardware technisch dik in orde, echter op een of andere manier is het toch niet mijn club. Dit staat los van de deze keer talrijk aanwezige jagende Roemeentjes. Ik kan mijn draai er gewoon niet vinden.

De Roemeentjes waren dit keer verschrikkelijk. Schreeuwen daar de hele tent; Schatzie, hast du lust etc. In de namiddag net voor het warme eten na 1 sessie was ik zo geïrriteerd dat ik de tent maar heb verlaten.

Wat is dat toch met SS en YY, beetje beter beleid in deze zou niet verkeerd zijn.

Commentaar

• Ik kwam denk ik voor het eerst in deze club een 2 j geleden en moet zeggen het was fantastisch vertoeven hier. De service was altijd super en er was altijd veel volk. Maar dit jaar vind ik het er erg bergaf gaan. Veel minder mannelijke bezoekers wat gevolg geeft minder vrouwen (of is het door andersom gekomen). Ook de service ging peil omlaag door de nieuwe meiden. Ben er nu effe niet meer geweest en heb nog niet direct de behoefte om terug te gaan ook niet. Als er nog tips zijn voor andere clubs mag je me altijd laten weten.

Commentaar

• In september was ik voor de laatste keer in Sixsens.
                                      Met enkele bekenden afgesproken afgelopen vrijdag. Om 12:30 uur ingecheckt, omgekleed en afgedaald naar -2.

Veel, met name Bulgaarse meiden kwamen even informeren: "Wo warst du?" "Ich hab dich schon lange nicht gesehen?". Leuk om Stacey, Victoria, Laura, Veronica, Dany, Crystal en Yasmin weer eens te zien. Met Delia wat langer de tijd genomen om de klokken weer even gelijk te zetten. Uiteraard ook een uitnodiging om te kameren.
                                      Ook heel veel nieuwe gezichten. Aan de bar kreeg ik al snel gezelschap van ene langbenige Andrea. Andrea ziet er wel heel mooi uit. Pas 4 dagen in Sixsens. Leuke babbel! Zeker een optie voor de nabije toekomst.

Een lichte lunch in het restaurant. Als vanouds, prima in orde.

SARAH
                                      Eerste kamer was met Sarah (ex Emma Bab, ex Sarah PE).
                                      Hoewel ik Victoria of Laura in gedachten had, paste Sarah zoals zo vaak haar versiertrucjes weer toe om mij op kamer te krijgen. Daarin is regelmatig succesvol geweest in het verleden, zo ook deze keer....de tepelknabbelaarster
                                      Kamer 7 en 11 met douche waren zoals zo vaak bezet. We togen naar kamer 3b. Een prachtig ingerichte kamer in de nok met een douche direct naast de kamer.
                                      Over het algemeen heb ik meer GFE gerichte kamers met Sarah, maar deze keer werd het een uurtje porno. Wist niet dat ze deze 'duistere' kant ook beheerste. Gelukkig hoef ik nu niet in bedekte termen te schrijven, zoals het witten van plafonds en dergelijke. Met afgedraaide ballen en een spetterende FT de kamer strompelend verlaten.

Terug in bar kwam Violetta een paar knuffels ophalen. Ze had wel zin in een 'white wine'. Laat dat nou toevallig zijn.....ik ook.
                                      Tijd voor de welbekende bel vino.
                                      Sarah en Violetta zijn sinds kort in Sixsens neergestreken. Van Violetta de eerste indrukken aangehoord. Tot heden bevalt het beiden meiden goed. We gaan zien of het blijvertjes zijn.

VIOLETTA
                                      Tegen 18 uur met Violetta een bordje zalm, frietjes en broccoli gegeten. De gerechten van Emanuel en zijn crew zijn nog steeds van goede kwaliteit.
                                      Ik had Violetta een kamer met Jacuzzi toegezegd, maar dat hoefde voor haar niet zo. Ze had zo haar eigen rekenmethode er op los gelaten. En zo kwamen we uit in room 7. Samen douchen! Een aardige bezigheid moet ik zeggen. Dat insoppen heeft ook wel wat. Heb er de tijd voorgenomen, want het moet overal fris en schoon zijn tenslotte.
                                      Wel leuk zo'n kamer met veel spiegels. Ik probeer me altijd zo te positioneren dat ik alleen de dame in beeld heb. Dat is met mijn Goddelijk afgetraind lichaam een onmogelijke operatie. Dus kruip ik met mijn hoofd wel ergens tussen waar ik weinig of niets zie! Het is overigens wel een mooi plaatje in de spiegel als de Nilfisk op het hoogste vermogen haar werk doet en je het laken langzaam in je r**t ziet verdwijnen.
                                      Later op de avond nog een tweede ronde met the Queen gemaakt met een voortreffelijke FT als afsluiter!

In de bar nog wat gedold met Delia, Sarah en Violetta.
                                      Er was ook nog een 'staand' openbaar trio op 4 meter afstand. Gelukkig zat ik niet in vuurlinie, want meneer produceerde een flinke 'kogel'regen!

Het was inmiddels 1 uur. Voor mij een zeldzaam laat tijdstip. Voordeel is wel, Sixsens ligt 'om de hoek', dus ik was ook weer zo thuis!

Illusion Plopp!

Commentaar

• Afgelopen donderdag bij Sixsens binnen gewipt. Slechts 25 minuten met de Hummer voor mij. Een club ‘om de hoek’ zeg maar. Weet niet of dat een voordeel is, want vrijdag ben ik nog even langs geweest voor een dessertje.

Met twee clubmaten afgesproken, die net als ikzelf iets na elven arriveerden. Het gangbare ritueel, eerst een bak keut, dan een spiegeleitje van Emanuel om vervolgens het speelveld te verkennen. Bij een collegaforum gelezen dat Kinga in the house was. En jawel, toen ik over de balustrade liep spotte ik Kinga (en zij mij) in het rookhok bij de speelautomaten in gezelschap van een welbekende ijsbeer, die op uitdrukkelijk verzoek niet als aanwezig in Sixsens wenst te worden vermeld. Daar geef ik dan met veel tegenzin maar gevolg aan.
                                        Meteen mijn koers verlegd richting het rookhok. Na 13 maanden een verrukkelijk weerzien. Kinga.....een prachtfiguur met klasse uitstraling, ook al denkt Eddy Valk anders over het achterwerk van Kinga. Daarnaast een dame waar je lekker mee kan lullen zonder meteen naar een kamer te moeten. Kinga ging nog even lunchen. Daarna mocht ik de spits afbijten op deze donderdag.

KINGA
                                        Het was pas half 1. Ik bood Kinga na haar lunch een drankje aan.......Chivas-Cola. Doe er maar twee dan. Tegen enen naar room 9 met jacuzzi voor de 12e kamer met Kinga. Had vooraf nog even gedoucht, want het vullen van de jacuzzi heeft even tijd nodig. En die tijd gebruik ik graag om de eerste druk van de ketel te halen. Na de eerste eruptie bijkletsen in de jacuzzi. Ze had veel leuke dingen te vertellen na 13 maanden, maar zoals in ieders leven is het niet altijd rozengeur en maneschijn.
                                        Het was bloedheet op de kamer (als gevolg van het hete badwater ), de deur op een kier gezet om de lucht te neutraliseren.
                                        Alles moest weer in stelling worden gebracht voor ronde 2. Een moeizame! Twee uurtjes zaten er op. Eigenlijk wilde ik naar de bar, maar het feit dat Kinga altijd een passievolle inzet geeft en daarmee illusie en werkelijkheid dicht bij elkaar brengt, besloot ik er nog een uurtje aan te plakken....met succes. Ik was meteen klaar voor de rest van de dag.

Tegen 20 uur heb ik de tent verlaten.

VIOLETTA
                                        ’s Avonds thuis mijn begane zonden met Kinga nog overdenkend besloot ik om de volgende dag nog een paar uurtje te gaan, mits…….. ! Dus eerst gecheckt of Violetta op vrijdag wel aanwezig zou zijn. Dat was het geval. En zo werd het saaie kantoor op vrijdagochtend ingeruild voor een keet met heerlijke meiden in de middag. De hele middag met Violetta opgetrokken. Violetta is een aangenaam gezelschap dat nooit verveelt. Er is altijd voldoende, soms verbazingwekkende gesprekstof en dat onder het genot van een bel wijn. Uiteraard ook een stevig kamertje gemaakt in kamer 7. Ze had er duidelijk weer zin in. De 39ste alweer.
                                        Violetta werkt nog 1e en 2e Kerstdag en gaat dan voor een korte periode met vakantie.

Samengevat heb ik 'maar' 2 kamers gedaan in 2 dagen Ontzettend genoten van deze twee beauty's!
                                        Ik ga met een goed humeur de Kerstdagen in……

Illusion Plopp!

Commentaar

• Gisteren de "Merry Christmas Party' bezocht. Al hetgeen Sixsens vooraf (op de poster) beloofde, zijn ze ook nagekomen. Dat wil zeggen: er was een welkomstdrankje, er was Glühwein (zelf te tappen in het restaurant), er was een DJ (vanaf de late namiddag/vooravond) en er was een kerstbuffet (met o.a. entrecote). En toch, bij vertrek gisterenavond al rond de klok van half acht... ging ik met een ietsiepietsie klein katertje weg.

Niet dat ik mij niet heb geamuseerd, maar ik mistte iets.. namelijk een echte 'Party Stimmung'. Een paar DVP's waren wat Kerstachtig getooid (mutsen met lampjes of gekleed 'in red'), maar de overgrote meerderheid had de standaard werkkleding aan.

De line-up was kwantitatief op orde en ook voor elk wat wils. Een aantal dames (waaronder Violetta) heeft gisteren hele goeie zaken gedaan, want die hadden hele lange pannenkoeksessies. Het is hen gegund, zowel de dame als de heer.

Ik heb het gisteren maar bij één 'Kerstmaaltijd' achter gesloten deur gehouden en wel met Delia. Vriendelijke, sympathieke Roemeense.
                                          Delia 'serveerde' geen vijf-sterren maaltijd, maar een goed verzorgd twee-gangen menu. Waarbij de aantekening dat de eerste gang (in de vorm van een erotische massage) een aanrader is!

Sixsens zal mij niet meer terugzien.....in 2017 wel te verstaan!

Groet,
                                          69

Commentaar

• Maandagochtend even gebeld of het zesde zintuig alweer bij zinnen Is, na een nacht feesten zuipen en vuurwerk afsteken. En ja hoor de club was alweer open. Er zouden volgens de theke op dat moment 4 dames aanwezig zijn. Ok, dat is meer dan 0 en er zouden er vast nog wel een paar bijkomen, aangezien YY, phg, vv, gt, h7 en een heleboel andere clubs gesloten zijn.

Maar First things first, de inwendige mens opladen, want anders ben ik net een leeg duracell konijntje.
                                            Tot mijn verbazing hadden ze haring liggen. Dat heb ik in geen maanden meer gehad. Er lagen er nog maar 2... me kunnen inhouden en slechts 1 gepakt. Gaf mezelf een schouderklopje.

Misschien dat m'n goeie daad beloont werd, want richting de bar zie ik daar een slanke blonde dame. Ze oogt iets ouder dan Veel van de roembul, maar ze Had ook iets moois, kalms en toenaderbaars.
                                            Plezierige ook dat zij voor de verandering zo naturel Is. Geen plamuurlaag, geen pamela Anderson borsten, maar een zalige buurvrouw type leek het wel.

Ik zag haar de trap opkomen en maakte een kort praatje. Helemaal geen opdringerig gedoe en toch stond ze er voor open zeg maar. Ze liet het initiatief helemaal aan mij over. Voelde me vrij als een vogeltje, toch twijfelde ik even en zocht hier naar info. Ik was er daarna snel uit dat zij het zou worden. Niet veel later haar weer gespot en gevraagd of We even een babbeltje konden doen. Leuke meid, en besloten haar een sleuteltje te laten halen. En geen moment spijt van m'n keuze gehad.
                                            Uiteindelijk viel het kwa aantallen wat tegen, met 10 dames en toch wel een man of 25. Maar je hebt maar 1 goeie nodig... En die Had ik imho. Ik Had een lekkere kamergang met Tamara gehad.

Daarna verder de club Door. De veranda tegenover de theke wordt verwarmd met terraswarmers. Toch vond ik het er te fris om te werken. Bovendien werd er gerookt. En als ik ergens niet tegen kan Is het kou en rook.
                                            Dus de mens room in. Werd ik eruit geknikkerd Door 2 heren die meenden dat er in de ruimte geen mobieltjes gebruikt mochten worden. Dat werd ontkracht Door zowel Tamara als de theke, dus ik terug naar de mens room. Waren die 2 pinokkio's in geen velden meer te bekennen.

De rest van de avond afgewisseld tussen het restaurant, de Wellness met een ruime jacuzzi (heerlijk!) en natuurlijk de mens room. Zou willen dat elke club een jacuzzi en rustige mens room heeft. Ok, je hoort de bas en muziek van de bar er helaas doorheen. Doch, het blijft beter dan de bar zelf.

Ik moet bekennen, in de zomer was m'n eerste bezoek en toen was ik was teleurgesteld over de club. Waarschijnlijk kwam dat Door de line up en mijn drang om Veel te kameren. Nu ik meer geniet van het luieren, relaxen in de Wellness met name whirlpool, en rustige werkpleke, staat Sixsens gelijk op een hele hoge plek. Durf ik het te zeggen... nou ik doe een poging, als club zijnde verstoten ze Vertigo van m'n 3e plek. Vertigo heeft een uitgebreider buffet en icm hun a la carte winnen ze het op dat gebied van Sixsens. Maar de mens room en de jacuzzi van Sixsens overstijgt dat. Doch, door de reisafstand, blijft Vertigo op nr. 3 staan.
                                            Ik kijk eigenlijk beetje tegenop om weer zo lang terug te moeten rijden naar de Mentholcave.

Maar ik geef toe, als reisafstand niet mee zou tellen, dan zouden clubs met uitgebreidere wellness, zoals dus o.a. Sixsens en Park Saunaclub Residenz hoge ogen gooien. Mits ook 'goeie' line up, want mijn zomers bezoekje aan PSR viel tegen door de destijds zeer beperkte line up voor mij.