Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens, Suzanne (Bel)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens, Suzanne (Bel)

Voor zaken moest ik in Maastricht zijn en omdat het toch een 2-dagen tour was zat in de planning om er 1 dag te reserveren voor een bezoekje aan de limburgse dames. Normaliter is het voor mij toch zo'n 200 km en dan ga je er niet zo snel naar toe. Maar waar moet je eigenlijk naar toe?

Dus de reacties gelezen van de medeleden en als resultaat keuze gemaakt voor Patricia en Esther in Kerkrade of club Aspassia in Lemiers.
    Halverwege richting zuiden ff telefonisch contact opgenomen met het treurige nieuws dat Patricia die dag niet aanwezig was en dat Esther ziek vierde.
    Dus dan maar naar Aspassia. Was er om een uur of 5.

Jullie moeten dat zo'n club eigenlijk nieuw voor mij was. (was meer een ramen wandelaar) Dus na binnenkomst uitleg gekregen van de vriendelijk bardame, maar door de zenuwen niet helemaal in mij opgenomen. Dus toen zij vroeg - zal ik ze laten komen - wist ik niet wat ik moest verwachten.
    Een parade van zo'n 12 dames in bikini werd aan mij voorgesteld. Wow wat een hoop vlees in de kuip gaf acte de presence. Ik wist eigenlijk niet waar ik moest kijken of wie ik moest kiezen. Dus werd het wie-waai-weg en koos voor de iets oudere uit Belgie afkomstige Suzanne (ik dacht die heeft veel ervaring).

Gekozen voor kamer met douche en Suzanne stelde me meteen gerust. Het begon al bij binnenkomst met een heerlijke tongzoen waarbij ze mij langzaam ontkleedde en zakkend mij zc heerlijk begon te zuigen zodat mijn knieen begonnen te trillen.
    In de douche hebben we mekaar gewassen waarbij ze geregeld wederom haar pijpkunsten vertoonde.
    Op het bed gingen we met het liefdesspel verder en heb me stevig vastgezogen aan haar lipjes waarbij ze schokkend klaar kwam. Daarna heb ik me volledig aan haar overgegeven en heeft ze me stevig bereden. Uiteindelijk heb ik het achterlangs afgemaakt. Allebei waren we nat van de zweet en bood de douche de perfecte afkoeling.
    Suzanne zal niet de knapste dame zijn tussen al dat vrouwelijk schoon maar geeft je wel een perfect GFE.
    Kortom een prima adres daar in het diepe zuiden.

Re: Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Aspasia, Suzanne (goed)

Ik ben al diverse malen bij Suzanne geweest.

Suzanne neemt altijd alle tijd voor je, en bouwt de afspraak heerlijk op.
    Bij binnenkomst begint ze idd meestal in de douche altijd al met je heerlijk te pijpen (zc). Ze kan lekker (ovetuigend) tongzoenen, en geeft alles lekker de aandacht. Meestal bereid ze me, naar een fantastische pijpbeurt, heerlijk tot een hoogtepunt. Ook daarna gaat alles er lekkig rustig aan toe en geniet je samen nog even lekker na. Er zit geen enekel haast moment bij.
    Zeker niet de jongste, maar zeer zeker wel een van de beste van Aspasia, tenminste voor mij dan toch. (een van de favorietjes )
    Ik ben nog geen enkele keer teleurgesteld de deur uit gegaan bij Suzanne.

Commentaar

Re: Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Aspasia, Suzanne (goed)

Na lange, lange tijd weer eens naar Aspasia geweest. Ik vond het vroeger altijd zo'n afknapper als je boven kwam, krakende houten vloeren en geen heel goede wasruimte.
      De nieuwbouw is dus al een jaar klaar en errug mooi geworden, schitterend zelfs. Ik was er dus al zeker 2 jaar niet meer geweest en had me nergens op voorbereid. Staat me toch Suzanne tussen het rijtje!!!!! Geweldig, ik vond haar altijd super. De dame die ze voorstelde (Stephanie?) keek me al vreemd aan toen ik bij het binnenkomen van de dames al gelijk "Suzanne" zei. Ze vond het zelf ook erg leuk dat ik haar nog kende en wist te herinneren
      Naar boven getogen en lekker samen onder de douche. Ik kon mijn geluk niet op dat zij er nog steeds werkte .
      Lekker zoenen onder de douche en heerlijk gepijpt worden. Daarna lekker op bed, zij mij zalig pijpen zonder condoom en ik mocht haar heerlijk vingeren. Toen een condoompje genomen en heerlijk gaan neuken. Het lukte ons om tijdens het wisselen van standjes gewoon in elkaar te blijven, vond zij erg leuk.
      Allebei heerlijk klaargekomen (tenzij zij toneel speelde, maar goed). en daarna lekker gezoend en geknuffeld.
      Na het douchen achteraf alvast een afspraakje gemaakt om een trio te komen doen, samen me mijn vriendin. Heerlijk tussen de feestdagen in.
      Daarna met een smile naar het kerstfeest van het werk, waar ik als laatste binnenkwam met een BIG smile

Suzanne is heus niet de jongste, maar wel heel, heel erg ervaren en bijzonder lekker. Ik heb voldoende vergelijkingsmateriaal.

Commentaar

Re: Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Aspasia, Suzanne (uitstekend)

Vanavond bij Suzanne op bezoek geweest, vriendin ging lekker gezellig mee.Fijn Bi-trio gedaan en heerlijk samen in het bubbelbad gezeten. Aanrader!

Commentaar

Kan je alleen maar zeggen ze is er nog,en ze heefd een verassing ook nog in petto .
          was er zelf een tijdje niet meer geweest maar was blij haar daar nog te zien en van zien is echt nie gebleven ..gewoon een meid die het nog altijd weet te doen en het was een uurtje puur genot ....oja die B cup hmm is denk ik nu een dikke C .

Commentaar

Onlangs ook bij suzanne geweest. is niet knap, maar weet wat ze doet. In bad vond ik minder, maar in bed. Lieve meid.

Commentaar

Vanmiddag weer eens bij Suzanne geweest. Hehe, geweldig weer gewoon. Suzanne is een van die dames waar je nooit iets verkeerds over zult horen, ondertussen ken ik haar wat beter en weet precies op welke knopjes er gedrukt moet worden. Ze kwam dan ook lekker klaar na wat spelen.

Als je bij Suzanne hele kinky gymnastiek verwacht, dan kom je bedrogen uit. Maar als je weer eens wilt weten hoe het in het begin was met je vrouw/vriendin, dan is Suzanne jouw keus.

Zelf vind ik een uurtje met haar echt te kort. De hele middag is me echter wat kostbaar, er hoeft maar 1 zak leeg, niet allebei.

Wel me €25,- laten afzetten voor 1 drankje voor haar, maar ja, je wilt niet cheap overkomen, toch? Werd ook nog een triotje voorgesteld, maar dat is echt belachelijk duur, neem ik liever mijn vriendin mee (heeft zij ook plezier).
              Kan een mod cup en siliconen aanpassen naar C en siliconen?

Commentaar

Bij afwezigheid van Henkie's favorietje daarom maar eens gekozen voor Suzanne. Zie is zeker niet de mooiste en de jongste dame die bij Aspasia rondloopt maar heeft wel een goed figuur en kijkt bijoznder sympatiek uit de ogen en dat is ook de moeite wel waard.

Eenmaal uitgekleed blijkt het goed gevulde behaatje van Suzanne uit een met silikone verrijkt tweetal te bestaan. Henkie heeft niks tegen goed uitgevoerde silikone operaties maar die van Suzanne zijn niet heel goed uitgevoerd.

Maar ondanks dat het voor het oog niet de beste keus is blijkt deze dame voor het afzuigen van de pielemans een hele beste keuze. Tjonge, jonge wat kan dit wijffie lekker pijpen: langzaam, teder met veel gevoel en ervaring daarom ondanks het mindere uitzien toch wel best kans op herhaling.
                Henkie de Tettenzot

Commentaar

....hmm tijdje niet naar aspasia meer geweest ...maar toch gedaan en ja dat super blondje was er nog onze Suzanne jong jong ze blijft er nog altijd goed uitzien en ik weet het .
                  ken er al een paar jaartjes,en wis ook direct dat wort een uurtje of twee ...naderhand waren het er drie maar ze is het waart niet lijk die ...ga maar niets zeggen .
                  zo zal weer een tijdje duren maaaaar dat maak niet uit als je dit leest dikke kis xxx

Commentaar

Re: Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Aspasia, Suzanne (Bel) (uitstekend)

Na bijna 3 jaar weer eens naar Aspasia geweest, en Suzanne vooraf besproken. Het was weer superrrrr. Moet toch eens vaker gaan, uurtarief is eigenlijk best schappelijk voor de kwaliteit die je krijgt.
                    Wat als Suzanne eens ophoudt
                    Vanaf maandag gaat de weg weer open, en is vanuit NL ook weer makkelijker rijden.

Commentaar

Re: Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens, Suzanne (Bel)(uitstekend)

Ja hoor, afgelopen maandag was Suzanne er gewoon.
                      Erg lieve dame, maar in de recensie mag je er een redelijk mislukte C (keihard) van maken.
                      Dat heeft overigens geen invloed op haar fenomenale pijpkwaliteiten.
                      Veni Vidi Fiki

Commentaar

Deze heerlijke lieve dame heeft de overgang Aspasia naar nieuw concept Sixsens zeer goed overleeft.

2 sessies in GFE modus mogen beleven.

Zeer opmerkelijk is dat Suzanne eerst samen met je gaat douchen en hier het Aspasia concept overneemt met een lekker wasje en je ook even lekker oraal verwent in de douche.

Op de kamer echt top met knuffelwerk,lekker TZ,zeer intens pijpen en ze laat zich goed doorneuken in doggy,missio en neemt ook zelf initiatief in top.

Voor MILF liefhebbers is deze dame een geschenk

Na afloop ook steeds samen nog even douchen.

Grtz,Dolfie

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht

Zeer opmerkelijk is dat Suzanne eerst samen met je gaat douchen en hier het Aspasia concept overneemt met een lekker wasje en je ook even lekker oraal verwent in de douche.

Op de kamer echt top met knuffelwerk,lekker TZ,zeer intens pijpen en ze laat zich goed doorneuken in doggy,missio en neemt ook zelf initiatief in top.

Voor MILF liefhebbers is deze dame een geschenk

Na afloop ook steeds samen nog even douchen.

Grtz,Dolfie

Dinsdag had ik haar gezien samen met MIJN Lane, ze zaten samen te keuvelen bij de ingang van de ronde bar. Op dat moment wist ik nog niet dat ik zowel met deze Suzanne als met Lana, waarvan ik beide de naam nog niet wist een uitermate goede sessie zou beleven.

Omdat beide dames nogal intens in gesprek leken en weinig oog hadden voor de rest van de wereld ben ik er gewoon tussen gesprongen. Dus gelijk kennis gemaakt met beide. Al snel weekte Suzanne zich los en ging met mij apert aan de klets. Ze is geen jagertje in de zin van dat ze zelf haar handjes laat wapperen maar ze weet wel hoe ze het contact moet intensiveren. Na een goed half uurtje zat ze me te tongen aan de bar en nadat ik over heur knietje had gewreven bleek dat ze geen onderbroekske aan had, Dit werd weer een kamertje.

Daar aangekomen samen douchen waarbij ze de oraliteiten reeds aanvangt. Op het bed werd het eigenlijk alleen maar beter. De sessie kenmerkte zich door veel tongzoenen, pijpen, kwijl, slijm en andere vunzigheden zoals ballen lebberen tot aan de anus toe, die je met zo'n dame waarbij overduidelijk een klik was doet. Neuken ik bovenop en ik doggy gewoon goed/fantastisch.

Deze dame is wat ouder dan de gemiddelde dvp alhier maar dat deert mij niet. Ik ga niet meer voor uiterlijkheden maar puur op gevoel waarbij ik denk dat de seks beter is dan bovengemiddeld, en dat was hier uiteraard het geval.

Na de sessie weer lekker samen zepen en douchen.

Haar borsten zijn bewerkt door een knutselsmurf, hetgeen niet geheel volgens de esthetische normen gebeurt zal zijn. Maar ala dat is vergeven.

Herhaal factor is voor mij 100%, zeker als je voor goede seks gaat en niet voor per definitie jonge blaadjes dan is het absoluut een aanrader.

Ze heeft veel vaste klanten uit het verleden van Aspasia maar heeft de overgang goed doorstaan.

Over Lane volgt later meeerr....

Commentaar

Re: Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens, Suzanne (Bel)

Suzanne loopt inderdaad al een tijdje mee in deze club (en nog uit de tijd van Aspasia), is een van de weinige Nederlandstalige die aanwezig zijn, is niet meer de jongste (maar wie wil dat eigenlijk,), is absoluut geen jagertje (ik vermoed dat ze vaste klanten heeft), maar....Wat een fantastische ervaring was dat!
                            Na een leuke babbel (het ging tenminste over iets), naar de kamer getrokken voor een wasje (met orale verwenning in de douche) en een uitgebreide verwensessie. Ik ken weinig dames die zo uitgebreid en intens mijn jongeheer verwennen.
                            Zelf kan ze er ook van genieten en als je de juiste knopjes vind bij haar, dan kronkelt ze als een jong poesje.
                            Kortom, het was groots, geweldig en lekker. als ze al vaste klanten heeft, zou het zomaar kunnen dat ik een van die wordt.

Commentaar

Wat een ongelooflijk heerlijke vrouw. Ik had al lang mijn oog op haar laten vallen, maar werd steeds lastig gevallen door andere dames. Toen ze in de buurt kwam sprak ik haar aan waarop ze vroeg of ze stoorde.... Ben je gek zeg! Ik gaf aan dat ik ergens rustig met haar wilde gaan zitten hetgeen door een andere dame die me graag als klant wilde hebben niet echt gewaardeerd werd. Reden waarom ik die dame al niet meer zag zitten eerder was dat ze meteen haar hand onder de badjas hield op zoek naar mijn vriend. Daar hou ik niet zo van, als ongeveer het eerste contact. In elk geval werd het met Suzanne lekker kletsen, wat vanzelf overging in kroelen, zoenen, heerlijk tongzoenen. Naar de kamer dus: opnieuw super lekker tongen, waarna een geweldige pijpbeurt kwam. Neuken heeft niet lang geduurd, ik kwam al bijna klaar toen ik hem erin mocht doen, ze heeft een heerlijke strakke vagina, en die zo nat was dat je het condoom niet voelde zitten. Spetterend klaargekomen. Kortom: herhalingsgevaar 100% want de volgende keer zoek ik haar direct op.

Commentaar

Muss ich zum Augenarzt? In den "recensieformulier" lese ich, dass Suzanne nur Cupmaat B haben soll.
                                Ich denke, Suzanne hat mindestens C oder sogar D!

Cupmaat aangepast!

Argus2002
                                Laatst gewijzigd door argus2002; 08-04-15, 09:11.
                                Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

Commentaar

Dat zal nog uit de tijd komen van voor de operatie beste oosterbuur. Het viel mij ook op, maar ik kon het niet veranderen. Maakt verder niet uit. Blijft een lekker ding!

Commentaar

Heb Suzanne ook al een paar keer gezien, maar iedere keer als ik haar wil aanspreken, loopt ze naar de kamer, ze heeft denkelijk veel vaste klanten. Ze werkt alleen overdag heb ik gehoord, dus probeer het mogelijk nog een keer als ik er overdag ben.

Commentaar

Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens, Suzanne (Bel)

Na de sessies met Monika en Mara even wat langer gerelaxed. Rond 12:00 had ik in de lounge al gespot (ca. 25jr, Domicaans, praat een beetje NL, D-cup), ze opperde toen al een trio met Monika maar dat was me op dat moment een beetje te vroeg en bovendien wilde ik eerst een kamergang met Monika. Toen ik rond 15:00 uur Suzanne tegenkwam in het restaurantgedeelte (kleine Jopie steigerde meteen toen ik haar zag) opperde ik of zij in was voor een trio met Daniella, zelf was ze met haar nog niet op de kamer geweest. In het terrasgedeelte op beide dames gewacht; ze zagen het beide wel zitten. Op kamer 7 werd kleine Jopie door beide dames goed en langdurig bewerkt; het klikte echt goed tussen beide dames en al helemaal toen ik voorstelde er een lesbisch trio van te maken. De geilheid spoot er vanaf, beide poezen en grote Jopie werden door allen goed onder handen genomen. Eerst heb ik Suzanne in doggystyle genomen en Daniella keek toe en daarna Daniella al likkende Suzanne's poes in missio genomen. Het was super supergeil. Er was slechts een klein minpuntje: Daniella vraagt wat teveel voor een lesbisch trio.

Commentaar

Afgelopen week voor de eerste keer ooit een Sauna club bezocht. Zie ook mijn bericht bij SixSens Algemeen forum. Nadat ik eerst een kamergang had gehad met Sibelle (zie recensies bij haar) en even aan het bijkomen was aan de pool, spotte ik dit blond Milfje opeens aan een tafel buiten op terras. Ben vervolgens even snel gaan douchen en wilde weer even buiten gaan zitten en drankje doen bij haar aan het tafeltje mocht ze er nog (alleen) zitten. Maar toen liep net deze rijpere dame de trap af richting bar. Ik ben toen ook maar eens richting bar gelopen. Zag haar op een hoekje op een kruk zitten en ben naast haar gaan staan en een drankje besteld.

Kwam in gesprek, ze praatte Nederlands en ze heette Susanne. Die naam kon ik me wel herinneren vanuit de recensies hier en aanbevelingen. Ze vroeg of we even ergens wat rustiger konden gaan zitten en zijn in een hoekje gaan zitten. Leuk gesprek, wat gefriemeld. Ze wist me al behoorlijk op te stomen. Ze vroeg na 15 minuten of ik misschien zin had mee te gaan naar een kamer. Nou dat had ik wel. Met haar mee naar boven, sleutel gehaald, en op naar een kamer.

Beiden uitgekleed, ze kwam naar me toe en toen volgde een potje ongekend heerlijk tongzoenen. Dat was niet alleen met puntje van de tong maar echt all the way zeg maar. Daar reageerde Dean junior ook gelijk alweer op nadat die wat afgekoeld was vanaf gefriemeld aan de bar tot lopen naar de kamer. Zeker 5 minuten eerst alleen maar heerlijk staan zoenen. Toen op bed gaan liggen, kamer had een spiegelwand. Ze ging dus zo zitten met haar kont richting spiegel zodat ik alles goed kon zien en ze begon een ongekende pijpsessie. En een hele lange. Ik bewerkte onderwijl haar clitje met mijn vingers. Ze zei opeens: Het wordt even tijd dat ik mijn kutje aan je mond zet. En toen lagen we in positie 69 elkaar zeker 10 minuten te verwennen. Ze wilde me vervolgens op haar hebben liggen. Condoompje erom en kon haar heerlijk neuken. Ze heeft ook heerlijke borsten, ook siliconen. Ze is ook redelijk eng vanonder, ondanks haar leeftijd en flink wat kilometers in dit vak. Werd een heerlijke neuksessie.

Omdat ik al een kamergang 1,5 uur eerder gehad had, vroeg ik haar met de hand het af te ronden. Ze wilde dat ik vlak voordat ik zou klaarkomen hem dan zelf even overnam en dan vol op haar borsten spoot. Nou daar had ik ook wel zin in. Aldus geschiedde. Heerlijke sessie.

Susanne zal me zeker nog eens terugzien (niet alleen daar in de bar maar ook op kamer).

Topsessie met heerlijke Belgische MILF. Ook zeer symapthiek, en geen 'jaagster' zoals dat hier genoemd wordt. Ook trouwens redelijk normaal aangekleed aan de bar, dus niet alleen maar bikini of lingerie.

Commentaar

Na de kamergang met Maya en Monica effe uitrusten dus de laatste restjes van het ontbijt wat voor de rest weer voortreffelijk was naar binnen gewerkt. Vervolgens tijd voor kamergang nr 3 maar met wie was nog een vraagteken. Op mijn to do lijst stond Nina maar helaas de hele middag niet gespot. Wie er wel was was Suzanne en dat is de keuze heeeeel snel gemaakt zeker als je ziet wat er nog meer rondloopt niet mijn smaak. De kamergang was weer als vanouds: super, nat, vermoeiend, heeeeel geil, een pijpsessie waar je U tegen zegt, verschillende posities geneukt. Het is en blijft een supergeile MILF.
                                          Herhalingsgevaar: 250%