Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens, Maya/Isabella (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens, Maya/Isabella (Pol)

Op een zondag Maja ontmoet voor een 2e keer en ditmaal haar heerlijk op het terras gemasseerd op de loungbanken in het hete zonnetje.

Daarna bleef Maja de hele middag en avond bij me voor een fairprijs en zijn we 3x ruim een uur naar de kamer geweest.
    Maja is een superslank tegen mager aan Pools meisje van midden twintig en heeft een tatoeage in haar nek met initialen van haar echte naam. Verder blond halflang haar en verder heel lief en vrolijk.

Ik vermaakte mij prima met haar de hele dag, op het terras, tijdens het eten en in de barruimte op de bankjes en natuurlijk op de kamer voor heerlijke sex en massages. Maja is lief maar ook ondeugend en wwet wel hoe ze je moet verwennen, dat is een ding wat zeker is. Is zeker wel mijn favorietje bij Yin Yang!

Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Maya (Pol) (uitstekend)

Erg handig en ook verrassen voor mij toen ik las dat Maya mijn favoriete meisje uit Yin Yang samen met haar vriendin Claudia naar Stout was gekomen, dat scheelde weer een stuk rijden

Maya zag er vrolijk uit en was blij mij te zien in dit keer voor in een onwennige omgeving, maar dat viel op de kamer snel van haar af waar we alsvanouds genoten van elkaar. In de jacuzzi ontstond een heerlijke gepassioneerde vrijpartij met ook veel lol en humor.

Maya voelde zich als een vis in het water en kronkelde om mij heen en liet mij genieten, haar tong maakte overuren en ik liet mij ook niet onbetuigd Op het grote bed gingen wij verder en werd het een heerlijk intermezzo waarin we elkaar zoenden, masseerden oraal bevredigden. En het aantal standjes ben ik vergeten

Maya is superlief, leuk en ondeugend, ja heel prettig om intiem mee te zijn

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Maya (Pol) (uitstekend)

Maya ditmaal weer in Yin Yang ontmoet en bij de ingang had ze mij al bij mijn kladden . Prima tijd weer met haar gehad, goede sex en frans zonder, wel iets minder passie dan de vorige keren, misschien raken we aan elkaar gewend

Commentaar

Vandaag was ze ook weer van de partij in YY. Heerlijk kutje en ze geniet er echt van om gebeft te worden . Ze pijpt ook lekker lang en vol overgave. Een topper in YY.
        "Wie het kutje niet scheert is het likken niet weerd"

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wolletje
          .........een hele lieve Poolse die vloeiend Nederlands sprak met een lief Vlaams accent. Ze voldoet aan de beschrijving, maar ik dacht dat ze Lydia heette. kan me vergissen...

Dus, spreekt Maya NL met een Vlaams accent?
          Ik denk dat jij Sylvia bedoelt, een poolse die idd Nederlands spreekt met een grappig accent.

Commentaar

Bekende kop heeft deze Maya, is makkelijk te verwarren met andere die er zeer veel op lijken. Noem geen namen en rugnummers, Dld gangers zullen wel daar weet van hebben. Kenmerkend is de kleine tattoo op haar linker bil en in haar nek tegen de haargrens iets wat ze zelf een herbal noemt. Normaal niet te zien omdat heur haar er over valt. Op de kamer steekt ze een haarklem en wordt deze zichtbaar. Kleine fijne dame met een goede degelijke service. Werkt meestal 1 week en verdwijnt dan weer voor een week of veertien dagen naar Polen. Bijna altijd topless met fiere tepels die doen vermoeden dat ze het permanent koud heeft.

Soepel in de sociale omgang hetgeen in de regel door velen als jagen bestempeld wordt. Toch een tijdje met haar zitten ouwezwammen. Op een gegeven moment stond ze me af te trekken aan de bar, vervolgens stelt ze de kamervraag. Mijn repliek was dat ik niet met zo’n strakke Harry door de hut kon gaan lopen, na een cooling down een kamertje opgezocht. Zoals geschreven degelijke service met stevig tongzoenen en dito pijpen. Voor mij echter net iets te stevig. Handelingen separaat dus zonder vloeiendheid. Maakt netjes het halfuurtje vol zonder geforceerd te zijn.

Ze draagt vaak een zilveren kettinkje wat bij het pijpen zo heerlijk tegen je klokkenspel kietelt. Ze kan deepthroaten.

Commentaar

Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Maya (pol)

Op 14 oktober deze zeer slanke, pittige blonde dame gespot.
              Na de eerste kennismaking ging ze al heel snel over tot het geven van échte tongzoenen, en daar val ik wel voor...
              Ze was heel natuurlijk, en écht vrolijk en lacherig...
              Het duurde dus niet lang voor we een kamer opzochten'
              Alweer heerlijk tongzoenen, en daarna een heerlijke pijpbeurt.
              Tjonge, wat kan deze dame een blowjob geven!
              Daarna met de heerlijke doggystyle tot een hoogtepunt gekomen.
              Deze dame is een echte aanrader...

O Yyy jee, nou zie ik, dat Zandpadprins ook al een draadje over haar geopend heeft... Moderator, zou je dit daarbij kunnen en willen zetten??

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Maya (Pol) (goed)

Maya is de vorige week woensdag toch iets te ijverig geweest...
                Kleine Yyippie wilde niet zo, en toen heeft ze het op een pijpen en trekken gezet, dat wil ik nu dus nooit meer meemaken...
                Kleine Yyippie is zwaargeschonden uit de strijd gekomen, en al meer dan een week lang verga ik zowat van de pijn en nu jeuk..
                En het is nog niet over!
                Zit ik minstens nog wel een weekje mee...
                En niet een béétje pijn en jeuk,nee, ik word er snacht's wakker van!
                Is me nog nooit gebeurd!!
                Volgende keer beter oppassen, dus!!

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Maya (Pol) (goed)

Afgelopen week vakantie opgenomen en een weekje in limburg doorgebracht. Dus ook een dagje YY. Lekker hangen in de tuin bij het zwembad en later naar de bios. Veel tijd om te kijken kreeg ik niet, want maya kwam vragen of ze bij me mocht komen liggen, zo begreep ik het, voor ik het wist lag me onderbroek op de vloer en was de dame druk bezig met orale activiteiten aan mijn leuter.
                  Op mijn voorstel maar gekamerd.
                  Leuk en lekker half uurtje gehad met haar.
                  Ze vertelde me 28 lentes te tellen. Heeft kleine borsten en mooi blond haar. Schat haar op 170 cm lang.

Later die middag sprak ik 3 mede wandelaars op het terras en zei `lig ik in de bios komter er een blonde dame op me af....``Waarop de middelste tegen me zei `da´s maya, die doet dat vaker.`
                  Sex is net als bridgen, heb je geen goede partner, hoop dan op een goede hand.

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Maya (Pol)(goed)

Vandaag sprak Maya mij zo maar aan, had haar al vaker gespot, maar nog nooit mee gekamerd.

Vanmiddag was het dan zover, eventjes 10 minuten moeten wachten op een kamer, het was al vroeg druk in YY en op de kamer haar lekker haar gang laten gaan. Zoenen, tongzoenen, teasen en daarna werd ik heerlijk in een rustig tempo gepijpt. Ze gaat daarbij zo liggen dat je makkelijk ook haar lichaam kunt verkennen. Ze heeft mooi slank lichaam, dus dat was een genot.

Na het pijpen heb ik haar oraal verwend, beetje teveel fake kreuntjes, maar ach, dat mocht de pret niet drukken.
                    Daarna in missionaris tot een hoogtepunt gekomen.

Gewoon een goede sessie.

Moderator: Maya is inmiddels 30 jaar.

- Swiftnick

Commentaar

Re: Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens, Maya (Pol)(goed)

Ik heb zaterdag ook met Maya gekamerd, het was een zeer welkom weerzien na onze kamergangen in Yin Yang. Officieel noemt ze zich in Sixsens Isabella, maar om de overstap naar Sixsens te bespoedigen (en er voor te zorgen dat haar vaste klanten haar snel weer vinden) stelt ze zich ook wel voor als Maya of Maya-Isabella.

Ze gaf overigens aan niet meer naar Yin Yang terug te keren, om redenen die voor meerderen van ons wandelaars wel bekend zijn. Sixsens beviel haar qua sfeer, collega's en klanten vele malen beter en daar kan ik haar alleen maar gelijk in geven.

Over onze kamergang kan ik weinig nieuws vertellen: ze is een lekker wijf die je van voor tot achter verwent. Ze is (helaas) een van de dames die € 100,00 voor een uur vraagt in plaats van € 75,00, maar ze is tegelijkertijd (wat mij betreft) dan ook weer een van de dames die ik dat waard vind... Alleen al het feit dat ze zich mij na lange tijd nog herinnert, weet hoe ik heet en wat ik lekker vind, enzovoort, spreekt voor haar dienstverlening. Top wijf dus...

Commentaar

Re: Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens, Maya/Isabella (Pol)(goed)

Dinsdag weer eens naar SixSense getrokken (ik was er immers al instens 1 dag niet meer geweest...) en net binnen werd ik al welkom geheten door Maya. Ze wilde me graag het buitengedeelte laten zien (was ik i.v.m. langere afwezigheid nog niet aan toegekomen), inclusief terras, zwembad en het dakterras. Voor ik het wist liepen we naar het dakterras waar dus ook bedden staan, werd mijn badjas in de volle zon opengeknoopt en ontving ik een heerlijke pijpsessie van Maya. Een heel speciale ervaring, moet ik zeggen, zo op het dak, met prachtig uitzicht (ook op Maya) en in de stralende zon... We hebben nog lang een heerlijk standje 69 gedaan (altijd een lekkere binnenkomer) en ik ben heerlijk in haar mondje klaargekomen (kost wat extra, maar dan heb je ook wat)... Daarna nog verwend met een lekkere massage met baby-olie en ik was alweer helemaal thuis bij SixSense!

Aftersales is bij haar prima, want ik heb nog meerdere ontmoetingen gehad waar ze gezellig met me praatte, knuffelde en altijd even een kusje gaf, zonder verwachting van een tweede kamergang. Topklasse dame dus, wat mij betreft!

Later op de avond heb ik me laten verleiden (makkie) om haar een lekkere massage terug te geven in de kino. Als het niet al tegen sluitingstijd was geweest had dat alsnog op een tweede kamergang met haar kunnen uitdraaien... maar dat is dan weer voor de volgende keer!

Commentaar

Re: Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens, Maya/Isabella (Pol)(uitstekend)

Vandaag geheel onverwacht naar SixSens afgereisd. Nog net voor/om 14:00 uur binnen en de altijd vriendelijke Beate (terug van vakantie) rekende mooi 40 euri.

Nou had ik me voorgenomen om me niet weer door Maya te laten verleiden maar om haar in eerste instantie te weerstaan en eerst eens de club en de aanwezige dames en gasten te verkennen. Dan een beetje zwemmen, zonnen, hapje eten, drinken enzovoorts, lekker relaxt dus. Nee dus... want Maya had mij al bij de eerste douche gespot en kwam me een lekkere kus als begroeting geven. Nog geen vuiltje aan de lucht, zou je zeggen, maar om de hoek zat ze al op het bankje naast het toilet op me te wachten. Ik moest een hele serie (leuke) foto's zien inclusief bijbehorend commentaar, dus ik dacht nog steeds: "ik ben sterk, ik ga niet nu al met haar kameren!". Vervolgens wat drinken in de bar en nog meer kletsen, echt gezellig en ongevaarlijk. Totdat ze opeens opstond, tegen me aan kwam rijden en me diep tongzoende en zei: "Komm, machen wir Spass". Ik smolt helemaal, ondanks mijn noeste voornemens, en moest heel hard vechten om "Nein" te zeggen. Stom van mij, want ze begreep hier helemaal niets van, zo zei ze. "Wass bedeutet dass: Nein?", vroeg ze onschildig, terwijl ze met haar tong in mijn oor zat. Een heel stout meisje dus, die niet naar "Nein" (in welke taal dan ook) wilde luisteren. Ik wilde echter echt eerst even naar de bio sauna en wonder boven wonder heb ik dat klaar gespeeld, met goedkeuring van Maya. Pfff... ik had het al meer dan 65 graden warm voordat ik (met een enorme leuter) die bio sauna in liep...

Natuurlijk is Maya niet gek want ik was nog maar net de sauna uit, toen ze bij de sauna douche op me stond te wachten. Ze had waarschijnlijk een (hele snelle) sessie gehad want ze wilde zelf ook douchen. We hebben haar douchegel gedeeld en opeens zat ze mij in te zepen (je raadt wel waar) in plaats van zichzelf...! met het nodige effect... Weer zei ik "Nein" maar natuurlijk wilde mevrouw dit weer niet snappen, eigenlijk best wel opwindend dit spelletje...

Op naar de bar voor weer een drankje en daar begon ze me weer giga te tongzoenen, waar ze overigens behoorlijk wat aandacht mee trok... No problem, heeft wel wat, en ik wil best opscheppen met haar als "mijn" dame...

"Komm, wir gehen ins Kino" zei ze toen, en ik zei nog "Okay, aber nur um den Film an zu schauen!", eigenlijk al sterk vermoedende dat ons uitje daar waarschijnlijk niet toe beperkt zou blijven. En ja hoor, ik zat nog niet en mijn badjas hing al weer open. Mevrouw kriebelde, likte, speelde met mijn tepels en zakte langzaam maar zeer zeker omlaag om mij oraal te verwennen, zoals dat zo netjes heet. Zaaaaalig langzaam, afwisselend ook de balletjes, dan weer tong, dan weer diep, ik had de puf (en de wil) niet meer om nog eens "Nein" te zeggen... Maya draaide zich steeds meer naar mij toe zodat ik op een gegeven moment haar zonder moeite ook oraal kon verwennen. Op een gegeven moment (zeker al 45 minuten om!) plaatste ze er een condoom omheen en bereed mij in ras tempo naar een geweldig hoogtepunt. Wauw, wat is het toch een lekker wijf (niet beledigend bedoeld)!

After sales prima, we hebben nog een tijdje in de bios gelegen om wat te strelen en te knuffelen en we zijn net op tijd naar de douches gegaan, want kleine Luke had volgens mij nog wel zin in nog een rondje Maya...

N.B. Maya gaat de 14e augustus voor 1 of 2 weken naar huis. Dan ben ik er vast en zeker nog eens geweest...

Commentaar

Re: Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens, Maya/Isabella (Pol)(uitstekend)

Ik weet het, ik sta al 3x achter elkaar met een recensie over Maya, maar dat is echt helemaal haar ... echt waar...

Zoals gezegd ging het vlak na binnenkomst alweer (positief) mis: heeeeeel toevallig (als je tenminste in toeval gelooft) stond daar aan de theke.... Maya...! En ondanks mijn plannetje om haar te ontduiken zodat ik eerst eens rond kon kijken naar de aanwezige dames en beren, ging het toch weer helemaal (lekker) mis... "Hallo Schatzie, wie geht is dir?" enzovoorts (je kent dat wel), en voor ik het wist zaten we weer samen aan de koffie. Na wat gezellig babbelen (echt bijpraten kon niet want ik was er de vorige week nog geweest) voelde ik opeens haar tong in mijn mond (hoe doet ze dat toch?) en werd mij voorgesteld om op het dakterras te genieten van het uitzicht over de Limburgse heuvels (en haar mooie venusheuvel)...
                            Heerlijk gepijpt (geworden), heerlijk gebeft (ze biedt zichzelf en haar heerlijke poesje bijna opdringerig aan), heerlijk geneukt en met het handje en wat tongwerk heerlijk klaargekomen. Het heeft toch wel iets speciaals, daar boven op het dakterras.. Je vraagt je af of al die mensen op de Rijksweg wel weten wat je daar aan het doen bent ;-)

Na mijn eerste inspanningen nog prima aftersales gehad, onder andere ook omdat het erg kalm was vandaag en ze volgens mij nog geen andere "slachtoffers" op het oog had. Ze gaf me een heerlijke massage met baby olie, waarbij ik bijna in slaap viel. Toen wilde ze me ook nog aan de voorzijde masseren maar ik had al in de gaten waar dat op uit zou lopen dus dat bewaar ik voor een volgende keer... mmmhhh...

Nog heerlijk samen gedoucht en bij het inzepen (van o.a. kleine Luke) ging het bijna nog mis maar ik was sterk en verbrak de betovering met de wijze woorden: "vielleicht später nochmal"...

Zoals gezegd bleef ze, o.a. door gebrek aan andere slachtoffers, lange tijd aan mijn zijde en dat was erg gezeliig.
                            Top sessie, top dame!

Commentaar

Weer een lekker uurtje met Maya op de kamer geweest, details ga ik niet vertellen maar ze tong zoent wel lekker .
                              Een prima GF met haar beleeft en ook geen haast.
                              Na het uurtje ook nog samen gedoucht en een cappuccino gedronken aan de bar.
                              De vorige keer ook nog samen wat gegeten.

Zeker voor een herhaling weer vatbaar, en dit was nu 4de ontmoeting waarvan de laatste 3 in Sxsens.
                              Ze is beslist 100 euro waard.

Trouwens ze heeft een navel piercing.

Commentaar

Re: Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens, Maya/Isabella (Pol)

Het is hier al een weer tijdje stil rond Miss Maya en na gisterenavond verdient ze weer een plaats in de lijst van meer recente vertellingen.

In de begindagen van haar verblijf bij SS hadden Maya en ik al eens horizontaal kennisgemaakt; we zijn in elkaar geweest op een dag dat mijn echtgenote afwezig was, zonder dat dit nu meteen aanleiding gaf tot een roman mijnerzijds.
                                Lekker. Maar zonder meer. Maar dan ook zonder meer.

Sindsdien hebben we wel regelmatig flirterig contact gehouden - wat zoentjes, gesprekjes, gefriemel, geflikflooi, en meer van die dingen. Steeds was daar echter een andere Poolse deerne die voorrang kreeg: was het niet Angela, dan wel Stella, Manuela, Monika.
                                Met haar slanke lijfje, kleine tietjes, ronde kontje en vlezige poes past Maya eigenlijk goeddeels in mijn jachtgebied - bovendien is ze naast het ordinaire geweld uit Roemenië, Bulgarije en Hongarije voor mij een verademing van Noord-Oost Europese volwassen speelsheid.

Afijn: toen ik dan gisteren tot besluit van mijn verjaardag besloot "het er maar weer eens op te wagen" en eens een gratis bezoekje te brengen, onaangekondigd, zonder vooropgezet plan, belandde ik met dit kleinood op een kamer. Trouwens een fijne kamer: 3a, helemaal boven in het oude gebouw. Alleen al vier trappen op achter dat kontje aan te mogen sukkelen is bijna 100 euro waard (eentje van de bar naar de lockers; eentje naar de theke, eentje naar de oude tussenverdieping, eentje naar de zolder - hier hoeft van mij niet onmiddellijk een eind aan te komen).

* * *

Revenons à nos moutons: omstreeks 21:00 ter plekke word ik welkom geheten, gefeliciteerd, en naar beneden gestuurd.
                                Metamorfose, dan steeds verder, dieper afzakken: richting bar.

Wat een teringherrie.
                                Het is - met andere woorden - gezellig druk.

Volop verveelde RoBuHo dames die het niet konden laten me van het genot van mijn koffie af te proberen te leiden.
                                Verderop een clubje dansende RoBuHo dames.
                                Wandelende beren.
                                Er wordt - voor mijn gevoel - nogal stevig alcohol geconsumeerd door zwaargebouwde lawaaiige mannen met veel goud en strakke onderbroeken. Hmmm. Niet zo mijn ding.

Gelukkig verschijnt vlak voordat ik me ga ergeren "Opdonder Nummer Eén" ten tonele - met een stralende glimlach, een warme hand, kleine tieten en (ik zeg het maar weer eens) vlezige (maar onzichtbare want nog bedekte) poes, ronde pronte billetjes en een kus.
                                Ik ben al verkocht maar laat haar nog even spartelen

* * *

Eerste trap: (wat een billetjes) Naar Marokko - daar hebben we gezellig keuvelend (zij meest pratend, ik meest luisterend) wereldvrede bevorderd, ons beider families en een paar collega's besproken en gaandeweg begonnen wederzijdse strelingen de aandacht van de gesprekken af te leiden. Genoeglijk.

Tweede trap: (wat een kontje) Sleutel halen. Nogal wat van de kamers op de eerste waren al in gebruik; boven bleek een mij nog onbekend kleinood te liggen - ruime kamer, met een raam, hoerig rood, onder de balken, grote spiegel naast het bed - just as I like them
                                Onderweg snuif ik de heerlijke geur van verse Pizza op.
                                Boven aangekomen stelt Maya vast dat ze de olie vergeten is - zij vertrekt, ik maak het me gemakkelijk, kijk of mijn lul goed zit en mijn haar er mee door kan. Bekijk mezelf nog eens in de spiegel - Puik!
                                En nog eens.
                                Nog steeds puik!

En Maya komt binnen met olie en twee flinke stukken Pizza - die heeft niet alleen peper, maar ook ogen in haar reet - wat een schatje!

Ik installer me met mijn pizza, ze giet wat olie op mijn rug en slaat aan het masseren.
                                Van twee kanten heerlijk: de pizza is voortreffelijk. De massage aangenaam onstpannend.

Derde trap (onderweg naar de eerste verdieping verstap ik me doordat ik mijn ogen niet van die heerlijk lonkende spleet kan afhouden).
                                Mijn beurt - ik leg haar op haar rug en masseer haar benen, buik, tietjes, hals. Het gebabbel houdt op. De ademhaling wordt dieper.

De ogen vallen toe. Mijn lid richt zich enthousiast op.

"Ga jij maar eens even op je buik liggen" - zeg ik en zowaar: ze doet het.

Hals. Schouders. Zucht.
                                Rug. Langzaam. Stevig.
                                Onderrug. Plagend.
                                Billen. Kreun.
                                Binnenkant bovenbenen. ... Bilnaad.

Met mijn borstkas en buik over billen, onderrug. Ik zou bijna zo naar binnen floepen. Ik beheers me. Ze steunt.Terug naar boven. Een hand op haar schouders, eentje tussen haar nu fabelachtige billen. Een vinger streelt haar roos. Zacht en zonder druk - die komt van haar.

Mijn lul klopt op haar schaamlippen.

Vierde trap (ik kijk likkebaardend naar haar goddelijke kontje).
                                Met een jasje aan, weer in positie, schuif ik hem achterlangs doortastend in een vloeiende soppende beweging tot aan de aanslag naar binnen. Houd stand. Beweeg niet. Voel haar poes zich samentrekken.
                                Naar buiten - net niet helemaal. Houd stil. Ze eist me in zich en ik weiger. "Liever smeken, veel liever, slet, of ik hou ermee op." Ik ben de baas - dacht ik. Eventjes. Het is te aanlokkelijk: ik moet weer naar binnen - diep, zuigend, soppend, kloppend.

Diep in haar weggekropen houdt mijn lul zich even koest, eist dan indringend actie - tot haar opluchting. We komen in een langzaam, melancholisch ritme. Twee vreemdelingen verbonden door een stuk bloeddoorlopen vlees.

Dan herkennen we elkaar en neemt ons tempo toe.
                                Zij - al eerder op het randje - stort neer.

Ik gun haar even rust, herneem dan ons laatste ritme. Bouw verder op. Ga op weg naar zelfverwerkelijking - diep in haar.

* * *

Ik laat me uit haar glijden. Het jasje mag uit.
                                Haar lippen tuiten zich om mijn eikel - haar ogen diep in de mijne, nietsziend. De mijne - het gevoel is overweldigend.
                                De eikel zo gevoelig, haar lippen zo warm en zo zacht, haar mond zo heet en diep en nat. Ze streelt mijn ballen, biedt mijn mond haar kut aan.

Een enkel likje nog en ik sterf.
                                Ik kom klaar vanuit mijn ruggemerg.
                                Ik kom vanuit mijn cortex.
                                Ik rol vier trappen af.
                                Ik kom klaar vanuit mijn ziel.

* * *

Ze maakt me schoon. We steken eentje op.
                                Ik kijk haar licht verbaasd aan - zij mij.
                                Er valt niet veel te zeggen: onze lijven hebben gesproken, namens ons. We vinden elkaar wel lekker.

We douchen nog samen, van afrekenen kan geen sprake zijn - ik schenk haar ons sperma en wat geld.

Het is verdomme kwart voor één.

Maandag gaat ze een poosje naar huis. En neemt geschenken mee
                                Whoremoans. Just whoremoans.
                                B'dum tsch ®

Commentaar

Gisteren deze dvp leren kennen en dat was ook het hoogtepunt van de dag. Nu heb ik zo al een zwak voor Poolse dames. Zeer mooi lichaam, geweldige billen, kleine borstjes met zeer mooie tepels en leuk gezicht. Ik schatte haar een stuk jonger, en ze was zeer gecharmeerd. Neemt echt de tijd voor je en is zeker geen klokkijker.
                                  Zeker voor herhaling vatbaar!

Commentaar

Maya is Pools 1.65m, lang blond haar , mager, cup 65 a, pzc en nmc goed* tot zeer goed. Tz goed. Ik heb haar lekker mogen vingeren. De sessie was okay maar niet meer dan dat. Wat ze deed was op zich wel goed maar het was allemaal een beetje gehaast bijna tegen het afwerken aan. Dit was erg jammer.

Commentaar

Zaterdag na 2 jaar zag ik haar weer. Eigenlijk zag ik een lekker slank blondje, helemaal mijn type maar herkende haar in eerste instantie niet. Kreeg meteen zin in haar. Ze verliet de bar bestemming onbekend. Ze had kort daarvoor met een collega ijsbeer zitten praten en hij zei dat het maya betrof, toen wist ik genoeg....er achteraan.
                                      Ik kwam haar tegen in de oriëntaalse relax ruimte en ik ging naast haar liggen. Daar wat gepraat en gezoend en..... Ga maar snel een sleutel halen zei ik en daar had ze wel oren naar.
                                      1 vol uur op de kamer geweest met het 1e half uur gevuld met pijpen, beffen, tongzoenen en 69. Daarna 3 standje neuken en tijdens doggy het condoom volgepompt. Ik nam haar tijdens doggy flink te grazen wat ze wel apprecieerde.
                                      Later die avond nog maar eens op herhaling geweest met haar. Een half uur in de kino met haar gestoeid. Klaarkomen tijdens neuken zat er niet meer in maar met haar handjes is dat toch nog goed gekomen.
                                      Herhalingsgevaar: absoluut!

Commentaar

Na de slechte ervaring met Karina na de lounge getogen op zoek naar Monica. Ze was net gearriveerd en bloedgeil, Maya was er ook en vroeg om een party. Nauw dat heb ik geweten, twee bloedgeile meiden met een super presales in de lounge, volgens mij waren de aanwezige beren hier zeer blij mee. Samen naar kamer 11 getogen waar het spel verder ging, begon al onder de douche met Monica. Op het bed hebben ze samen kleine Jopie bijna tot grote hoogte gebracht, bijna want de kleine Jopies behoren maar op een plek vrij te komen en dat is in een condoom in een supernatte poes. Beide dames achtereenvolgens in verschillende standen geneukt, mijn tong en Jopie hebben "overuren"gemaakt. Het maakte de slechte ervaring met Karina meeeeeeer dan goed.
                                        Herhalingsgevaar: 250%

Commentaar

Na een eerst moeilijke start (zie recensie Karina) en twee supersessies (Maya/Monica en Suzanne)wilde ik 2015 voor een laatste keer knallend afsluiten. Er waren, rond 1600 uur, wel wat veel luidruchtige beren aanwezig, de Roemeense dames hingen aan hun lippen maar in die dames had ik geen zin meer dus ik was al op weg naar de lockers toen ik Maya weer tegenkwam en kleine Jopie weer een teken van leven gaf. Ik dacht what the hell Maya is de klos die laat ik nog eens alle hoeken van de kamer zien. Het was een supersessie: pijpen, zoenen, beffen, neuken met als hoogtepunt kleine Jopies zwommen voor de 5e keer in een condoom in de poes van Maya. Wat een afsluiting.
                                          Herhalingsgevaar: 350%