Xanten - Saunaclub Xanten, Philosophenweg 2, Katja (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Xanten - Saunaclub Xanten, Philosophenweg 2, Katja (Pol)

Poolse Katja vroeg me mee naar beneden. Dit laat ik me natuurlijk geen twee keer vertellen. Laura kwam hierbij nog assisteren. Samen maakten ze er een prettig geheel van, wat ook weer voor herhaling vatbaar was.

De dame werkt sinds kort in Xanten. Ik hoop dat ze nog een tijdje blijft!

Re: Xanten - Partytreff, Sonsbeckerstrasse 29, Katja(goed)

volgen mij heeft poolse katja wel een cup C hor. mooie grote volle dame, met dikke tieten, enige nadeel i dat ze niet wil zoenen, een heerlijk wip mee gemaakt.

Commentaar

Onlangs kwam het eindelijk weer een keer tot een samenzijn met Katja. Tussentijds waren we al wel een keertje op dezelfde dag in de club, maar van een samenzijn was het toen niet gekomen, nu gelukkig wel een keertje.

Beneden maakte Katja een beetje een afstandelijke indruk, dit was wel jammer. Wel heeft deze Poolse een fraai lichaam met 2 sterke punten!

Wat mij betreft zit een herhaling er bij een volgend bezoek wel weer in. Even uittesten hoe zich dit ontwikkelt .

Commentaar

Tijdens mijn bezoek werd ik door Katja gevraagd om bij haar op de bank te komen zitten. Al snel kwam ook Jana er bij zitten voor dat ik het wist had ik twee leuke meiden naast me zitten. Op de bank nog wat gepraat en wat gesteeld en daarna met beide meiden naar de grote feestzaal gegaan.
        Daar ben ik door beide meiden lekker verwend!
        Strelend, kussen, pijpend ... en een lekker hoogtepunt.

Commentaar

bij mijn laatste bezoek aan Partytreff Xanten ben ik o.a. met Katja naar beneden geweest.
          Het is een aardige vrouw met een leuk gezicht. Ze hoort tot de leukere dames in Xanten. Ze is ook zeer servicegericht en vriendelijk.

Commentaar

De tweede ronde van de dag ging aan Katja. Deze dame is de rust zelve en dat beviel me wel.

Ze droeg gisteren een roze met zwarte BH en bijpassende slip. Daaronder een paar zwarte kousen nylons en daaronder ook weer roze met zwarte pumps. Het geheel stond haar heel goed.

Beneden volgde een Franse verwenning zc en daarna gingen we over in missio. Aangezien dit me ook wel goed beviel kon ik het tot tevredenheid in deze positie afmaken.

Al met al een goede sessie. Nu was het tijd voor wat meer tijd tot een volgende sessie. Deze pauze zou ik in de tuin van de club doorbrengen genietend van de zon.

Commentaar

Dit was een echte gfe sessie was leuk gezellig en lekker en wat mij betreft de topper van de dag.

Commentaar

Re: Xanten - Partytreff, Philosophenweg 2, Katja(goed)

Bij deze prachtige Poolse dame was het afgelopen dinsdag weer aangenaam om een poosje mee te verblijven. Na een poosje werkelijk geweldig pijpwerk heb ik haar omgedraaid en heb haar een langdurig gebeft, hetgeen ze gezien de kronkelingen die haar lichaam maakte wel prettig vond. Hierna weer lekker gepijpt en uiteindelijk in haar mond een hoogtepunt bereikt (mc). Katja bedankt.

Commentaar

Re: Xanten - Partytreff, Philosophenweg 2, Katja(goed)

Vorige week woensdag een heerlijke dag doorgebracht in Xanten ( Via de Tombola een vrijkaart gewonnen !!). In de derde ronde met deze idd relaxte poolse contact gemaakt op één van de banken nabij de bar. Ze was samen meet een iets jongere Poolse ( naam kwijt...). Tussen deze 2 nagenoeg naakte vrouwen werd ik (weer) behoorlijk opgewarmd. Na kwartiertje met beiden naar een van de grote bedden. Katja heeft me heerlijk gepijpt terwijl ik haar coll kon beffen. De zwarte kousen van Katja voelden heerlijk toen ik haar missio neukte na een tijdje. Nog één maal gewisseld van dame en kreunend klaar gekomen. Tussen beiden in nog even kunnen bijkomen. Verslavend !!

Commentaar

Re: Xanten - Partytreff, Philosophenweg 2, Katja

De tweede sessie van deze dag was met Katja. Ik had, na het bekijken van de foto's iets anders verwacht, maar over het algemeen ben ik wel tevreden.
                    Pijpen (zc) was goed, met aandacht voor mijn ballen. Neuken in missio en doggy en daarna zc klaar getrokken, waarbij ze beide handen volop gebruikte en mij een prima hoogtepunt bezorgde.
                    Algemene indruk: Kort, zakelijk, maar toch ook met aandacht voor het mannelijk genot.

Commentaar

Re: Xanten - Partytreff, Philosophenweg 2, Katja

katja was wel een toppertje, lekkere sessie mee gehad, lekker friemelen aan haar lekkere tieten, en zij bij mij aan mijn ballen, ook tijdens cowgirl rodeo.
                      Helaas doen weinig dames aan zoenen, zou het voor mij wel helemaal afmaken.
                      Niets boven een lekker vrouwenlichaam, see you, feel you, love you, touch you...... ;-))

Commentaar

Re: Xanten - Partytreff, Philosophenweg 2, Katja (Pol)

Voor mijn volledige avontuur: zie onder "algemene info"

Als derde heb ik van Katja genoten. Een grote Poolse dame. Ze nam alle tijd voor me en de service was zeer goed. Eerst geilde ze me op met haar grote borsten. Langzaam zakte ze af om mijn stamper met haar borsten en vervolgens mond te verwennen. Terwijl ze dat oraal deed, bewerkte ze met haar handen mijn tepels. Terwijl naast ons op het grote bed een ander koppeltje bezig was, mocht ik Katje neuken in missio. Het kletste flink en het was voor haar geen probleem dat ik haar hard nam. Katja maakte het af met een gecombineerde pijp-/handjob waarbij ze lichtjes mijn kontgaatje stimuleerde met een vingertje. Iets wat ik erg kan waarderen.

@Moderator: ik schat Katja toch een jaartje of minimaal 35.
                        Laatst gewijzigd door les gold; 20-06-15, 00:25. Reden: leeftijd opgeschroeft
                        Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd

Commentaar

Aan het werk...
                        X