Xanten - Saunaclub Xanten, Philosophenweg 2, Aida (Alb)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Xanten - Saunaclub Xanten, Philosophenweg 2, Aida (Alb)

Na gedoucht te hebben werd Aida aan me voorgesteld. Met haar ben ik dan ook als eerste naar beneden gegaan. Aldaar aangekomen vertelde ze me nog wat meer over het reilen en zeilen van de club.

Daarna natuurlijk over naar datgene waarvoor we gekomen waren. De dienstverlening bestond uit zoenen, pijpen en "reiterstellung". Al met al een zeer goede ervaring en dus een zeer goed begin van de dag.

Aida is van Servisch/Albenese afkomst, maar opgegroeid in Duitsland.

Re: Xanten - Partytreff, Sonsbeckerstrasse 29, Aida(uitstekend)

Aida staat ook vermeld op de site van Salon Cora: http://www.salon-cora.de/girls.html
    Salon Cora schijnt een zusterclub van Xanten te zijn (wel een ander concept). Hier zal ze de eerstkomende dagen blijkbaar ook aanwezig zijn.

Commentaar

Aida komt wel eens in Xanten alleen niet zo vaak, alleen met party's en ze moet er zelf ook zin in hebben maar dat zit wel goed bij die meid.
      Aida is als dat haar echte naam is een goed gekozen naam, de acroniem voor Aida is namelijk Attention-Interest-Desire-Action.

Mezelf eerst opwarmend aan haar voor mijn eerste sessie boven en verder doorgegaan op het hondenhok.
      Ze beheerst echt alles en is niet voor niets een klasse dvp.
      Zoenen (klein beetje een tong) knuffelen. Pijpen ik zal het eerlijk zeggen ik ben er niet zo van maar ze doet het heel erg goed, de 10 kleine en 1 lange haal techniek is zeer geil om te voelen en om te zien. Ik heb haar nog een paar likjes gebeft eigenlijk tekort maar het neuken was erg lekker en alsof ze mijn spieren voelde samenknijpen nog voordat ik wist dat ik bijna kwam stopte ze, liet mij omdraaien en maakte het pijpend en trekkend af en spetterend spetterde ik naar het einde.
      Topsessie

Commentaar

Naast Mandy de tweede mooie verschijning in Xanten. Ik had voor vorige week nog niet eerder kennis met der gemaakt. Maar de eerste kennismaking is zeer goed bevallen! Zeer goede PZC! zoals hierboven goed is omschreven. Waar ik persoonlijk niet zo van houd is het geknuffel naderhand (maar daar kom ik dan ook niet voor). Als je op zoek bent naar een GFE met kwaliteiten zou ik haar aan bevelen. Daarnaast vond ik haar nog erg strak aanvoelen!

Commentaar

Re: Xanten - Partytreff, Philosophenweg 2, Aida(uitstekend)

Klaar bij Xanten.

Aida kun je hier treffen safe en nzc.
          http://www.privates-ambiente.com/

Commentaar

Re: Xanten - Partytreff, Philosophenweg 2, Aida (Alb)

Ze staat voor vandaag weer gemeld als aanwezig in PTX......

Commentaar

Iemand enig idee waar ze nu werkt?

Commentaar

Aan het werk...
              X