Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Willich - Heaven 7, Siemensring 7, Marianna (Ira/Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Willich - Heaven 7, Siemensring 7, Marianna (Ira/Bul)

Nieuw in H7.
    Optisch een heel mooie meid. Ergens vooraan in de 20 (het kwam er niet van het te vragen). Naar eigen zeggen half Iraans (vader) en half Bulgaars (moeder).
    Een a-cupje met pronte (en erg reactieve, stijf wordende) tepeltjes, een slank figuurtje en een waarlijk perfect kontje. Ik was blij dat het fkk-dag was.
    Marianna spreekt behoorlijk Engels en een beetje Duits. Ze is nog maar een paar dagen in Willich (en ze gaf aan wellicht na de feestdagen weer te verkassen). Voorheen heeft ze in Zwitserland gewerkt, en dat maakt ze je echt wel duidelijk!

Het begon erg leuk: samen onder 1 dekentje buiten in de rookruimte. Voornamelijk praten. Ik speelde wel wat met haar borstjes, maar van haar kant uit was er weinig initiatief. Laten we maar zeggen dat ze op praten gefocust was. Tussendoor een vraag (van haar): hou je van kussen? Ja, natuurlijk. Waarop een heel verhaal volgde: sommige mannen ruiken uit hun bek, en dan wil ik niet kussen. En als ik het wel OK vind om te kussen dan vraag ik daar wel 10 euro extra voor omdat het zo persoonlijk is.

Even begon ik te twijfelen, want als er 1 zo'n opmerking is, dan volgen er meestal nog. Maar ja, dat lekkere lijfje tegen me aan...

Zwitserland was eigenlijk veel beter, want de prijzen liggen daar veel hoger, maar omwille van privéomstandigheden zou ze dus een tijdlang in de buurt van D'Dorf verblijven.

De kamergang dan. Ik weet niet zo goed welke quotering ik die zou moeten geven. Aan de ene kant waren sommige onderdelen hééél erg goed. Andere waren dan weer heel gewoontjes.
    Tongzoenen stelde weinig voor - ondanks de 10 euro extra. Dat is natuurlijk an sich geen geld, maar van een meid die zich daardoor onderscheidt van de collegaatjes verwacht je toch net iets meer. Positief was dan weer wel dat ze even haar mond spoelde omdat ze net daarvoor nog iets gegeten had. Of ik dat ook wilde, werd me niet gevraagd (laten we dat dus maar positief interpreteren).

Zoenen was alleszins met de handrem op... Al snel kwam de vraag of ik van 69 hield. Bij een lekkere, verzorgde, hygiënische vrouw absoluut, en dat is Marianna heel zeker. Even later lag ik dus een lekker fris, klein kutje met lieve schaamlipjes te likken terwijl zij mij heel verdienstelijk pijpte. Het was super om dat kleine kontje te strelen, dat kutje te proeven en intussen haar kleine sterretje vlak voor me te zien.

Alweer kwam de vraag van haar: wil je nog geblasen worden (eventueel met condoom tot het einde) of wil je neuken?
    Dat laatste wilde ik inderdaad ook nog wel... Welke positie? Euh, allemaal? Maar eerst doggy.

Dat was wat alle mannen volgens haar wilden, omdat ze zo'n lekker kontje had. Dat is ook zo. God heeft zichzelf overtroffen toen hij zo'n kontje gecreëerd heeft! Marianna weet overigens hoe ze dat kontje moet gebruiken. Heel even (toen ik nog kon denken) dacht ik er aan om ook nog even missio te doen, maar ze bewoog haar kontje op zo'n geraffineerde manier dat ik terwijl ik zelf nauwelijks bewoog vanuit mijn tenen klaar kwam (en het leek of ik bleef komen).

Eigenlijk zou ik moeten zeggen dat het een superervaring was. En dat was die doggy ook. Voortaan wordt wat zij deed een referentiepunt (en ik ben bang dat ik bij andere meiden dan regelmatig toch wel teleurgesteld zal worden). Ze is ook een heel mooie meid. Prachtige borstjes en gewoonweg een perfect kontje (indien je van een slank, Europees kontje houdt - het is geen ronde, volle Latina- of black ass).
    Wat me remt om haar te veel op te hemelen is wat rondom de sessie hing: het extra geld vragen, het te veel verwijzen naar het 'betere' Zwitserland en het wat te veel willen kletsen, ook op de kamer...

Herhalingsgevaar? Niet onbestaande: het is en blijft een voorrecht dat je als ouwe l*l met zo'n knappe jonge meid voor 50 euro prima seks kunt hebben, maar er waren toch echt wat schoonheidsfoutjes aan de sessie en daardoor - ondanks de beschreven kwaliteiten - zal ik de volgende keer wellicht een andere dame verkiezen...
    God gave man both a penis and a brain but unfortunately not enough blood supply to run both at the same time
Aan het werk...
X