Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Betty (Rus), Willich, Heaven7

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Betty (Rus), Willich, Heaven7

De sessie met haar was niet spetterend maar voldeed. Ze zoent maar geen tong. Ze heeft een frisse en smakelijke kutje en geniet volop van beffen, maar laat vingeren niet toe. Pijpen was wel ok. Na enkele standen probleemloos klaargekomen in doggy.

Re: Willich - Heaven 7, Siemensring 7, Betty (Rus)

Ik heb afgelopen vrijdag ook een eerste keer met Betty geneukt.

Na een uurtje chillen in de vooravond, begon kleine Piet terug zin te krijgen, dus ik heb me opnieuw naar de bar begeven, en ik had geluk, want Russische Betty, vrijdag het nummertje 1 op mijn to do lijst, was vrij en zat alleen.

Betty is een mooie Russische meid, 22 lentes jong, voorzien van lang bruin haar, een leuk gezicht en intrigerende blauw-groen-grijze ogen. Ze is 1,65m groot, normaal gebouwd, heeft een mooie poep en een hele leuke B-cup. Ze was gekleed met een korte leren rok, en een geile doorkijkbloes.

Op mijn vraag verplaatsten Betty en ik ons samen naar een zeteltje waar ik een heel aangename en langgerekte presale heb gekregen. Dit kon niet anders dan tot een kamergang leiden, en zo geschiedde ook [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/laugh.gif[/IMG].

De kamergang was uitstekend. Zoenen gebeurde slechts met heel weinig tong, maar daarbuiten heb ik geen klagen gehad: een uitstekende pijpbeurt, 69 en lekker en gevarieerd neuken met een mooie meid met een strak poesje. Zalig en een 2de orgasme van de dag was dan ook geen enkel probleem [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/grin.gif[/IMG]!

We hebben de laatste 5 minuten van de kamergang nog gezellig nagepraat en geknuffeld en ik heb de kamer na exact 30 minuten heel tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar? Als ze dan aanwezig is, is Betty een zekerheid bij een volgend bezoek aan Heaven7!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Commentaar

Een paar dagen geleden merkte ik dat Betty opnieuw op de AWL stond, en navraag bij de club leerde dat ze inderdaad (opnieuw) aanwezig was (na een excursie van een half jaar in het Groothertogdom Luxemburg).
      In 2016 was Betty 1 van mijn absolute toppers. Vanzelfsprekend plande ik dus snel een hernieuwd bezoek in. Al onmiddellijk na aankomst spotte ik haar (en zij mij). In no-time zat ze met haar blote bips (donderdag is FKK-dag) op mijn schoot en dirigeerde ze mijn hand tussen haar billetjes. ‘Niet iedereen hoeft tegen mijn blote derrière aan te kijken’. Ik grapte nog dat ze nu enkel mijn erectie zagen, en dat niemand daar op zat te wachten. Waarop ze zich opofferde en hem (grotendeels) met haar handjes omvatte en bedekte.
      Het deed goed om haar superborstjes te strelen en wat zachte zoete kusjes uit te wisselen. Ik wilde eerst nog wat eten, een saunaatje doen en even bijpraten met een paar bekenden, de onvermijdelijke afspraak werd dus wat later ingepland.
      Op de kamer was het als vanouds. Een pertfect figuurtje, heel mooie borstjes, een zalig kontje en een lief gezichtje. Wat wil een man nog meer?
      Goeie seks wellicht? En die geeft Betty absoluut. Pijpen was subliem, waarbij ze me voortdurend geil aankeek. De combinatie van haar warme mondje, haar glibberig tongetje en haar handjes die intussen met mijn ballen, perineum en kontgaatje speelden was bijna té goed. Beffen was vergelijkbaar goed met een erg responsieve dame.
      Neuken was allereerst in missio, waarbij Betty uitgebreid met mijn tepels speelde. Ik had toen al probleemloos en zalig kunnen klaarkomen, maar ik wilde ook graag nog doggy, genietend van the real thing én de Betty’s die ik aan weerszijden in de spiegels zag. Uiteraard overbodig om te zeggen dat de ontlading snel en tenendiep kwam.
      Het zal niet lang duren vooraleer ik opnieuw van Betty zal genieten!
      God gave man both a penis and a brain but unfortunately not enough blood supply to run both at the same time

Commentaar

Aan het werk...
      X