Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Willich - Heaven 7, Siemensring 7, Viktoria (Ita)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Willich - Heaven 7, Siemensring 7, Viktoria (Ita)

Behorende bij mijn verslag van Heaven 7 op 15 juni

Op de doorloop tussen restaurant en gokautomaten werd ik staande gehouden door een goed uitziende slanke dame. Op deze doorloop staat een tweezitter waar de eerste kennismaking zich voltrok. Viktoria's presales waren verrekte goed al deed ze vrij snel het voorstel om een kamer op te zoeken. No prob, de voortekenen waren goed.

Op de kamer prima tongzoenen, niet erg diep maar ook weer niet oppervlakkig. Blasen, eierlecken/ploppen: het 'Italiaanse' temperament kwam aan de oppervlakte. Het knuffelgehalte is ruim voldoende, al mocht het wat mij betreft wat steviger. Met beffen doet ze uitstekend mee, lijkt er van te genieten. Afgemaakt in Cowgirl-reverse. Prachtig om tegen dat mooi wippend achterwerk aan te kijken. Kamerduur: 90 minuten
    HHG zeker wel, maar er valt nog veel te ontdekken in Heaven7

Re: Willich - Heaven 7, Siemensring 7, Viktoria (Ita)

Dit is echt een snoepje. Slank met stijl. Geen gejaag maar rustig afwachtend. Een leuk gesprek met haar gevoerd en de kamer vraag kwam van mij. Zoenen doet ze vol overgave. Haar tong ging Mn hele mond door. Met mijn tong ook nog rustig afgezakt. Hier genoot ze van of deed heel goed alsof. Daarna ging zij met haar mond aan het werk. Hier moest ze toch een beetje laten temperen. Maar dat was geen probleem, dus ging ze rustig verder. Ik vond het tijd worden om ons voor korte tijd te verbinden en zij ook. Hulpstuk werd vakkundig aangebracht ondanks haar hele lange nagels. Maar ze zal er wel ervaring mee hebben. Ze kroop rustig bovenop en liet zich langzaam zakken. Na een poosje gewisseld naar missionaris. Ze deed lekker mee en het hulpstuk vulde zich. Nog even navrijen en de tijd raakte op. Volgende keer ga ik zeker voor een uurtje. Want zoals ik zei dit is een snoepje.
    Zomaar op pad!!

Commentaar

Dit is een Dame waar ik zeker voor terugga ... Spitze , heerlijke pijp en neuksessie

Commentaar

Een nieuw aanbod van jonge roemeense dames aanwezig, veelal jong grut.
        Niet de allermooiste , maar toch gewoon nette meidem.
        Tot ik Viktoria blikte, een seintje was genoeg en ik was de volgende aan de beurt.
        Het was een verademing, pijpen, beffen en heerlijk geneukt tot een wedezijds fijne zaadlozing!
        Heerlijk haarwarme en zachte borsten...gewoon een geschikte meid

Commentaar

Aan het werk...
        X