Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Willich - Heaven 7, Siemensring 7, Flori, (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Willich - Heaven 7, Siemensring 7, Flori, (Roe)

Na een minder goede ervaring met Gina, was het de beurt aan Flori. Flori is een kleine, tengere
    Roemeense Lolita van 24 jaar. Ze is zeer geroutineerd ; pijpen prima in orde, neuken zeker en vast en ze doet al het mogelijke om je te plezieren.

Als je houdt van meisjesachtige DVP's, is Flori zeker en vast een topkandidaatje !

Re: Ratingen, Robert-Zapp Strasse 2a 2A, Flori(uitstekend)

Lengte van 150 cm klopt niet, volgens de site moet het 165 cm zijn en dat kan ik beamen. Ik heb al minimaal 7 keer met haar gekamerd het afgelopen half jaar. Ze is mijn favoriet bij Haus Panthera.

Commentaar

Re: Ratingen - Haus Panthera, Robert-Zapp Strasse 2A, Flori(uitstekend)

Even af gezien van het feit dat deze mevrouw absoluut voor wat betreft uiterlijk en lichamelijke voorkomen niet mijn type is wil ik toch even iets over haar kwijt. Dit ook los van het feit of ze wel dan niet goed presteert op de kamer.

[MOPPERMODUS AAN]Toen ik afgelopen vrijdag op het feestje was in Panthera heeft deze dame het gepresteerd om mij dermate geïrriteerd te krijgen dat ze wat mij betreft een prijs hiervoor verdient. Dat een dame wat jaagt vind ik niet erg en soms zelfs ook leuk, zeker als ze het op een leuke manier verpakt of (semi)verkapt onder het mom van spontaan en leuk doen, een man probeert te "versieren". Wat deze dame gedurende mijn aanwezigheid heeft gepresteerd is om de haverklap in mijn billen te knijpen en/of mijn lul te grijpen. Ook als ik met een andere dame stond te praten was ze zo hondsbrutaal dat ze gewoon weer flauw begon te doen. Halverwege mijn aanwezigheid vroeg ze mij waarom ik haar toch steeds negeerde, waarop mijn antwoord was dat ze mijn "type" niet is. Dit beschaaft en naar waarheid. Mevrouw bleef echter maar doorgaan met haar irritante gedrag, zelfs als ik een hapje aan het eten was moest ze van achteren mijn piel weer eens pakken. Toen was ik het echt zat en heb met gepaste kracht haar pols gegrepen en kordaat haar handje afgewenteld. Hierop gaf ze aan dat ze niet mij wilde irriteren en vertrok. Ik heb veel irritante kutwijven in mijn wandel carrière meegemaakt waarbij ik dacht dat deze voornamelijk in GT bivakkeerden maar deze irritante muts krijgt wat mij betreft the lifetime irri-award bij deze uitgereikt. [MOPPERMODUS UIT]

Zo straks/morgen de rest van mijn belevenissen in Panthera met bijbehorende recensies neerpennen.
      Laatst gewijzigd door Ropo; 06-10-13, 11:40.

Commentaar

Re: Ratingen - Haus Panthera, Robert-Zapp Strasse 2A, Flori(uitstekend)

een week al weer geleden, was ik onderweg naar pantera of bernds...bij dinslaken kostte me dat een uur en toen ik bij dusseldorf was was het al voorbij 4 uur, geen bernds dus , waarom ? geen zin in nog meer file en die tent gaat te vroeg dicht, goed voor vakanties , maar goed pantera ik had een maat al een sms's gestuurd dat ik zou komen. Afijn aangekomen werd ik verrast door de hoeveelheid roemeense dames...er zat er hele spontane meiden bij zoals andrea en maria , maar ook beatrice en later de oekrainse lena konden er wat van , verder een thaise lucy die steeds bezet was als ik nieuwschierig toenadering zocht...tja en toen, een van de gebroeders fit en brak uit de lage landen was er ook weer en de andere de fitte zou wat later komen en ja hij kwam toen had ik al lang en breed samen met mj had gegeten , soep geproefd en toegekeken hoe maria en andere de snikkel van mijn maat onderhanden namen terwijl express heel langzaam de gluiperd een tomatencreme soepeje zat te eten...maria en andere kregen er toch geen genoeg van ze hadden de prooi te pakken mijn maat werd mee naar boven gesleepd , zelfs een kwartet met mij er bij werd afgewezen...ik kon daarna in de rij aansluiten, tervergeefs bleek later want een dikke vaste klant uit het duitse land had maria weer opgeeist...wat hebben die roemenen toch vaak een mooie volle neukreet...ik krijg al weer bijna een dikke lul als ik die volle ronde vromen langs mijn benen zie schuiven...Mijn maat kreeg keer op keer nog een pijpbeurt van andrea cadeau, zelfs al ver na zijn trio met maria en andere op de kamer...nee deze roemeense dames hoe.reren , maar zijn tegelijkertijd ook gewoon spontaan en zoeken genegenheid aandacht en dromen net zo hard als wij van iemand die bij hun blijft en altijd haar wensen kan vervullen...met name dan de driften van de man he. Die avond werd ik als een amateur verslonden door flori...die me in haar kleine strakke kutje wist te loodsen..waar ropo schreef klopt helemaal, ik werd dus ingepakt en dat past ze dus op iedere klant toe, zaak dat we de leiding van pantera eens vergewittigen. Alina kreeg bijna tegen de avond nog eens wat werk en samen neukten we de dag in , afijn pangasiusfilet op vrijdagavond gaat er wel in, tot twee keer toe kreeg ik deze maaltijd met wokgroenten en rijst , om weer een beetje bij krachten te komen, ook ene mager niet duits stukje appelgebak, leek er wel of er een nederlander de taart had opgesneden. OOk de tomatencreme soep was van goede kwaliteit...prima kokkin. zo ging om 1.00 bij mij het belletje rinkelen , nog een uur en drie kwartier rijden!!!drie uur in bed is voor mij een prima grens dan is het niet te laat inde nacht en kan je ook de volgende dag op ene redelijk tijdstip er weer uit...nou ik zie zeker uit naar een volgend bezoek aan pantera, maar dan met maria, wat ene billen partij zeg wauw! kort samengevat prima sfeer, vrolijke dames, geile vurige dames...goed eten , wat idioot is de kleine drankglaasjes, ik bestel er gewoon drie tegelijk...wat maakt dat nou uit , da tis toch bij living room een stuk beter geregeld, daar krijg je echt goed drinken , geen becks te bekennen bij pantera....en das wel jammer want dat is net een biertje met een kleine beetje alcohol dat voor mij voldoende is...ik bestelde maar eens rood wijntje tjonge 6,50 extra , nou ja het was feest dus toch maar . opgedronken , tja fijn dat het drinken wel gratis is verder. de sauna is perfect net zo als, de douches, voetenbaden het dakterras wat een enorm groot dak zeg...jammer dat iedereen beneden bleef plakken.....als de A3 rustig is is dat een hele goeie tent om vanuit mijn woonplaats direct naar toe te rijden...

Commentaar

Re: Düsseldorf - Oceans, Oberhausenerstr 17, Tiffany, ex Flori- HP (Roe)

Tiffany kwam buiten het terras opgelopen toen ik, Kanariepiet en Vendezz daar zaten. Ze werd gelijk herkend door de beide heren en de herkenning was wederzijds. Ze werd me aanbevolen door beide heren indien ze niet haar mindere "uitstraling" had die dag. Ze kan blijkbaar nogal uit haar mond ruiken. Dit was nu miniem. Dus nadat ze wakker was geworden zou Tiffany de eerste meid voor mij in Oceans worden.
          Ik vind haar niet echt knap maar het moet gezegd ze heeft een paar heerlijke borsten.
          De kamergang kwam nooit echt op gang, er was geen klik. Haar handelingen vond ik ook niet echt bijzonder. Ik ben toch klaargekomen en de druk was er vanaf. Later haar gezegd nog een keer met haar naar de kamer te gaan om te kijken of het dan fijner was. Ik heb op een bankje met haar een gesprek proberen aan te knopen maar dit lukte van geen kanten. Ze toonde erg dominant en onverschillig gedrag en totaal geen presales. Toen ik haar vertelde dat deze manier voor mijn niet de juiste is om me naar de kamer te krijgen zei ze ok dan niet en liep ze naar de bar. Verder die dag werd ik met een scheef oog aangekeken. Later op de dag deed ze verschillende pogingen om de haar bekende ijsberen op de kamer te krijgen wat echter keer op keer mislukte. Ik stond steeds in de buurt en aan de bar toen dit gebeurde. Ze sloeg ineens om en begon aanhankelijk en vriendelijk tegen me te doen om mij te verleiden nog een kamergang te maken. Rot voor haar maar ook bij mij kreeg ze nul op het rekest.
          Al met al een tegenvallende kamergang. Ik zeg niet dat ik haar niet nog eens een kans geef al zal ze dan hard moeten werken in haar presales want anders zal het tot een kamergang met haar niet meer komen.

Commentaar

Re: Düsseldorf - Oceans, Oberhausenerstr 17, Tiffany, ex Flori- HP (Roe)

In AcaGold (HP) en H7 een aantal kamertjes met haar gehad.
            Ze is onderhevig aan stemmingswisselingen. Je moet het treffen. Veel hangt af wat de gokkast uitkeert is mijn ervaring. Kamers zijn goed of niet goed is mijn ervaring. HansDordt kan er een boek over schrijven........

Commentaar

Re: Düsseldorf - Oceans, Oberhausenerstr 17, Tiffany (Roe)

Teruggekeerd naar H7. Werknaam: Flori.

Bedankt, topic verplaatst. Dp.
              Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 12-11-16, 06:51.
              Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Commentaar

Re: Willich - Heaven 7, Siemensring 7, Flori, (Roe)

Flori ken ik ondertussen al meer dan 3 jaar. Ik ben haar eerder tegengekomen in HP, PHG en Oceans, maar tot een kamergang was het nog nooit gekomen.

Ook afgelopen vrijdag dacht ik niet dat het tot een kamergang met haar ging komen, maar het ontbreken van Larissa en het bandneuken van Sabina, maakten dat ik uiteindelijk toch in Flori haar zeteltje belandde.

De presales waren heel goed: Flori was vrolijk, nam haar tijd en was net 'intiem' genoeg.

De eigenlijke kamergang was goed zonder meer: het tongzoenen was lauwtjes. De pijpbeurt stevig maar weinig gevarieerd. De neuken was oké zonder meer. Het was zo'n kamergang waarin alles wel voorhanden was, maar het bleef allemaal heel vlakjes. De sessie steeg nooit boven de grijze middelmaat uit.

Aftersales: oké. Flori geeft je ook nadien voldoende aandacht.

Herhalingsgevaar: ik denk het niet nee.
                Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Commentaar

Aan het werk...
                X