Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Willich - Heaven 7, Siemensring 7, Sabrina (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Willich - Heaven 7, Siemensring 7, Sabrina (Roe)

Gisteren, tussen 2 sessies met Roxana in, ook gekamerd met Sabrina. Wat een mooie meid is me dat! 100% mijn type. Niet te groot: 1,65m (al lijkt ze door haar ellenlange hakken een stuk groter), maar ze heeft een supermooi lichaam. Zo goed als geen grammetje vet te bespeuren en goed geproportioneerd waar wij ijsberen dat belangrijk vinden: borsten en billen zijn maw dik in orde! Sabrina heeft een mooie, natuurlijke B-cup en een zalig, stevig kontje. Sabrina heeft lang zwart haar en mooie indringende ogen. Ze heeft een kleine tattoo (Fany dacht ik) op haar onderarm. Piercings kan ik me niet herinneren.

Ik heb een leuk gesprek met haar gehad, vooraleer met haar naar de kamer te gaan, maar qua intimiteit was ze tijdens dat gesprek wel terughoudend (ik heb max 2 kleine zoentjes gekregen). Ik heb haar omwille van haar schoonheid toch een sleutel laten halen en op die kamer viel al haar schroom plots weg. Ze tongzoende me uitstekend: lang, diep, veel... Pijpen was ook meer dan uitstekend: lekker stevig en met veel gevoel.

Jammer genoeg merkte ze, na mij een tiental minuten gepijpt te hebben, plots haar oorbel op op de grond (Die was ze tijdens een vorige kamergang blijkbaar verloren. Moet een wilde beurt geweest zijn). Enfin: het duurde redelijk lang eer ze de oorbel beet had en terug in haar oor had gestoken. Gevolg: mijn Piet en mijn lust waren plots ver te zoeken. Sabrina heeft Piet zonder al te veel problemen wel opnieuw op sterkte gekregen, maar het was duidelijk dat ik niet meer binnen de 30 minuten ging klaarkomen. Sabrina stelde voor om naar een uur te verlengen, maar ik had net iets te weinig lust om daar op in te gaan. Ik dacht: ik pak je straks nog wel! Kon ik toen weten dat de sfeer in HP me 's avonds serieus ging tegenvallen en dat ik vroegtijdig naar huis zou gaan.

Concluderend: dit is een héél mooie vrouw, héél lief én ze geeft een goede service. Dit is vreemd genoeg nu al de tweede mooie vrouw in HP (na Gosia), waar ik mee naar de kamer ben geweest en waarmee het bij orale sex is gebleven. Met de minder mooie elementen van HP heb ik ondertussen nochtans al genoeg afgeneukt. We zullen het maar op pech houden zeker. En ach: zou behoud ik een mooi to-do lijstje hé!

Herhalingsgevaar: 100%!!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Re: Ratingen - Haus Panthera, Robert-Zapp Strasse 2A, Sabrina(uitstekend)

Sabrina, een zeer mooie vrouw. Ze jaagt niet maar oogcontact schuwt ze niet. Ik had haar bij eerdere bezoeken al gezien maar van een nadere kennismaking was het tot gisteren niet gekomen. Ik heb haar eigenlijk nog nooit openlijk zien zoenen met een beer en, omdat ze dat met kanariepiet ook niet heeft gedaan zoals hij mij vertelde, ging ik er van uit dat ze dat met mij ook niet zou doen. Maar dat bleek, gezeten op een bankje, toch heel anders uit te pakken. Met veel passie werd ik me daar toch overladen met tongzoenen, ik moest haar af en toe afremmen om naar lucht te happen . Het leek wel of ze veel schade in wilde halen omdat we, ondanks de keren dat we elkaar tijdens een bezoek gespot hadden, nog geen kamer hadden bezocht. Ook mijn kleine heer moest er al op het bankje aan geloven. Dan maar snel naar een kamer. Alle 'normale' kamers waren bezet. Er was nog wel een massagekamer vrij en gelukkig stond daar wel een bed. Op de kamer gingen we verder waar we op het bankje mee bezig waren. Ook op de kamer weer veel tongzoenen, ook tijdens de seks ging dat maar door. Pijpen doet ze met veel gevoel en afwisseling waarbij de ballen niet worden vergeten, lekker hoor . Wat aan haar lichaam opvalt is een zeer gladde en strakke huid, stevig aanvoelende billen en dito borsten. Totaal anders dan b.v. Flori die veel zachter aanvoelt. Tijdens het neuken doet ze goed mee en kreunt ze een beetje maar niet overdreven. We hebben drie standjes uitgevoerd en in doggy-style eindigde deze sessie met mijn 3e orgasme van de dag. We waren binnen 30 minuten klaar maar we hebben de tijd volgemaakt met gezellig kletsen. Later die avond kwam ze nog aan de bar bij me staan en om tegen me aan te rijden, after-sales dus ook in orde. Herhalingsgevaar met deze lekkere en ook lieve dame is 100%.

Commentaar

Re: Ratingen - Haus Panthera, Robert-Zapp Strasse 2A, Sabrina

Om maar eens bij het eind te beginnen: ze wilde bij het afrekenen een tientje wisselgeld halen (op een briefje 50), maar dat was niet nodig, alles was zo lekker dat een extraatje op zijn plaats is.

In de kamer had ze me in de 7e hemel gepijpt. En omdat ik zelf moe en redelijk passief was, heb ik me heerlijk laten verwennen. Ik schaamde me een beetje omdat ik bij het geklets vooraf niet meer wist dat ik eerder met haar had gekamerd, terwijl zij het nog wel wist.

Sabrina is een prachtige Roemeense meid met groene ogen en zwart (geverfd) haar. Haar tieiten zijn volgens mij een prachtige c-cup (geen b, zoals staat vermeld in de recensie), ook zeker geen theezakjes, maar heerlijk (natuurlijk) zacht en stevig.

Zulke dames moeten we zuinig op zijn, zo mooi en lekker.... hoezo herhalingsgevaar

Commentaar

Re: Ratingen - Panthera, Robert-Zappstrasse 2a, Sabrina

Heb ook het genoegen gehad van deze mooie dvp te mogen genieten.
        Zeer erotische uitstraling, mooie borsten en billen.
        Zij verraste mij terwijl ik in de relaxruimte lekker aan het rusten was en dit werd een heerlijke ervaring.
        Toppertje, zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Willich - Heaven 7, Siemensring 7, Sabrina (Roe)

Afgelopen week weer lekker uurtje doorgebracht met Sabrina, leuk haar nu weer hier te treffen in H7.
          Klein wereldje toch .

Commentaar

Afgelopen dinsdag voor het eerst met deze meid gekamerd. Sabrina is een Roemeense meid van 26 jaar, 1.65m, lang zwart haar en cup 65 b. Het is een mooie meid met alles mooi in proporties. Zelf vind ze haar borsten te klein maar ze zou niet overwegen om een borstvergroting te nemen. Sabrina heeft op de binnenzijde van haar rechterpols een naam tatoeage staan.
            Ik kwam Sabrina en haar vriendin tegen toen ik een broodje ging eten. Ik werd al gelijk getrakteerd op lekkere zoenen van beide dames.
            Nadat ik wat gegeten had ben ik boven naar het terras gegaan waar wat andere dames en 2 andere beren zaten.
            Ik zat er pas toen Sabrina en haar vriendin het terras opkwamen. Sabrina ging naast me zitten en in een mum van tijd lag ze al aanhankelijk met haar hoofd op mijn schouder. Gevolgd door zoenen in mijn hals , aan mijn oren, op de mond en soms zelfs een tongzoen. Ze lijkt de ergste angst voor het geven van presales(TZ), wat schijnbaar in deze club niet is toegestaan, overwonnen te hebben. Presales was tussen het roken door veelvuldig aanwezig. TZ deed ze ook in de presales maar slechts af en toe en kort. Na deze presales kon een kamergang niet meer uitblijven.
            Op de kamer deed ze veelvuldig aan TZ en dat deed ze heerlijk. Ze begon hier al mee toen ik mijn badjas nog aanhad. Ze heeft een heerlijk klein poesje wat ik lekker heb gebeft. Vingeren laat ze wel toen maar is een beetje lastig wanneer ze nog niet heel nat is doordat kleine poesje. Heerlijk "mijn spelletje" met haar gespeeld wat alle vrouwen erg kunnen waarderen en de meesten ook erg nat van worden. Sabrina was hier geen uitzondering op.
            Ze vroeg me om rustig met haar te neuken maar gedurende de sessie mocht ik steeds harder stoten. Ik heb haar in verschillende standjes geneukt en ik ben in cowgirl spetterend klaargekomen.
            Later nog een keer met haar de kamer op geweest. Deze sessie was zelfs nog beter waarbij ik mijn warme mogelijke nakomelingen in haar gezicht heb gespoten. Leuk was het dat ze zelf zei dat dit goed voor haar huid was.
            Ze vroeg me of ik in mijn recensie wilde schrijven dat ze niet aan anaal doet en haar poesje mooi geschoren is en niet behaard zoals schijnbaar op een website zou staan. Het was de eerste keer voor mij met deze mooie meid maar ik ga zeker nog eens met haar de kamer op.

Commentaar

Ze lag lekker op het gras te zonnen en dat kontje trok mijn aandacht. Had haar al zien lopen en dacht bij mezelf dat ze ook een stel overheerlijk borsten op dat lijfje had zitten. Ze draaide zich om. En jawel hoor, daar waren de tietekes. Grandioos!! Dus ik sloeg m'n been over het andere; 'My God' wat een heerlijk schepsel. Hoe kan de natuur het zo prachtig maken? Het zou verboden moeten worden. Of toch maar niet ….

Tafereeltje ff blijven bekijken en kreeg steeds meer goesting en dus erbij gaan zitten. Leuk babbeltje wel, beetje afstandelijk maar kreeg een beter zicht op alle pracht en praal. Hup naar een bankje en ff lekker geknuffeld. Viel niet tegen en dus naar de kamer vertrokken.
              Daar voltrok zich een prima sessie. Lekker lang en nat pijpen en vervolgens geneukt in verschillende standen. Dat meisje is werkelijk een toppertje. Wordt er al weer opgewonden van alleen al als ik aan dat figuurtje terug denk.
              Uiteindelijk knallend geëindigd en ik denk dat ik er graag nog eens bij terug keer.
              Ze is gewoon heerlijk en zeker waard om weer een spreekuur aan te wagen.

DrA

Commentaar

Aan het werk...
              X