Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Willich - Heaven 7, Siemensring 7, Christina (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Willich - Heaven 7, Siemensring 7, Christina (Roe)

Christina: 26 j (naar eigen zeggen, oogt jonger)
    B-cup, lange zwarte haren, slank

Sinds enkele dagen in H7. Ze geeft aan te zullen pendelen tussen H7 en PHG.

Samen met haar zusje (eveneens slank, lange zwarte haren) en een blonde vriendin zat ze op de bank. Na een aantal glimlachjes en dito oogcontact kwam ze naar me toe.
    Te snel kwam de kamervraag, maar goed, ze had overtuigende troeven in huis.

Eenmaal het snoepje op de kamer uit de verpakking gehaald was, ging het snel. Het was prima, heerlijk blasen terwijl ik genoot van haar heel erg mooie borstjes. Maar na een paar minuten al kwam de vraag 'Kondome?'.

Shit, dacht ik, dat wordt een afknapper. Ik bereidde me al voor op een letterlijke Optikfick, maar toen ik zei, nee, da's nog te vroeg, stortte ze zich enthousiast opnieuw op hem, en toen ik haar even later in 69-positie manoeuvreerde werd het superleuk.
    Ik heb me noodgedwongen beperkt tot een befbeurt waarbij zij heel erg responsief was. Ik heb haar ff laten ophouden met pijpen, dan was ik immers al onmiddellijk klaargekomen, haar kutje en haar hele lijf bij uitbreiding was veel te mooi.
    Goh, ik ben me heel goed bewust van het begrip girlfriend illusion, maar hoe dan ook, het was overtuigend, en daar doen we het toch voor...

Ze was zo mooi en lief dat ik alleszins in haar wilde klaarkomen. Het einde kwam dus in doggy. Zacht en lief.

Na afloop checkte ze nog of ik effectief was klaargekomen . Ja dus. En hoe...

Een absolute aanrader. Net zoals haar zus, denk ik...
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 12-01-12, 23:02.
    God gave man both a penis and a brain but unfortunately not enough blood supply to run both at the same time

Re: Willich - Heaven 7, Siemensring 7, Christina(uitstekend)

Afgelopen dinsdag was ik voor de eerste keer in Heaven7. Mijn derde kamerbezoek was met Christina. Ik hoop de het dezelfde Christina is waar ikke 1974 een recensie over heeft geschreven. 'Mijn' Christina is blond, verder voldoet de deze dame aan de kenmerken. Ik denk dat een haarkleurtje heeft gezorgd voor een andere 'haar'look!
    Na 2 kamergangen kwam Christina al vrij snel bij mij zitten. Ik gaf aan dat ik net terug was van uursessie. Na een praatje belandden we op haar verzoek in de Kino.....filmpje kijken. Dat duurde maar enkele minuten, want haar hand zat overal waar het liever niet hebt als je bij de Koning op bezoek bent. Kortom, al vrij snel werd de sleutel gehaald en naar de kamer. Christina geeft je een heerlijk GFE feeling. Tongzoenen is geen probleem en doet ze met overgave. Je voelt je echt met je vriendin. Alles op zijn tijd en alle gevoelige plekjes krijgen aandacht. Het pijpen in zonder condoom, de zaadopslag wordt niet vergeten en in de tweede helft van de pijpsessie wordt 'der kleine' deepthroat aangepakt. Omdat ik net 2 kamergangen achter de rug had, was er meer tijd nodig om deze sessie tot een goed einde te brengen. Begonnen in cowboy, maar er was eigen inspanning voor nodig....missio en doggy....om uiteindelijk het rubber te vullen
    Een heerlijk uurtje voor €60....geen geld!

Commentaar

Aan het werk...
    X