Willich - Heaven 7, Siemensring 7, Keith

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Willich - Heaven 7, Siemensring 7, Keith

Na binnenkomst krijg je alleen een of meerdere handdoeken. Geen vertrouwde badjas. De dames zitten door de ontmoetings- barruimte verspreid op een bank. Na 2 x sauna en dito douches en 3 x kort een filmpje te hebben gezien op de meest mooie dame afgestapt. Ze spreekt geen Duits en minimaal Engels. Nou, dan maar naar de kamer for love speaking. Ze zoent minimaal, kan echt niet masseren, en pijpt redelijk. Vervolgens alle standjes gedaan en wegwezen.
    Ik vrees dat er geen (club) herhaling inzit voor mij.

Re: Willich, Siemernsring , Keith(voldoende)

Ik was vandaag ook weer eens in Willich. Heaven7. Na een goede sauna, een cola en een paar snacks, met het mooiste meisje, de keuze is niet gemakkelijk met 13 meiden waarvan er 5 met een zeer mooi lichaam, naar de kamer. Geen tijddruk zoals vroeger toen het noch een pauchalclub was. Een fantastische sessie. Noch eens in de sauna, een tijdje aan de bar gezeten en gegeten. Het eten is er verzorgt en goed. Daar ik de enige man in de club was , buiten éen die maar voor 1 sessie gekomen was, steed 13 paar ogen op mij gericht met de vraag " wil je niet met mij naar boven". Daarna met Jennifer, mooie blondje voor een tweede sessie naar boven. Weer een lang half uurtje met veel afwisseling en standjes. Daarna nog iets gedronken en spijtig genoeg was het al weer tijd om terug te rijden. Ik vraag me wel af waarom er zo weinig mannen naar toe gaan. De service is super, het eten is goed en de prijs , ingang 30€, 2 x 30 € voor de meisjes, eten, dranken en sauna tesamen voor 90€. zeker zijn er ook mensen die negatieve ervaringen gemakt hebben maar ik kon me tot nu toe nooit beklagen.

Commentaar

Aan het werk...
    X