Algemene Info Heaven 7

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Algemene Info Heaven 7

Naam: Heaven7

Adres: Siemensring 7, 47877 Willich

Telefoonnummer: 02154 9545776
    Vanuit Nederland: 0049 2154 9545776

E mail: info@saunaclub-heaven7.de

Website: http://heaven7-saunaclub.de/

Aard: Saunaclub

Openingstijden:

Zondag t/m donderdag en feestdagen: 10.00-22.00 u.
    Vrijdag en zaterdag: 10.00-24.00 u.

Prijzen:

Zondag t/m donderdag: 10-12u. en 20-22u. 20 Euro, daarbuiten 30 Euro
    Vrijdag en zaterdag: 10-12u. en 22-24u. 20 Euro, daarbuiten 30 Euro

50,- per halfuur voor de dames

Algemeen:

Was eerder parttreff Willich, vervolgens pauschalclub Eurogirls en vanaf medio maart 2011 saunaclub heaven 7.
    Je krijgt badslippers, handdoek en evt een badjas. Vrij Buffet, 1 longdrink, softdrinks, vrij 4 bier, daarna € 5,- per flesje.
    Je kunt een drankkaart kopen, waar je drankjes op afgestript worden.

Hookersleden die deze partytreff bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 12-11-17, 08:43. Reden: update

Re: Willich, Siemensring 7, Partytreff

Ik ben hier afgelopen zaterdag geweest.
    Een echte partytreff, en dat is helaas negatief bedoeld.

Waarschijnlijk omdat het pas 3 dagen was geopend, was het er vrij druk.
    Ik verwacht dat men deze aanvangsdrukte niet gaat handhaven.

De omkleedruimte is eigenlijk te klein; je kunt je kont er nauwelijk keren.
    De doucheruimte is wel OK, maar daar bemerkte ik een klein opstartprobleem: veel te weinig haakjes voor het ophangen van handdoeken.

De bar en algemene ruimte vind ik ook te klein. Het wordt er al snel warm vanwege de rooklucht. Het eten die avond was redelijk: lauwe lasagna die te kruidig was. Enfin, smaken verschillen.
    Een voordeel is wel dat je echte Hollandse flesjes 'Hinneken' uit de koeling kunt pakken, all inclusive.

In totaal zijn er 4 mooie kamers en een 'Spielwiese' waar eigenlijk maar 2 stelletjes op kunnen liggen.

De grootste tegenvaller vond ik de kwaliteit van de dames: erg matig qua optik. Mijn eerste vrouw wilde me snel afwerken, en de volgende 2 eigenlijk idem dito. Echte werksex voor mij, dus ik vond er maar weinig aan.

Ik miste ook een buitenruimte om even wat rust te nemen, en wat frisse lucht te scheppen. Helaas pindakaas.

Al met al voor mij een onvoldoende.
    Volgende keer betaal ik liever iets meer in een FKK, met mooiere dames.

Ik moet wel eerlijk toegeven dat alles er proper en verzorgd uitzag.
    Ze hebben daarnaast prima personeel achter de bar staan, dat graag hard werkt.
    Ersten fussball club Köln, 1. FC Köln !!

Commentaar

Partytreff Willich was zaterdag mijn doel.
      Ik had namelijk een kortingskaartje gewonnen, dus verzilveren die hap.

Bij binenkomst even gevraagd hoeveel dames er waren.
      10 stuks, du ik ben rond 16.00 binnengetreden voor een onbeperkte duur (100euro+50kortingskaart).

Mijn eerste indruk was negatief.
      De tent was gewoon klein te noemen.
      Een bar met wat 2 zitsbanken, met 4 kamers en 1 open kamer.
      Een douche met een zeer krappe omkleedruimte.

Ik dacht dat word dus vervelen op de bank.
      Ik bekeek vlug de op dat moment aanwezige dames, en daar werd ik niet echt vrolijk van.

Gelukkig kwamen iets later een paar appetijtelijkere dames aan.

Eerst een biertje of 2 gedronken, en daar kwam Monika mij al opzoeken.
      Deze had er wel zin in, en begon aan me te friemelen.
      Dit mondde uit tot een pijpsessie op de bank.
      Toch maar even met deze meid naar de kamer.
      Ik heb heerlijk gestoeid met deze meid, maar ik heb mijn kruid niet verschoten.

Mijn tweede ronde was met de Turkse Katja.
      Eerst op de bank met haar mooie tietjes gespeeld.
      Dat geheel werd op de kamer afgemaakt.

Echter vond ik het nodig om de lolbroek uit te hangen.
      Dus heb ik onder aanzien van alle dames en boezoekers een paaldans act weggegeven.
      Meenigeen kon daar wel om lachen.
      Hetgeen de sfeer alleen maar beter werd.

Het werd tijd om met Lana kennis te maken.
      Dat deden we uiteraard op de kamer.

Het Klikte goed tussen Lena ,Monika en mij.
      Gezien de zeeen van tijd die de dames hadden, namen ze alle tijd voor mij.

Ik zat aan de bar met mijn drankje.
      Rechts kawam Lena zitten, die me heerlijk begon te strelen.
      Ik begon haar ook te strelen en te voelen.
      Links zat Monika, deze heb ik met mijn linker hand gestreeld.
      Ik sloot mijn ogen om van dit hemels tafareel te genieten.
      na een minutje of 10 ben ik met beide dames naar de open sexruime gegaan.
      Daar ging het hemelse even door.

Dit was echt een super sessie die ik nog nooit heb meegemaakt.
      De hemel hoeft niet groot te zijn.
      Wat deze twee engelen duidelijk hebben bewezen.

De sessies die volgden waren minder hemels, maar wel lekker.
      Dasja was goed te noemen.
      Nadja ook.

Alle dames deden hun best.
      Maar dit kwam ook omdat het zo rustig was qua bezoekers.

Tegen de klok van 19.00 was er (pittige)lasagna te eten.
      Het eten was zeer simpel te noemen, en stelde dus maar weinig voor.
      Andere partytrefs is het eten welderiger en beter.

Tegen de klok van 20.00 werd het steeds drukker.
      Zo druk, dat de sfeer drastisch veranderde.
      Helaas ook de lust van de dames.
      Ik heb nog een sessie gehad met Monika.
      Maar helaas de hemel was al reeds gesloten.

Na deze sessie ben ik dan ook maar gegaan.
      De grote aantal bezoekers maakt een einde aan de hemelse atmosfeer die s`middags nog wat rond hing.

Monika en Lana waren duidelijk de 2 engelen van de dag.
      Katja , dasja en nadja mochten er ook zijn.
      De rest van de dames (ca de helft) heb ik links laten liggen.
      Wil je PT Willich bezoeken, ga dan vroeg.
      Het is dan rustig, en de dames hebben dan alle tijd.
      's Avonds is het druk en moet je lang wachten.
      De kleine ruimte maakt het er niet beter op.

Ik heb een hemelse middag gehad, die mij nog lang zal heugen.
      En wie weet tot de volgende keer.

.357 magnum

Commentaar

Beste Medeberen

Net terug van partytreff Willich, mijn dank nogmaals aan "Willem2" voor het kortingskaartje wat ik gewonnen had in de tombola. Dus ik kon nu 3 uurtjes plezier maken incl. eten en drank voor 49 euro. Ik beloofde als het mij beviel er 50 euro bovenop te leggen voor de hele avond/nacht. Bij binnenkomst viel mij al gelijk op dat hier op detail is gelet, alles ziet er tip top uit, alleen snap ik niet waarom ze de omkleedruimte zo klein hebben gemaakt, terwijl de douche zo groot is !
        Ik had al gelijk de verkeerde sleutel van mijn opbergkast, toen ik hem openmaakte bleken er kledingstukken en schoenen van dames in te zitten, ik dacht eerst een grapje uit te halen (door de tent binnen te komen in dameskleren) wat zouden ze raar gekeken hebben in de living , toch maar niet gedaan, en een nieuwe sleutel gekregen. Bij het openen en sluiten van de kast heb je nog wel wat vaardigheden nodig, het is geen gemakkelijk slot namelijk Eenmal binnen in de woonkamer zaten wel 14 dames op de aanwezige banken. Er zaten zeker 5 hele mooie dames binnen die zeker zo in "FKK Acapulco" konden werken. Ik zag gelijk al een bekend gezicht te weten Gina uit partytreff Krefeld. Met haar een gezellig babbeltje gemaakt en verteld dat ik later met haar op de kamer ging. Mijn eerste keuze vandaag viel op een dame uit Bulgarije "Jessica" genaamd. deze dame wat vrij groot, super slank, kleine tietjes, en strak zwart haar tot op de schouder. Na 10 minuutjes gepraat te hebben haar een sleutel laten halen. Het werkt inderdaad dat de dames 15 euro per 20 minuten verdienen per klant, ga je een 2e keer met dezelfde dame beurt zij dus 30 euro.
        Eenmaal op de kamer met haar had ik het gevoel dat er iets niet klopte met haar !
        Ze was vrij nerveus, bibberde soms, likte mij tepels (maar trok ieders keer terug).
        Had het idee dat ze hier niet uit vrije wil zit, klaagde ook veel over de lange werkdagen en dat ze erg moe was. Ik heb haar met respect behandeld, en gezecht dat ze eigenlijk naar huis moet om bij te slapen, is eigenlijk ook niet normaal deze dames werken gemiddeld 12 tot 15 uur per dag. Moet zeggen vandaag was het erg rustig (allerheiligen) in Duitsland, waardoor ik in mijn 3 uurig verblijf maar 7 ijsberen heb gezien. En na 1 uurtje zaten er welgeteld nog maar 3, de rest was naar huis, de 3 uurtjes zaten er voor hun op In het algemeen gesproken is het moeilijk om hier een hele dag te verblijven, aangezien er niet veel te doen is. De beren die ik sprak hadden allemaal betaald voor 3 uurtjes. In mijn inzicht ook meer dan voldoende. De dames zaten vandaag verveeld voor zich uit te staren, sommige hadden helemaal geen zin in een gesprek Ik vernam dat er gisteren (vrijdag) veel mannen waren geweest en daar waren ze nu nog moe van Toch maar mijn 2e ronde ingezet met Gina zoals beloofd. Met haar was het weer ouderwets goed, gewoon alles erop en eraan, jammer dat zij alleen pijpt met condoom (minpuntje) maar het neuken in beide gaatjes is dan weer wel lekker met haar (pluspunt) Daarna mij maar eens aan het buffet overgeleverd, ditmaal nudels met div salades en stokbrood. Gewoon eenvoudig maar wel lekker. Na diverse cola's en 2 flesjes bier mijn laatste ronde ingezet met een Poolse "Elisa" mooi slank figuurtje, kleine tietjes (komt verandering in) middel lang haar en een leuk snoetje. deed pijpen heel diep, en likte heerlijk mijn ballen, ook haar kutje was lekker strak, heb heerlijk genoten van haar Ook kun je met haar een prima gesprek voeren. Daarna nog even gaan douchen, de woonkamer ingegaan, maar helaas er waren niet veel dames bereid tot een gesprek Wel kwam ik Lena nog tegen (heeft nu zwart haar) maar zij was niet moe...........maar kapot vertelde zij mij Ook blijkt zij uit Riga te komen (Letland). Waardoor zij ook Russish spreekt, dit weet ik natuurlijk als de beste want in Riga wonen 50% Letten en 50% Russen.
        Moet zeggen heb dus niet bijbetaald, ben na ruim 3 uurtjes vertrokken, voor die 49 euro geen miskoop, maar of ik er nog eens heen ga, mmmmmm........denk het niet

Piepo777 alias THEI van Hookers

Commentaar

2e kerstdag naar Willich geweest. Gekozen voor 3 uur. Er waren een tiental dames in de zaak en ook een tiental mannen. Achter de bar stond het lekerste snoepje uit de zaak. Sabrina. Die zorgde helaas alleen voor het drinken en liet de gasten binnen. Als eerste met een Roemeense naar de kamer geweest. Er zijn daar 6 kamers en als die vol zijn moet je wachten. Als de dames naar de kamer gaan moeten ze eerst je sleutel nummer weten. Ik kwam al snel klaar. Toen ik aan de bar een kopje koffie dronk kwam een Jamaicaanse tegen me op rijden, ze vond het niet erg dat ik net van de kamer af was en beloofde een lekkere massage. Dit heeft ze ook gedaan, daarna heer gemasseerd en daarna nog geprobeerd klaar te komen maar dit was te vroeg. Toen een lekkere sauna gepakt en af gesloten met een trio. Het kleinste meisje en de dame met de grootste borsten wilden wel samen met mij. Na een potje pijpen van beide mocht ik eerste de grote neuken en daarna was de kleine aan de beurt. Deze lekker van achteren genomen en heerlijk klaar gekomen. Er liep ook een meisje rond met een doorzichtige kamerjas, maar die had het heel druk met zichzelf was constant aan het bellen en op de muziekcomputer aan het zoeken. Zag er wel lekker uit.
          Als laatste met Olga uit Rusland naar de kamer geweest. Dit was de lekkerste sessie. Ze had een heerlijk kutje dat het lekker vond om gebeft te worden en in standje 69 heerlijk in haar mond klaargekomen. Een leuke zaak, waar je het moet treffen met de dames.

Commentaar

gisteren na het lezen van de berichten ook eens naar deze party treff gereden.
            is voor mij een kleine 130 km
            eenmaal daar snel naar binnen en had 99€ voor 3 uren betaald.
            er waren een 8tal meiden aanwezig en een stuk of 6 mannen.
            de dames waren nu niet echt supermooi maar ze konden ermee door.
            zat nog maar net in de sofa en er kwam er al 1tje af.
            ermee naar de kamer en ze gaf me een massage.
            daarna overgegaan naar pzc voor 2 seconden en meteen ging er een condoom over
            was haar aan het neuken en het duurde wat te lang voor haar eer ik kwam en ze zegt ineens dat ze een pauze wil
            de kamer verlaten en terug in de sofa.
            dan maar een slanke blonde genomen.
            haar naam was simona.
            op de kamer lekker pzc en paar standjes gedaan en het rubbertje gevuld
            daarna wat broodjes gegeten en was het tijd voor de volgende
            haar naam ken ik ook niet meer maar het was een dame met zwart haar en grote borsten en spreekt geen duits of engels.
            ermee naar de kamer en het was een echte gfe met haar.
            het was eerder het stille type maar op de kamer kwam ze volledig los.
            ook met deze lekker pzc en vele standjes
            na het verlaten van de kamer keek ik op de klok en zag dat mijn 3 uren al bijna om waren
            de tijd gaat wel snel daar precies
            had er ook een praatje gemaakt met een nederlander en wat ervaringen uitgewisseld.
            als je dit leest stuur me maar een im en dan kunnen we eens afspreken in de toekomst
            altijd leuk als je iemand kent in een club dan is het ook wel gezelliger
            conclusie: tis een nette club en het eten is ook wel goed.
            alleen de dames waren niet echt aantrekkelijk en alles moet zeer snel gaan.
            het zal voor mij toch nog een tijdje duren eer ik hier weer naartoe ga.
            ps: er kwam later op de avond nog een knap meisje binnen.
            een slanke met lekkere borsten en een knap snoetje.
            een praatgraag meisjedenk iets van een 24jaar.
            helaas was mijn tijd om en kon ik er niet meer mee naar de kamer
            ik heb haar denk ik al eens in een andere club gezien maar weet niet meer welke.
            ik laat voorlopig deze club links liggen
            ben nieuw maar heel ervaren

Commentaar

Vermits ik niet kon wachten , ben ik afgezakt naar de veelbesproken PT in Willich. En aangezien mijn ervaringen zich beperken tot Kerpen en Nettetal, hoopte ik dat hier een nieuwe wereld zou opengaan.
              Eigenlijk begon het al slecht; mijn absolute weigering om een TT aan te schaffen maakte dat mijn heenreis aanzienlijk langer was dan verwacht. Daarom was mijn humeur niet al te best, maar mijn goesting des te meer. Ik zou ze wel eens wat laten zien daar.
              Binnenkomst, afrekening, rondleiding, kortom de gebruikelijk geplogenheden en tijd voor een eerste ronde. Dat was prima om de druk van de ketel te halen.
              Nu was het tijd om eens rustiger de sfeer op te snuiven en de dames te bewonderen. Er waren 6 dames aanwezig en ongeveer een 10-tal ijsberen. De verhouding was ok, de dames gingen uitzichtsgewijs van "te doen" tot "matig", maar ze lusten er wel pap van. Ik heb ze althans niet lang werkloos gezien.
              De tweede ronde (waar is de tijd van de grote meneer Kaktus) met een lieve geblondeerde dame, lekker, behoorlijk geil en gezellig.
              Nu ben ik geen sociaal persoon, en heb meestal geen zin in conversaties, dus begon ik me stilaan te vervelen. Na een uurtje of 3 en een korte derde ronde, ben ik huswaarts getrokken.
              Samengevat; moest de afstand niet zo groot zijn, zou men mij hier meer zien.

Commentaar

Zo, had nog 100 Euro ergens op zijn budget van deze maand over en besloot dan maar eens een nieuwe partytreff te zoeken. Wat leeswerk en het feit dat Willich niet zo ver is, maar eens die richting uitgetrokken. Als er niets te beleven was, kon ik nog altijd naar Viersen waar het vorige keer best te genieten was. Kwam er om kwart voor acht aan en parking helemaal leeg. Dacht dat het gesloten was omwille van de werken aan tweede verdieping, maar toch aangebeld. Bleek dat de middagdrukte net voorbij was, en de avondmensen meestal na 21h binnenkwamen. Dus netjes mijn 99 Euro betaald (ja hoor, je krijgt een Euro terug op je 100), handdoekje om, doucheke gepakt en gaan piepen wie er was. Euh, even schrikken, 16 dames en geen enkele beer, hoe gaat Skaaj dit nu aanpakken

Eerst even iets gedronken en algauw kwamen ze als vliegen op stroop op me af. Klopt dus dat de dames effectief per beurt betaald worden, want na 5 minuutjes had ik al 3 keer de vraag gekregen om mee te gaan kameren.
                Toch even met wat verschillende dames gepraat en dan maar een keuze gemaakt voor het mooiste figuurtje van het stel.
                Vraag me geen namen, heb er zoveel gehoord dat het allemaal door elkaar loopt. Dus laat het me maar met landen doen. De eerste was een italiaanse, heerlijk figuur maar tieten staalhard van de siliconen, mocht je ook nie aankomen. Wel lekker kaal poesje mogen likken. De meid deed heerlijk zuigen zonder condoom en naderhand de meest leuke standjes gedaan, ze kreeg er niet genoeg van. Had echter nog wat plannen dus niet klaargekomen, maar ze heeft zichzelf wel klaargevingerd voor me, en nie fake, want zo kan je niet fake schudden
                Doucheke, colaatje en nummer 2, Servië was aan de beurt, ze had me een massage ingefluisterd, maar op de kamer zoende ze zo lekker (echt tongzoenen) en zoog ze zo lekker dat we al snel hevig aan het standjes wisselen waren. een kwartiertje later terug douchen, even in de sauna, waar ook regelmatig meiden kwamen "jagen" en dan terug wat gedronken en nummertje 3 gekozen, Litouwen. Heel mooie ogen, beetje voller figuur en was eigenlijk de minste ervaring, paar standjes gedaan zonder te komen en terug naar buiten. Nummertje 4 kwam uit de dominicaanse republiek, heerlijk volle tieten, lekker sappige poes, deed wel alles met condoom, niet een heel slechte ervaring, maar zeker niet de beste. Keep the best for Last? Ja hoor, is ook de enige die ik de naam herinner, Vanessa uit Spanje. Praat heel graag maar is superlief. Is wel een echte pro want heeft ook raamwerk gedaan. Maar op de kamer superzuigtalent. Je mag wel niet aan haar poes komen, maar neuken in verschillende standen en ongelooflijk hevig. Ook hier GFE met tongzoenen.
                Groot was mijn verwondering dat mijn 3 uurtjes al om waren.

evaluatie?

Eten trekt zoals in de meeste Partytreffs op niets
                Drank zoveel je wil
                16 meiden waarvan ongeveer de helft een goed figuur en behoorlijk aantrekkelijk waren, de anderen, tja, als je van voller en iets ouder houdt? Misschien voor een volgende keer, want het staat vast dat ik terugga, heb me geen moment verveeld.
                Keuze genoeg, kamers heel proper, douche en sauna dik ok.

3 uurtjes zijn gewoon veel te weinig voor zo een bende meiden af te gaan, maar meer als 100 Euro ga ik er ook niet aan geven, da's dus een beetje jammer.

Dus dikke aanrader alvast voor een avondje fun.

Commentaar

De hormonen waren erg onrustig en de drang om iets te gaan doen dus groot. De verhalen over deze partytreff nog eens nagelezen en gezien het wat afwijkende systeem van belonen ten opzichte van andere partytreffs sprak mij dit wel aan. Zeker daar ik wat wisselende ervaringen heb met dit soort gelegenheden. (Xanten, Dorsten, Nettetal en voorheen Krefeld)

Afgezien daarvan, ik had nog een VIP arrangement liggen van VV maar had vandaag geen zin in stategische- en tactische strategieën. Dus 3 uur rampetampen dan maar.

Daar aangekomen, de ontvangst was zeer keurig en vriendelijk. Uitleg gekregen en 1 euro wisselgeld, handboeken en hop naar het uitkleedhok(je). De ontvangst hal en het kantoor ernaast oogden wel redelijk groot. Bij het uitkleden bleef er al een dame bij de ingang van deze ruimte rondhangen en begon al tegen me aan te kletsen. Die was dus al op jacht en daar trappen we niet meteen in. Na het ontkleden douchje gedaan en monter de barruimte betreden. Deze viel mij qua grootte erg mee, zeker gezien de verhalen dat het er erg klein zou zijn. Het is er inderdaad niet erg groot maar de foto op de site laten het wel kleiner lijken dan het in werkelijkheid is. Er waren op dat moment 10 dames en 2 wandelaars. De mede wandelaar waarschuwde mij al meteen voor een donker meisje dat die erg slecht was. Danke schon! De dames; 2 Poolse die saampjes op de bank zaten in de hoek bij de bar. Het donkere meisje dat samen met haar blanke vriendinnetje stilletjes in een hoekje zat. Twee dames die de gokkast belangrijk vonden. Dan nog een struise blonde met enorme billen, de hangdame uit de kleedruimte en nog 2 onbeduidende dames, blond. Cupje a/b en graadmager.

Eerst maar even wat gedronken en het een en ander goed in me opgenomen. Zowaar kwamen ze niet direct op me af. Om de druk van de ketel te halen en om binnen deze 3 uur toch zoveel mogelijk inwendige inspecties te kunnen uitvoeren contact gezocht met een blondje wat in de hoek bij de bar zat. Bleek Poolse Natalia, foto’s op de site onder setcards. Waardeloze sessie. Geen PZC in tegenstelling wat op de site staat. Borsten aanraken mocht nog net, 2 seconde tepelzuigen, niet aan kutje zitten, condoom erop 2 likjes, neuken klaar en maar zaniken dat ik haar vriendin moest nemen. Met wel grotere borsten. Op mijn vraag of die even slecht was werd zoals verwacht geen antwoord gegeven. De rest van mijn verblijf heeft ze mij gelukkig genegeerd.

Tweede sessie met Lila, een Hongarin van naar eigen zeggen 34, al zou ik het op 40 gokken. Slappe hangende B cup. Redelijke sessie, dame is erg aardig ook de rest van de dag. Was wel aan het zeuren om een tweede sessie maar als het een uitstekende sessie zou geweest zijn was het overwegen waard. Wel TZ geen PZC. Dit was overigens de dame die eerder in de kleedkamer al rondhing.

Derde sessie met struise blonde Erika, ook Hongarin en de zogenaamde vriendin van Lila. Erika 30 jaar., enorme kont, ik had me al voorgenomen hier een doggy mee te doen en lang blond haar. Spreekt geen woord over de Hongaarse grens en mijn Hongaars is ook niet meer wat het vroeger geweest was. Pijpt wel zc met veel spuug; gevolg en natte glijpartij. Doggy was super, zicht op die enorme billen die je dan lekker vast kunt grijpen. Tijdens deze sessie donderden we ook nog door het bed heen, nadat ons lachsalvo was weggeëbd gewoon doorgegaan op het defecte bed. Rubbertje vol en hup douchje en naar de bar.

De vriendin van Natalia kwam me lastig vallen aan de bar. Ze stelde zich voor als Dora, voor deze gelegenheid was ik dan maar even Diego. Zeer aardige dame, blond, zonnebank bruin, mooie uitdagende borsten, optisch een van de toppers van de dag. Was erg aardig dus een kamersessie was snel geboekt. Op de kamer echt een mooi lijf uit de ingesnoerde rode body. Sessie was wel goed, lekker spelen en zuigen aan haar borsten. Deze dame is dus en mooier en beter op de kamer dan haar vriendin. Na het rubbertje vol weer douchje gedaan en maar weer naar de bar.

Nu was het moment dat ik moest recupereren. Het sessie die ik nu te snel zou aanvangen zou geen vol rubbertje opleven. Deniza (zie setcards op de site) en Maria (Joegoslavië) kwamen naast me zitten aan de bar. Ze waren duidelijk in gevecht wie mij mee naar de kamer wilde nemen. Deniza is een Roemeense die al de hele dag wat norsig arrogant om zich heen keek. Maria een niet zo knappe 30-er. Het spel tussen de 2 dames was wonderlijk en leerzaam. Twee dames die elkaar bijna psychologisch de tent uitvechten en toch netjes blijven tegen elkaar en tegen mij. Dit mocht nog wel even doorgaan. Uiteindelijk koos Maria het hazenpad want ze had een andere prooi gezien. Deniza vroeg mij of ik haar toch niet een sessie wilde gunnen want ze had nog niets gescoord die dag. (Moet je maar niet zo bij die gokkast blijven hangen) Ze beloofde mij een goede massage nadat ik aangegeven had dat kleine ropert even een time out had.

Deniza heeft een mooi lijf niet te dun met mooi pronte borsten (D cupje) De massage sloeg echt nergens op. Veel te hard wrijven en kneden van mijn ruggenwervels. Na ongeveer 4 min had mevrouw ineens last van kramp in haar handen. Of ik niet een erotisch massage wilde. Oke doe maar. Hier kwam ze niet verder dan met te veel massage crème me keihard af te trekken. Kleine ropert werd wel weer een grote jongen maar steeds dat velletje te hard en te ver terugtrekken kan ie niet zo goed tegen. De sessie maar afgebroken, zij had haar kamersessie gehad. Ze bedankte me. Nadat ze vroeg hoeveel sessies ik al gehad had adviseerde ze me naar huis te gaan omdat het toch niet meer zou lukken. Nou dat moet je de ropert niet zeggen.

Ik had nog ongeveer een half uurtje en wilde nog een keer een kwak er uit gooien. Dan Maria maar. Tijdens het psychologisch gevecht met Deniza had zij aan de bar al wat onder de handdoek verkenningen uigevoerd. Ook nu deed ze dat weer aan de bar. Het groeide zowaar weer. Ze fluisterde me een pzc in. Laten we het dan maar proberen. Dit deed ze veel te hard. Hard en snel met haar mond om mijn ropertje. Door wat overmatig speeksel was het net niet pijnlijk. Na wat aanwijzingen ging het al wat beter. Uiteindelijk kwam dan toch het hoogtepunt in zicht. Gelukkig Deniza’s betweterigheid was weerlegd.

Maria meldde dit aan haar, vals hoor!

Fazit;
                  Mooi nette club, niet te groot. Verzorging goed. Eten gaat nergens over, Een soort broodjes, slappe plakjes kaas en 3 soorten vleesbeleg. Kaas werd ook niet aangevuld. In de douche hangt wel een weeïge rioollucht. Binnen is het echt te warm. De dames klaagden daar ook over. De sfeer is goed. Dames blijven aardig tegen je nadat je een sessie hebt gehad. Mogelijk hopend op een herhaal bezoek. Wat mij betreft een gouden formule binnen parttreff land.
                  Toen ik er was waren er 10 dames. Ik heb slechts een vijftal klanten gezien in die 3 uur dat ik er was. Bij een parttreff moet je het een beetje treffen qua aantal en schoonheid van de dames. Aantal was zeker oke. Qua schoonheid heb ik wel eens beter getroffen op een patytreff maar ook wel slechter. Zes sessies gedaan waarvan vijf met een vruchtbare opbrengst. Herhaalgevaar; als ik weer eens flatraten wil zeker.

Commentaar

x-cel en zijn maat de spaghettivreter waren er gisteren ook en keerden volledig tevreden huiswaarts.

ideale formule volgens ons? 3 uurtjes aan 100 euro.

er waren 13 dametjes aanwezig, een ijsbeer of 7,8 gezien...
                    dames : 3 hele hele mooie, 5 gemiddeld, 3 hm-hm en 2 tja...

tussen 20u30 en 23u30 ging x-cel achtereenvolgens van bil met 2 Roemeense dametjes (Laura met de pronte tietjes en Lucy) en 1 Poolse (Natalia)
                    De Roemeense dametjes waren gewillig, maar meer op afwerken gericht en na de daad vonden ze het overbodig om voor de rest vd avond nog een woordje te wisselen. Blonde Poolse Natalia (35?) was ok (twee standjes, afwerken met de hand), maar riep na een tijdje "spritzt Du jetzt ; baby?" en dat hoort x-cel niet graag tijdens lopende zaken.

spaghettivreter nuttigde drie meer gemotiveerde dames, waarbij de Braziliaanse Caro uit de band sprong. ik citeer : "nog nooit zo'n goed ****enfestijn meegemaakt!"...

eerst een gezette blonde Tjs dame (Anna?), rond de 40, die hartstochtelijk kuste en meewerkte. dan een ex GT-medewerkster die "heel lief" zou zijn, dan achteroverliggend genieten van "the champion of Piemelblasen" (1 van de voluptueuze Jamaïcaanse dames) en dan nog eens een kamersessie met de prachtig slanke , maar enkel Spaanssprekende Caro do Brazil.

voor 100 euro prijs/kwaliteit UITSTEKEND. kleine zaak, vettig eten (schitzel und Kartoffeln), Warsteiner, hete sauna, weinig 'rust'mogelijkheden, maar als je op harde actie uit bent, doen! wiederholungsgefahr : 100%

Commentaar

Zondag avond geweest.
                      Meteen na binnenkomst door een goeduitziende dame verleid om mee naar een kamer te gaan. Na afloop was er een ander die meteen het handdoekje begon te voelen. ook met die dame naar een kamer.
                      Tweemaal niet slecht maar een beetje kort.
                      Daarna een sauna en een cola.
                      Buiten de twee eerdere waren er nog een tiental dames, die als luie varkentjes op de banken lagen. Geen kontakt mee te krijgen.
                      Dames krijgen E 15 per beurt en moeten per keer het kastjenummer melden aan de balie. Vermoedelijk limiteert de baas hiermee het kamerbezoek, anders houdt hij niets over van zijn 99 euro. Meerdere dames gaven na een korte "matrassensport" het advies "und jetzt sauna und ein cola, dann ruhe, halbe stunde warten".
                      Half uurtje wachten is niet gezellig, want het duits van de dames is soms gewoon heel slecht en zin in een beetje knuffelen hebben ze ook niet.
                      Er waren nog een paar heren, maar die zaten wat apatisch een Warsteiner te drinken.
                      Uiteindelijk zat ik met een slank donkerharig type, in een zwart leren tuigje, in een dames blaadje de cosmetica advertenties te bekijken.
                      Aan het eind nog met een lekker ogende Poolse meegeweest, maar die kon in het edele vak van dvp nog veel leren.
                      Precies twee minuten overtijd kwam de dame van de deur me waarschuwen dat de drie uur om waren.
                      Geen herhalingsgevaar. Ook omdat de sex steeds fantasieloos en kort was.
                      Een verzorgde inrichting compenseert niet alles.

Commentaar

Ben laatst hier geweest, mijn eerste keer in een partytreff. Het is hier prima als je op veel sex uit bent, met vijf zeer redelijk aantrekkelijke dames in drie uurtjes was een aangenaam nieuwtje voor me.

Toch ook wat negatieve puntjes. De dames hebben maar kort tijd en zijn op afwerken gericht. Voorspel, massage, tongzoenen is er allemaal niet bij.

Tussen de akties verveelde ik me eerlijk gezegd behoorlijk, al kun je wel wat tijd doorbrengen in de kleine sauna. Na het feest is het wel zaak je stevig te schrobben en boenen om de rook uit je huid en haren te krijgen: de ruimte is blauw van de rook omdat alle dames roken als een schoorsteen. Niet fijn om met luchtjes thuis te komen....
                        Zeker herhalingsgevaar, het is gewoon geil zoveel dames te kunnen kiezen en neuken als je wilt. De entourage en aandacht laat wel wat te wensen over.
                        vind wandelen een heerlijke sport

Commentaar

afgelopen vrijdag daar geweest en was leukkk!!! 99 euro voor drie uurtjes ongebreideld Vergnügen!

ongeveer 8 dames constant aanwezig. ben eerst wezen kameren met een dikkerdje om de spanning wat van de ketel te halen. naam was denk ik Caro.
                          matig

daarna Nora van Bulgarije, hevig! de kamagra werkte nu op zijn best dus het ging het tijdje stevig van Jetje. uiteindelijk nageslacht opgespaard voor de volgende. beffen mocht in cowboypositie, lekker!

als uitsmijter op aanraden van mijnn compagnon Eliza tot mij genomen. wowww... pornogehalte 100% deepthroat, op haar hoofd duwen, heel hard knijpen in tepels en borsten op haar verzoek... perfect...

ja, ok, afwerkfabriek...maar gelukkig bestaat so ein Laden niet in mijn straat
                          of ik zat er om de twee dagen

compagnon ook zeer tevreden met elke beurt

we keren tevreden terug

Commentaar

Paasmaandag in willich geweest, om 13.30 aangekomen dan effe een wandeling gemaakt en om 14.05 naar binnen, gedoucht en koffie genomen. Er waren ongeveer 8 dames aanwezig waarvan er 3 goed uitzagen,dan met een roemeense Annemarie naar de kamer en het was zeker niet slecht. Dan saunaatje genomen en weer met Annemarie en Jessica een triootje gedaan ook een heel goede ervaring. Ondertussen was het al kwart voor vier en was ik noch altijd de enige ijsbeer.Broodje gegeten en dan weer met een roemeense naar de kamer maar dit wat er teveel aan ik was leeg en dan maar naar huis. Al bij al een geslaagde namiddag.

Commentaar

deze keet is ondergewaardeerd. onlangs volledig gerenoveerd, proper, gezellig en leuke dvp's. nieuwe kamers, sauna, 12 meisjes en heb maar max tien ijsberen gezien op de hele avond.
                              ik was er afgelopen vrijdag en had een superavond met Lorena (oww, roe), Anna (bloedmooi, roe), Juliette (nig) en Isabelle (Pol) en dat voor 125 euro
                              3 uurtjes voor 100 euro, een hele avond voor 150 €
                              dit wordt the place to be...qua partytreff dan

Commentaar

Re: Willich, Siemensring 7, Eurogirls

Deze club is nu een saunaclub en geen partytreff. Entrée is €30,- en de prijzen van dames € 30,- voor een halfuur http://heaven7-saunaclub.de/
                                " There is a difference between knowing the path and walking the path " Morpheus

Commentaar

Bedankt Martin voor de info. Eerste bericht aangepast.
                                  "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Commentaar

Ik ben regelmatig bij de Eurogirls geweest en gisteren voor het eerst in de nieuwe Heaven7.
                                    Alles is zoals vroeger, behalve dat het nu geen Partytreff meer is maar een Saunaclub. De prijzen zoals hier boven, 30 € om binnen te gaan en 30 € per half uur met de Dames. Gisteren waren er ook maar 6 meisjes aanwezig. Sommige meisjes blijven ook maar een paar weken en zijn dan weer verdwenen, een paar andere zijn er al 6 maanden of langer. De Service van de meisjes vond ik steeds als goed nu zelfs beter dan vroeger omdat de tijdsdruk (max 20 Min) van de Eurogirls niet meer bestaat. Gisteren waren er weer 2 nieuwe meisjes uit Romenien en ik heb de blonde direkt eens getest. Het betaalsysteem van de Eurogirls was wel beter voor ons maar ik denk nu geven de meisjes zich ook meer moeite omdat ze zelf ook meer verdienen.

Commentaar

Gistermiddag naar de Eurogirls in Willich geweest. Inderdaad na de verbouwing nu een saunaclub. Hoewel de sauna boven gelegen is en slechts buitenom te bereiken is. Zo'n 12 dames aanwezig en 4 lotgenoten. De bar / ontmoetingsruimte is groot en niet super gezellig. In de kino zit niemand. De kwaliteit van de dames vind ik matig (komt misschien wel omdat een half uur ook maar € 30,- euro kost). Dames mogen niet animeren. Ook dat geeft een andere sfeer.
                                      Na een kamer met Keith (?), een hapje gegeten (niet onaardig) door naar BN in Dusseldorf.

Commentaar

Re: Willich, Siemensring 7, Heaven7

Een kleine week geleden hier eens beland op een zondag middag. De ingang is makkelijk te vinden er staat immers een groot bord voor de deur en er is een beperkte parkeerplaats voor en om het pand.

Bij binnenkomst een 2 handdoeken gekregen - een kleintje om je mee af te drogen en zeer grote om je middel te slaan, geen badmantels in deze club. Na het douchen plaatsgenomen in de bar en bleek de enige bezoeker te zijn en er waren 7 dames aanwezig waarvan ik er met 4 uiteindelijk heb gekamerd.
                                        - Ivana (Hon)
                                        - Alina (Roe)
                                        - Angie (Roe)
                                        - Inez (Roe/Spa)
                                        Verder was er een Bulgaarse dame en naar zeggen 2 Afrikaanse dames.

De kamer sessies en de inzet van de dames waren prima en heb me dan ook goed vermaakt. Na afloop van een sessie elke keer ook samen met de dame gedoucht en dan vervolgens ook weer bij de dames in de bar gezeten. Deze was een beetje te groot voor de bezetting, helaas dus niet erg gezellig omdat iedereen erg verdeeld zat.

De dames spraken vrijwel geen Duits en voornamelijk Engels (waar ik geen problemen mee heb) en de meesten waren hier dan ook pas een week of 2 en waren van plan tot de zomer te blijven.

Leeftijd van de dames was begin 20 en allemaal beetje niveau van leuke buurmeisjes waar je altijd al van droomde om een keer stiekem iets mee uit te spoken.

Heb wel een klein buiten plaatsje gezien op de bovenverdieping, maar geen sauna gevonden (scheen er wel te zijn). Eten was prima en na een uurtje of 4 eigenlijk weer vertrokken, vond het niet echt een club om langer te blijven, ook omdat het zo rustig was.

Op zich een leuk alternatief, ook budget vriendelijk maar niet echt geschikt om een hele dag te vertoeven naar mijn idee.

Commentaar

Eergisteren hier voor de tweede keer langs geweest. De eerste keer was een aantal weken geleden en het beviel me best goed. De club is niet vergelijkbaar met de grote clubs die er in de buurt liggen. Er is een sauna boven en een klein binnenplekje, daarbuiten alleen maar kamers, een kino en de bar. Maar de prijs is er dan ook naar. Wat ik wel moet opmerken is dat de club er erg mooi en verzorgt van binnen uitziet, daarbij is het buffet uitermate goed verzorgt. Dus wat betreft verzorging een hele grote plus, de faciliteiten zijn iets minder maar nog altijd een goed prijs/kwaliteit.

Over de dames: Voor de prijs van een raamdame krijg je hier 30 volle minuten mét zoenen, pijpen zonder en beffen. Voor mijn gevoel een perfecte prijsstelling. De dames zelf zien er behoorlijk uit, er zitten een paar echte lekkertjes tussen, waaronder Angie en Adriana. Ze gaan me er dus veel vaker zien!

Helaas heb ik wel moeten vernemen dat Angie "naar huis" is gegaan. Wat dat precies betekent weet ik niet zeker, maar ik wil bij deze de collegawandelaars oproepen om even een hint te geven als ze weer ergens op duikt!