Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Mona (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Mona (Roe)

Heel spontane dame, klein, halflang golvend zwart haar, open lachend en knap gezicht. Opvallend erg mooie borsten, stevig en tot mijn verbazing helemaal echt (absoluut geen silies)! Ze liep en zat in de Roemeense hoek in de hoofdruimte, achterin bij de toillet.
    Ze kleedde zich in een roze bikini, waarvan het bovenstukje duidelijk te klein was voor die prachtige rondingen.

Na een babbeltje naar de kamer gegaan. Hier kwam ze helemaal los, lekker TZ en beffen. Daarna prima pijpwerk en heerlijk in missio afgemaakt. Alles wellicht beetje (te) kort, geen after sales. Mede omdat het erg druk was in de club.

Geen fooi vanwege korte kamerduur, maar zeker wel een aanrader, die ik vaker ga uitnodigen voor een kamerbezoek!

Re: Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Mona(zeer goed)

Heb deze Mona vorig weekend weer mee naar de kamer genomen. Is gewoon een heel leif meisje die heerlijke GFE sex geeft. Pijpt je lekker zc, maakt een beetje lol, geniet zelf ook en geeft je een prima tijd. Zoent, laat zich lekker beffen en is heerlijk om te neuken, in missio bij haar klaargekomen. Komt wel een beetje puberaal over in haar gedrag.

In Nederland zou ze absolute top zijn. In Duitsland ligt de top hoger en behoort ze tot de sub-top !

Commentaar

Re: Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Mona(goed)

Mona was eigenlijk not done voor mij, omdat ze een vriendin is van Leslie die ik wel vaker pannekoek. Maar Mona kon ik eigenlijk niet weerstaan, ik ga naast haar zitten en maak een praatje. Ze is niet echt groot, alles op de goede plaats, niet dik maar gewoon een lekker strak figuur. Mooie borsten volle Cup-B die me de ogen uit staken.
      Haar handen glijden onder mijn badjas en spelen met mijn tepels, nu ben ik daar wel gevoelig voor en mijn kleine jongen reageert daar gewoon op.

Ik laat haar direct de sleutel halen en we belanden in kamer 15, terwijl ze het bed opmaakt, bekijk ik haar vanuit de stoel. Mooie meid, prachtige glimlach, ergens in de 20 jaar. Ze komt naar me toe gelopen en we beginnen met tongzoenen, dat doet ze vol overgave. Ze wist al van Leslie wat ik lekker vond en alles kwam al bijna aan het bod. Ze kust me in de nek en gaat op weg naar onder waar ze via mijn tepels bij mijn lul terecht komt. Ze kijkt me met die mooie blauwe kijkers aan en begint alleen mijn eikel te likken. Dan gaat haar mond om mijn eikel en maakt een ploppend geluid als ze hem hard zuigt. Dan likt ze mijn ballen, en gaat langs de schacht naar boven. Dan neemt ze hem toch helemaal in haar mond, direct diep wat zonder pijn gepaard gaat. Ik heb weleens anders meegemaakt. Dan gaat het sneller en af en toe diep, ze kijkt me af en toe aan om te kijken of ik het nog wel lekker vind. Dan doet ze er een condoom omheen en klimt op me. Haar voeten naast mijn kont en haar handen aan de rug van de stoel. Eerst even rustig aan en dan gaat ze lekker los, harde stoten en een goede snelheid. Ze kust me weer, nu erg wild, onze tongen draaien rond in de open lucht. Ze draait zich om en gaat nu met de rug naar me toe weer aan het werk. Mijn lul komt niet volledig in haar poes, maar het ziet prachtig uit, mooie kont, geen spoortje van cellulitis te bekennen.

Ik neem haar mee naar het bed en laat haar op de rug liggen, ik begin haar te likken en steek 2 vingers in haar kut. Dat wordt niet direct gewaardeerd, maar als we 10 minuten verder zijn en ze begint flink te kreunen lukt het me alsnog om 2 vingers erin te stoppen. Ik vermoed een orgasme, haar kutspieren knijpen in ieder geval samen en ze roept iets in het Roemeens.
      Ik pak zelf een nieuw condoom en begin haar nu te neuken, ik bepaal zelf het tempo en ze speelt met mijn tepels. Met haar benen in mijn nek probeer ik zo diep mogelijk te komen, dat vind ik heerlijk. Dat spreid ik haar benen helemaal wijd en kniel voor haar om zelf een goed uitzicht te hebben op mijn lul die mooi in en uit de kut van Mona gaat. Ik ga komen, ik verwijder het condoom en spuit op haar kut en buik. Het liefste stak ik hem weer even erin, maar dat is in deze tak van sport niet verstandig.

Mona neemt wat tissues en maakt de boel schoon. Ik ga naast haar liggen en rust even uit. Ze gooit de tissues weg en komt op me liggen. Ze begint me weer heerlijk te tongen, daar krijgt ze toch wel een dikke 9 voor. Iedere keer vol overgave, en ik ben bijna 2 keer zo oud als zij. We maken het uur vol door elkaar te masseren, ik geef haar 100 euro en ga me lekker douchen.

Samenvatting: Mona is een lekker jong ding, zoent uitstekend, pijpt goed en gevarieerd, neukt goed en doet mee, niet te fake, laat zich beffen, vingeren zal niet altijd worden toegestaan. Ik had graag een FT gewild, maar net als vele Roemeense meiden laat ze dat niet toe. Herhalingsgevaar is toch wel 90%.

Commentaar

Aan het werk...
      X