Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Dasha (Let)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Dasha (Let)

Na twee uitstekende sessies met Jasmin en Renata, had ik later in de middag alweer zin in een nieuwe meid. De keuze is gevallen op Dasha, een 23 jarige meid uit Letland,met een lekker figuur,en grote borsten,cup D. Twee maanden geleden wist ik wie Dasha was, ze gaf toen een rondleiding aan een maat van mij die voor het eerst in een saunaclub was.

Op een gegeven moment ben ik naast haar gaan zitten om een kop cappuccino te drinken. Ik vond haar in eerste instantie niet zo spontaan. Haar engels is erg basic, ze was niet erg spraakzaam en maakte een beetje een slome, afwezige en onverschillige indruk. Dit gedrag deed mij denken aan Angela uit Alkmaar, notabene éen van mijn favorieten.Al vrij snel heb ik gevraagd of ze een sleutel wilde halen.

Afgezien van wat kusjes op de mond, bleek zoenen niet mogelijk te zijn. Jammer, so be it. Ze begon direct op haar knietjes naast mij te pijpen, uiteraard zonder condoom, wat hier standaard is. Dat was nou wel weer lekker, en ik kon overal met mijn handen bij Wat heeft deze meid toch een heerlijk lijf. Pijpen was gewoon goed, in NL zou zo'n pijpbeurt uitstekend scoren. Ze pijpt in een aangenaam tempo en neemt hem diep in d'r mond.

Tot mijn verrassing was het neuken ontzettend lekker. Dasha werkt goed mee in alle standjes. In cowgirl werd ik heerlijk door haar bereden, aan haar tieten sabbelen was geen enkel probleem. Tijdens missio kreunde ze lekker mee, maar niet overdreven. Erg opwindend was dat ze hierbij met haar grote tieten speelde. Ik heb genoten van het uitzicht via de spiegel toen ik haar van achteren nam. Ontzettend lekker klaargekomen. Toch nog lief dat ik na afloop nog een afscheidskusje van haar kreeg. Eerlijk gezegd had ik van te voren een veel mindere ervaring verwacht.Dasha is geen GFE, maar zeker de moeite waard. Kans op een herhaling zit er wel in.

p.s. Dasha heeft haar haar geblondeerd, is nu donkerblond met highlights.

Gr,Martin
    " There is a difference between knowing the path and walking the path " Morpheus

Velbert, Harkortstrasse 3, darsha(goed)

Afgelopen zaterdag bezoek gebracht aan Acapulco rond 16:00. Na omgekleed te hebben en iets te drinken te hebben genomen. Viel het op dat het echt te druk was de dames zaten vaak met 4 op de bankjes en veel ijsberen stonden bij de bar omdat er geen plaats was om te zitten. Je kon alleen in de tuin gaan zitten maar het was best wel koud daar. Mijn oog viel op een rondborstige dame die in de tuin zat. Ze stelde zich voor als darsha form russia. Haar engels was goed hierom besloten met haar naar een kamer te gaan. Het bleek dat de kamers boven allemaal bezet waren maar omdat ik niet meer kon wachten zijn we beneden naar een kamer gegaan.

Eerst heerlijk geknuffeld en gezoend en lekker warme lichaam om vast te houden zeker na het koud hebben in de tuin. In pijpen zonder kwam zij zo bij mij dat ik overal aan kon raken. Het pijpen zelf was uitstekend. Vervolgens eerst in doggy en daarna haar on top. Als laatste missio stand waarbij haar borsten heerlijk ronddeinden bij elke beweging. In de rest van de tijd nog een beetje geklest waarbij ze vertelde dat ze uit rusland kwam en 24 jaar oud was.

Commentaar

Aan het werk...
    X