Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Samira (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Samira (Roe)

Later op de middag had ik zin in een nieuw meisje.Eerder op de dag had ik al een super geile sessie met Jasmin gehad, en ook een heerlijke massage van Helena.Mijn dag kon op dat moment niet meer stuk,zelfs al zou ik daarna nog een slechte ervaring hebben.

In de lounge heb ik kennisgemaakt met een bloedmooi roemeens meisje van 20 jr. Ik nam plaats naast haar op de bank, ze lonkte naar mij met haar mooie lach.Ze stelde zich voor als Samira en bleek goed engels te spreken.Samira is beslist een schoonheid.Ze heeft halflang bruin haar dat ze in een paardestaart draagt.En een mooi gezicht met prachtige ogen.Ze staat in mijn top 5 van mooiste roemeense meisjes waar ik het bed mee heb gedeeld.

Opvallend bij haar slanke postuur zijn haar grote natuurlijke borsten,cup D.Zelden zulke perfecte tieten gezien, en later in mijn handen gehad.Ze verkeren nog in een uitstekende staat,nog niet vervormd door de zwaartekracht en de tand des tijds

Op de bank best wel een tijdje gekletst,Samira is zeker een prettige gesprekspartner.Op de eén of andere manier past dit werk niet bij haar.Ze komt zo lief en onschuldig over.Overigens was het haar tweede werkdag in Acapulco.Hopelijk blijft ze hier nog een tijdje.Soms tref je hier hele leuke meiden, die dan opeens weer verdwenen zijn. Zoals Dina, die ik al een hele tijd niet meer heb gezien

Op een gegeven moment heb ik haar gevraagd of ze een sleutel wilde halen.Terwijl ik achter haar aanliep in de gang op de begane grond, genoten van het uitzicht op haar mooie vrouwelijke rondingen.Ik verkeerde in een staat van euforie,op de achtergrond dreunde A Woman's Worth van Alicia Keys.

Op bed kreeg ik spontaan een erectie,zonder haar te hebben aangeraakt.Wow,zei ze en keek vol bewondering naar mijn stijve pik, alsof het een museumstuk wasZe begon deze zachtjes te strelen terwijl ik met haar heerlijke D-cups speelde.Ze vroeg telkens aan mij wat ik lekker vond en of ik gepijpt wilde worden.

Ze begon zachtjes mijn eikel te likken, gelijktijdig masseerde ze mijn ballen.Af en toe nam ze hem in haar mondje,maar niet helemaal diep.Ze stopte een paar keer om te vragen of alles naar wens was.Ik vertelde haar dat ze dit niet steeds hoeft te vragen en stelde haar gerust dat ik het wel naar mijn zin had.Ze heeft gewoon niet zoveel ervaring.Tijdens het pijpen pakte ze driemaal een tissue,telkens een nieuwe om mijn pik ermee af te vegen.Het had wel wat weg van een doktersbezoek, een soort van onorthodoxe behandelingsmethode.

"What don't you like? vroeg ik haar. "I don't like cum in my mouth and I do not do anal sex" antwoordde ze.Toch had het wel wat,zo'n onervaren meisje.Maar echt,ze is een schatje.Ik vroeg haar om een condoom.

Zoals altijd, begonnen in cowgirl. Mijn god,wat voelde haar strakke,vochtige jonge meisjes kutje toch lekker aan.Ze begon mij langzaam te berijden,ik trok haar zachtjes naar mij toe,gaf haar wat zoentjes op de mond,en speelde met haar lekkere tieten.Samira houdt van tedere,zachte sex.

Vervolgens haar langzaam en diep in missio genomen.Dit was werkelijk zalig.Ik vond het erg prettig dat ze mij tijdens het vrijen omhelsde en mij zo lief aankeek.

Doggy hield ik niet lang vol.Visueel was dit veels te veel, zo'n prachtig lichaam met zulke mooie borsten. Ontzettend lekker in een aantal krampachtige schokken in haar klaargekomen.

Hopelijk is ze er nog eind van de maand,dan doen we het over.Zeker weten

Gr,Martin
    " There is a difference between knowing the path and walking the path " Morpheus
Aan het werk...
X