Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Sarah (Mar)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Sarah (Mar)

Vandaag ben ik in Acapulco geweest, op zich is het een top tent, alleen vandaag heb ik een zeer slechte ervaring gehad met Sarah, een marokaanse k$%#t Ho%$r, na een fantastische buurt met Dora, een Italiaanse schoonheid, met lange benen en lang donker haar, ze heeft zichzelf voor mij gestreeld (op de doos natuurlijk!) en terwijl ik haar tegelijk vingerde kwam echt klaar HEERLIJK om zo een mooie meisje te zien klaar komen, daarna pzc en cow girl zij boven in een woord GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIL.
    een tijdje later ging naar boven in de Kino zitten om bij komen, omdat het daar wat rustiger is, er kwam een dame naast me zitten en begon te praten in het Engels dat ze geboren is in Frankrijk, en dat ze woont in Belgie, en dat haar vader is Marokkaans, toen dacht ik hoooo ff een Marokkaans meisje dat is linke soep, maar goed voordeel van de twijfel gegeven, wij zijn niet allemaal slecht zei ze daarna, ze begon aan mijn penis te zitten, en voordat ik het heb gemerkt heb ze mijn onderbroek omlaag getrokken, ik heb gezegd dat ik moe was, en dat het niks gaat worden, ze zijn allemaal slaap in het begin zei zij dan maar als ik er aan zit dan gaat het beter, en begon zij ongevraagd mij te pijpen na 5 seconden zei ik, zie je wel het werkt niet dat heb heb ik toch gezegd, en toen is alles veranderd en kwamen de Marokaanse eigenscapen naar voren, je moet me toch betalen ik heb je lul in mijn mond genomen dat gaat je geld kosten, ik was niet het natuurlijk niet mee eens, maar ze hield voet bij stuk, en als je mij nou niet betaalt dan roep de beveiliging bij, ik denk, nou ik wil geen problemen in Acapulco , omdat ik toch terug wil komen, en moest toch de 40 euro betalen voor 5 seconden ongevraagd pijpen.

Dus ijsberen als je in Acapulco bent en komt er een licht getinte, dikke lange meisje met kort haar, Coup soleil naar je toe, wees dan voorzichtig, of eigenlijk zeg maar gelijk dat je geen zin hebt.
    Voor de rest heb ik het naar mijn zin gehad, op de locatie valt er niks te klagen er zijn altijd genoeg dames, en de service is top.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 17-08-11, 22:16. Reden: Taalgebruik

Re: Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Sarah(slecht)

Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol
    Je had het moeten melden.

Ik ken deze vrouw wat beter...en twijfel aan je verhaal.

Mijn ervaringen met haar zijn zeer goed, het is een hele krachtige vrouw, ik denk dat ze veel mannen een beetje afschrikt daardoor, ze is heel warm, erg aardig, zeer geil van zichzelf, erg knuffelig en besteed de hele dag aandacht aan je ook als je niet wil kameren met haar, als ze je mag, ga je echt iets bijzonders beleven, ze kan zich helemaal laten vallen.Persoonlijk houd ik van vrouwen die zelf kunnen genieten in bed, dat maakt het veel geiler...Sarah is een liefhebster, ze houd van sex.

In goede herinnering zijn mijn dates met haar van vorige zomer gevangenis sex en dan lekker samen de halve dag sangria drinken en kletsen in de tuin.

Vorige keer met haar gegeten, daarna kwam ze op mijn schoot zitten tongzoenen en probeerde me de hele dag op een grapppige manier te verleiden tot een kamerbezoek, ik had geen fut meer dus maar bedankt, ze zei ik maak je dood de volgende keer, die gaat er zeker komen ik vind het een topwijf.
    Recensie eraan gehangen.
    Dacht dat ik die al geschreven had..mod kijk eens in het archief !
    Ze is zeker niet stevig maar heeft een normaal postuur, wel heel herkenbaar aan haar pagekapsel.

Nog wilder als jasmin vind ik haar.

NM: Karel, ik heb gezocht maar geen Sarah van Acapulco in het archief. (A)
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 23-08-11, 12:42.

Commentaar

Aan het werk...
    X