Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Bia (Bra)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Bia (Bra)

Bia is een donkere Latina uit Brazilie (Rio). Lang krullend haar, mooi jong gezichtje (ca 24 jr), echt latina kont en B cup borsten.

Ik had haar al eerder gespot tijdens het eten van een broodje. Bij mijn 1e rondje pikte ik haar op in de cinema. Ze zat daar op een matras en sprak me aan. Ik heb me heerlijk laten verleiden en op het matras in de cinema lekker met haar gezoend. Tijdens het zoenen haar intieme plekjes betast, hmmm was allemaal dik in orde. Slecht 1 nadeel, wat ik wel vaker tegenkom bij dit soort dames. Ze had een geweldige knoflook smaak, hetgeen het TZ toch een beetje minder smakelijk maakte (ik eet zelf zelden knoflook). Ondanks haar menthol kauwgom overheerste de knoflooksmaak.

Afijn op de kamer heerlijke sex met haar gehad, pzc, beffen tot ze klaar kwam en lekker geneukt in missio

Uitstekend half uurtje wat ik bij het afrekenen in haar voordeel heb afgerond. Herhalingsgevaar is niet heel groot, maar ook niet uitgesloten. Ze is een lekkere meid, alleen dus jammer van die knoflook.
Aan het werk...
X