Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Thea (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Thea (Roe)

Thea is een van de weinige blonde Roemeense dames. Ze heeft half lang haar en een mooi figuur. Valt op door haar witte netten-lingerie.

Ik had haar al eerder deze dag gespot en vond haar erg aantrekkelijk over komen. Mooi gezicht en ronde vormen (zowel billen als borsten). Ook viel het me op dat ze nogal populair was.

Afijn bij mijn 2e ronde heb ik haar aangesproken en na een kort gesprekje meegenomen naar een kamer. Ze is echt heel vriendelijk en knap. Vaak heb ik de 2e ronde meer moeite tot een hoogtepunt te komen, maar bij Thea niet. Na eerst lekker te teasen en te TZ ging ze over tot het pijpen (uiteraaard zc, dit is standaard in deze clubs). Haar pijpen is wel zo geweldig lekker intens, dat ik me helemaal liet gaan. Ik ben dus nergens anders aan toegekomen en beleefde na ca 10 minuten al een geweldig hoogtepunt, waar bijna geen einde aan leek te komen.

Nog op haar verzoek gezellig beetje zitten kletsen en het half uurtje vol gemaakt. Thea is top en heeft ongelooflijk goede pijptechniek, uitstekend, zelden zo goed meegemaakt !

Re: Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Thea(uitstekend)

Kan ik enkel volmondig beamen,primadeluxe servicedame die erg goed rouleert,veel stammklanten heeft wat toch tot enige aanbeveling strekt.Geen amechtig gekreun of gefake,het betere zoen- en pijpwerk en bevendien best een erg actieve sekspartner.Recommended for sure!

Commentaar

Re: Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Thea (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door johnsonxxx Bekijk bericht
      Thea is een van de weinige blonde Roemeense dames. Ze heeft half lang haar en een mooi figuur. Valt op door haar witte netten-lingerie.
      Thea weer meegenomen, echter ze droeg andere lingerie (die wiitte was erg opvallend), nu zwart! Waardoor het voor mede wandelaars wat lastiger is haar te vinden.

Kwaliteit is onverminderd uitstekend. Ze begeeft zich meestal op het podiumpje met de paal, om een sigaretje te roken en een volgende klant te scoren.

Commentaar

Re: Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Thea(uitstekend)

Thea is ongetwijfeld een service-topper,en dit reeds geruime tijd.Opvallend hoeveel trouwe stammgasten ze heeft,haar looks zijn bijwijlen betoverend,erg mooie dame met een zandloperfiguurtje uit het boekje.Service is excellent te noemen,een ervaren en gedreven sexpartner van goeie komaf,dat is duidelijk.Haar borstreductie die ze onderging toen ze jong was is prima geslaagd,en ondanks dit blijven haar borsten zacht aanvoelen,prima.Het orale werk is inderdaad één van haar sterktes,meestal bereiken we het bed niet alvorens Thea vakkundig dez bezoeker heeft verblijdt met een pijpbeurt van prima makelij.Deze atypische blonde Roemeense vamp is zeker een vaste waarde als ik ACA bezoek;steeds prima.Aanrader!

Commentaar

Aan het werk...
        X