Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Skaiva (Lit)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Skaiva (Lit)

Vorige week maandag weer een super dag gehad in Acapulco. Ik was ontzettend blij dat Jasmin er was. Waar vind je het beter? Heb echter niets toe te voegen aan mijn eerdere recensies. Ze is zo verslavend lekker, inmiddels voor de derde keer haar geboekt. Hopelijk is ze er weer de volgende keer.

Na Jasmin genoten van een heerlijke massage van Helena. Deze klassieke massage kost €50,- voor een uur, en is het meer dan waard. Tevens was er s' middags BBQ, dus ook nog eens heerlijk gegeten. Wat wil een man nog meer ?

Later in de middag had ik zin in een tweede ronde, en viel mijn oog op een volslanke blondine met flinke borsten. In eerste instantie dacht ik dat ze Duits was. Tijdens onze kennismakingsgesprek op de bank stelde zij zich voor als Skaiva.Ze komt uit Litouwen. Ze spreekt redelijk engels, in ieder geval voldoende om met haar te kunnen converseren.

Ze heeft halflang blond haar, een leuk koppie, mooie groene ogen en is wat steviger van postuur.Ze heeft weliswaar een buikje,maar ziet er goed verzorgd uit.Haar mooie vrouwelijke rondingen kwamen goed tot uiting onder haar jurkje.En niet te vergeten haar grote hangborsten, cup D.

Aangezien het best wel benauwd was binnen, stelde ik voor om naar éen van de tenten te gaan in de tuin.

Ik ging al vast liggen op het bed, Skaiva moest even terug om een rol keukenpapier te halen. Toen ze terug was, deed ze haar slipje en jurkje uit en nam plaats naast mij op het bed. Ik omhelzde haar, en de eerste kus op haar zachte lippen voelde heerlijk. Terwijl we lekker aan het zoenen waren speelde ik met haar heerlijke grote borsten. Ook langdurig eraan gesabbeld. Wat een genot Ze moest lachen toen ik haar vertelde dat ik wel de hele dag met haar borsten zou kunnen spelen." I am here until 1:00 hrs, so you have the time" grapte ze.

Pijpen was zondermeer heerlijk, in een afwisselend tempo en lekker diep.

Cowgirl. Moeiteloos gleed ik in haar vochtige kaalgeschoren poesje, ze boog goed voorover zodat ik aan haar tieten kon sabbelen. Mijn god, wat was ik opgewonden.

Tijdens missio nog lekker met elkaar gezoend.Vervolgens heb ik haar hard van achteren genomen,ze heeft een heerlijke volle kont. Ik kon mij niet lang inhouden en kwam uiteindelijk tot een spetterend hoogtepunt. Ik was behoorlijk bezweet en oververhit, Skaiva wilde dat ik nog eventjes bleef liggen om bij te komen.

Daarna nog eventjes samen in de tuin gezeten om na te kletsen. Zeker weten dat deze zeer vriendelijke meid mij terugziet.

Gr,Martin
    " There is a difference between knowing the path and walking the path " Morpheus
Aan het werk...
X